نوشته شده توسط : نت ویر

پروتز دندانی در سه گروه ثابت ، متحرک  و متکی بر ایمپلنت ساخته می شوند .

پروتز دندانی ثابت هم  در دو نوع روکش دندان و بریچ یا پل با همکاری دندانپزشک و لابراتوار تهیه می شوند  .

پروتز دندانی متحرک نیز در دو نوع مختلف کامل و پارسیل وجود دارند که در اینجا توضیح مختصری از هرکدام برایتان می آوریم

پروتز دندانی متحرک  پارسیل

اگر شما یک یا چند دندان خود را از دست داده باشید ممکن است پروتز تکه ای  پارسیل یا کرم کبالت را برای جبران بی دندانی خود انتخاب کنید .

کاربرد پروتز دندانی پارسیل در صورت داشتن چند دندان طبیعی است که این پروتز به آنها قلاب می شود .

دندانپزشک تان ابتدا یک قالبگیری از دهان شما انجام می دهد و با همکاری لابراتوار یک دندان مصنوعی را با توجه به نیازهای شما طراحی می کند .

اوردنچر

اوردنچر یک نوع پروتز دندانی متحرک تکه ای می باشد که کاربرد آن  زمانی است که بیمار هنوز چند دندان سالم در دهان خود دارد .

پروتز دندانی فوری

پروتز های فوری همانطور که از اسمشان پیداست با فاصله کمی از  کشیدن دندان های دائمی در دهان گذاشته می شوند .

البته دندانپزشک تان قالب گیری های لازم را از فک بالا و پایین شما از قبل تهیه کرده و پس از گرفتن اندازه گیری های لازم پروتز فوری را برای شما می سازد.

پروتز دندانی کامل

پس از بهبودی کامل لثه ها و بافت ها که بطور معمول در شش ماه اولیه پس از کشیدن دندان صورت می گیرد ، ممکن است استخوان ها و لثه ها تحلیل رفته و جمع شوند .

اگر بیمار در پرداخت هزینه دست دندان مشکل نداشته باشد ما به او پروتزی که بر پایه ایمپلنت دندانی باشد توصیه می کنیم برای اینکار متخصص ایمپلنت چند عدد ایمپلنت دندانی با پایه های فلزی کا از  جنس تیتانیوم در درون فک بیمار کاشته و پس از چند ماه که این استوانه ها به استخوان فک متصل شدند و مراحل درمان ایمپلنت به اتمام رسید. پروتز کاملی تهیه می کنیم .به این ترتیب بیمار با داشتن دست دندانی که بر پایه ایمپلنت استوار است از نیروی گاز گرفتن قوی تری برخودار می باشد  .

ایمپلنت ( ریشه مصنوعی دندان )

اگر شما  به دلیل مصدومیت یا بیماری یک یا چند دندان از دست رفته دارید.

ایمپلنت های دندانی می توانند به شما در بدست آوردن دوباره لبخند زیبای جوانی و مراقبت بهتر از بهداشت دهان و دندان تان کمک کنند .

با داشتن ایمپلنت دندانی می توان به خوبی زندگی کرد.

مانند همیشه ، مسواک زد ، نخ دندان کشید و بهداشت دهان و دندان  را برای همه عمر رعایت کرد.

شما می توانید لبخند طبیعی خود را با داشتن ایمپلنت دندانی برای یک عمر حفظ کنید.

ایمپلنت های موجود با روکش تک واحدی و چند واحدی ثابت که بر پایه آن ساخته می شود می تواند جایگزین مناسبی برای جبران بی دندانی شما باشد .

امروزه به منظور ایجاد فضای مناسب برای دندان ها از درمان ارتودنسی  هم کمک می گیرند



:: موضوعات مرتبط: سلامتی , سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1654
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

مشاورین املاک می دانند که خریداران به فاکتورهایی غیر از قیمت نیز اهمیت می دهند تاثیر هوشمند سازی بر قیمت خانه دیگر مشخص شده است. بیشتر خریداران، امنیت خانه را مهم تر از هر چیز دیگری می دانند. اگرچه یک لایه رنگ جدید یا پارکت کردن کف خانه باعث بهتر شدن ظاهر خانه می شود اما تاثیر چندانی در افزایش قیمت ساختمان ندارند. در عوض، هوشمند سازی هم ظاهری مدرن به خانه می دهد و هم به دلیل مزایای بسیارش باعث افزایش ارزش پولی خانه می شود.

برای هوشمند سازی خانه بر روی کدام تجهیزات سرمایه گذاری کنیم؟

برای آنکه هوشمند سازی موفقی داشته باشید، ابتدا باید بدانید که تکنولوژی یک سرمایه گذاری بلند مدت است. شاید یک گجت هوشمند ارزان قیمت برای مدت کوتاهی به شما و خانواده سرویس دهد اما تجهیزات باکیفیت تر یک عمر برای شما کار می کنند. بنابراین، پیمانکاران و صاحبخانه ها باید تعادلی را میان قیمت و کیفیت محصولات هوشمند سازی رعایت نمایند.

تعیین کنید که از خانه هوشمند خود چه می خواهید. بعضی افراد از خانه هوشمند توقع دارند ک سبک زندگی آن ها را راحت تر کند، بعضی دیگر می خواهند که تعداد کمی از کارها مثل خاموش / روشن شدن لامپ ها به صورت خودکار انجام شود. تعیین هدف در ابتدا به شما کمک می کند که بدانید هوشمند سازی خانه را از کجا شروع کنید.

در آخر، تصمیم بگیرید که آیا هوشمند سازی را به طور کامل انجام دهید یا فعلا با گجت های ساده ای استارت آن را بزنید. اگر نمی دانید که هوشمند سازی تا چه اندازه برای خانه و هدف شما مناسب است، می توانید از یک شرکت هوشمند سازی باتجربه کمک بگیرید. ما چهار گجت زیر را برای شروع به شما پیشنهاد می کنیم:

ترموستات هوشمند

سیستم روشنایی هوشمند

سیستم امنیتی هوشمند

پرده هوشمند

با هوشمند سازی خانه و گجت های هوشمند می توانید تمامی تجهیزات متصل به اینترنت اشیا را حتی از راه دور کنترل و نظارت کنید. در این خانه، شما می توانید آب و هوا، روشنایی، قفل بودن درب ها، ایمنی و سایر کارها را تنها از طریق یک وسیله ی ساده مثل تبلت یا گوشی هوشمند خود تنظیم و کنترل نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 1136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

این مقاله توسط بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران ارائه شده است و برای کسانی است که دوست دارند و یا قصد دارن در 

یکی از دوره های آموزش آرایشگری که همان دوره آموزش اکستنش مو است ثبت نام کنند.

در ادامه با نحوه نصب اکستنشن مو بیشتر آشنا خواهید شد:

اکستنشن با کمک کلیپس

شاید یکی از ساده ترین و البته کاربردی ترین روش های اتصال موهای مصنوعی به موهای سر شما، اکستنشن کلیپسی باشد. هرچند که این روش نیز نیازمند دقت و مهارت بالا است، اما نسبت به سایر متدهای دیگر نسبتا آسانتر است. نصب و تعبیه موها و همچنین در آوردنشون در این روش سریع و آسونتره..

اکستنشن مو با متد حرارات

در این روش ما از چسپی موسوم به چسپ کراتین استفاده می‌کنیم. روش کار هم به این شکله که، به یک سر موهای طبیعی یا مصنوعی که قصد داریم به موهای اصلی خودتون اضافه کنیم، مقداری از این چسپ میزنیم.

چسپ کراتین به خودی خود نمیتونه باعث اتصال موهای طبیعی و مصنوعی به هم بشه. بنابراین باید از یک روش حرارتی برای ایجاد این اتصالات استفاده کنیم.

اکستنشن مو با متد لیزری

بدون شک اکستنشن مو با کمک لیزر، یکی از باکیفیت ترین و بهترین روش های اتصال موهای مصنوعی و طبیعی به موهای اصلی شما است. به طور معمول موهایی که قراره به موهای اصلی شما متصل باشند، باید از لحاظ حجم و رنگ متناسب باشند تا بهترین کار ازش دربیاد. در این روش بهتر این است که فواصل موهایی که قراره اکستنشن بشن کم باشه (مثلا چیزی حدود ۵ سانتی متر).

یکی از دلایلی که ما اکستنشن لیزی رو برای مشتریامون توصیه میکنیم اینه که در استفاده از لیز به راحتی میشه میزان و درجه حرارات مد نظرمون رو ایجاد کنیم. وقتی از لیزر استفاده میکنیم دیگه نگران این نیسیم که حرارت کم باشه و یا احیانا بیشتر از اون چیزی بشه که ما نیاز داریم.

آموزش اکستنشن مو با متد میکرو رینگ

شباهت زیادی بین این روش و روش اکستنشن با رینگ یا حلقه ها وجود داره. در این روش هم، ما از رینگ ها کمک میگیریم تا موهای مصنوعی یا طبیعی رو به سر شما متصل کنیم. مشابه متد رینگی، در این روش نیز ما به کمک حلقه ها موها را اکستنشن میکنیم. موهای طبیعی شما در این روش آسیب نسبتا کمتری را تجربه میکنند.



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

تکنولوژی فایبرگلاس برای اولین بار در سال ۱۹۳۰ میلادی در آمریکا ودر صنعت هواپیماسازی مورد استفاده قرار گرفت و از سال ۱۹۹۰ به بعد در طرح ها و شکل های مختلفی از استخرها وارد بازار شد

فایبرگلاس یک نوع پوشش کامپوزیت است که اکثرا بدلیل داشتن مقاومت خوب آن در مخازن آب ، صنعت خودروسازی و هواپیماسازی حتی ساخت استخر از آن استفاده می کنند .

از جمله مزیت های استخرهای فایبرگلاس می توان به موارد زیر اشاره نمود :

۱ . سرعت نصب تجهیزات استخر نسبت به استخرهای بتنی بیشتر است.

۲ . صاف بودن سطح و عدم وجود سطح ناصاف یا تیزی :

سطح اکثر استخرهای بتنی کاشی کاری شده و یا به همان صورت آستر باقی می ماند که در طول زمان شاهد جدا شدن کاشی ها و یا خلل و فرج در سطوح استخرهای بتنی و به طبع شاهد ناصاف شدن آنها می باشیم . این در حالیست که استخر های فایبر گلاس دارای سطح یکنواخت وصاف بوده وهیچ گونه آسیبی در طول زمان به بدن شما وارد نمی کند

۳ . دارای طرح های مختلف و رنگ های متفاوت:

استخر های فایبرگلاس دارای مدل های دایره ای ، بیضی ، مربع ، مستطیل می باشند .

۴. آب بندی و عایق رطوبتی استخرهای فایبر گلاس نسبت به استخر های بتنی بیشتر است.

۵ . داشتن مقاومت بسیار بالا :

همانطور که در ابتدا اشاره شد فایبرگلاس کامپوزیت های حاوی الیاف می باشد . تعدادی از الیاف ها شامل الیاف شیشه ، الیاف کربن ، الیاف ارامید و… هستند . همچنین از انواع رزین ها درساخت فایبرگلاس ها میتوان به پلی استر ، نیل استر و اپوکسی اشاره نمود که دارای مقاومت خوب در برابر خوردگی و دما هستند .



:: بازدید از این مطلب : 1195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

اکستنشن مو فرآیند بسیار جالبی است، که این روزها هواداران بسیار زیادی در سراسر ایران پیدا کرده است. در این پروسه آرایشی، با کمک موهای مصنوعی و یا حتی موهایی با ظاهر طبیعی، می‌توان صاحب موهایی پر پشت، رنگی و بسیار زیبا شد.

خواندن مقاله آموزش اکستنشن  مو برای اشخاص زیر بسیار مفید است:

عزیزانی که موهای کم پشتی دارند و دوست دارند به حجم اونها اضافه بشه

کسانی که اصلا نمیدونن اکستنشن مو چیه

کسانی که نمیتونن موهای خودشونو رنگ کنن

و از همه مهمتر برای کسانی که دوست دارند و یا قصد دارن در یک دوره آموزش اکستنش مو ثبت نام کنن

متریال و مواد اولیه در اکستنش مو

هر فرآیندی نیازمند مواد اولیه و متریال مورد نیاز خود است. در خصوص اکستنشن مو هم، ما از مواد و ابزار خاصی استفاده می‌کنیم. چیزی که ما بهش نیاز داریم ساختارهایی شبیه به مو هستند. به طور کلی ما از موی مصنوعی و موی طبیعی برای این فرآیند استفاده می‌کنیم.

موی مصنوعی (Artificial hair)

مواد اصلی به کار رفته در موهای مصنوعی، در اغلب موارد کراتین و پلاستیک است. با این حال این موها ظاهری شبیه به موهای طبیعی شما دارن. موی مصنوعی هرچند که بسیار پرطرفداره اما معایبی هم داره. برای مثال چون ماده اصلی سازنده این موها پلاستیک هستش، به راحتی میدرخشه و متاسفانه خیلی براقه

موی طبیعی(Natural hair)

معمولا به اغلب افراد توصیه می‌شه که از موی طبیعی برای اکستنشن مو استفاده کنند. این موها، ظاهری کاملا طبیعی دارند. هر کاری که با موی طبیعی خودتون انجام می‌دید، می‌تونید روی این موها هم پیاده کنید. مثلا به راحتی می‌تونید اون‌ها رو صاف، فر و یا حتی رنگ کنید.

آموزش اکستنش مو و شیوه های انجام آن

موهای مصنوعی و طبیعی که درباره اونها صحبت کردیم، باید به نحوی به موهای طبیعی شما متصل بشن. فکر می‌کنید با چه روشی می‌شه اینکار رو انجام داد؟ چسب؟ باند؟ چی فکر می‌کنید؟

ما معمولا با روش‌های سرد و یا گرم اقدام به متصل کردن متریال های اولیه، به موهای طبیعی شما می‌کنیم.

بافت وسیله یا ابزار خاصی نیست. بافت در واقع همون فرآیند بافتن موها به همدیگر است. ما موهای شما رو با دقت زیاد جدا میکنیم و به موهای مصنوعی میبافیم. تنها نکته منفی این روش به نظر میرسه ماندگاری کوتاه و کمش باشه.

آموزشگاه آرایشگری زنانه الماس نشان با بهترین مربیان در کادر آموزش آرایشگری با مدرک فنی حرفه ای بهترین دوره های اکستنشن مو را برگزار می کند.



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

بیمارانی که دارای یک یا چند دندان از دست رفته هستند و همچنین قصد مرتب کردن دندان هایشان را دارند، لازم است هم ارتودنسی و هم ایمپلنت دندان را در برنامه درمانی خود قرار دهند. در چنین مواردی، نیاز بیمار، ترتیب انجام هر یک از این درمان ها را مشخص می کند

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت ها برای جایگزینی دندان هایی که به علت پوسیدگی دندان یا ضربه از دست رفته اند، طراحی شده اند. ایمپلنت شامل یک بخش پیچی تیتیانیومی است که متخصص ایمپلنت آن را درون فک قرار می دهد تا جایگزینی برای دندان از دست رفته باشد. وی سپس روکش پروتزی (قسمت قابل مشاهده ی دندان) روی بخش تیتانیومی نصب می کند. این روکش دقیقا عملکرد دندان طبیعی را دارد.

آیا ارتودنسی دندان های ایمپلنت شده امکان پذیر است؟

کاشت ایمپلنت

یکی از موثرترین راه ها برای جایگزینی دندان های از دست رفته است که به بسیاری از بزرگسالان کمک می کند تا لبخندی کامل داشته باشند. حال اگر بیمار بخواهد پس از ایمپلنت؛ دندان هایش را صاف و مرتب کند چه می شودا؟ آیا ارتودنسی دندان های ایمپلنت شده ممکن است؟

در واقع در برخی موارد ارتودنسی با وجود دندان های ایمپلنت شده کاملا میسر است زیرا این دو درمان در یکدیگر خلل ایجاد نخواهند کرد. مسئله این است که بریس های ارتودنسی قادر به حرکت دادن دندان ایمپلنت شده نیستند زیرا تیتانیوم ایمپلنت به استخوان فک جوش خورده است. بر خلاف دندان های طبیعی که توسط بافت های گوشتی پریودنتال حمایت می شوند، ایمپلنت ها مستقیما در فک مستقر شده اند، به همین دلیل بریس ها نمی توانند آنها را حرکت دهند.

ارتودنسی قبل از ایمپلنت

در صورتی که هم به ارتودنسی و هم به ایمپلنت نیاز دارید، بهتر است قبل از ایمپلنت، دندان هایتان را ارتودنسی کنید. زیرا همانطور که قبل تر گفته شد، ایمپلنت ها نمی توانند مانند دندان طبیعی حرکت کنند.

ارتودنسی پس از ایمپلنت

با اینکه ارتودنسی دندان ها قبل از ایمپلنت منطقی تر به نظر می آید، اما اگر دندان های اطراف ایمپلنت، جزء اهداف ارتودنسی نیستند، می توان پس از ایمپلنت نیز درمان ارتودنسی را انجام داد. به علاوه، اگر دندان ایمپلنت شده باید به عنوان نقطه اتکا برای تقسیم فشار بین دندان های دیگر استفاده شود، بیمار باید قبل از ارتودنسی، درمان ایمپلنت را انجام داده باشد



:: بازدید از این مطلب : 1072
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

شاید در گذشته فرصت ها برای شنا کردن و یا لذت بردن از آب به اندازه امروز محدود نبود. در گذشته وجود آب های و رودخانه های روان فراوان و یا دریاچه های پر آب محیط خوبی برای آبتنی و گذران اوقات فراغت بود. و کمتر کسی به فکرساخت استخر در باغ یا خانه خود بود. اما امروز همه چیز فرق می‌کند و آن امکانات و مواهب خدادادی دیگر در دسترس ما قرار ندارند.

در این مقاله ۶ فاکتور مهم و تاثیرگذار در طراحی و ساخت و نگهداری استخر ها را با هم مرور میکنیم و شما دید بهتری نسبت به عوامل مختلف در اجرای استخر شخصی خود به دست خواهید آورد.

۱-شکل هندسی

هیچ محدودیتی در ساخت شکل هندسی استخر وجود ندارد و میتوان آن را به هر شکلی که دوست دارید اجرا کنید. البته شکل آن باید متناسب با طرح و نمای کلی معماری بنای شما باشد. ما معمولا استخرها را به شکل مستطیل میبینیم، زیرا از قدیم ساخت، شیب‌بندی، تمیز کردن و حتی آببندی آسان‌تر و کم هزینه تر بوده است

۲- استایل و نما

تا یک یا دو دهه پیش معمولا عادت داشتیم که از بالا و تنها سطح استخرها را ببینیم . (یعنی تنها نما از بالا بود). اما اکنون همه چیز متفاوت است و سازندگان استخرها، ما را هر روز بیشتر شوکه می‌کنند. آن ها روی اغلب سطوح استخر میسازند، دیوارها را نازک کرده و حتی شفاف می‌کنند چنین نماهایی نه تنها بر زیبایی استخر می افزایند بلکه شور و هیجان شنا کردن در آن ها را نیز افزای میدهند.

۴- سایز

اندازه استخر نقش بسیار مهمی در طراحی و اجرای تجهیزات استخر ها دارد. متخصصان ساخت استخر باید بدانند که فضای شما چقدر است و باید دقیقا چه نوع استخری را برای شما پیاده کنند.

۵- آب‌بندی و عایق کردن

استخر باید از هر لحاظ آب‌بندی شود تا در هیچ نقطه ای نشت ندهد. در بازار سیستم های عایق رطوبتی استخر مختلف است که انواع مرغوب آن معمولا دارای ویژگی های زیر هستند:

  • باید در برابر نمک‌ها و انواع قلیاها مقاوم و بادوام باشد.
  • در مقابل تغییرات ناگهانی و سریع آب و هوایی و دمایی مقاوم باشد
  • قابل اجرا در محدوده های دمایی مختلف باشد
  • خاصیت چسپندگی داشته باشد
  • منعطف باشد
  • در برابر فاکتورهایی مثل ذفشار آب، ضربه و ساییدگی مقاوم باشد
  • بتواند روی ترک ها پل ببندد
  • و در نهایت در مقابل فشار و یا عوامل مکانیکی مقاوم باشد


:: بازدید از این مطلب : 1053
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

امروزه با افزایش آمار طرفداران دندان پزشکی ترمیم و زیبایی ، بسیاری از بیماران خواهان انجام این نوع درمان های ترمیمی مثل کامپوزیت یا روکش هستند اما گاهی اوقات پس از انجام این درمان ها متوجه می شوند که دندان هایشان نیاز به ارتودنسی دارد و نمی دانند که آیا امکان انجام ارتودنسی روی دندان های ایمپلنت شده یا دارای روکش، کامپوزیت و پرکردگی وجود دارد یا خیر؟

بهترین نوع ارتودنسی برای قرار گرفتن روی کامپوزیت و روکش چیست؟

به طور کلی، متخصص ارتودنسی ترجیح می دهد که از بریس های ثابت برای قرار گرفتن روی دندان های روکش یا کامپوزیت شده استفاده نکند. گزینه ایده آل برای اینگونه بیماران ارتودنسی متحرک مانند اینویزیلاین می باشد. البته در مواردی که نتوان از ارتودنسی متحرک استفاده کرد و دندانپزشک مربوطه ارتودنسی ثابت را توصیه کرده باشد، می توان ارتودنسی ثابت را نصب کرد. با این حال ارتودنسی ثابت روی روکش،کامپوزیت یا لمینت نیازمند رسیدگی های بسیار بیشتری می باشد.

ارتودنسی روی دندان های ایمپلنت شده

متخصص ایمپلنت زمانی از ایمپلنت استفاده می کند که دندان طبیعی فرد به هر دلیلی از دست رفته باشد و نیاز به یک دندان مصنوعی دائمی داشته باشد . از دلایل از دست رفتن دندان می توان به شکستن یا خرد شدن آن به دلیل تصادف و یا پوسیدگی کامل دندان و نیاز به کشیدن آن اشاره کرد. از آنجایی که ایمپلنت دندان به استخوان فک متصل می شود، نمی توان آن را برای ارتودنسی از دهان خارج کرد. اگر نیاز به ایمپلنت دندان دارید و از طرفی دندان های طبیعی تان نیز باید صاف و مرتب شوند، پیشنهاد می شود که ابتدا درمان ارتودنسی را انجام داده و سپس ایمپلنت دندان را آغاز کنید. اگر بیمار به شلوغی دندان مبتلا باشد، بریس های ارتودنسی ممکن است تا جایی دندان ها را حرکت دهند که جای خالی دندان از دست رفته پر شود.

با بالا رفتن سن، دندان ها به طور طبیعی به سمت جلوی دهان متمایل می شوند. اگر قبلا دندانی را ایمپلنت کرده اید، ممکن است اکنون دندان های کناری ایمپلنت دچار نامرتبی و شلوغی شده باشند. در این موارد، به منظور ارتودنسی دندان های ایپلنت شده ، بریس ها دندان های طبیعی را سر جایشان بر می گردانند بدون اینکه دندان ایمپلنت شده تکانی بخورد. همانطور که قبل تر اشاره شد، به دلیل آنکه ایمپلنت ها به استخوان فک جوش خورده اند، می توانند به عنوان پایه و لنگری برای بریس های ارتودنسی عمل کنند.



:: بازدید از این مطلب : 1029
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

اولاپلکس تراپی یا OlaPlex یک محصول ترمیم کننده جدید آمریکایی وتنها راه درمان موهای آسیب دیده از رنگ و دکلره است.

پیوند های دی سولفیدی مو را بازسازی می کند، زمانی که مو در اثر دکلره، رنگ کردن زیاد مو و براشینگ کردن مو آسیب می بیند پیوند دی سولفید شکسته شده و تعداد آن کم تر از حد معمول می شود و پلکس تراپی مو باعث می شود مجدداً تارهای آسیب دیده مو سالم و تقویت شوند.

ترکیبات و فرمولاسیون اولاپلکس کاملا تک بوده و قوی ترین درمان برای بازسازی ساختار داخلی مو است، خیلی ها بر این باور هستند که اولاپلکس روشن کننده مو یا یک ماسک مو و آبرسان برای مو باشد ولی اولاپلکس فقط یک محصول حفاظتی برای براق تر کردن مو است و فاقد روغن است و افرادی که دارای موهای فوق العاده آسیب دیده ای هستند بدون نگرانی و با خیالی آسوده می توانند موهای خود را به هر رنگی بدون اینکه مو آسیب ببیند در بیاورند.

کاربردهای اولاپلکس مو

همانطور که در ابتدای مطلب توضیح دادیم اولاپلکس تراپی موهای شما را از خشکی و وز شدن محافظت می کند حالا این محصول معجزه گر را در سه جا می توانید استفاده کنید:

استفاده از اولاپلکس در رنگ مو

استفاده از اولاپلکس در کراتیه کردن مو

به  عنوان ترمیم کننده مو

آسیب به مو چه با مواد شیمیایی چه با عوامل دیگر فرقی نمی کند باز هم اولاپلکس نقشی در درمان آن دارد اکثر خانم ها آسیب های ناشی از رنگ مو، حرارت و گرمای سشوار، اتو مو و … را بر روی موهایشان تجربه کرده اند اولاپلکس یک روش قوی و درمانی برای تقویت موها و بازسازی موهای خشک و شکننده است.

ارائه کلیه دوره های آموزش آرایشگری زیبایی مو  و آموزش رنگ شناسی توسط اساتید حرفه ای و مجرب و با استفاده از مواد خارجی و برند های معتبر در آموزشگاه آرایشگری زنانه قابل اجرا است برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید یا بصورت آنلاین وقت خودتان را رزرو کنید.



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1009
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

براي نشتي يابي جكوزي بصورت زير عمل مي كنيم :

ابتدا لوله هاي كف تانك جكوزي را تست مي كنيم . پمپ تصفيه آب و جت را خاموش كرده و شيرهاي مكش و دهش پمپ ها را كامل مي بنديم . توجه داشته باشيد كه شيرها كاملا آب بند باشند در غير اينصورت نشتي آب مشخص نميشود. در صورتيكه شيرها آب بند نبودند ميتوان پمپ را از طريق مهره ماسوره ها از مدار جدا و درپوش ميكنيم .

حال توسط شلنگ آب مدار را پر ميكنيم تا جايي كه آب به كف تانك ( دريچه هاي مكش و دهش ) برسد و قابل رويت باشد .

اجازه مي دهيم ۲۴ ساعت بگذرد . در صورتيكه پس از طي زمان آب كاهش پيدا كرده بود مشخص ميشود كه نشتي از كف وجود داشته و مي بايست مسير لوله كشي تخريب و نشتي پيدا و رفع شود . در صورتيكه در مسير لوله كشي رطوبت در كف يا ديوار مشاهده شود ميتوان احتمال وقوع نشتي را از آنجا داد .

گام بعد تست تانك جكوزي مي باشد . در صورتيكه از كف هيچگونه نشتي مشاهده نشد حال تمام سرجت ها را درپوش وتانك را كاملا آب ميكنيم .

در صورت وجود نشتي مي بايست كاشي ها ومواد آب بند اطراف سرجت به ابعاد ۱۰ سانتي متر تخريب و مجدد اين كار انجام شود . شايد نشتي از اطراف سرجت ها باشد . درصورتيكه پس از پر كردن تانك نشتي مجددا مشاهده شد اين باركل كاشي ها ومواد آب بند تانك تخريب و مجدد بازسازي ميشود

گام بعد تست مدار جت جكوزي مي باشد . سرجت هاي تانك جكوزي را كه بسته به تعداد نفرات ميباشد را درپوش ميكنيم ودو عدد از آنها را باز مي گذاريم

حالا آب را از طريق يكي از سرجت هاي باز توسط شلنگ در مدار تاسيسات جكوزي تزريق مي كنيم تا زمانيكه آب از سرجت ديگر بيرون ريزد . حال آن سرجت را درپوش كرده و دستگاه تست فشار را به سرجت باقيمانده متصل ميكنيم . حال فشار داخل مدار را به ۶ تا ۸ بار ميرسانيم و اجازه ميدهيم تا ۲۴ ساعت بگذرد . در صورتيكه افت فشار داشتيم مي بايست تك تك سرجت ها را تا انشعاب از رينگ ( سه راهي رينگ و سرجت ) تخريب كنيم تا از عدم وجود نشتي مطمئن شويم .

بعضا اتصال سرجت به رينگ دچار نشتي ميشود.

در صورتيكه افت بار مشاهده شد ولي نشتي در سه راهي ها وجود نداشت ممكن است اتصال رينگ به لوله هاي دهش جت پمپ نشتي داشته باشند .

پس از آن نوبت تست شلنگ هاي هوا مي باشد . براي اينكار به تمام شلنگ هاي هوا يك رابط وصل كرده وبا دستگاه فشار شلنگ هاي هوا را تست ميكنيم. در صورت مشاهده نشتي مي بايست مسير آن شلنگ تا اتصال به سر جت چك و نشتي گيري شود .

در پايان نيز پس از تست كامل مجدد جكوزي با مواد آب بند ، آب بندي و كاشي كاري مي كنيم.



:: بازدید از این مطلب : 1209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1398 | نظرات ()