نوشته شده توسط : نت ویر

در گذشته، خانه و مدرسه تنها منابع آموزشی بوده‌اند؛ اما امروزه با پیشرفت علم، روش‌های یادگیری، بسیار گسترده‌تر و قابل دسترس‌تر شده‌اند. در حال حاضر، کیفیت یادگیری بسیار بالاتر از روش‌های قدیمی است. بسیاری از افراد هستند که به دلایل مختلف تمایل دارند، آموزش زبان را در منزل و بدون کلاس، فراگیرند؛ اما نمی‌دانند از کجا و چگونه شروع کنند. اگر جزء این دسته از افراد هستید، اصلا نگران نباشید؛ زیرا که در این مقاله سعی شده است تا با بیانی ساده و روان به ارائه روش‌های موثر آموزش زبان انگلیسی در خانه بپردازیم.

برای آموزش زبان انگلیسی در خانه چه باید کرد؟

مهم نیست که در چه سطحی قرار دارید؛ مبتدی هستید یا شاید تا کنون در کلاس‌های بسیاری شرکت کرده‌اید و یا از کودکی در آموزشگاه‌های بسیاری ثبت نام کرده باشید؛ اما همچنان به نتیجه دلخواه در صحبت کردن به شکل روان نرسیده‌اید. روش‌های بسیاری برای آموزش زبان در منزل وجود دارد که هر کسی باید با توجه به روش مورد علاقه خود پیش برود.

برای آموزش زبان انگلیسی در خانه، در قدم نخست باید انگیزه بالایی داشته باشيد و با برنامه‌‌ریزی اصولی و دقیق، پیش برويد. باید در ابتدا برای خود به طور مفصل، مزایای آموزش زبان در خانه را يادآور شويد و به آن کاملا پایبند باشيد تا انگیزه لازم، برای ادامه مسیر با قدرت هرچه بیشتر را داشته باشيد و بتوانيد تصمیم قطعی براي آموزش زبان در خانه را بگیريد؛ زیرا که بسیاری از افراد به صورت مقطعی تصمیم می‌گیرند، اما بعد از مدتی به کلی همه چیز را فراموش می‌کنند.

يادگيري باید به صورت پیوسته و مرتب انجام شود؛ سعی کنید مثلا روزانه یک ساعت را به آموزش زبان در خانه اختصاص دهید. همچنین، در فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید، زمان‌های مرده بسیار زیادی پیدا می‌شود که اصلا فکرش را نمی‌کنید که بتوان از آن برای یادگیری زبان انگليسي استفاده کرد. از زمان‌های مرده خود، مانند زمانی که در اتوبوس یا مترو هستید، در این راستا استفاده کنید.

بهترین روش های آموزش زبان در خانه

امروزه، به دلیل مشغله‌های کاری بسيار و نياز مبرم به آموزش زبان انگليسي و تقويت آن براي مهاجرت، ارتقاء شغلي و ساير موارد، بسیاری از افراد تمایل دارند که انگلیسی را بدون حضور در کلاس، یاد بگیرند.

در ادامه، به کارآمد‌ترين روش‌ها و استراتژی های یادگيري زبان انگلیسی در خانه مي‌پردازيم:

  • ابتدا مشخص کنيد هدف از آموزش زبان انگليسي چيست
  • زبان انگلیسی را صبح زود و شب‌ قبل خواب بخوانید
  • کتاب داستان انگليسي مطالعه کنيد
  • ترانه های انگلیسی گوش کنید
  • شخصي را پيدا کنيد که بتوانيد باهم انگليسي صحبت کنيد
  • با خودتان انگليسي صحبت کنيد وحتي به انگليسي فکر کنيد
  • در معرض شنیدن زبان انگليسي قرار بگيريد
  • از سايت‌های آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید

.



:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

نمونه هایی از ایده های خوب برای پولسازی

تولید محتوا:

 

نمی توان از ایده های پولساز صحبت کرد واشاره ای به تولید محتوا نکرد. با وجود دنیای اینترنت و فضای مجازی،‌تولید محتوا جز مشاغل پولساز می باشد. شما با داشتن یک کامپیوتر می توانید پروژه بگیرید و برای سایت های مختلف محتوا تولید کنید. همچنین با داشتن دوربین و سایر وسایل تولید محتوا می توانید برای پیج های اینستاگرام محتوا تولید کنید. به یاد داشته باشید برای اینکار بهتر است که خودتان یک سایت یا یک پیج داشته باشید که مشتریان بتوانند نمونه کارهای شما را در آنجا مشاهده کنند.

 

پیشنهاد ما به شماکسب و کار آنلاین

 

عکاسی

 

احتمالاً شما هم جمله تنها صداست که می ماند را شنیده اید. باید به شما بگوییم که صدا تنها نیست و فیلم، متن، عکس و… نیز همراهان صدا در مسیر جاوادنه بودن هستند. عکاسی ایده پولسازی است که  در کنار درآمد بالا امکان زندگی در زمان حال را نیز برای شما فراهم می کند. در زمانی که شما بدون تفکر به هیچ چیزی، تمام حواستان را روی فشردن شاتر در بهترین زاویه ممکن می گذارید، درست همینجاست که در حال زندگی کردن در زمان حال هستید.

اگر به قدری پول ندارید که برای خودتان یک آتلیه راه اندازی کنید،‌ اصلاً نگران نباشید شما می توانید از طریق راه اندازی یک پیج اینستاگرام و قرار دادن محتوای خلاقانه راجع به تصویر برداری، ژست های عکاسی، نمونه کار های خودتان به اندازه کافی مشتری جذب کنید. اگر نمونه کار ندارید می توانید در ابتدای کار از افراد فامیل و دوستان خودتان استفاده کنید و رایگان از آنها عکس بگیرید و آنها را در پیج خودتان قرار دهید.

گسترش اینترنت و به دنبال آن افزایش کسب و  کار های آنلاین، نیاز به تولید محتوا روز به روز در حال افزایش است. از آنجا که عکاسی از مهم ترین قسمت های تولید محتوای تصویری می باشد  این امکان را فراهم آورده که اگر شما به هر دلیل تمایل به راه اندازی کسب و کارتان را نداشته باشید می توانید در یکی از شرکت ها و یا کسب  و کار های آنلاین به راحتی استخدام شوید و از این طریق به درآمد زایی برسید.

عکاسی ژانر های مختلفی از جمله عکاسی طبیعت، عکاسی نوزاد، عکاسی پرتره، عکاسی ورزشی، عکاسی خیابانی، عکاسی خبری، عکاسی صنعتی و… دارد که شما بسته به علاقه و روحیه ای که دارید می توانید یکی از آنها را برای خودتان انتخاب کنید و به طور تخصصی در آن حوزه فعالیت کنید.

پس اگر به دنبال یک کسب و کار پولساز و هیجان انگیز هسیتد که در آن با چالش های مختلفی می توانید روبه رو شوید به شما پیشنهاد می کنیم که هر چه سریع تر آموزش عکاسی را شروع کنید و پس از تحقیقات و با توجه به بودجه تان دوربینتان را بخرید. البته یادمان نرود که علاوه بر هیجان انگیزی و پولسازی، چاشنی جاودانگی را هم به این حرفه اضافه کنیم.

پیشنهاد ما به شماکسب و کار

مشاوره

 

در زمان جنگ کسانی که مین ها را خنثتی می کردند تاثیر بسیار زیادی بر روی شهید نشدن سربازان داشتند. شاید مشاوران نقشی مشابه را داشته باشند. زمانی که در زندگی با گره هایی مواجه می شویم که خودمان به هیچ طریقی نمی توانیم از پس آن گره بربیاییم، باید از کسی کمک بگیریم که مسیر را قبل از ما رفته و با انواع پیچ  و خم های مسیر آشناست.

اگر شما دوست دارید که سخن های دیگران را بشونید و مانند یک دوست دلسوز و مهربان به آنها کمک کنید احتمالاً می توانید پس از تحصیل در رشته مشاوره و کسب تجربه در این حوزه به یکی از مشاوران خوب تبدیل شوید.

مشاوره یکی از ایده های پولساز است که زمینه های مختلفی از جمله مشاور خانواده، مشاور تحصیلی، مشاور ازدواج و… را در بر می گیرد. در هر کدام از این حوزه های که بروید می توانید در زندگی افراد زیادی تاثیر مثبتی بگذارید.

برای مثال تصور کنید شما به یک دانش آموز راهکارهایی می دهید که می تواند به وسیله آنها خودش را به رویا ی خودش برساند، یا شما به خانواده ای که در حال فروپاشی است کمک می کنید که خودشان را از این وضعیت نجات دهند و با آرامش خاطر بیشتری زندگی کنند.

در این حرفه اگر دانش کافی به همراه برندینگ مناسب داشته باشید می توانید درآمد های بسیار زیادی را کسب کنید. دو راه برای برندینگ وجود دارد.

 

نوشتن یا ترجمه کتاب

 

در طول سال های اخیر ثابت شده است که اگر شما در هر زمینه ای  که هستید یک کتاب داشته باشید باعث می شوید که افراد به شما به چشم یک متخصص نگاه کنند.

 

فعالیت در فضای آنلاین

 

تولید پادکست، راه اندازی سایت، تولید محتوای اینستاگرام و داشتن صفحه لینکدین همگی کار هایی هستند که برندینگ شما را تقویت می کنند.

اگر دوست دارید با افراد زیادی در ارتباط باشید و به آنها خدمت کنید و در عین حال پول خوبی هم به دست آورید حتماً شغل مشاوره را شروع کنید.

 

طراحی یو آی یو ایکس

 

طراحی یو آی یو ایکس به این دلیل جز ایده های پولساز می باشد که با بهبود رابط کاربری سایت ها باعث می شود که گوگل رتبه آنها را افزایش دهد. از طرفی مخاطبان نیز احساس رضایت بیشتری از سایت خواهند داشت.

اگر احساس می کنید که خلاقیت بالایی دارید، طراحی یو آی یو ایکس یکی از کارهایی است که به شما این امکان را می دهد که درآمد زیادی را کسب کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 

تورهای گردشگری بین المللی

 

این روزها کمتر کسی وجود دارد که به سفر علاقمند باشد و هدی رستمی را نشناسد..هدی رستمی، جهانگرد ایرانی است که این روزها پس از سالها مطالعه در باب حوزه ی گردشگری،.بزرگترین شرکت مستقل گردشگری در ایران را دارد و به جرئت می توان گفت.که درآمدی بالغ بر چند میلیارد تومان در یک سال را از آن خود می کند.

او کسی است که ایران را به خارج نشین ها معرفی کرده و این باعث شده است که مسافران زیادی رو از کشورهای دیگر به ایران بیاورد.و با ایجاد یک بستر گردشگری مناسب، به درآمد زایی بپردازد..اما این کار، در ظاهر ایده خاصی نداره و هر کسی می تواند آن را انجام دهد،.اما اینکه وی پروژه ای به نام ” فم تریپ ” را راه اندازی می کند.و به صورت مستقل، خارجی ها را با زندگی بافت سنتی ایران آشنا می کند،.ایده ای است که می توان به آن لقب ایده های پولساز رو داد.

اما یقینا او آخرین کسی نیست که در این حوزه می تواند فعالیت کند و حوزه ی گردشگری در ایران آنقدر جای کار دارد که هر کسی می تواند با یک ایده ی نو، به گردشگری داخلی و خارجی در ایران رونق بسیار بدهد. کافیست شما روی موسیقی ایران تمرکز کنید و تورهای موسیقایی بگذارید. یا اینکه روی بازی های محلی ایران تمرکز کنید و بدین وسیله جذابیت هایی رو ایجاد کنید که توریست ها رو به ایران بکشاند و آنگاه شما بتوانید با خدماتی که به آن ها میدهید، کسب درآمد میلیاردی کنید.

 

راه اندازی کسب و کار قهوه

 

راه اندازی کسب و کار قهوه می تواند جزو ایده های ناب اقتصادی در حال حاضر باشد. شما اگر بتوانید تمام توان و تمرکز خود را در این حرفه بگذارید می توانید از این ایده پولساز ،درآمد بسیار خوبی به دست بیاورید.

تجارت قهوه بعد از نفت دومین تجارت بزرگ دنیا محسوب می شود. حتی در برخی کشورهای آمریکای لاتین وزارت قهوه وجود دارد. در تمام دنیا به این کالا به عنوان یک کالای استراتژیک نگاه می شود، در حالی که در ایران قهوه به عنوان یک کالا و نوشیدنی لوکس محسوب می شود.

با توجه به اینکه مصرف روزانه قهوه ،روز به روز در حال افزایش است ،می توان این ایده را ،ایده ای پر سود در نظر گرفت. طبق گزارشاتی که گرفته شده است :تهرانی ها روزانه نزدیک به 2 تن قهوه مصرف می کنند.

بازار قهوه در ایران در حال رشد و توسعه است ،برای مثال کافی است به این مسئله توجه کنید که 5 سال پیش چند قهوه فروشی در محله شما بود و الان چند تا شده؟

اما نکته ای می بایست به آن توجه کنید این است که اگر پول کافی دارید ،برید و کافی شاپ بزنید و اگر پول زیادی ندارید ،بروید و مغازه قهوه فروشی بزنید که به مراتب سرمایه اولیه کمتری نیاز دارد ،اما درآمد کمتری هم نسبت به کافی شاپ دارد.

بهترین راه حل؟

در حال حاضر اگر سرمایه اولیه کمی دارید ،بهترین راه برایتان راه اندازی کافه تریا هست.

پیشنهاد ما به شماکسب و کار آنلاین

 

کافه تریا به زبان ساده می شود کافه سرپایی. یعنی کافه ای که مشتری ها قهوه خود را می‌گیرند و می‌روند.البته ممکن جای کمی هم برای نشستن داشته باشد، اما مثل کافی شاپ بزرگ نیست.برای راه اندازی کافه تریا، یک مغازه 15 الی 25 متری کافی است.به کافه تریا، تیک اوی (Take away) هم می گویند.

تجهیزات کافه تریا، همان تجهیزات کافی شاپ است. اما هم مغازه اش کوچکتر است و هم می‌تواند قهوه خشک هم بفروشد.اما درآمد اصلی کافه تریا از سرو قهوه است، نه از فروش قهوه

درآمد کافه تریا در حال حاضر،روزانه بین 500 هزار تومان تا 1 میلیون تومان می باشد و شما می توانید ماهانه درآمدی 15 تا 30 میلیون تومان داشته باشید.

 

راه اندازی پت شاپ

 

همانطور که همه ما میبینم امروزه نسبت به ۱۵ تا ۲۰ سال قبل علاقه مردم به داشتن و نگه داری انواع حیوانات مثل سگ و گربه بسیار بیشتر شده است. به دلیل اینکه انسان ها روز به روز بیشتر در فضای مجازی غرق می شوند، احساس تنهایی بیشتری وجود آنها را فرا می گیرد. چون هرچه می گذرد می بینند با شخصی به صورت حقیقی ارتباط ندارند. پس با این وجود علاقه مردم روز به روز به خرید و تربیت حیوانات خانگی از این هم بیشتر خواهد شد.

اگر شما هم به حیوانات علاقه دارید اما تحصیلات آکادمیک برای راه اندازی یک مرکز دامپزشکی را ندارید به شما پیشنهاد می کنیم که یک پت شاپ برای خودتان راه اندازی کنید و در آن جا انواع وسایل مورد نیاز حیوانات از جمله غذای آنها، وسایل تشویقی، مکمل های دارویی، انواع باکس و لباس های مختلف برای حیوانات و…. را به فروش برسانید.

این کار به خودی خود درآمد خوبی دارد، شما می توانید با راه اندازی یک پیج علاوه بر پت شاپ خودتان درآمد خودتان را چندین برابر افزایش دهید.

اگر در مغازه بزرگی کسب و کار خودتان را راه اندازی کرده اید می توانید قسمتی را برای نگه داشتن و تفریح کردن حیوانات انتخاب کنید. بسیاری از مردم در سفر هایی که می روند امکان حمل سگ و گربه های خودشان را ندارند. در این شرایط می توانند این حیوانات را به شما بسپارند تا شما از آنها محافظت کنید. این یکی دیگر از راه های افزایش درآمد می باشد.

پیشنهاد ما به شماکسب و کار

 



:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 

معرفی ایده های پولساز 

 

تیم آموزشی ماهان تیموری، همیشه یک هدف بزرگ داشته است.و آن معرفی فرصت هایی برای رسیدن به یه زندگی بهتر و ثروتی که حاصل ایده های پولساز بوده است..در ادامه شما رو با چند ایده ی پولساز آشنا می کنیم تا که بتوانید.یک شمای کلی از مسیر راه ایده های خلاقانه پولساز در ذهن داشته باشید.یکی از این افراد پولساز و ایده پرداز دنی بلیزر می باشد.

 

استراتژیست تولید محتوا

 

گردشگری تجربه محور

 

تاسیس مجموعه ی آموزشی آنلاین

 

حدود بیست سال پیش ، که هیچ کس حتی فکر نمی کرد روزی اینترنت تا به این حد همه گیر شود،.یک خانم 40 ساله تصمیم می گیرد،.سایتی رو افتتاح کند که از طریق آن به مردم خدمات آموزش آنلاین ارائه دهد. خانم لیندا وینمن، موسس شرکت آموزشی لیندا، که هم اکنون بزرگترین بستر تولید محتوا.و آموزش های آنلاین است.همچنین خوب است بدانید که یکی از راه های پول در آورن از تلگرام  آموزش آنلاین از طریق تلگرام می باشد.

تنها با استفاده از یک ایده پولساز،.یعنی ایجاد بستری آنلاین برای آموزش همگانی توانست در کمتر از پنج سال یه تحول بزرگ.در سیستم آموزشی دنیا ایجاد کند و میلیون ها دلار ثروت کسب کند. امروزه در ایران چندین بستر آموزش آنلاین وجود دارد،.اما هیچ کدام از این بسترها، تا به امروز نتوانسته اند آنطور که باید.و شاید برای جامعه ی فارسی زبان،.کاربردی باشند. شاید این ایده ی پولساز،.همان چیزی باشه که شما باید به دنبال آن باشید.

 

پیشنهاد ما به شماراه اندازی کسب و کار

 

فرقی نمی کند که چه شغلی دارید،.شما می توانید یک دانشجو باشید که با همکاری دیگر دوستانتان یه بستر آموزش آنلاین افتتاح کنید.و یا یه معلم بازنشسته که دوست دارید تجربه ی سالیان سال خودتان رو در بستر اینترنت به اشتراک بگذارید. این را در ذهن داشته باشید که کمتر از چند سال دیگر، بستر آموزش در ایران با تحول بزرگی روبرو خواهد شد.و اولین نشانه های آن در آموزش آنلاین ظهور می کند..پس این از اولین ایده های پولساز ما.

 

تولید غذاهای ارگانیک

 

 

 

افزایش میزان بیماری های خطرناک مثل سرطان در ایران یکی از هشدارهایی است که دولت و جامعه را به فکر انداخته است.که اصلاحی در سیستم غذایی مردم به وجود بیاورد..همانطور که اطلاع  دارید غذاهای ارگانیک و طبیعی،.یکی از راه های پیشگیری و اصلاح سیستم خورد و خوراک جامعه می باشد و این درحالی است که هنوز پس از سالها بررسی این طرح و حمایت های مستمر دولت،.مجموعه های کمی در این حوزه فعالیت کرده اند.

تولید غذاهای ارگانیک، یکی از آن ایده های پولساز است که بستر آن در ایران کاملا وجود دارد و می توان با کمترین سرمایه آن را راه اندازی کرد.

.البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که علاوه بر فروش در ایران،.با توجه به مشکلات کشورهای همسایه در زمینه ی تامین غذاهای طبیعی به دلیل مسائل سیاسی گوناگون،.می توان تولیدات انجام شده در کشور را نیز به دیگر کشورهای همسایه صادر کرد و کسب درآمد دلاری نیز داشت. برای دست یافتن به ایده های پولساز در زمینه ی تولید مواد غذایی ارگانیک،.کافیست کمی مطالعه کنید و به چند مرکز آزمایشگاهی در حوزه ی خوراک و کشاورزی سر بزنید.

آموزش های لازم را ببنید و بعد با کمترین سرمایه و حمایت های مستمر دولت،.یک کسب و کار بسیار پولساز را شروع کنید..خوبی این دسته از کسب و کارها این هست  که هیچ گاه نیاز مصرفی آن ها کم نمی شود. در واقع خوراک چیزی است که همیشه طرفدار دارد و در صورتی که محصول خوبی تولید کنید و مردم به سمت آن اقبال داشته باشند، کم کم کسب و کارتان به سمت شرکت های بزرگ هم میل می کند و بسیاری از برندهای معتبر،.از شما محصول اولیه تهیه می کنند و این باعث می شود که در مدت زمان کوتاهی،.هم به یک ثروت بزرگ دست پیدا کنید و هم کسب و کارتان رو هر روز گسترده تر کنید.

 

پیشنهاد ما به شماکسب و کار آنلاین

 

ولی پیش از هر چیز باید باور کنید که همه چیز از کاشتن اولین بذر شروع می شود..شاید یک مدت صبر نیاز داشته باشید،.اما وقتی که گردونه ی تولید شما و چرخه ی فروش شما ایجاد بشه،.درآمدی کسب می کنید که شرکت های بزرگ برای کسب آن درآمد باید سالیان سال مسیر برند سازی را طی کنند. این ویژگی یک ایده ی پولساز است  ایده های پولساز،.مسیر رسیدن به موفقیت و تجارت را به شکل معجزه آسایی کوتاه می کنند و راه رسیدن به ثروت رو هموار می سازند.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

همه ایده ها پولساز هستند

 

اجازه دهید قبل از اینکه مقاله را ادامه دهیم و با هم بررسی کنیم که چطور ایده پولساز پیدا کنیم، یک نکته را با شما در میان بگذاریم. همه شغل ها پولساز هستند. شما هر کاری را شروع کنید اگر با علاقه آن را انجام دهید و سعی کنید که هر روز در آن کار ماهر تر شوید مطمئن باشید پس از چند سال درآمد بسیار خوبی را از آن کسب خواهید کرد. پس اگر کاری که به آن علاقه دارید در این لیست نبود نگران نباشید چون ما در این مقاله فقط ۶ ایده پولساز را به ا شما معرفی کرده ایم تا اگر شخصی هیچ ایده ای نداشت بتواند از آنها استفاده کند. اما در عوض در این مقاله اشاره کرده ایم که چطور از هر علاقه و یا ایده ای که دارید پول بسازید.

مقاله‌ ی پیشنهادیراه اندازی کسب و کار

 

چگونه به ایده های پولساز برسیم؟

 

برای دستیابی به ایده های پولساز، باید پیش از هر چیزی روی سبک زندگی خودمان کار کنیم..تا زمانی که ما دید سنتی خودمان را نسبت به کسب و کار و نسبت به ثروت سازی تغییر ندهیم،.رسیدن به ایده های خلاقانه پولساز تقریبا امر محال و دور از انتظاری است..برای تغییر سبک زندگی و رسیدن به ایده های پولساز،.استاد ماهان تیموری، 3 نکته ی طلایی را به ما پیشنهاد می کنند.

 

1.      بر روی باورهایت کار کن

 

اگر باور ما بر این باشد که ما تنها با سخت کار کردن و با تلاش بسیار می توانیم به موفقیت برسیم،.هیچ گاه نمی توانیم به دنیای ایده های پولساز راه پیدا کنیم..ما پیش از هر چیزی باید به این نتیجه برسیم که دنیای تجارت امروز و دنیای کسب و کار امروز،.دیگر روش سنتی رو طی نمی کند و همه چیز بر روی ایده ها و یک تفکر درست بنا شده است..اگر ما بتوانیم دریچه های تفکر خودمان رو نسبت به تجارت و کسب و کار تغییر دهیم.طبیعتا رسیدن به ثروت و ایده های پولساز نیز برای ما راحت تر خواهد بود.

 

2.      آموزش ببین

 

ما باید از تجربیات بزرگان و از درس هایی که آن ها به ما هدیه می کنند،.استفاده کنیم. برای ورود به هر مقوله ی جدیدی و برای تجربه ی یک بستر جدید.در کسب و کار ما باید اطلاعات مان را به روز کنیم و همیشه در مسیر توسعه فردی باشیم. اگر آموزش درست در اختیار داشته باشیم و اگر از تجربیات بزرگان استفاده کنیم، ذهن ما به طور خود به خودی،.به پرورش افکار پول ساز می رسد.

.پرورش ایده های پولساز، چیزی است که تحت تاثیر آموزش به دست می آید و ذهن تربیت می شود. تیم آموزشی ماهان تیموری، ساعت ها آموزش رایگان و مجموعه ای کامل از آموزش های مالی رو برای شما فراهم کرده است.که می توانید از آن ها استفاده کنید تا ذهن خود رو در مسیر رسیدن به ایده های خلاقانه پولساز تربیت کنید.

 

3.      نیازها رو شناسایی کن و برای آن ها راه حل پیدا کن

 

اگر نگاهی به سیر پیشرفت کسب و کارهای بزرگ داشته باشید،.می بینید که همه ی کسب و کارهای بزرگ از یک نقطه ساده شروع کرده اند و آن چیزی نیست.جز پیدا کردن دغدغه های زندگی بشر یا همان نیازها و پاسخ گفتن به آن ها.

اگر شرکت آمازون، بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا را یک مثال خوب در نظر بگیریم،.می بینیم که خرید اینترنتی و بدون نیاز به رفتن به فروشگاه که یک نیاز بزرگ برای جامعه ی جهانی بوده است.را شناسایی کرده و با پاسخ گفتن به این مسئله توانسته،.یکی از ده شرکت برتر دنیا باشد و مدیر عامل آن یعنی جف بزوس،.امروزه در صدر ثروتمندترین مردان دنیا قرار گرفته است.

 

پیشنهاد ما به شماکسب و کار آنلاین

شش



:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 

ایده های پولساز 2021

 

شاید شما هم به دنبال ایده های پول‌ساز هستید و با خود فکر می کنید که چگونه می توانم ایده ای را اجرا کنم که مرا به ثروت و موفقیت برساند. با این تفاسیر اجرای ایده ای که بتواند نیازهای افراد را به راحتی برطرف کند و باعث شود شما درآمد بیشتری کسب کنید می تواند بسیار هیجان انگیز و جذاب باشد.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که تمام ایده های شما می تواند پول‌ساز باشد به شرطی که اصولی آن را رعایت کنید و بتوانید با مهارت هایی که به دست می آورید آن را پیاده سازی کنید. شما برای این کار به شوق و اشتیاق و اراده  نیاز دارید تا بتوانید ایده های خود را عملی کنید.

بنابراین ممکن است در ابتدا خیلی از ایده هایی که به ذهن شما می رسد کامل به نظر نرسند، اما این موضوع اشکالی ندارد، زیرا ایده ها می توانند پخته شوند و در نهایت شما را به پول و ثروت برسانند.

حال ما قصد داریم در این مقاله ایده هایی را که پول‌ساز هستند را مورد بررسی قرار دهیم و همچنین نحوه استفاده از این ایده ها و ایجاد ایده های پول‌ساز جدید را به شما یاد دهیم.

در این روزها نسبت به شرایط اقتصادی که در کشور حاکم شده است ،خیلی ها از لحاظ مالی در شرایط سخت و دشواری قرار گرفته اند. حال اگر شما ایده های ناب اقتصادی و یا ایده های خلاقانه پولساز دارید ،برگ برنده در دستان شماست.

اینفوگرافیک ایده های پولساز

 

اما اگر ایده پولسازی ندارید ،باید به شما بگویم که اصلا نگران نباشید ؛چون شما تنها نیستید. خیلی ها در این روزها به دنبال یک ایده پولساز برای کسب و کار هستند. من در این مقاله می خواهم به شما چند ایده پولساز را معرفی کنم که میتواند در مدت زمان کوتاهی، شما را به ثروت نزدیک تر کند:

برای کسب ثروت، همیشه نیاز نیست که سخت کار کنیم..گاهی به جای انجام یه کار سخت، نیاز داریم که نوع دیدگاه و تفکر خودمان را نسبت به درآمد زایی تغییر بدیم..بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کسانی که در دنیای تجارت، به موفقیت های بزرگ رسیده اند،.هیچ گاه تن به کارهای سخت نداده اند،.بلکه تنها با تفکر و استفاده از ایده های پولساز،.به موفقیت های بزرگ رسیده اند.

در ابتدا مقاله میخواهم شما را با یک ایده

هوش مصنوعی

 

پیشنهاد ما به شماکسب و کار آنلاین

 

اما سوال اصلی که برایمان مطرح می شود،.این هست که ما چگونه می توانیم به ایده های خلاقانه پولساز برسیم و چگونه می توانیم بدون صرف زمان بسیار و بدون سخت کار کردن،.به یک درآمد خوب،.با یک تفکر خوب برسیم . برای اینکه به این مهم دست پیدا کنیم،.باید چند نکته را رعایت کنیم. نکاتی که می توانند دیدگاه ما را به کلی در باب ثروت تغییر بدهد.

 



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 

راه‌های کسب درآمد در ایران

 

در این قسمت قصد داریم ایده‌هایی را به شما معرفی کنیم که از طریق آن‌ها می‌توانید کسب و کارتان را راه اندازی کنید و درآمدزایی کنید.

 

خدمات خیاطی

 

یکی از کسب و کارهایی که می‌توانید از طریق آن درآمدزایی کنید کسب و کار خیاطی در منزل و خدمات لباس است. شما می‌توانید از این طریق درآمد زیادی را به دست آورید به شرطی که مهارت طراحی لباس را به خودتان اضافه کنید و سعی کنید طرح‌ها و لباس‌هایتان را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. در این صورت است که می‌توانید در مدت زمان کم‌تری درآمد بیشتری به دست بیاورید.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتیچ

 

فروشگاه مواد پروتئینی

 

فروشگاه مواد پروتئینی یکی از نیازهای مردم به ویژه ورزشکاران است. شما اگر بتوانید در فروشگاهتان انواع مواد پروتئنی از جمله گوشت، مکمل‌های غدایی، فرآورده‌های پروتئنی مثل سوسیس، کالباس و… را به فروش برسانید، می‌توانید از این طریق درآمد خوبی را به دست بیاورید.

 

فروش وسایل تزیینی

 

فروش وسایل تزیینی یکی از کسب و کارهایی است که با سرمایه کمی می‌توانید راه اندازی کنید و پس از مدتی به سود دهی برسید. تقریباً می‌توان گفت که همه مردم دوست دارند که خانه‌شان جذاب به نظر برسد و به همین دلیل این کسب و کار می‌تواند درآمد خوبی را برای شما ایجاد کند. از طرفی وسایل تزیینی یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن به دیگران است. گستره وسایل تزئینی بسیار زیاد است برای مثال کار با سنگ های تزئینی یکی از این دسته ها است.

 

خدمات مشاوره

 

مشاوره دادن در هر زمینه‌ای نیاز به دو پیش نیاز دارد. اول از همه شما باید خودتان آن راه را طی کرده باشید و از تجربه کافی بهره مند باشید. دومین شرط هم آن است که تلاش کنید که علم و دانشتان را در آن زمینه افزایش دهید.

 

کسب و کار قهوه

 

قهوه از جمله نوشیدنی‌هایی است علاوه بر انرژی بخش بودن از مزایای زیادی برخوردار است. امروزه قهوه توانسته است میان خانواده‌ها جا باز کند و بسیاری از خانواده‌ها از آن استفاده می‌کنند. شما می‌توانید از طریق فروش قهوه درآمدزایی کنید و سود زیادی را به دست بیاورید. اگر به قهوه علاقه دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که سری به پله نوروزخان بازار تهران بزنید، تا بتوانید اطلاعات لازم راجع به انواع قهوه و قیمت آن‌ها را به دست بیاورید.

 

کسب و کارهایی بر پای نوآوری

 

کسب و کارهایی که بر پایه نوآوری هستند، به این علت که خدمات ارزنده‌ای را به دیگران ارائه می‌دهند، همیشه سود خوبی را به همراه داشته‌اند. برای شروع کسب و کارهایی که از جنس نوآوری هستند، دو راه کار وجود دارد.

در ابتدا شما می‌توانید با نگاه به کسب و کارهای آمریکایی و کشورهای اروپایی، ایده بگیرید و در کشورخودمان پیاده سازی کنید. دیجی کالا، اسنپ و… از جمله مواردی هستند که از طریق الگو برداری توانستند تبدیل به امپراطوری های بزرگ شوند.

راهکار دوم این است که سعی کنید دریکی از حوزه‌های IOT، بیوتکنولوژی، بلاکچین که آینده دنیا به آن‌ها گره خورده است متخصص شوید.

کارمندی

 

دومین روش درآمدزایی این است که شما در یک شغل استخدام شوید و به صورت ماهیانه درآمد کسب کنید. کارمندی معایب و مزایای بسیاری دارد. برای مثال یکی از مزایای کارمندی، این است که شما می‌توانید از نزدیک با مشکلات کسب و کار آشنا شوید و در کنار کار کردن روز به روز خودتان را رشد دهید. کارمند بودن آرامش بیشتری نسبت به کارآفرینی و سرمایه گذاری دارد. اما مدت زمان بیشتری طول می‌کشد تا خواسته‌های خودتان را عملی کنید.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما با رعایت کردن اصولی رفتار سازمانی می‌توانید در کاری که استخدام می‌شوید به بهترین شکل بدرخشید و از نظر سایر همکاران و سرپرستان نیروی حرفه‌ای به حساب بیایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

چه طور در کاری که راه اندازی می‌کنیم موفق باشیم؟

 

بازارتان را بشناسید

 

شناسایی بازار از مهم ترین وظایفی است که برای راه اندازی کسب و کار باید انجام دهید. تحلیل کردن رقبا و نیاز مشتریان قسمت هایی هستند که باید به طور کامل شناسایی کنید.

کسب و کاری ارزش آفرین خلق کنید

 

کسب و کار شما باید به نحوی باشد که یکی از مشکلات مصرف کنندگان که تا به حال کسی نتوانسته است به خوبی از پس آن بر بیاید،‌ حل کند از این طریق بتواند برای مشتریان ارزش آفرینی کند.

البته مبحث ارزش آفرینی و خدمات مشتری بسیار فراتر از این مباحث است. الزاماً شما نباید مشکلی غیر قابل حل را برای مشتریانتان حل کنید، خدمات پس از فروش به مشتریان، خلق تجربیاتی جدید برای آن‌ها و… همگی جز مباحث ارزش آفرینی به حساب می‌آید.

مقاله مرتبط :کسب و کار اینترنتی  

 

فرصت طلب باشید

 

در گام بعدی شما باید کسب و کاری بسازید که به دنبال فرصت‌های جدید باشد. در این صورت است که روز به روز درآمدزایی شما افزایش پیدا می‌کند.

 

 عبور از شرایط ابهام

 

عموماً کسب و کارهای استارتاپی به صورت مداوم با شرایط سرشار از ابهام رو به رو می‌شوند و باید تصمیم‌های مهمی بگیرند. این احتمال وجود دارد که شما نیز با چنین شرایطی رو به رو شوید. اما درست در زمانی که بتوانید تصمیمات درستی بگیرید و از این شرایط عبور کنید، می‌توانید درآمدزایی بیشتر و شرایط کاری بهتری را تجربه کنید.

 

خلاق بودن رمز پیشرو بودن

 

در واقع خلاق بودن یکی از معیارهایی است که باعث می‌شود یک کسب و کار نسبت به سایر کسب و کارها، پیشی بگیرد. برای آنکه بتوانید خلاقیتتان را در هر کاری افزایش دهید، باید تلاش کنید که علمتان را در آن زمینه افزایش دهید و به روز کنید. زمانی که شما دانشتان را در یک حوزه بالا می‌برید، می‌توانید میان مسائل مختلف ارتباط برقرار کنید و از دل این ارتباط به راهکارها و ایده‌های جدید برسید.

 

برنامه ریزی و طراحی استراتژی

 

تقریباً هر کسب و کاری برای پیشرفت و درآمدزایی بیشتر نیاز به استراتژی و برنامه دارد. شما باید در ابتدا چشم انداز و هدف نهایی کسب و کارتان را مشخص کنید و با توجه به آن‌ها اقداماتی را تعریف کنید. سپس مشخص کنید که برای انجام شدن این اقدامات چه پیش نیازهایی وجود دارد. در نهایت برای محقق کردن هرکدام از آن پیش نیازها برنامه ریزی کنید.

 

تعریف KPI

 

شما باید برای قسمت‌هایی مختلف کسب و کاری که راه اندازی کرده‌اید KPI مشخص کنید. KPI یعنی تعریف شاخص کلیدی عملکرد است. در واقع منظور از KPI این است که شما برای بررسی عملکرد قسمت‌های مختلف کسب و کار یکسری معیار در نظر می‌گیرید. اگر این عملکردتان کم‌تر از معیارهای مشخص شده بود، باید نگاهی به عملکردتان بیاندازید و راهکارهایی را برای افزایش عملکردتان مشخص کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 

کارآفرینی

 

راه اندازی کسب و کار یکی از راه‌های جذاب درآمدزایی است. اصولاً راه اندازی کسب و کار چالش‌های مختلفی دارد و همین چالش‌هاست که این اتفاق را به اتفاقی جذاب تبدیل کرده است. برای راه اندازی کسب و کار می‌توانید یکی از روش‌های زیر را انتخاب کنید.

کارهای خدماتی

 

کارهای خدماتی بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را آموزش ببینید و پس از مدتی آن کار را شروع کنید و به درآمدزایی برسید. تفاوتی که کسب و کارهای خدماتی با سایر شغل‌ها دارد این است که کار شما تازه پس از پرزنت کردن و فروش، کار شما شروع می‌شود. در ادامه برخی از شغل‌های خدماتی که می‌توانید آن‌ها را شروع کنید معرفی می‌کنیم.

 

فروش محصول

 

دسته دوم کارها که می‌توانید به وسیله آن‌ها درآمدزایی کنید، فروش محصول است. در این قسمت شما باید در ابتدا بستری که قرار است از طریق آن‌ها محصولاتتان را به فروش برسانید انتخاب کنید. اگر سرمایه اولیه مناسبی در اختیار دارید، می‌توانید یک مغازه اجاره کنید و آن را پر از جنس کنید. در غیر این صورت باید به صورت آنلاین کسب و کارتان را راه اندازی کنید. شما می‌توانید از طریق راه اندازی یک پیج اینستاگرام و سایت و تولید محتوای جذاب و کاربردی و تبلیغات، مشتریان زیادی را پیدا کنید و از طریق فروش محصول به آن‌ها درآمدزایی کنید. شما باید تلاش کنید که با راهکارهای خلاقانه هزینه جذب مشتری را کاهش دهید.

در گام بعدی پس از مشخص کردن نوع ارائه محصولات باید به دنبال تأمین کنندگان مناسب بگردید که بتوانید محصولاتتان را از آن‌ها تهییه کنید و به فروش برسانید. پس از مدتی از راه اندازی کسب و کارتان می‌توانید افرادی را برای خودتان استخدام کنید.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار آنلاین

 

کسب و کار تولیدی

 

اگر در حرفه‌ای تخصص کافی را دارید و احساس می‌کنید که می‌توانید محصولی را خلق کنید و آن را روانه بازار کنید، می‌توانید برای خودتان یک کارگاه تولیدی راه اندازی کنید و از طریق آن درآمدزایی کنید.

برای شروع احتیاجی به اجاره کارگاه‌هایی چند صد متری ندارید و می‌توانید از اتاق خانه خودتان شروع کنید. بسیاری از افرادی که امروزه کسب وکارهای بزرگی برای خودشان راه اندازی کرده‌اند در ابتدا از اتاق خانه‌شان شروع کرده‌اند. استیو جابز یکی از این افراد است که از انباری خانه‌اش شروع کرد و توانست امپراطوری اپل را راه اندازی کند.

قبل از این که ذهنتان به این سمت برود که اینجا ایران است باید به شما بگوییم که بسیاری از کسب و کارهای بزرگ، بسیاری از شغل های تولیدی تولیدکنندگان از مراحل بسیار پایینی شروع کرده‌اند. برای مثال آقای یونس ژائله مدیرعامل کارخانه شیرین عسل کارش را با فروش محصولات کارخانه مواد غذایی که در آستانه ورشکستگی بود شروع کرد.

آقای ژائله در زمانی که دانشجو بود محصولات این کارخانه را با پیکانش می فروخت. پس از مدتی ایشان توانستند به یکی از سهامداران همان کارخانه تبدیل شوند.

 



:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

راه های درآمدزایی از پولسازی از اینترنت و فضای آنلاین

 

درآمدزایی مسئله‌ای است که افراد مختلف دوست دارند میزانش را افزایش بدهند. برخی دوست دارند از طریق استخدام شدن این کار را انجام دهند و برخی نیز می‌خواهند از طریق راه اندازی کسب و کار این عمل را محقق کنند. عده‌ای هم هستند که درآمد زیادی را به دست می‌آورند اما با این وجود دوست دارند که با سرمایه گذاری این درآمد را افزایش دهند. از این رو قصد داریم در این مقاله به سؤال چگونه درآمدزایی کنیم؟ از جنبه‌های مختلف پاسخ دهیم. در این مقاله چهار دسته کارآفرینی، فریلنسری، کارمندی و سرمایه گذاری را به شما معرفی می‌کنیم و سعی می‌کنیم که ایده‌های پول‌ساز مختلفی را به شما معرفی کنیم.

چگونه کسب درآمد کنیم؟

 

راه‌های درآمدزایی بسیار زیادی وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توانیم به استقلال مالی برسیم. در ادامه به طور کلی برخی از دسته‌های کاری را بررسی می‌کنیم که می‌توانید دریکی از آن‌ها وارد شوید.

 

فریلنسری

 

فریلنسری جز دسته‌های کاری است که شما می‌توانید به وسیله آن در خانه خودتان درآمدزایی را شروع کنید و روز به روز آن را افزایش دهید.

 

تولید محتوا

 

اصولا تولید کردن محتوا زیر شاخه‌های مختلفی دارد که در هر کدام از آن‌ها می‌توانید به صورت فریلنسری و از خانه خودتان پروژه بگیرید.

 

تولید محتوای متنی

 

شما می‌توانید برای سایت‌های مختلف مقاله تولید کنید. تعداد سایت‌ها روز به روز در حال افزایش است و شما می‌توانید از این طریق درآمد متوسطی را به دست بیاورید.

تولید محتوای تصویری

 

منظور از تولید محتوای تصویری، تصویربرداری و ادیت ویدیو برای اینستاگرام، یوتیوب و سایت است. برای شروع این کار نیاز به تسلط بر نرم افزارهایی مثل فوتوشاپ، پریمیر دارید و در کنار آن باید تسلط کافی در کار با دوربین را دارا باشید. به این صورت می توایند درآمد خوبی را به دست بیاورید.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 

ادمینی اینستاگرام

 

وظایف ادمین اینستاگرام عبارتند از گذاشتن پست و استوری به موقع، افزایش فالوور پیج، بررسی عملکرد پیج، هشتگ گذاری و نوشتن کپشن. اینستاگرام از جمله مواردی است که درآمدزایی را بسیار ساده‌تر کرده است. درآمد ادمینی اینستاگرام با توجه به تعداد پیج‌هایی که می گیرید و همچین میزان حرفه‌ای بودن شما متغییر است.

 

طراحی سایت

 

طراحی سایت و به دنبال آن سئو کردن سایت در چند سال اخیر به یکی از تخصص‌های پول‌ساز تبدیل شده است. شما می‌توانید در اتاقتان سایت‌های مختلف را طراحی کنید و از طریق سئو آن‌ها، پول خوبی را به دست بیاورید.

 

برنامه نویسی

 

نکته‌ای که راجع به برنامه نویس وجود دارد این است که تعداد برنامه نویسان سطح بالا، بسیار کم است. شما اگر بتوانید تخصصتان را دریکی از زمینه‌های برنامه نویسی اندروید، برنامه نویسی ios و برنامه نویسی وب بالا ببرید می‌توانید پروژه‌های زیادی را دریافت کنید و از این طریق درآمدزاییتان را بیشتر کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

کار تولیدی با سرمایه ی کم

 

یکی از دغدغه های خیلی مهمی که الان در جامعه ی ما وجود داره،.پیدا کردن کارگاه تولیدی پردرآمد هست که بشود با سرمایه ی کم راه اندازیش کرد.و در یک مدت زمان کوتاه هم به سود دهی و باز دهی خوبی از اون کار رسید.

البته طبیعی هم هست که با توجه به نرخ بیکاری ای که توی جامعه ما وجود دارد،.خیلی از شما جوون هایی که دارید مقاله را می خوانید و خیلی از خانواده هایی که مخاطب ما هستند،.درآمد خوبی نداشته باشند و این باعث بشود که به دنبال یک کار جدید باشند.

اما مشکل اصلی این هست که، ایده ای ندارند و از اون مهم تر این که، هیچ راهنمایی ندارند..اما باید به شما بگوییم که تیم آموزشی ماهان تیموری،.دقیقا جایی هست که شما میتوانید با دنبال کردن آموزش هاش،.به کار مورد نظر و به جایگاهی که واقعا حق شما هست،.برسید و خیالتان از داشتن یک کسب و کار عالی راحت باشد.

 

ما در این ماه های اخیر، مقاله های زیادی را برایتان کارگاه تولیدی پردرآمد کردیم که همه ی آنها در مورد آموزش های لازم برای راه اندازی یک کسب و کار بوده است..چندین مقاله از جمله کسب و کار اینترنتی،.کسب و کار خانگی و ایده های پولساز و …،.همه میتوانند نقطه شروعی باشد برای اینکه شما یک کسب و کار عالی را آغاز کنید.

اما امروز می خواهیم در مورد تولید صحبت کنیم و این آموزش را اختصاص بدهیم به کسایی که دوست دارند کار تولیدی انجام بدهند،.اما سرمایه ی آنچنانی ندارند و نیاز دارند که ایده هایی برای کار تولیدی با سرمایه ی کم به دست بیارند.

کار تولیدی و رشد صنعت

 

یکی از روش های درآمدزایی در سال های اخیر تولید و صنعت در کشور ما رشد بسیار داشته است..اما اگر به ریز آمار دقت کنید، می بیند که حجم تولیدی های خرد،.که همان کسب و کارهای خانگی و کوچک هستند،.به شدت در حال افزایش است و هر روز دارد به  تولیدی های کوچک که با سرمایه ی کم کارشان را شروع کرده اند،.اضافه می شود. اما نکته ای که این بین وجود دارد،.راه های شروع شغل های تولیدی با سرمایه ی کم است.

یعنی بزرگترین درگیری افرادی که جویای کار در زمینه ی تولید با سرمایه ی کم هستند،.یک ایده و یا یک راه برای شروع این کاراست و چه کاری راه بندازم بسیار شما را در این راه کمکمی کند..پس اگر این دغدغه ی مردم ما باشد، ما سعی می کنیم که به این دغدغه جواب بدهیم،.ما به تک تک دغدغه هایی که از دل سوالات و پیام های شما ماهانی های عزیز به دستمان رسیده،.پاسخ میدهیم و سعی می کنیم.که تکنیک های طلایی استاد ماهان تیموری را به شما بگوییم تا با آنها بتوانید به پیشنهاد کار تولیدی با سرمایه کم  دست پیدا کنید.

 

خیلی ها فکر می کنند که تولید مختص شرکت هاست و حتما نیاز به یک سرمایه ی بزرگ دارد،.اما باید بگوییم که برای راه اندازی یک کسب و کار تولیدی،.نه نیاز به یک شرکت وجود دارد و نه نیاز به سرمایه ای بزرگ..بلکه اگر ما یک ایده خوب در ذهن داشته باشیم،.می توانیم به راحتی هر چه تمام تر یک کسب و کار تولیدی با سرمایه ی کم در اختیار داشته باشیم.

مسئله مهم دیگری که در کسب و کار تولیدی بسیار اهمیت درد این است که شما در این راه استمرار داشته باشید و در این راه خسته نشوید. انضباط شخصی  و ثابت قدمی یکی از اصول موفقیت در کس و کار تولیدی است.اما مسئله ی بعدی ای که بسیاری از مردم به آن باور دارند و یک باور غلط هم هست،.بحث تولید است. تولید هنوز در ذهن مردم،.با تولید محصولات خوراکی و غذایی و صنعتی گره خورده است و کسی به دیگر سبک های تولید فکر نمی کند.

در حالی که ما در سراسر دنیا، بیش از ده ها مدل کارگاه تولیدی پردرآمد داریم و هر کدامشان نیز زیر شاخه هایی دارند که می توانند یک کسب و کار باشند.بعنوان مثال تولیدات آموزشی، تولیدات فرهنگی، تولیدات محتوایی، تولیدات سنتی و ….از مدل های کار تولیدی با سرمایه ی کم هستند که در ایران به آن ها کمتر توجه شده است و کمتر کسی سراغ آن ها رفته است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

معرفی کسب و کار جدید پر سود در حوزه ی سفر و سرگرمی

 

هاستل های سنتی

 

ایران کشوری چهار فصل است و پتانسیل گردشگری در آن بسیار بالا است . اما از طرفی هزینه های سفر در ایران هم خیلی زیاد است و اکثر مردم ترجیح میدهند که از مدل های ارزان تری از سفر مثل کمپ زدن استفاده کنند.پس شما می توانید از این موقعیت استفاده کنید و با اجاره ی یک خانه محلی در یکی از روستاها ، یا حتی تبدیل کردن خانه ی خودتان و یا خانه ی پدری تان به یک اقامتگاه محلی ، در تمام طول سال ، مهمان داشته باشید و از این راه کسب درآمد کنید .

البته این تنها شروع ماجراست . وقتی که یک صفحه ی اینستاگرام هم برای این اقامتگاه راه اندازی کنید و آن را به باقی کشورها هم معرفی کنید ، مطمئن باشید که  به یک درآمد دلاری میرسید و این می تواند شروع یک راه جدید برای رسیدن به یک درآمد پر سود رو برای شما فراهم کند. برای آموزش رایگان اینستاگرام می توانید به این مقاله مراجعه کنید.

سعی کنید که در کارهای تولیدی سودآور که راه اندازی کرده اید ،خلاقیت داشته باشید و بازاریابی خودتان را گسترش دهید.

البته باز هم این اقامتگاه جای کار دارد . هر فردی که در این اقامتگاه اسکان داشته باشد ، نیاز به غذا و یک سری از مواد اولیه دارد . پس شما می توانید یک تهیه غذا محلی هم بزنید و برای مسافرها غذا بپزید ودرآمد کسب کنید . در کنار این تهیه غذا یک دکه ی کوچک هم می تواند برای شما یک درآمد بسیار عالی ایجاد کند.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 

کافه باغ

 

کافه نشینی عادتی است که تقریبا اکثر مردم ایران به آن دچار هستند و برای دیدارها ، تفریح و حتی خوردن یک وعده غذایی کافه ها را برای وقت گذراندن انتخاب می کنند.

اما مشکلی که این روزها کافه ها دارند این هستش که تقریبا از فضایی خانوادگی دور شده اند و این باعث شده که خانواده ها از این فضای کافه کم تر استفاده کنند. خب ، حالا شما می تونید با یک ایده ی خوب به کسب و کار جدید پولساز برسید و از خو بپرسید چه کاری راه بندازم ؟

یک فضای باز ، حتی در شهر اجاره کنید و یا یکی از باغ هایی که در بیرون شهر وجود دارد را خریداری کنید و یک کافه باغ خانوادگی احداث کنید . این کافه باغ ، کم ترین درآمدی که برای شما دارد این هست که در آنجا خدمات خوراک ارائه دهید . اما اگر کمی روی دکوراسیون این فضا کار کنید ، می توانید به راحتی هر چه تمام تر یک فضای عالی برای برگزاری مراسم درست کنید .

همچنین بسیاری از زوج ها و افرادی که قصد عکاسی دارند ، این فضا را از شما اجاره می کنند و می تونید از این طریق هم درآمد کسب کنید.

برای راه اندازی کسب و کار جدید و پولساز و یا کارگاه تولیدی پردرآمد جدید خودتان ، ذهنتان را درگیر هزینه ها نکنید . اگر ایده ی خوبی داشته باشید و اگر فرصت ها رو شناسایی کنید ، مطمئن باشید که با سرمایه های بسیار کم ، می توانید درآمد خوبی کسب کنید .

و مسئله ی دیگری هم که  باید به آن توجه کنید این هست که اگر ایده ی شما ، یک ایده ی جدید و پولساز باشد ، به زودی سرمایه گذار های بزرگی روی ایده ی شما حساب باز می کنند و می توانید از این طریق ، کسب و کار خودتان را گسترش دهید . پس مهم ترین اصل ، رسیدن به یک ایده ی جذاب و تقویت هوش مالی است و چه کاری راه بندازم شم ر در این مورد بسیار کمک می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

معرفی کسب و کار جدید پر سود در حوزه ی پوشاک

 

لباس کودک

 

تا همین چند سال پیش ، اکثر لباس های کودکی که در ایران فروخته می شدند ، لباس های وارداتی ای بودند که از چین و سایر کشورها به ایران می آمدند و تن بچه ها می شدند . اما امروزه دیگر این طور نیست . امروزه ما کارگاه های تولیدی لباس کودک داریم و چند سالی هم هست که این کار تبدیل به یکی از همان کسب و کارهای تولیدی سود آور شده است و بسیار طرفدار دارد.

طراحی و تولید لباس کودک ، آن هم متناسب با سلیقه ی خانواده های ایرانی ، می تواند شما را تبدیل به یک برند مشهور در این حوزه کند . اما باید به چند نکته فکر کنید و آن نکات را حتما رعایت کنید . یک اینکه نیازها را شناسایی کنید . چرا می گوییم نیازها رو بشناسید؟ چون اکثر کارگاه های تولیدی لباس کودک ، تنها مشغول تولید لباس های منزل و راحتی کودکان هستند .

اما طبیعتا یک کودک همیشه در منزل نیست و اتفاقا اکثر اوقات در حال بازی در کوچه و مهد کودک و باشگاه و سایر مکان هاست . پس شما باید یک سری از لباس های ورزشی و بازی کودکان نیز تولید کنید .

یا از این ایده ، پولساز تر این هست که به تولید لباس های مجلسی کودکان مشغول شوید . این نوع نگاه متفاوت می تواند شما را به یک کسب و کارگاه تولیدی پردرآمد جدید پر سود برساند. یک نکته ی دیگر هم از تیم آموزشی ماهان تیموری داشته باشید و آن شناخت فرصت هاست . تولید لباس کودک ، نه تنها بازار داخلی را برای شما تامین می کند ، بلکه می تواند بازارهای کشور های همسایه را هم از آن شما کند . پس به رویاهای بزرگ تر فکر کنید.

 

اکسسوری های مدرن

 

واژه ی اکسسوری ، شاید برای شما غریبه باشد . اما اکسسوری ها همان لوازم جانبی دنیای مد و فشن هستند . لوازمی مثل ساعت ، پیکسل ، دست بند و … که باعث می شوند لباس ها زیباتر دیده شوند و خودشان بخشی از دنیای مد و فشن هستند . اما نکته اینجاست که خیلی ها فکر می کنند : ” هرگز نمی شوند در این حوزه کسب و کار جدید پر سود راه انداخت ، چون که برند های معتبری در این حوزه هستند. ” .

اما تیم آموزشی ماهان تیموری به شما می گوید که : ” اگر ایده ی درست را به همراه تفکر مدرن ، ترکیب کنید ، درآمدی بیشتر از هر کدام از برندها و کارهای تولیدی سودآور اکسسوری خواهید داشت. ”  . چطور؟ بخش عظیمی از اکسسوری هایی که مردم خریداری می کنند ، از طرح های کلاسیکه برندهاست و تقریبا تنوع کمی دارند و این روزها دیگر تقریبا تکراری به نظر می رسند .

اما فرض کنید که شما یک پیکسل جدید با طرحی از یک سریال خارجی که بین مردم طرفدار بسیار دارد ، تولید کنید . یا ساعتی را تولید کنید که بر اساس المان های یک شخصیت معروف خارجی طراح شده است و یا در دست یکی از بازیگران مطرح وجود دارد . مطمئن باشید که اگر طراحی درستی را در این زمینه داشته باشید ، می توانید فروش خوبی به دست بیاورید .

اگر دنبال ایده ای برای طراحی هستید ، باید بگوییم که تا به امروز ساعتی دیده نشده است که بند آن از چرم باشد و روی آن اشعار بزرگانی چون سعدی و فردوسی ، خوشنویسی شده باشد . یا دستبندی وجود ندارد که در سنگ های آن ، به صورت بسیار ریز ، عکس یک عروس و داماد ، باشد و تاریخ عقدشان هم در آن دست بند ذکر شده باشد . جذاب نیستند ؟ پس فقط کافیست کمی دیدتان رو عوض کنید و به دنبال طرح های جدید بروید.

پینشهاد ما به شماکسب و کار اینترنتی

 



:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

اوضاع رو به بهبود در شغل های تولیدی ایران

 

اما باید بگوییم که اصلا اینطور نیست . کسب و کار در ایران ، هر روز اوضاع بهتری را تجربه می کند ، اما شاید این اوضاع بهتر توسط همه ی مردم دیده نشود ، چرا که فقط عده ای اندک هستند که با استفاده از قدرت تفکر و با استفاده از اصل اولی که به شما گفتیم ، یعنی شکار فرصت ها ، توانسته اند یک کسب و کار جدید راه بندازند و این اتفاق باعث شده است که بسیاری از مردم همچنان در باورهای سنتی خودشان نسبت به کسب و کار باقی بمانند و طبیعتا هم این مسئله باعث می شوذ که فرصتی برای شکار فرصت های جدید برای کسب و کارهای جدید پر سود ، به دست نیاورند.همچنین افراد موفق همیشه از فرصت هایی که دارند به خوبی استقاده می کنند ، به عنوان مثال برادران محمدی که یکی از صاحبان دیجی کالا می باشد را می توانید الگو کار خود قرار دهید.

جوانان و کسب و کار

 

دوران جوانی یکی از بهترین دوران‌هایی است که اگر آن را در مسیر درست خرج کنیم می توانیم بیش از سایر بازه های زمانی در عمرمان دستاورد خلق کنیم. در دنیای امروز به لطف فضای مجازی، بسیاری از کسب و کارها به وجود آمده‌اند که هر کسی با هر سنی می تواند وارد آنها شود. یکی از بهترین توصیه‌ها و جملات دکتر حسابی این است که کار کنیم، زحمت بکشیم زیرا از سرمایه چیزی کم نداریم. بزرگترین سرمایه جوانان، انرژی زیاد و هیجان آنها برای تجربه کردن محیط‌های جدید است.

معرفی کسب و کارهای جدید پر سود

 

خیلی سوال میشه که تولید چی خوبه برای معرفی کسب و کارهای جدید پر سود ، ما نیاز داریم که این کسب و کارگاه تولیدی پردرآمد را به بخش های مختلف تقسیم کنیم . اول از همه به سراغ سه نیاز اصلی انسان در زندگی می رویم و کسب و کارهای جدید پر سود رو در سه حوزه ی خوراک ، پوشاک و مسکن بررسی می کنیم .

مقاله‌ ی پیشنهادی:   راه اندازی کسب و کار

 

معرفی شغل های تولیدی جدید پر سود در حوزه ی خوراک

 

تهیه غذای محلی

 

شاید باور کردنی نباشد ، اما بیش از ده ها رستوران و تهیه  غذای محلی در نقاط مختلف کشور سراغ داریم که با سرمایه ای معادل یه هزارم تاسیس یه رستوران در تهران تاسیس شده اند ، اما درآمدی معادل سه تا چهار برابر همان رستوران های با کلاس پایتخت رو دارند . به جرئت می توانیم بگوییم که فرقی نمی کند که در کجای ایران باشید ، چه در پایتخت ، چه در هر شهری که زندگی می کنید ، تهیه ی غذای محلی ، یکی از کسب و کار های جدید پر سود است .

البته پیش از این هم این کسب و کارگاه تولیدی پردرآمد وجود داشت ، اما اینکه مردم با یه ظاهر جدید و مدرن ، غذاهای محلی را سرو کنند ، اتفاقی نو است . شما کافیست یک تهیه ی غذای محلی افتتاح کنید . کمی رنگ و لعاب ظرف و ظروف و دکوراسیون خودتان را به سمت همان جغرافیای محلی بودن پیش ببرید و بعد آماده باشید که هر روز انسان های زیادی بر سر سفره ی شان غذای شما رو بگذارند.

پیشنهاد ما به شما کسب و کار اینترنتی

 

چیپس میوه

 

قبلا بارها در مورد چیپس های خانگی با هم صحبت کرده ایم و حتی یک بار هم در مورد تولید چیپس میوه و برند چیپس میوه به شما ایده هایی را ارائه کرده ایم ، اما امروز می خواهیم یک مقدار گسترده تر در این مورد با هم صحبت کنیم . پیش از این هر چیپس میوه ای که در بازار دیده ایم ، یک سری میوه های خشک شده ای بوده اند که بعضی هاشان هم به شدت بی کیفیت و بی مزه اند و اگر یک مقدار هم دقت کنید ، حقیقتا چیپس میوه ، مزه ی خاصی را به شما انتقال نمی دهد . اما اگر کمی هوشیار باشید و فرصت های جدید را شکار کنید ، کسب و کار جدید پر سود ی در چیپس های میوه وجود دارد و آن طعم دار کردن میوه ها و تولید چیپس میوه است .

تا حالا به این فکر کرده اید که چیپس سیب فلفلی چه  طعمی دارد؟ یا چیپس زردآلو سرکه نمکی ، چه مزه ای می دهد ؟ هیجان انگیز است . مطمئن باشید اگر درست و حرفه ای این کار را انجام دهید ، در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یکی از معتبر ترین برندهای تولید مواد غذایی در ایران می شوید.

 



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

کار تولیدی با سرمایه کم و سود بالا

 

کارگاه تولیدی پردرآمد یکی از آن مواردی است که همیشه و در هر لحظه برای این امور وجود خود را به رخ نمایانده است و شرایطی را مهیا و آماده کرده است که شما بتونید ب استفده از مهارت هایی که دارید به ثروت و درآمد زیادی برسید و از همین طریق نیز برای خود کارگذاری شخصی راه بیاندازید که با استفاده از  آن پیشنهاد کار تولیدی با سرمایه کم رادر محل های دیگر ردکنید و بتوانید در راستایی قرار گیرید که با استفاده از منابعی که دارید بهترین دست آورد ها بدست آورید و با کارهای تولیدی سود آور به میزان زیادی سرمایه برسید و در راستایی قرار گیرید که با استفاده از منابعی که در اختیار دارید به میزان زیادی منابع و خواسته های خود برسید.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 

پس لطفا از همن حلا به جای پرسیدن این سوال که چه کاری راه بندازم و تولید چی خوبه به فکر ساخت و ایجاد کارگاه تولیدی کوچک با سرمایه کم باشیدتا بتوانید یکی از کارهای تولیدی سودآور را شروع کنید.

کار تولیدی پردرآمد می تواند به شما کمک شایانی بکند که با استفاده از آن بتوانید به درآمد زیادی برسید و  سرمایه خود را تا حدود زیادی افزایش بدهید

سلام به همه شما ماهانی های عزیز .وقتتون بخیر.امروز می خواهیم در خصوص شغل  تولیدی با شما صحبت کنیم.در شرایط اقتصادی که کشورمان دارد باعث شده است که خیلی از افراد به فکر شغل دوم و یا راه اندازی شغل های تولیدی باشند. در این مقاله سعی کرده ایم در ابتدا شما را با کار تولیدی و چگونگی شروع این کسب و کار اطلاعات کاملی به شما بدهیم و سپس چند ایده مناسب برای راه اندازی کسب و کار خودتان و یا راه اندازی کارهای تولیدی خودتان ارائه دهیم.

آشنایی با شغل های تولیدی جدید پر سود

 

دنیای کسب و کار هر روز متحول می شود و هر روز کسب و کارهای جدیدی بر اساس نیاز مردم معرفی می شوند  و این میان کسی می تواند به ثروت از طریق راه اندازی کسب و کار برسد که تنها یک اصل را سر لوحه ی کارش قرار بدهد : شکار فرصت ها . بسیاری تصور می کنند که بازار کسب و کار در ایران به شدت راکد شده است و دیگر نمی توان یک کسب و کار جدید پر سود راه انداخت و مثل قبل ، به ثروت های بسیار رسید.

چه دلیلی دارد که یکی از شغل های تولیدی و کارهای تولیدی سودآوری را راه اندازی کنیم؟

 

با این وجود خیلی از افراد بر این باورندکه برای راه اندازی هرکسب وکاری به سرمایه بسیار زیادی نیاز است تا به درآمد بالا رسید اما موضوع این است که شاید برخی شغل های تولیدی این گونه باشند اما کارهای تولیدی سودآور زیادی وجود دارد که  نیازی به سرمایه زیادی لازم ندارد.

نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که اگر کار تولیدی جدیدی با سرمایه کم شروع شود می تواند نتایج بهتری را به دنبال داشته باشد. با این وجود هر کاری ریسک خود را دارد به همین خاطر راه اندازی کارهای تولیدی سودآور نیز از این موضوع مستثنا نیستند.

با این توصیفات چگونه می توان ریسک کارهای تولیدی سودآور را پایین آورد؟

 

اگر به افراد موفق دنیا نگاه کنیم خواهیم دید آن ها در دل ترس های خود زده اند و با کسب مهارت توانسته اند به موفقیت های زیادی دست پیدا کنند به همین خاطر شغل های تولیدی زیادی هستند که با یادگرفتن مهارت های لازم برای آن ها می توانید موفق شوید.

 



:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 

سبزی خردکنی

 

یکی دیگر از ایده های کسب و کار خانگی خرد کردن و فروش انواع سبزی های مختلف است. برای شروع این کسب و کار کافی است که شما یک دستگاه خردکن سبزی بخرید و در کنار آن هر روز سبزی های تازه تهییه کنید.
عمده هزینه این کسب و کار، قیمت سبزی خرد کن است. سبزی خرد کن های صنعتی از قیمت 3میلیون شروع می شود و تا قیمت 4۰ میلیون ادامه پیدا می کند. اگر پول زیادی ندارید می توانید از نسخه سه میلیونی آن تهییه کنید و در صورت نیاز و رشد و پیشرفت، در ادامه دستگاه های بهتری بخرید.
شما می توانید در ابتدا از دوستان، خانواده و همسایه های خودتان به عنوان مشتری استفاده کنید. با این حال باید بر روی بهداشت بیشتر و تحویل درب در منزل تمرکز کنید و از این طریق برای خودتان مزیت رقابتی ایجاد کنید.

استراتژی سوشال مدیا


روز به روز استفاده از سوشال مدیا های مختلف مانند اینستاگرام و یوتیوب و سایت و…. افزایش پیدا می کند. این استفاده ها به قدری زیاد شده که بسیاری از کسب و کارها وارد این حوزه شده اند و از سوشال مدیا درآمد بسیار زیادی را به دست می آورند.
نکته ای که درباره تمامی سوشال مدیاها صدق می کند این است که این کسب و کارها بدون استراتژی نمی توانند نتیجه بزرگی برای خودشان خلق کنند.

دارایی های دیجیتال


یکی دیگر از راه های کسب در آمد، سرمایه گذاری می باشد. زمانی که شما اصول تحلیل تکنیکال و بنیادی را یاد بگیرید و علاوه بر آن تکنیک ها و فوت و فن های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را یاد بگیرید، می توانید از این طریق حتی در منزل درآمد کسب کنید.
شما با سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال می توانید از تورم پیشی بگیرید و به صورت دلاری سود کنید. برای سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال دانش حرف اول را می زند.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 

فروش بافتنی

 

بافتنی ها از گذشته های دور در کشور ما طرفداران زیادی داشته است. از این رو امروزه پوشیدن لباس های بافتنی حس نوستالژیک خاصی را زنده می کند. از مزیت های کسب و کار محصولات بافتنی این است که این کسب و کار به آموزش کمی نیاز دارد. علاوه بر لباس های بافتنی شما می توانید عروسک های کاموایی تولید کنید که آنها هم سود خوبی دارند.
این شغل یکی از کسب و کارهای خانگی مخصوص بانوان است. هزینه مواد اولیه این کار نسبت به سایر مشاغل خانگی بسیار پایین تر است. از طرفی برای فروش محصولات خودتان می توانید از سایت های گلورین و هنر روز استفاده کنید. همچنین در کنار آنها می توانید برای خودتان پیج اینستاگرام بزنید و از آنجا نیز درآمد زیادی به دست بیاورید.

 

تولید و فروش مواد غذایی گیاهی

 

قسمت اعظمی از سلامتی هر کس را نوع غذایی که می خورد تعیین می کند. در بسیاری از کشور ها صنعت گیاه خواری طرفدارن بسیار زیادی پیدا کرده است. متاسفانه در ایران گیاه خواری آنطور که باید و شاید بین مردم فراگیر نشده است. همین موضوع باعث شده است که این کسب و کار به یک فرصت تبدیل شود.
شما باید سعی کنید غذاهایی با ترکیب مناسب مواد غذایی و عطر و طعم خوب درست کنید. برای تولید محتوای خود باید بر دو جنبه تمرکز کنید. اولین کار این است که شما باید از طریق ویدیو لذت استفاده از این مواد غذایی را به مردم انتقال دهید. دومین کار هم این است که مدام به مزیت های استفاده از غذاهای گیاهی اشاره کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 

استراتژی سوشال مدیا


روز به روز استفاده از سوشال مدیا های مختلف مانند اینستاگرام و یوتیوب و سایت و…. افزایش پیدا می کند. این استفاده ها به قدری زیاد شده که بسیاری از کسب و کارها وارد این حوزه شده اند و از سوشال مدیا درآمد بسیار زیادی را به دست می آورند.
نکته ای که درباره تمامی سوشال مدیاها صدق می کند این است که این کسب و کارها بدون استراتژی نمی توانند نتیجه بزرگی برای خودشان خلق کنند.
به یاد داشته باشید برای اینکه در این کسب و کار موفق شوید باید بر چند موضوع مسلط شوید.

۱-الگوریتم شبکه های اجتماعی


هر کدام از این شبکه های اجتماعی الگوریتم مخصوص به خودشان را دارند که شما در صورتی که بر این الگوریتم ها مسلط شوید، می توانید در مدت زمان کم تری رشد کنید. البته ناگفته نماند که این الگوریتم ها هر چند وقت یکبار تغییر می کند، پس شما باید روز به روز خودتان را آپدیت کنید.
برای تسلط داشتن بر این الگوریتم ها کافی است که به سایت های مخصوص هر کدام از این شبکه ها سری بزنید. برای مثال اینستاگرام هر چند وقت یکبار در سایت خود جدید ترین الگوریتم های خودش را آموزش می دهد. شما می توانید با مراجه به این سایت و ترجمه کردن متن آن به این الگوریتم ها دسترسی پیدا کنید.
علاوه بر آن بسیاری از افراد هستند که هرکدام از آنها آموزش هایی راجع به اینستاگرام، یوتیوب وسایر شبکه های اجتماعی را در اختیار مخاطبین می گذارند. شما می توانید با تهیه دوره های آنها بر این الگوریتم ها مسلط شوید.

 

۲-بازاریابی محتوا

 

بازاریابی  محتوا از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. بازاریابی محتوا جز ضروری ترین مهارت ها برای فعالیت در سوشال مدیا می باشد و یکی از مهم ترین ارکان کسب و کار اینترنتی میباشد. هدف گذاری فعالیت در شبکه های اجتماعی، تعریف پرسونای مخاطب،  تعریف تقویم محتوایی و … از جمله کارهایی هستند که در بازاریابی محتوایی به آن اشاره شده است.

 

۳-تولید محتوا

 

زمانی که شما بازاریابی محتوا را به طور کامل یاد گرفته باشید فرآیند تولید محتوای شما بسیار ساده تر خواهد شد. تولید محتوا جنبه های مختلفی از جمله تولید محتوای متنی، ادیت عکس، تدوین ویدیو، تولید و ادیت پادکست و…. دارد. برای فعالیت به عنوان استراتژیست سوشال مدیا باید بر تولید محتوا مسلط باشید.

 

۴-داشتن یک رسانه

 

شما باید برای خودتان یک رسانه داشته باشید که مخاطبان بتوانند به وسیله آن، کارهای شما را ببینند و به شما اعتماد کنند و تصمیم بگیرند که با شما ارتباط برقرار کنند.
در هر رسانه ای که احساس می کنید اکثر مخاطبان هدف شما در آن قرار دارد سعی کنید که به بهترین شکل خودتان را در آن رسانه نشان دهید و از طریق تولید محتوا با کیفیت اعتماد آنها را جلب کنید . این رسانه می تواند به عنوان نمونه کار شما نیز  باشد.

 

دارایی های دیجیتال


یکی دیگر از راه های کسب در آمد، سرمایه گذاری می باشد. زمانی که شما اصول تحلیل تکنیکال و بنیادی را یاد بگیرید و علاوه بر آن تکنیک ها و فوت و فن های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را یاد بگیرید، می توانید از این طریق حتی در منزل درآمد کسب کنید.
شما با سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال می توانید از تورم پیشی بگیرید و به صورت دلاری سود کنید. برای سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال دانش حرف اول را می زند.

 



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 

خدمات تعمیر وسایل الکتریکی

 

وسایل الکتریکی تمام زندگی ما رو احاطه کرده اند. در هر خونه ای بروید، بیش از نیمی از وسایل منزل، وسایل الکتریکی هستند. از این رو امکان خراب شدن هر کدام از وسایل وجود دارد.

از سمت دیگر هم، مشکلات اقتصادی باعث شده است که مردم کمتر به سمت خرید وسایل جدید بروند و تا جای ممکن به تعمیر وسایل منزل روی بیاورند. پس تعمیر وسایل الکتریکی، می تواند یکی از کارهایی باشد که به شدت برای شما درآمد زایی کند.

این کار نیز برای شروع نیاز به سرمایه ی اولیه آن چنانی  ندارد و شاید تنها سرمایه اولیه ی مورد نیاز آن خرید یک جعبه ابزار کامل باشد.

 

کار خیاطی  در منزل و طراحی لباس

خیاطی یکی از انواع کسب و کارهای خانگی می باشد که اگر در آن تخصص پیدا کنید می توانید درآمد های بسیار زیادی از آن کسب کنید. شما می توانید یکی از حوزه های لباس بچه گانه،‌ مردانه، زنانه را انتخاب کنید و به صورت تخصصی در آن فعالیت کنید.
البته ناگفته نماند که شما زمانی که رسته خودتان را مشخص کردید باید مشخص کنید که چه نوع لباسی تولید خواهید کرد. برای مثال اگر شما لباس مردانه را انتخاب کردید باید به طور تخصص تر مشخص کنید که قصد دارید کت شلوار تولید کنید یا شلوار جین یا تیشرت و پیراهن مردانه و…

 

درآمد زایی از طریق مشاوره یا پروژه

 

بسته به فعالیت ها و توانایی هایی که دارید می توانید یکی از حوزه های بالا را برای درآمد زایی از طریق استراتژی سوشال مدیا انتخاب کنید.  شما می توانید صفر تا صد یک استراتژی و تولید محتوای یک کسب و کار را در دست بگیرید.
همچنین می توانید به یک کسب و کار به صورت جلسه ای مشاوره دهید که چه کاری را برای رشدشان انجام دهند.

 

سبزی خردکنی

 

یکی دیگر از ایده های کسب و کار خانگی خرد کردن و فروش انواع سبزی های مختلف است. برای شروع این کسب و کار کافی است که شما یک دستگاه خردکن سبزی بخرید و در کنار آن هر روز سبزی های تازه تهییه کنید.
عمده هزینه این کسب و کار، قیمت سبزی خرد کن است. سبزی خرد کن های صنعتی از قیمت 3میلیون شروع می شود و تا قیمت 4۰ میلیون ادامه پیدا می کند. اگر پول زیادی ندارید می توانید از نسخه سه میلیونی آن تهییه کنید و در صورت نیاز و رشد و پیشرفت، در ادامه دستگاه های بهتری بخرید.
شما می توانید در ابتدا از دوستان، خانواده و همسایه های خودتان به عنوان مشتری استفاده کنید. با این حال باید بر روی بهداشت بیشتر و تحویل درب در منزل تمرکز کنید و از این طریق برای خودتان مزیت رقابتی ایجاد کنید.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 

استراتژی سوشال مدیا


روز به روز استفاده از سوشال مدیا های مختلف مانند اینستاگرام و یوتیوب و سایت و…. افزایش پیدا می کند. این استفاده ها به قدری زیاد شده که بسیاری از کسب و کارها وارد این حوزه شده اند و از سوشال مدیا درآمد بسیار زیادی را به دست می آورند.
نکته ای که درباره تمامی سوشال مدیاها صدق می کند این است که این کسب و کارها بدون استراتژی نمی توانند نتیجه بزرگی برای خودشان خلق کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 راه اندازی مشاغل خانگی موفق

 

از همان روزهای نخست این نوع کسب و کارهای مورد توجه قرار گرفتند که امروزه بیش از صد تهیه ی غذای خانگی و هر کدام با برندهای مختلف در شهرهای مختلف ایجاد شده است، اما هنوز در برابر جمعیت ایران، این شغل جای رشد بسیاری دارد .

مطمئن باشید که اگر در آشپزی مهارت بسیاری دارید، این شغل می تواند شما رو تبدیل به یک ثروتمند خود ساخته کند.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 

میزان درآمد این شغل

 

اگه در نظر بگیریم که شما روزی 100 پرس غذا بپزید و هر پرس غذا میانگین60 هزار تومان باشد. شما روزانه به درآمد شش میلیون می رسید که بیش از 80 درصد آن سود خالص شما خواهد بود. با این اوصاف شما در ماه می تونید با تهیه تنها 100 پرس غذا در روز، به درآمد بالغ بر 30 میلیون برسید.

البته اگه شما بتوانید با یکی از شرکت ها یا با چند سازمان قرارداد کاری هم امضا کنید، می تونید تا روزانه 500 پرس غذا تولید کنید و چند نیرو هم کنار دست خود داشته باشید و درآمد بالای صد میلیون در ماه داشته باشید.

همین حالا، آشپزخانه های کوچکی وجود دارند که توسط سه یا چهار خانم خانه دار اداره می شوند و روزانه بیش از سه هزار پرس غذا به دست مردم می رسانند. که در روز چیزی حدود 30 میلیون تومان درآمد نصیب آن ها می کند.

از هر مهارتی می توان ثروت ساخت.

ساخت جواهرات و صنایع دستی

 

کار تولیدی در خانه می تواند منجر به خلق یک اثر هنری و جذاب شود. اگر تنها کلمه ی جواهرات و صنایع دستی رو در اینترنت سرچ کنید و یا سری به صفحات شبکه های مجازی بزنید، می بینید که یکی از پر تقاضا ترین کسب و کار های خانگی، شغل های مربوط به صنایع دستی هستند. از آنجایی که ایرانی ها مردم هنر پسندی هستند،به  صنایع دستی و جواهرات علاقمندی زیادی دارند.

اما سوالی که پیش می آید این است که با وجود برند های معتبر صنایع دستی و جواهر سازی های مطرح، آیا افراد همان نوع اجناس را از افرادی که در خانه کار می کنند ، خریداری می کنند؟ پاسخ واضح است. صد در صد. چرا ؟

به دو دلیل اساسی:

دلیل اول

قیمت تمام شده ی ساخت صنایع دستی و جواهرات در منزل، به شدت پایین تر از بازار است و این باعث می شود که قیمت محصول تولید شده در کسب و کار خانگی به شدت کاهش پیدا کند و مردم اقبال بیشتری به محصولات تولید شده در مشاغل خانگی موفق داشته باشند .

دلیل دوم

مورد دوم مربوط به خلاقیت و زیبایی منحصر به فرد این نوع محصولات است که یک طراح خانگی می تواند  داشته باشد.

اکثر برندهای مطرح دنیا به این دلیل که ساز و کار سختی برای تولید محصولات جدید و یا طرح های جدید دارند، این فرصت برای شاغلین در منزل وجود دارد که با تکیه بر توانایی های درونی خودشان، به سراغ طرح های جدید بروند و در این حوزه بسیار موفق شوند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

شغل های پردرآمد خانگی پردرآمد

 

همانطور که گفتیم شما به راحتی می‌توانید در خانه خودتان و با استفاده از صفحه اینستاگرام و یک خط تلفن، تولیدات خانگی پر سود را شروع کنید و خانه خودتان را به کارگاه خانگی پردرآمد تبدیل کنید.

یکی از بزرگترین مزیت‌های کسب‌وکار خانگی این است که شما می‌توانید تولید در منزل با سرمایه کم را تجربه کنید.

در حالی که اگر می‌خواستید همان کار را در یک مغازه یا دفتر کاری انجام دهید باید کلی برای‌ آنکار هزینه می‌کردید. شاید برای شما جالب باشد که اکثر برندهایی مانند بهروز یا برند نامی نو در ابتدا به نوعی کسب‌ و کار کوچک خانگی به حساب می‌آمدند و رفته رفته به برند های بزرگ در صنعت غذا تبدیل شدند.

اگر به دنبال ایده‌های ساده و پر درآمد هستید از شما می‌خواهیم با این حال که ما به شما در ادامه مقاله ایده‌ها و کار های ساده و پر درآمد برای شروع کسب‌وکار خانگی را معرفی می‌کنیم؛ اما لیستی از کارهایی که می‌توانید از آنها پولی به دست آورید را برای خودتان لیست کنید.

هر کاری شامل آشپزی، بافتن، تعمیرات منزل و… . هرکاری که به فکرتان میرسد و آن را به خوبی انجام می‌دهید بنویسید و سپس در مورد آنها تحقیق کنید و بهترین آنها را انتخاب کنید و شروع کنید به انجام دادن آن کار و پس از مدتی کار پر درآمد در منزل خودتان ایجاد کنید.

 پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 

انواع کسب و کار خانگی از کجا فعالیت خود را شروع می کنند؟

 

دسته بندی شیوه های کسب و کارهای کوچک خانگی پر سود ، از نگاه استاد ماهان تیموری، به چهار دسته تقسیم می شه:

  1. کسب و کارهای اینترنتی
  2. کسب و کارهای تولیدی
  3. کسب و کارهای اشتراکی
  4. کسب و کارهای آموزشی

راه اندازی کسب و کار در منزل در حوزه  شبکه های اجتماعی  

برای راه اندازی کسب و کار در منزل ، اون هم به صورت اینترنتی، هیچ هزینه ای جز خرید بسته های اینترنت نیاز ندارید . شما با مهارت و رزومه ای که از خودتون دارید، می تونید به سایت های کاریابی و یا برون سپاری پروژه برید و بسته به مهارتی که دارید با دیگه کارفرماها و مدیران همکاری کنید و کسب درآمد کنید. برای کار در منزل اینترنتی، شما به سرمایه ای زیر صد هزار تومان نیاز دارید.

کسب و کار تولیدی و خدماتی چیست؟

 

تولید، یکی از سرفصل های اصلی در بحث کسب و کار در منزل است. این درحالی است که  کسب و کار تولیدی در ایران سابقه ای بسیار طولانی دارد. ولی چند سالی است که راه اندازی کارگاه خانگی پر درامد ، تبدیل به یک موج جدید برای درآمد زایی شده است . بنابراین اگر بخواهیم تعریف ساده از آن داشته باشیم  باید بگوییم هر چیزی که در منزل بتوان  تولید کرد و  با استفاده از یکی از شیوه های فروش، در بازار عرضه کرد .

کسب و کار  جدید خانگی در حوزه تولیدی و خدماتی نیاز به چقدر سرمایه اولیه داره؟

 

پاسخ به این سوال نیاز به یک بررسی دقیق دارد. چرا که کارهای تولیدی، مدل های متفاوتی دارند و هر کدام طبیعتا سرمایه متفاوتی هم نیاز دارند. بعنوان مثال، اگه شما بخواهید تولیدی رب گوجه فرنگی در خانه خود راه اندازی  و یا بخواهید لواشک تولید کنید، یک مقدار هزینه نیاز دارید و اگه بخواهید شستشو و رفوی فرش رو به عنوان کارگاه خانگی پر درامد انتخاب کنید، طبیعتا  میزان سرمایه اولیه بسیار بالا خواهد بود.

راه اندازی کسب و کار خانگی در زمینه ی کارهای تولیدی و خدماتی

 

راه اندازی کسب و کار در منزل به صورت تولیدی و خدماتی در ایران، به شدت طرفدار دارد ،به همین خاطر در ادمه 7 مورد از مشاغل خانگی  پرطرفدار که هم تقاضای بسیار بالایی دارند و هم درآمد بسیار خوب دارند را  به شما معرفی می کنیم .

تهیه غذا و پخت سبزیجات

 

اولین شغل پردرآمدی که قصد معرفی  آن را داریم، شغل آشپزی در منزل یا همان تهیه غدا و پخت سبزیجات است. این شغل، یکی از بهترین کسب و کار در منزل برای بانوان است.

همه ی ما می دانیم که یکی از مهارت های بسیار پول ساز در دنیا آشپزی و صنعت رستوران داری است. اما سلیقه ی مردم ما همیشه به سمت و سوی غذاهای خانگی بوده است و غذاهایی که طعم خانگی دارند را بیشتر از غذاهای رستورانی دوست دارند.

برنامه غذایی

 

از سوی دیگر نیز، بسیاری از خانم ها، خانواده ها، شرکت ها و سایر ارگان ها، برای برنامه ی غذایی خود نمی توانند وقت بگذارند و این موضوع باعث شده است  که یک برنامه غذایی سالم ترتیب بدهند و باز هم بهترین انتخاب برای یک خانواده و یک سازمان این است که از غذاهای خانگی استفاده کند.

چرا که هم قیمت ارزان تری دارند و هم اینکه بسیار سالم هستند. شاید بنیان گذار این سبک از غذاها در ایران برند ” مامان پز ” باشد. این برند از تمامی زنان خانه دار درخواست کرد که روزانه در کنار غذایی که برای فرزندان و خانواده ی خودشان درست می کنند، چند پرس اضافه تر هم برای شرکت های مختلف درست کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

مشاغل خانگی پردرآمد

 

به طور کلی با پیشرفت تکنولوژی امروزه خیلی ساده‌تر می‌توان به درآمد رسید و شما با ایجاد مشاغل خانگی می‌توانید درآمد زیادی را به دست آورید.

شاید باورتان نشود اما کارهایی که حتی به آنها فکر هم نمی کنید مثل تولید و فروش لواشک، ترشی، غذای خانگی و… جز مشاغل خانگی موفق به حساب می‌آیند و می‌توانید ماهیانه فروش خوبی از آنها به دست آورید.

به شرطی که شما بتوانید محصول خانگی باکیفیتی را تولید کنید و از طریق تولید محتوای خوب آن را در بستر‌هایی مانند اینستاگرام و تلگرام و… به دیگران معرفی کنید و در نهایت  به درآمدهای خیلی خوبی و فروش چندین میلیونی در ماه برسید و اگر این روند را سه تا پنج سال ادامه دهید به تمام خواسته‌های خودتان میرسید. پس از آن حتی می توانید کار خودتان را از کار تولیدی در خانه، به کار تولیدی در کارگاه و پس از چند سال به کارخانه تبدیل کنید.

 پیشنهاد ما به شما: راه اندازی کسب و کار

 

 مزایای کارگاه خانگی پر درامد چیست؟

 

1.      برنامه ریزی انعطاف پذیر

 

بر خلاف کارهای اداری و دفتری، این سبک از مشاغل برای ما یک برنامه ریزی بسیار انعطاف پذیر  فراهم می کند. ما می توانیم در طول روز و بر اساس برنامه ای که از قبل تعیین کرده ایم، به انجام کارهایمان بپردازیم و در کنار انجام کارهایمان به تفریحات دلخواه و یا به کارهای شخصی خودمان نیز بپردازیم. این در حالی است که کارهای دفتری و اداری، تقریبا دو سوم از زمان ما را درگیر خود می کنند و فرصت برنامه ریزی رو برای ما محدود می کنند .

 

2.      محیط کاری دلخواه

 

هر کسی، بسته به کاری که انجام می دهد، یک محیط کاری دلخواه رو متصورر است. بعضی ها دوست دارند روی مبل دراز بکشند و کار کنند. بعضی ها دوست دارند در فضایی کار کنند که یک موسیقی آرام پخش شه و بعضی دیگر هم دوست دارند در یک فضای آرام و بدون هیچ سر و صدایی کار خودشان رو انجام دهند و یا به کافه هایی بروند و در میان مردم کار کنند. در واقع، کارگاه خانگی پردرآمد، یک مزیت فوق العاده به افراد می دهد و آن انتخاب فضای کاری دلخواه است. در حالی که درکارهای اداری و دفتری و حتی کارگاهی، شخص حق انتخاب فضای کار خودش را ندارد.

 

3.      لباس های راحت

 

شاید این مسئله خنده دار به نظر برسد، اما پوشیدن یک لباس رسمی آن هم به مدت ده ساعت در یک روز، برای بعضی ها غیر قابل تحمل است. بعضی مشاغل، نیاز به یک آزادی جسمی و ذهنی دارند و پوشیدن یک لباس رسمی و همینطور توجه به اینکه مبادا نظم لباس هایشان به هم خورده باشد ، باعث می شود که استرس زیادی به افراد وارد شود و در بازدهی شان تاثیر بگذارد. این در حالی است که شما با مشاغل خانگی می توانید با هر لباسی که دلتان خواست، حتی با یک شلوارک کار های خود را با خیال راحت انجام دهید.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 

4.      ارتباطات آسان تر است

 

در یک محیط کاری که روزانه ده ها کارمند با یکدیگه کار می کنند، ارتباط با هر بخش بسیار سخت است. چرا که رسیدگی به هر کدام وقت زیادی می گیرد و چه یک مدیر و چه یک کارمند و کارگر، نمی تواند بسیاری از ارتباطات کاری خودش رو در ساعات کاری هماهنگ کند. در حالی که در ، یک پیامک یا یک ایمیل و یا حتی یک چت چند دقیقه ای می تواند تمام نیازهای ارتباطی شما رو حل کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

مدیریت کسب و کار در منزل

 

از سوی دیگه ،افرادی که به طور مستقل فعالیت می کنند ، نیاز به یک مدیر دارند که بتوانند در تمامی سطوح سازمانی به درستی عمل کنند. این طبیعت بازار کار است. مدیران به افرادی با مهارت های مختلف نیاز دارند و افراد با مهارت های مختلف نیز نیاز به همکاری در تیمی دارند که مدیری کار بلد داشته باشد. مدیریت کارگاه خانگی پردرآمد ، دسته ی دوم از سبک های کار پردرآمد در منزل است.

در مدیریت ، شما تولید کننده، مدیر پروژه و یا صاحب یک مجموعه هستید که به واسطه ی یک همکاری تیمی، به درآمدزایی می رسید. بگذارید چند مثال در این حوزه برایتان بزنیم که می تواند به شما کمک کند که راحت تر این مسئله رو درک کنید و فرق آن را با کار در منزل متوجه شوید. فرض کنید که شما در منزل دستبند تولید می کنید و قصد دارید که با فروش دستبند، به درآمد زایی برسید. در اینجا شما مدیر کارگاه خانگی پر درامد خودتان هستید.

پیشنهاد ما به شماراه اندازی کسب و کار

 

بخش بندی تولیدی خانگی شما

 

چرا که به تولید مشغولید و صاحب این تولیدی هم خود شما هستید. حال شما می تونید چندین نیروی کار در منزل استخدام کنید و هر کدام رو مسئول یک بخش از تولیدی خود کنید. برای مثال اگر دستبند درست می کنید، یک نفر را می توانید مدیر تولید محتوای خودو دیگری  را طراح دست بند ها کنید.. حال فرض کنید که شما نویسنده هستید و قصد دارید که یک تیم تولید محتوا استخدام کنید. شما می توانید بعنوان مدیر این تیم  بر اساس نیازهایی که دارید از افرادی که کار در منزل انجام میدهند، استفاده کنید  .

بعنوان مثال پروژه هایی که مربوط به ترجمه است را به یک مترجم بسپارید. تولید محتوای ویدیویی را به یک تدوینگر  بسپارید و به همین شکل مدیریت مشاغل خانگی موفق،  در حوزه ی تولید محتوا رو به دست بگیرید.

 

آموزش آنلاین | بهترین کسب و کار خانگی

 

این روزها، آموزش آنلاین یکی از پر درآمد ترین شیوه های  است که وجود دارد. از  این رو می توانید با  معرفی کسب و کار  خود شروع کنید. اما طبیعتا هر شخصی، چه بعنوان مدیر، چه بعنوان مدرس، تنها می تواند یک حوزه را تدریس کند و نیاز به کسانی دارد  که به صورت کار در منزل تدریس می کنند به همین خاطر می توانیدآن ها را یکی از بهترین کسب و کار در منزل دانست که شما بعنوان مدرس، ده ها مدرس دیگر را نیز دعوت به کار  کنید و با یکدیگه یک مجموعه ی آموزشی آنلاین تاسیس کنید.

 پیشنهاد ما به شما: کسب و کار آنلاین

 

کار تولیدی

 

شما حتی می توانید در منزل کارهای تولیدی انجام دهید. فرض کنید که شما یک تولیدی پوشاک راه اندازی می کنید و مدیریت آن را برعهده می گیرید.

اینجاست که شما از تمامی کسانی که در حوزه ی خیاطی، طراحی و دوخت کار می کنند دعوت می کنید و یک تولیدی خانگی را راه اندازی می کنید. کارهای تولیدی هم به تازگی این امکان رو پیدا کرده اند که به صورت کار در منزل انجام شوند. یعنی شما می توانید در منزل خودتان باشید و سفارش ها را انجام دهید.

 

شخصیت افراد و مدیریت  کارگاه خانگی پر درامد

 

پس همه ی کارهای خانگی ، می توانند هم به صورت کار در منزل انجام شوند و هم بصورت مدیریت مشاغل خانگی. این دیگر بسته به انتخاب افراد در حوزه ی کاریشان دارد . بعضی ها ترجیح می دهند که مدیریت یک کار را بر عهده بگیرند و یک مجموعه رو اداره کنند و بعضی دیگه روحیه ی کاریشان به مدیریت نمی خورد و ترجیح میدهند که در منزل ، مجری کارهای دیگران باشند.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

انتخاب نامحدود در کسب و کار کوچک خانگی

 

مشاغل خانگی آزادی عمل زیادی دارند. بعنوان مثال، اگه یک مترجم هستید و پیش از این باید هر روز به دالترجمه می رفتید،با این روش  می توانید انتخاب کنید در چه ساعتی و  در کجا کار خود را به انجام برسانید  ودرآمد خوبی نیز از این راه به دست آورید.

انواع کسب و کار خانگی با سرمایه کم

انواع کسب و کار در منزل و تولیدات خانگی در تمام دنیا به دو دسته ی اصلی تقسیم می شوند.

  1. کار در منزل
  2. کسب و کار کوچک خانگی

 

کار در منزل

 

طبیعی است که همه ی افرادی که در جامعه مشغول به کار هستند، مدیر و یا صاحب یک کسب و کار نیستند و خب خیلی ااز افرادی که آن ها را می بینیم کارمندان و کارگران هستند. در بحث کارگاه های خانگی پردرآمد هم همین موضوع صادق است. طبیعتا همه ی مردم ما نمی توانند خودشان مدیر و یا صاحب یک کسب و کار باشند و  از طرفی این نیاز هم وجود داره که هر کس با توجه به مهارتی که  دارد، برای یک کارفرما شروع به کار کند.

پس کار در منزل، به کارهایی گفته می شود که شما بر اساس مهارت خود و بر اساس نیازهای یک کارفرما و یا چند کارفرما، بصورت پروژه ای  کار می کنید  اما با چند تفاوت اصلی:

1-     نیازی به بیرون رفتن از خانه برای کار ندارید

 

کار در منزل، همونجوری که اسمش روی کار هست، نیاز به رفتن سر کار مشخصی نداره و این شما هستید که می تونید در بازه های مختلف زمانی، کارهای متفاوت رو انجام بدید. بعنوان مثال اگه شما یک برنامه نویس هستید، لزومی نداره که هر روز به محل کار برید و یک کار مشخص داشته باشید. می تونید بر اساس پیشنهاد هایی که می شه، شرکت های مختلف و یا چند مجموعه ی متفاوت رو برای کار کردن انتخاب کنید

 

2-     آزادی عمل خواهید داشت

 

سیستم کسب درآمد ،کار در خانه به شما آزادی عمل بسیاری می دهد. چرا که شما دیگریک کارمند نیستید، بلکه یک انسان مستقل در کسب و کارتان هستید که قدرت انتخاب کار مشخص، در ازای درآمد مشخص رو دارد. بگذارید یک مثال برای شما بزنیم .

اگه شما یک گرافیست هستید و تصمیم گرفته اید که به جای کارمند بودن در منزل کار کنید، این آزادی عمل رو دارید که در هر حوزه ای که دلتان بخواهد طراحی کنید. مثلا یک روز پوستر یک کنسرت رو طراحی کنید و روز دیگه طراحی گرافیک یک سایت رو در دست بگیرید. در حالی که اگه کارمند جایی خاص باشید، باید هر روز یک طرح مشترک رو با المان های مشترک طراحی کنید که موجب کسل شدن و روزمرگی در شما می شود.

 

3-     زمان بندی کارت با خودته

 

طبیعی است که هر کارفرمایی و یا هر صاحب پروژه ای، کارش رو در زمانی معین به شما می سپارد. اما این شمایید که تصمیم می گیرید در همان زمان مشخص، چقدر برای  او وقت بگذارید. فرض کنید که شما یک ادمین در شبکه های اجتماعی هستید. اگه کارمند یک مجموعه باشید، باید هر روز در یک ساعت مشخص، بدون هیچ آزادی عملی، یک میزان مشخص از کار شبکه های اجتماعی آن مجموعه رو انجام بدید.

اما اگه کار در منزل را انتخاب کنید، می توانید هر میزان که بخواهید پروژه دریافت کنید و تصمیم بگیرید که چه میزان و در چه زمان، کار را به کارفرما تحویل بدهید. اگه کارفرمایی سه روز به شما مهلت انجام کاری رو واگذار کرد، این شمایید که برنامه ریزی می کنید، در سه روز کارش رو انجام بدهید و یا بگذارید در روز آخر و در کل یک روز کارش رو انجام بدهید و ان دو روز دیگر را رو به پروژه ای دیگر کار کنید.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 

4-      هیچ سقفی در کسب درآمد ندارید.

 

چنین کسب و کارهایی ،بیشترین انگیزه را به کسانی می دهد که می خواهند یک کار پردرآمد در منزل داشته باشند. با کارمند بودن در یک مجموعه، شما یک درآمد ثابت دارید و هیچ وقت فرصت رشد نخواهید داشت. اما وقتی که کار در منزل رو برای درآمد زایی انتخاب می کنید، می تونید تا بی نهایت درآمد زایی کنید .

البته این موضوع بسته به مهارت شما و بسته به زمانی دارد که شما به این کار اختصاص می دهید. بعنوان مثال، اگه شما برای یک مجموعه صنایع دستی کار می کنید و کارشما تولید سبدهای حصیری است، بسته به وقتی که  می گذارید، می توانید از یک سبد تا بی نهایت سبد برای ان مجموعه تولید کنید و درآمد خود را افزایش دهید. حتی می توانید در کنار آن، سفارش های دیگری را نیز دریافت کنید که به رشد درآمدی شما کمک کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

راه اندازی کسب و کار خانگی و مشاغل پر سود در منزل

 

کسب و کار خانگی در  چندین سالاخیر علاقه مندان زیادی پیدا کرده است تا جایی که بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند زندگی بهتر و راحت تری داشته باشند به این سمت کشیده شده اند. به همین خاطر برخی از افراد با تلاش بیشتر و کمی چاشنی  صبر حتی درآمدی چندین برابر درآمد از شغل اولشان دارند.

سال های اخیر به دلیل تحریم های شدیدی  و البته با شیوع بیماری کرونا ، شرایط برای مردم ما بسیار سخت شده است، با این حال خیلی از افراد خود را با شرایط موجود وفق دادند و راه هایی را برای ادامه مسیر پیدا کرده و به موفقیت هایی نیز رسیده اند.

اگرچه شرایط آن چنان که باید خوب به نظر نمی رسد، اما با همه این تفاسیر فرصت های زیادی نیز وجود دارد. به عنوان مثال فروش اینترنتی افزایش پیدا کرد و خیلی از افراد حتی در خانه خودشان توانستند کارگاه های خانگی پردرآمدی را راه اندازی کنند و محصولات خود را در شبکه های اجتماعی به فروش برسانند و  از این طریق به درآمدهای خوبی دست پیدا کنند.

کسب و کارهای زیادی از این الگو استفاده کرده و موفق شده اند. به عنوان نمونه شرکت محصولات لبنی دامدارن در دهه 60 با مدیریت نور الدین نور بخش جعفری دهکردی راه اندازی شد که هم اکنون یکی از بزرگ ترین و معروف ترین برندها در این حوزه می باشد که کار خود را از خانه شروع کرد.

این در حالی است که شاید خیلی از افراد در شرایط کنونی به این فکر افتاده اند که کسب و کار کوچک خانگی پر سود برای خود راه اندازی کنند . قبل از این اگر یادتان باشد، قبلا  خانم های خانه دار از دیرباز این کار را به صورت ابتدایی انجام می دادند . به عنوان مثال در روستاها زنان خانه دار با قالی بافی کسب و کار در منزل خود را داشتند این در صورتی است که هم اکنون هم همین روال ادامه دارد و خیلی از آن ها صنایع دستی را که ارزش بسیار بالایی دارد تولید کرده  و به فروش می رسانند.

آیا کسب و کارهای کوچک پرسود خانگی فقط برای بانوان است؟

 

قطعا جواب این سوال منفی است زیرا با رشد و پیشرفت تکنولوژی های گوناگون، مشاغل مختلفی نیز برای افراد دیگر نیز به وجود آمدند که حتی کودکان نیز توانایی انجام آن را به دست آوردند.

 کسب و کارهای کوچک خانگی مجازی

 

به عنوان مثال با گسترش فضای مجازی بازارهای جدیدی نیز در همین حوزه به وجود آمد  . به همین خاطر هر فردی در خانه می تواند مهارت تولید محتوای متنی، تصویری و گرافیکی در این حوزه را بیامزد و در نهایت از این طریق کسب درآمد کند . حتی اگر شما پشتیبانی سایتی را بر عهده بگیرید می توانید در خانه خود بنشینید و در آنجا کارهای خود را پیش ببرید.

درست است که خویش فرما بودن چالش های خود را دارد، اما شیرینی های خود را نیز دارد  و حتی می تواند درآمدی بسیار جذاب را برای شما به ارمغان آورد . اگر شما در یک شرکت کار کنید درآمد محدودی به دست می آورید، اما اگر کسب و کارهای کوچک خانگی پر سودی مانند همین تولید محتوا را راه اندازی کنید، نتیجه بسیار متفاوتی برای شما به وجود خواهد آمد.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار آنلاین

کسب و کار خانگی کوچک و پر سود

 

گسب و کار های خانگی و ثروت ساز قطعا به شما کمک خواهد کر که چندین قدم از رقبای خود فراتر بروید و بتوانید با استفاده از مهارت های جانبی خودتان بهترین ها را به دست بیاورید و به نوعی با شغلی که برای خودتان دست و پا کرده اید به حدی از استقلال مالی دست پیدا کنید.

تا همین چند سال پیش، کار کردن فقط یک تعریف داشت و آن هم چیزی نبود جز اینکه همیشه صبح زود از خواب بیدار شویم و سر کار خود رفته و بعد از 8 تا 10 ساعت کار کردن به خانه برگردیم و دوباره روز از نو، روزی از نو. البته کسانی هم  بودند که با شکستن این قانون، توانستند کسب و کارهای بسیار پول سازی را راه اندازی کنند.

اما نکته اینجاست که حتی همان افرادی که به ظاهر عرف جامعه  آن زمان شکستند، باز هم مثل همه هر روز صبح سر کار خود حاضر می شدند و حتی گاهی بیشتر از دیگران نیز کار می کردند  و به جای برون سپاری کارها خودشان مسئولیت تمام امور را به گردن می گرفتند.

 



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

برنامه ریزی برای کسب و کار زنانه خود

 

زمانی که مبحث کسب و کار زنانه مطرح می شود همیشه مسئله زمان و مدیریت زمان مطرح است.در معرفی مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان می بایست همه ابعاد آن را در نظر گرفت. زمانی که شما شروع به راه اندازی یک کسب و کار خانگی می کنید باید به چند نکته اصلی آن توجه کنید:

هزینه‌ های مربوط به تولید یک محصول یا سرویس

 

به عنوان مثال، اگر شما یک کسب‌ و کار کارت تبریک را راه‌ اندازی می‌ کنید. به کاغذ، بسته‌ بندی، و بودجه برای خرید چاپگرهای تخصصی یا پرداخت هزینه چاپ نیاز دارید . شما همچنین به نرم‌ افزار طراحی، یا بودجه برای پرداخت یک سرویس طراحی حرفه‌ ای نیاز دارید .

 

ساختار قانونی کسب‌ و کار خود را مشخص کنید

 

در مواجه با ایده های پولساز برای بانوان این به این معنی خواهد بود که چگونه مالیات را بایگانی کنید و چقدر باید پرداخت کنید. اغلب کسب و کارهای کوچک، راحت‌ ترین کار را دارند و به کم‌ ترین کارهای اداری نیاز دارند . در مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان ،اگر یک ساختار قانونی دیگر را مد نظر داشته باشید . ممکن است بخواهید با وکیل مشورت کنید که در قانون اینترنت تخصص دارد و می‌ تواند به شما کمک کند ساختار بهتر را برای شما انتخاب کند

 

مالکیت انحصاری 

 

-مالکیت انحصاری متعلق به فرد است و توسط یک فرد اداره می‌ شود و هیچ تفکیک قانونی بین فرد و کسب‌ و کار وجود ندارد . در نتیجه، همه سودها، زیان‌ ها، بدهی‌ ها و فعالیت‌ های کسب‌ و کار مسئولیت شما هستند . این گزینه می‌ تواند برای یک کسب‌ و کار آنلاین و خانگی به علت سهولت تشکیل آن و به خاطر کنترل کامل آن ، جذاب باشد .

 

شراکت

 

شراکت به اشتراک گذاری مالکیت بین دو یا چند نفر اشاره دارد . شراکت از طریق مذاکره بین طرفین ( به کمک یک وکیل معمولا ) شکل می‌ گیرد و هر شریک، مسئول سهم خود از سود، زیان، یا بدهی‌ ها است . اگر می‌ خواهید کسب‌ و کار را با یک فرد دیگر اداره کنید تا از توانایی‌ های ترکیبی استفاده کنید، این می‌ تواند جذاب باشد.

همانطور که گفته شد در کسب و کار زنانه می بایست انعطاف وجود داشته باشد،حال این انعطاف می تواند به زمان و… بستگی داشته باشد. و شما با شراکت با یک فرد که از لحاظ اقتصادی و اجتماعی با شما تطابق داشته باشد ،می توانید به کارهای روزانه خودتان برسید و از طرفی به توسعه کسب و کارتان نیز فکر کنید.در شغل خانم ها به گسترش این کسب و کارها باید نگاه ویژه داشت.

سخن پایانی

از اینکه تا پایان مقاله درآمدزایی خانمها همراه من بودید از شما متشکرم ،در این مقاله سعی کردیم در ابتدا به ضرورت ایجاد شغل خانم ها در منزل بپردازیم و بعد از آن به معرفی چند کسب و کار درآمدزا برای شغل خانم ها نیز اشاره کنیم.

اگر در این زمینه( درآمدزایی در منزل برای خانمها و ایده های پولساز برای بانوان) سوال یا مطلب خاصی دارید ممنون میشوم که در بخش نظرات برایمان بنویسید و مطمئن باشید که کارشناسان مجموعه ماهان تیموری با اشتیاق پاسخگو شما خواهند بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

یک کسب‌ و کار را انتخاب کنید که می‌ تواند به صورت آنلاین کار کند(ایده های پولساز برای بانون)

 

همه مدل‌ های کسب‌ و کار به طور کامل برای یک فرمت آنلاین یا مبتنی بر منزل مناسب نیستند . به عنوان مثال ، اگر ایده کسب‌ و کار شما شامل موجودی گسترده ، به کارگیری پرسنل ، یا تولید باشد ، یک عملیات خانگی  ممکن است برای کسب و کار زنانه ایده‌ آل نباشد . در اینجا ایده‌ هایی برای مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان وجود دارند که به سرمایه کوچک نیاز دارند و شما می‌ توانید از خانه خود شروع کنید :

  • حسابدار و یا برنامه‌ریز مالی
  • بازاریابی وابسته ( تبلیغ محصولات شرکت های دیگر در وب سایتتان)
  • هنرمند
  • بلاگ نویسی
  • صنایع دستی
  • سر مقاله و خدمات نوشتاری مانند کپی رایتینگ ، بازخوانی ، نمایه‌ سازی ، نوشتن فنی
  • سرویس سبد هدیه
  • طراح گرافیک
  • محقق اینترنتی
  • سازنده جواهر
  • دستیار مجازی
  • برنامه‌ نویس وب سایت

پیشنهاد ما به شما : کسب و کار آنلاین

 

هزینه‌ های شروع یک کسب‌ و کار را یاد بگیرید

 

هزینه‌ های راه اندازی کسب‌ و کار برای مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان  بسته به نوع خاصی از کسب‌ و کار، متفاوت خواهد بود . برای مثال ، اگر شما یک فروشگاه کتاب آنلاین کوچک را اداره می‌ کنید ، باید فهرست موجودی را تامین کنید . اگر کسب‌ و کار آنلاین شما مبتنی بر خدمات است با این حال ، هزینه‌ های شما ممکن است پایین‌ تر باشد و به سرمایه‌ ای که برای ارائه خدمات شما نیاز دارید محدود شود .

چندین هزینه کلی وجود دارد که در اغلب مشاغل آنلاین در مرکز قرار دارند .

هاستینگ

 

احتمالش زیاد است که کسب‌ و کار شما به یک وب سایت نیاز داشته باشد . میزبان‌ های وب خدماتی هستند که وب سایت شما را آنلاین نگه می‌ دارند . آن‌ ها معمولا هزینه کمی در ماه دارند که بستگی به میزان پشتیبانی فنی آن‌ ها و اندازه سایت شما دارد .

خدمات بازاریابی ایمیلی

 

ایجاد یک فهرست پست الکترونیکی کلید تبلیغ محصولات شما و کسب درآمد است .

کارت‌ های خرید

 

اگر شما محصولات و خدماتی را ارائه می دهید که به صورت آنلاین خریداری می شود. یک سبد خرید آنلاین برای مشتریان خود خواهید داشت . برخی درگاه های پرداخت کارت‌ های خرید را با خدمات خود رایگان عرضه می‌ کنند . در غیر این صورت، آن‌ ها عموما مقدار کمی در ماه هزینه دارند .

طراحی وب سایت 

 

هزینه طراحی بسته به اینکه شما از سایتی استفاده می‌ کنید. که طراح سایت برای شما طراحی و برنامه نویسی می کند یا با استفاده از سرویس هایی مثل وردپرس آن را می سازید بستگی دارد .

 

هزینه‌ های مربوط به تولید یک محصول یا سرویس

 

به عنوان مثال، اگر شما یک کسب‌ و کار کارت تبریک را راه‌ اندازی می‌ کنید. به کاغذ، بسته‌ بندی، و بودجه برای خرید چاپگرهای تخصصی یا پرداخت هزینه چاپ نیاز دارید . شما همچنین به نرم‌ افزار طراحی، یا بودجه برای پرداخت یک سرویس طراحی حرفه‌ ای نیاز دارید .

 



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

معرفی بهترین کسب و کار های زنان در خانه

 

آیا به دنبال کاری می گردید که در منزل بتوانید از طریق آن کسب درآمد کنید ؟ برای شروع یک کار پول کافی ندارید ؟ هر چه می گردید کار مناسبی پیدا نمی کنید شاید هم تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید که کار در منزل می تواند واقعا درآمد زا باشد. در عصری که ما زندگی می کنیم و با این پیشرفت فوق العاده تکنولوژی کسب درآمد در منزل بسیار آسان تر شده است.

یک کسب و کار اینترنتی خانگی چیزی است که از خانه شما بیرون کشیده می شود و از یک وب سایت برای جذب و تعامل با مشتریان استفاده می شود وکار در خانه برای خانم ها ایجاد می شود. شروع چنین کاری می تواند یک راه هیجان انگیز و نسبتا کم هزینه برای ایجاد پول بیشتر یا راه اندازی یک شغل جدید باشد چه شما خدمات را به صورت آنلاین ارایه کنید و یا از یک وبسایت برای بازاریابی محصولات و یا مهارت های خود استفاده کنید.

با وجود این مزایا، راه اندازی کسب و کار اینترنتی خانگی دشوار است . اغلب کسب و کارها در اینترنت شکست می خورند. برای موفقیت، شما به یک برنامه روشن ، یک وب سایت جلا داده و یک استراتژی بازاریابی موثر نیاز خواهید داشت .

 

برنامه ریزی برای کسب و کار زنانه خود

 

زمانی که مبحث کسب و کار زنانه مطرح می شود همیشه مسئله زمان و مدیریت زمان مطرح است.در معرفی مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان می بایست همه ابعاد آن را در نظر گرفت. زمانی که شما شروع به راه اندازی یک کسب و کار خانگی می کنید باید به چند نکته اصلی آن توجه کنید:

1-     مشخص کنید که کسب‌ و کار شما چه خدماتی و چه محصولی را تامین خواهد کرد ؟

 

برای تصمیم‌ گیری درباره یک محصول یا سرویس، به توانایی‌ ها، آموزش و یا تجربه منحصر به فرد خود نگاه کنید. از خودتان بپرسید چگونه می‌ توانید از این چیزها برای ایجاد یک محصول یا سرویس استفاده کنید که ارزش را برای مشتریان بهتر از رقیب تان ایجاد می‌ کند .به عنوان مثال، اگر شما یک طراح گرافیک رسمی با تجربه کار در طراحی وب هستید

یک کسب‌ و کار طراحی وب آنلاین می‌ تواند یک انتخاب جذاب باشد . اگر می خواهید یک کسب و کار را که می توانید به طور انحصاری در اینترنت مانند ویرایش یا طراحی وب سایت، انجام دهید، یا شروع به کسب و کار در محصولات فیزیکی مانند هنر و صنایع دستی فکر کنید . به این فکر کنید که چقدر زمان می‌ خواهید در کسب‌ و کار خود قرار دهید .

برخی از کسب و کارها مانند freelancing به عنوان یک طراح وب و یا فروش صنایع دستی راحت‌ تر انجام می شود تا کاری مثل مشاوره .

توجه داشته باشید که کسب و کارهایی که به نوعی به فضای وب و اینترنت مرتبط باشند ،درآمد بسیار خوبی را می تواند برای شما به ارمغان بیاورد و برای مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان پیشنهاد اول باشد.

2-     تحقیق بازار

 

زمانی که تصمیم گرفتید که چه چیزی را به عنوان محصول یا سرویس عرضه کنید، بفهمید که آیا تقاضایی وجود دارد یا خیر . به تعداد رقبای احتمالی نگاه کنید ،نظرسنجی‌ های مشتریان را با بازدیدهای تلفنی یا شخصی انجام دهید و بفهمید که آیا یک نیاز بازار وجود دارد که برآورده نشود .

 



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان زود بازده

 

مشاغل خانگی این روز ها در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است اگر برای شما هم پیش آمده که از کار کردن برای دیگران خسته شده ایدو دلتان می خواهد کاری هرچند کوچک برای خود تان داشته باشید و در پیدا کردن کار در منزل یا کار های خانگی پر درآمد هستید پیشنهاد می کنیم ابتدا لیست مشاغل خانگی را مطالعه کنید این روزها کار کردن در خانه یکی از شغل های تقریبا مهم است. در تحقیقی که به تازگی انجام شده 5 شغل خانگی پردرآمد برای سال جدید معرفی شده است. در ادامه برای آشنا شدن با این شغل های خانگی پردرآمد با ما همراه شوید.

آشنایی با مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان

 

توسعه دهنده وب یا برنامه‌ های موبایل

 

توسعه برنامه‌های موبایل و وب دو مورد از مشاغل پرتقاضا در دنیای برنامه‌ نویسی به شمار می‌ روند که زمانی که حرف از مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان هست،نمی شود از آن چشم پوشی کرد . برنامه‌نویسی اندروید و iOS ، جاوا اسکریپت ، پایتون ، رابی یا هر زبان برنامه‌ نویسی که در آن روان هستید و بازار کار به آن نیاز دارد. فرصت خوبی را پیش روی شما قرار می‌ دهند .اما اگر به دنبال یک برنامه‌ ریزی سود آور هستید باید به یک نکته دقت کنید :

بدون شک طراحی برنامه‌ های کاربردی برای وب و گوشی‌ های هوشمند یکی از جذاب‌ ترین کارهایی است که به عنوان یک برنامه‌ نویس می‌ توانید انجام دهید . اما در مقابل خود را باید برای روبرو شدن با مشتریان غیر منطقی یا افرادی که دانش فنی نداشته اما به دنبال برنامه‌ های خاص هستند آماده کنید . با توجه به این‌که لینکدین و AngleList برای کسب‌ و کارهای ایرانی شناخته شده هستند با کمی جست‌ و جو می‌ توانید مشاغل یا پروژه‌ های پیشنهادی را در این دو سایت پیدا کنید .

همچنین از سایت‌ های داخلی که آگهی‌ های استخدامی در آن‌ها قرار می‌ گیرد غافل نشوید .

 

عکاسی

 

این روزها ، عکاسی آزاد یکی از بهترین و موثر ترین راهکارهایی است که برای کسب درآمد می‌ توانید روی آن حساب باز کنید . شما می‌ توانید همراه با یک شریک یا به تنهایی کار عکاسی را انجام دهید . عکاسی از مجالس عروسی ، املاک و مستغلات و حتی عکس گرفتن از سوژه‌ های بکرو ارسال آن‌ ها برای سایت‌ ها و مجلات از جمله طرح‌ هایی هستند که پیش روی شما قرار دارند.

اما باید بدانید عکاسی کاری بسیار سخت است. عکاسی حرفه‌ ای تقریبا شبیه به یک کابوس است ، به واسطه آن‌که در عمل عکاسان ممکن است با مشکلات مختلفی روبرو شوند .اما اگر بتوانید عکس‌ های تکان دهنده بگیرید و مهارت‌ های بازاریابی خود را نیز ارتقا دهید ، آن‌ گاه به صورت نیمه وقت می‌توانید پول خوبی به دست آورید .

فراموش نکنید که شما می‌ توانید عکس‌ های خود را هم به صورت آنلاین به فروش رسانده و هم با روزنامه‌ ای قرارداد بسته و عکاسی خبری کنید . از رستوران‌ های محلی و آژانس‌ های معاملات ملکی سوال کنید که آیا در نظر دارند کسب‌ و کار خود را از طریق عکس‌ هایی که شما از آن‌ ها می‌ گیرید بهبود بخشند .

نویسنده ، ویراستار یا سر دبیر

نوشتن یکی از بهترین مشاغل آزادی که در کسب و کار زنانه مطرح می شود. تمام آن چیزی که به آن نیاز دارید یک کامپیوتر و یک ارتباط اینترنتی است که از طریق آن به کسب درآمد بپردازید . اما فراتر از آن باید مهارت‌های خود در زمینه نوشتن ، تهیه گزارش و آماده‌سازی مطالب را بهبود دهید . هر فردی می‌ تواند به لحاظ فنی با کمی تمرین به یک نویسنده یا ویراستار آزاد تبدیل شود .

اما در ابتدا باید نمونه کارهایی ایجاد کرده ، مخاطبینی به دست آورده تا در نهایت نشان دهید یک نویسنده یا ویراستار قوی هستید . شاید بتوان گفت که نویسندگی و تولید محتوا بهترین شغل برای زنان خانه‌ دار به حساب بیاید چون که هیچ سرمایه اولیه‌ای نمی خواهد.

 

طراح وب یا گرافیک

 

طراحی لوگو ، الگو برای سایت‌ ها اینفوگرافی ، پوستر ، بروشور ، جزوه ، خبرنامه الکترونیکی ، ارائه‌ های پاورپوینت ،طراحی تجربه کاربری و … از جمله پروژه‌ های بی پایانی هستند که شما به عنوان یک طراح گرافیک می‌ توانید روی آن‌ ها کار کنید و از آنها می توان به عنوان پردرآمد ترین کسب و کار زنانه یاد کرد.

. اما توجه داشته باشید که طراحی آزاد ممکن است کمی استرس‌ زا باشد . به واسطه آن‌ که شما همواره با مشتریانی سر و کار دارید که عجله دارند یا ممکن است به‌ طور مرتب نظر خود را تغییر دهند .برای موفقیت در این کار باید نمونه کار های شما واقعا تاثیر گذار باشند .

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 

دستیار مجازی/ منشی مجازی

 

ممکن است این‌ گونه تصور کنید که یک دستیار مجازی تنها یک منشی از راه دور است . اما دستیار مجازی قابلیت‌ های بسیاری دارد . قابلیت‌ هایی که بسته به نیاز کاری شما و نحوه تعاملات با مشتریان متغیر است . در نتیجه دستیار مجازی یکی از بهترین مشاغل آزادی است که پیش روی شما قرار دارد .

وظایف اداری اصلی یک دستار مجازی شامل برقراری تماس‌ ها و نظارت بر برنامه‌ ریزی‌ ها و … می‌ شود . شما حتی می‌ توانید به عنوان مدیر یک سایت نیز مشغول به کار شوید . انجام پژوهش‌ های جامع برای مردم نیز از جمله کارهایی است که یک دستیار مجازی می‌ تواند انجام دهد .به‌ طورخلاصه کارهای مربوط به مشتریان به شما محول می‌ شود .

 



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

کار های غیر هنری مخصوص مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان

 

پیشنهاد‌ های بعدی ما در معرفی کسب و کار زنانه، برای تصدی شغل دوم خانم‌ های کارمند ، انجام کارهای غیر هنری است که توضیحات آن در ذیل خواهد آمد :

پیشنهاد ما به شما: راه اندازی کسب و کار

1-رانندگی کنید

 

رانندگی برای خانم‌های کارمند، شغل دوم خوبی است که زمان کاری سیالی دارد و هر زمان که خسته شد یا کاری پیش آمد می‌ تواند به منزل بازگردد . مسیرهای از اداره تا منزل را نیز می‌تواند با همراهی مسافر ، از تنهایی به درآمده و درآمدی کسب کند .

برای معرفی کسب و کار زنانه باید به منعطف بودن آن شغل نیز توجه کرد و شغل رانندگی این انعطاف را دارد.

2- انجام امور کامپیوتری

 

شغل دومی که کارمندان خانم پس از ساعات اداری می‌ توانند در مغازه خود یا دیگران آن را انجام دهند و درآمد خوبی کسب کنند انجام کار های کامپیوتری است که شامل :

تایپ ، تحقیق ، طراحی لوگو های تبلیغاتی ، ثبت‌ نام اینترنتی و فرم مالیاتی ، طراحی کارت و بروشور های تبلیغاتی و … است . این شغل شغلیست که افراد همیشه بدان نیاز دارند و درآمدزایی در منزل برای خانم ها ایجاد می شود .این شغل از آن شغل‌ های پر درآمدی است که با آموزش ، می‌ توان به تخصص آن دست پیدا کرد .

 

3- فروشنده شوید

 

بسیاری از فروشگاه‌ ها برای شیفت عصر خود به دنبال فروشنده خانم هستند . آن‌ ها را بیابید و مشغول به کار شوید. حواستان باشد اگر محل کار دوم ، از منزلتان دور است برای برگشت به منزل امکانات رفاهی از قبیل اتوبوس و مترو فراهم باشد. اگر امکانات مناسب برای بازگشت به منزل فراهم نیست در محدوده منزل خود فروشنده شوید تا با خستگی دو چندان مجبور نباشید هر چه پول در آن روز درآورده‌ اید را به آژانس داده و به منزل بازگردید .

 

4- پرستار شوید

پرستاری از کودک ، سالمند و بیمار شغل دومی است که تقریباً همیشه فراهم است و درآمد نسبتاً خوبی هم دارد. با پرستاری هم تجربه‌ های جدید به دست آورید ، هم کار خیری کرده و هم درآمدی کسب کرده باشید . کودکانی که والدین شب‌ کار دارند. سالمندانی که عصر هنگام فرزندانشان باید به منزل خود بازگردند و بیمارانی که در عصر یا شب تنها هستند.

موارد خوبی هستند که هم تجربه‌ های جدید به دست آورید ، هم کار خیری کرده و هم درآمدی کسب کرده باشید

پیشنهاد ما به شما:کسب و کار اینترنتی

 

درآمدزایی در منزل برای خانمها خانه دار:

 

آیا به دنبال کاری می گردید که در منزل بتوانید از طریق آن کسب درآمد کنید ؟ برای شروع یک کار پول کافی ندارید ؟ هر چه می گردید کار مناسبی پیدا نمی کنید!
شاید هم تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید که کار در منزل می تواند واقعا درآمد زا باشد . در عصری که ما زندگی می کنیم و با این پیشرفت فوق العاده تکنولوژی کسب درآمد در منزل بسیار آسان تر شده است و همیشه در مبحث کسب و کار زنانه باید به آن توجه کرد.همچنین شما می توانید به سراغ تحلیل بورس بروید.

 



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

کارهای هنری مخصوص مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان(درآمدزایی در منزل برای خانم ها)

 

در دسته اول یعنی کارهای هنری ، منظور آن کارهایی است که بعد از پایان ساعات اداری ، در کارگاه‌ های هنری ، گالری‌ها ، مغازه‌ ها و … انجام می‌ شود.

 

1-       کار های هنری در زمینه صنایع‌ دستی

 

بسیاری از صنایع‌ دستی که طرفداران خاص خودش را در داخل و خارج از ایران دارد ، در کارگاه‌ های صنایع‌ دستی ساخته و به فروشگاه‌ ها عرضه می‌ شود . زنان به دلیل ظرافت وجودی خود و دستان توانا ، هنرهای دستی بسیار زیبایی خلق می‌ کنند . هنرهای صنایع‌ دستی شامل : خاتم‌ کاری ، مینا کاری ، سیاه‌ قلم و … عناوین درآمدزایی هستند که می‌ت وان به‌ عنوان شغل دوم بدان نگاه ویژه داشت .

 

2-      مشغول شدن در کارگاه‌ های شیرینی‌ پزی

 

شغل دوم و خوشمزه بعدی برای خانم‌ های کارمند گروه دوم، پختن شیرینی در کارگاه‌ های آن است. در این کارگاه‌ ها با هر تخصص از آماده‌ سازی برای پخت تا بسته‌ بندی و عرضه محصول می‌ توانید مشغول به کار شده و کسب درآمد داشته باشید. به این تربیت ایده های پولساز برای بانوان

پیشنهاد ما به شما: راه اندازی کسب و کار

 

3-       کارگاه‌ های قالی‌ بافی

 

بسیاری از افرادی که سرمایه‌ گذار یا کارآفرین در حوزه مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان هستند روی این هنر اصیل ایرانی سرمایه‌ گذاری می‌ کنند. و فضا و امکانات را فراهم آورده و متقاضیان آن کار را جذب می‌ کنند. اگر تمایل به انجام این کار در منزل خود ندارید به این کارگاه‌ها سری بزنید .

 

4-       هنر خیاطی

 

اگر شرایط و تمایلی به انجام خیاطی در منزل خود را ندارید می‌ توانید در مزون‌ ها ، تولیدی‌ ها و کارگاه‌ های دوخت و خیاطی مشغول به کار شوید. حسن انجام این هنر تخصصی و پر درآمد در بیرون از منزل آن است که اگر شما فقط یک بخش کار را بلد باشید باز هم برای شما کار هست.

 

5-       طلا ساز شوید

 

کار جذاب بعدی برای خانم‌ های کارمندی که خسته از سر کار اول به‌ سوی کار دوم می‌ روند ، شغل طلا سازی است. هیجان این مسئله در مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان بیشتر ایجاد انگیزه کاری خواهد کرد. پس از علاقه و مهارتی در این کار دارید کارگاه طلا سازی پیدا کنید ، مشغول به کار شده و شگفت‌ زده شوید .

 

6-       تعمیرات موبایل و نرم‌ افزار های آن

 

هنر بعدی که برای کسب و کار زنانه می تواند به عنوان  شغل دوم از آنها یاد کنیم تعمیرات موبایل و نرم افزارهای آن هست. این روز ها به علت گرانی‌ های شدید افراد ترجیح می‌ دهند وسایل خود را تعمیر کنند تا مجدد خریداری نمایند .

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 

7-      تعمیرات کامپیوتر و سخت‌ افزار و نرم‌ افزار آن

 

این مورد نیز شبیه به مورد قبل است و برای انجام هر دو باید از پیش مهارت آن را کسب کرده و سپس در جایی که سفارش‌ ها دارند ، مشغول به کار شوید.

 

8-      آرایشگر پاره‌ وقت شوید

 

بسیاری از آرایشگران تمایل دارند در ساعات عصر به منزل بروند، به فرزند خود یا پدر و مادرشان رسیدگی کنند و یا به امور شخصی بپردازند . همکاری در این صنف پر درآمد هم درآمد خوبی نصیبتان می‌ کند و هم شغل دوم نسبتاً ثابتی خواهید داشت .و آرایشگری به خصوص اگر با تولید محتوا و معرفی خودتان به دیگران همراه باشد جز مشاغل پردرآمد برای خانمها به حساب می‌آید.

 



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

چگونگی بهره گیری از اینترنت برای مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان(ایده های پولساز برای بانوان)

 

در کسب و کار زنانه مسئله اصلی که باید به آن توجه کرد زمان است. شما باید به عنوان یک خانم به گونه ای عمل کنید که بتوانید زمان خود را در اختیار داشته باشید. پس از استفاده اینترنت برای راه اندازی یک کسب و کار غافل نشوید . زمانی که شما به عنوان یک خانم یک شغل اینترنتی برای خود راه اندازی می کنید ،دیگر مسئله زمان خیلی برایتان مطرح نیست.

پیشنهاد ما مطالعه مقاله کسب و کار اینترنتی

 

راه‌ های اشتغال از طریق اینترنت و فضای مجازی(کار در خانه برای خانم ها) آن‌ قدر گسترده و زیاد است که در این مجال نگنجد. اما ما به تعدادی از آن اشاره می‌ کنیم که بیشتر در دسترس است و تخصص مهارت آن در مدت‌ زمان کوتاهی قابل یادگیری است. برای این کار داشتن یک لپ‌ تاپ یا گوشی موبایل مجهز و متصل به اینترنت کافیست .

1-    فروشگاه اینترنتی

 

با راه‌ اندازی کسب‌ و کارتان می‌ توانید آن را در اینترنت تبلیغ کنید و یا فروشگاه اینترنتی با امکان خرید اینترنتی فراهم آورید و از همان زمن به بعد درآمزایی در منزل برای خانم ها را شروع کنیدو بهدرآمد زیادی برسید. محصولات هنری یا آشپزخانه‌ای خود را در اینترنت تبلیغ نمایید و برای آن مشتری‌ های خوب جذب نمایید.حال شاید جالب باشد که حمید محمدی (یکی از صاحبان دیجی کالا) را به عنوان یکی از کسانی که فروشگاه اینترنتی موفقی را تاسیس کرد  ، الگوی راه خود قرار دهید.

 

2-   تولید محتوا انجام دهید

 

اگر بخواهیم یک شغل پردرآمد با سرمایه کم در زمینه کسب و کار زنانه  معرفی کنیم، تولید محتوا است. یکی دیگر از کارهایی که خانم‌ های کارمند به‌ عنوان شغل دوم و در منزل می‌ توانند بدان دست پیدا کنند ، تولید محتوا است . برای سایت خودتان یا دیگر سایت‌ ها بنویسید و کسب درآمد داشته باشید .

3-    وب مستر شوید

 

خانم کارمندی که در روز قصد درآمد زایی غیر از کارمندی خود را دارد، می‌ تواند سفارش‌ ها ثبت و ساخت وب‌ سایت بگیرد. تعیین استراتژی‌ ها و مدیریت وب‌ سایت از وظایف تعریف شده وبمستر‌ ها است. وبمستر شدن یک تخصص درآمدزا است که ساعت کاری سیالی دارد و در نتیجه شما پس از پایان ساعت اداری می‌ توانید بدان بپردازید. وبمستری از آن شغل‌هایی است که اگر خوب انجامش دهید سفارش‌ ها به سمت شما سرازیر می‌ شود .

 

4-    طراح وب شوید

 

راه‌اندازی ، ساخت و مدیریت سایت هم شغل دوم پیشنهادی ما برای خانم کارمندی است که با برخی محدودیت‌ ها برای شغل دوم خارج از منزل مواجهند .

 

5-   بازاریاب اینترنتی شوید

 

بازاریابی از آن شغل‌ های شلوغ و سختی است که برای خانم‌ ها اذیت کننده است. اما اگر از طریق اینترنت و در منزل خودتان برای برند ها و فروشگاه‌ های مختلف، تبلیغ نمایید و از آن به‌عنوان شغل دوم درآمد کسب نمایید .

پیشنهاد ما مطالعه مقاله راه اندازی کسب و کار

 

6-    آنلاین بیاموزید

 

تمام آن تخصص و هنری که دارید را می‌توانید به‌صورت کلاس‌های مجازی تعریف کرده، تبلیغ نموده، هنرجو بیابید، آموزش دهید و درآمد کسب کنید.

7-    سهام و بورس

 

برای خانم کارمند، شغل دوم خوب و بدون محل کار معین، سرمایه‌گذاری و فعالیت در بورس و سهام است. کاری که در فضای اینترنت انجام می‌دهید و درآمد کسب می‌ نمایید .

حواستان باشد حتماً برای این شغل دوم پردرآمد ولی پرمخاطره آموزش لازم را ببینید تا سرمایه‌تان به هدر نرود. تا اینجا به کارهایی اشاره کردیم که برای خانم‌های کارمندی مناسب است که برای شغل دوم با محدودیت برای کار خارج از منزل مواجه‌ اند .

 



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

کارهای غیر هنری مخصوص مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان

 

در معرفی کسب و کار زنانه باید به این نکته نیز توجه کرد که کارهای غیر هنری نیز شامل دو گروه است .

  • کارهایی که نیازمند کسب مهارت یا سرمایه اولیه زیادی باشد .
  • کارهایی که نیازمند کسب مهارت خاصی نیست یا سرمایه اولیه زیادی نمی‌ خواهد .

ما در این پیشنهاد‌ ها هر دو گروه را با هم جمع‌ آوری کرده‌ ایم زیرا داشتن یا نداشتن مهارت برای افراد گوناگون متفاوت است و همچنین میزان سرمایه .

پیشنهاد ما به شما: راه انداری کسب و کار

1-  پرورش گیاهان دارویی

 

یکی از هیجان‌ انگیزترین مشاغل دوم برای خانم کارمند، پرورش گیاهان دارویی است. شما در عین‌ حال که از فضای بصری ایجاد شده در خانه لذت می‌ برید و هوای بهتری استشمام می‌ کنید ، می‌ توانید درآمد زایی بسیاری هم در خلال آن داشته باشید . حیاط منزل ، بالکن و پشت‌ بام خانه و حتی گلدان‌ های داخل خانه برای پرورش گیاهان دارویی مناسب است . مهارت آن کسب کردنی است اما نه با هزینه زیاد و همچنین سرمایه‌گذاری زیادی نیاز ندارد .

 

2-  پرورش گیاهان آپارتمانی

 

شغل پیشنهادی بعدی به‌عنوان شغل دوم به خانم کارمند، پرورش گیاهان آپارتمانی است که باعث درآمد زایی کسب و کار زنانه می شود. این کار نیز مانند پرورش گیاهان دارویی محسنات زیادی دارد و همچنین به فصل خاصی مربوط نبوده و درآمد خوبی هم دارد .

3-  تایپ

 

کار پیشنهادی بعدی ما برای خانم‌های کارمند ، انجام امور تایپ است. مهارت انجام تایپ را معمولاً در مدارس آموزش می‌ دهند و اگر آن را بلد نیستید به‌ راحتی از طریق اینترنت می‌ت وانید بیاموزید. برای انجام آن هم می‌ توان به محل کار بعدی رفت و هم انجام سفارش‌ ها را به منزل آورد. اگر در منزل قصد انجام آن را دارید، داشتن کامپیوتر یا لپ‌ تاپ کفایت می‌کند و شم با مین موارد می توانید درآمدزایی در منزل برای خانم های خانواده ی خود را به نتیجه برسانید.

 

4-  فروش لباس در منزل

 

این کار را هم به‌ صورت اینترنتی می‌ توانید انجام دهید و هم به‌ صورت حضوری. در بخش کسب‌ و کارهای اینترنتی توضیح بیشتری خواهیم داد .

 

چگونگی بهره گیری از اینترنت برای مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان(ایده های پولساز برای بانوان)

 

در کسب و کار زنانه مسئله اصلی که باید به آن توجه کرد زمان است. شما باید به عنوان یک خانم به گونه ای عمل کنید که بتوانید زمان خود را در اختیار داشته باشید. پس از استفاده اینترنت برای راه اندازی یک کسب و کار غافل نشوید . زمانی که شما به عنوان یک خانم یک شغل اینترنتی برای خود راه اندازی می کنید ،دیگر مسئله زمان خیلی برایتان مطرح نیست.

پیشنهاد ما مطالعه مقاله کسب و کار اینترنتی

 

راه‌ های اشتغال از طریق اینترنت و فضای مجازی(کار در خانه برای خانم ها) آن‌ قدر گسترده و زیاد است که در این مجال نگنجد. اما ما به تعدادی از آن اشاره می‌ کنیم که بیشتر در دسترس است و تخصص مهارت آن در مدت‌ زمان کوتاهی قابل یادگیری است. برای این کار داشتن یک لپ‌ تاپ یا گوشی موبایل مجهز و متصل به اینترنت کافیست .

1-   فروشگاه اینترنتی

با راه‌ اندازی کسب‌ و کارتان می‌ توانید آن را در اینترنت تبلیغ کنید و یا فروشگاه اینترنتی با امکان خرید اینترنتی فراهم آورید و از همان زمن به بعد درآمزایی در منزل برای خانم ها را شروع کنیدو بهدرآمد زیادی برسید. محصولات هنری یا آشپزخانه‌ای خود را در اینترنت تبلیغ نمایید و برای آن مشتری‌ های خوب جذب نمایید.حال شاید جالب باشد که حمید محمدی (یکی از صاحبان دیجی کالا) را به عنوان یکی از کسانی که فروشگاه اینترنتی موفقی را تاسیس کرد  ، الگوی راه خود قرار دهید.

 

2-   تولید محتوا انجام دهید

 

اگر بخواهیم یک شغل پردرآمد با سرمایه کم در زمینه کسب و کار زنانه  معرفی کنیم، تولید محتوا است. یکی دیگر از کارهایی که خانم‌ های کارمند به‌ عنوان شغل دوم و در منزل می‌ توانند بدان دست پیدا کنند ، تولید محتوا است . برای سایت خودتان یا دیگر سایت‌ ها بنویسید و کسب درآمد داشته باشید .

 



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

مشاغل هنری مخصوص خانه برای بانوان

 

1-       آرایشگری

 

خانم‌ های کارمندی که هنر آرایشگری را بلدند. می‌ توانند در منزل خود اتاقی را بدین کار اختصاص داده و ساعاتی که پس از ساعات اداری در منزل هستند را درآمد کسب کنند. ایراد این کار آن است که فقط مشتری‌ های صبح را از دست می‌دهند. اما حسنش به این است که اگر کارتان خوب باشد مشتری زمانش را با شما تنظیم خواهد کرد. این کار درآمد بسیار خوبی دارد.

2-       قلاب‌ بافی

 

یکی دیگر از کارهایی که خانم‌ های کارمند زمان حضور در منزل به‌ عنوان شغل دوم می‌ توانند انجام دهند، قلاب‌ بافی است. چندی پیش قلاب‌ بافی‌ها برای رومیزی بسیار مد بود اما امروزه قلاب‌ بافی‌های روی لباس و بافت‌ های گوناگون مد شده است.

پیشنهاد ما به شما: راه اندازی کسب و کار

 

3-       خیاطی

 

خانم کارمند با آموزش هنر خیاطی، می‌تواند ساعات حضور در منزل را بدان اختصاص دهد و از درآمد بالای آن به‌عنوان شغل دوم لذت ببرد. دغدغه بیشتر زنان شاغل (خصوصاً اگر همسر و مادر هم باشند) با آقایان شاغل تفاوت‌هایی داردخودشان ، خانواده و اجتماع برای آنان محدودیت‌هایی قائل می‌باشند .

کسب و کار زنانه در زندگی افراد خانواده به میزان بسیار زیادی تاثیر گذار خواهد بود ،بنابراین شما به عنوان یک خانم می بایست خیلی به این مسئله توجه کنید.

هنر دیگری که به خانم کارمند پیشنهاد می‌ دهیم انجام هنر انواع دوخت‌ های زیبا روی لباس است. مانند مروارید دوزی، گلدوزی ، دوخت‌های با کامو ا، نگین دوزی ، پولک و منجوق‌دوزی و … . اگر هنر خیاطی را به‌ عنوان شغل دوم انتخاب کرده باشید

 

4-       دوخت‌ های هنری روی لباس

 

داشتن هنر دوخت‌ های گوناگون روی لباس ، کنار خیاطی ، می تواند در درآمد زایی بسیار بیشتر شما مؤثر باشد .

 

5-       بافتنی

 

هنر بسیار آرام‌ بخش و جذاب بعدی که پیشنهاد ما به خانم کارمند جویای شغل دوم است، غرق شدن در دنیای رنگ‌هاست .

این هنر وابسته به فصل خاصی نیست و می‌توان سفارش‌ ها زمستان بعدی را از بهار دریافت کرده و شروع به بافتن کنید . خانم کارمند ! شغل دومتان را رنگارنگ ببافید، لذت ببرید و پول بگیرید .

آرامش داشتن برای شغل خانم ها می تواند بسیار مهم باشد و شما با انتخاب کسب و کارهایی که بیشتر زمان آن در اختیار خودتان است می توانید این آرامش را هم به افراد خانواده تزریق کنید و با آموزش کار در منزل برای خانم ها، آنها را در جهت یک فرایند قوی و روبه جلو قرار دهید.

 

6-       قالی‌بافی

بافت قالی از آن دسته هنرهای زیبایی است که به مهارت احتیاج دارد. خانم کارمند به‌عنوان شغل دوم می‌تواند آن را انتخاب کرده و بدان بپردازد .

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

کارهای هنری مخصوص مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان

 

1- کار های هنری آشپزخانه‌ای

 

اصولاً کار های آشپزخانه ای جز مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان خانه‌دار و یا کارمند به حساب می‌آید که بسیار ساده هم هستند چون که هرکسی در خانه خودش آشپزخانه دارد ومی تواند انواع کارهای مربوط به خانه‌اش را انجام دهد.

بنابراین می توان کارهای هنری آشپزخانه ای را برای شغل خانم ها ، به عنوان کسب و کاری خوب و درآمدزا در نظر گرفت.

  •  
    • پخت مربا ، تهیه پیاز داغ ، سیر داغ و بادمجان سرخ‌ کرده : زنان کارمند پس از پایان ساعت کاری و به‌ منظور درآمد زایی، می‌ توانند به پخت مربا بپردازند و آن را بفروشند .
    • پاک کردن سبزی ، شستن و سرخ کردن آن : این کار هم مانند پیشنهاد قبلی ، شغلیست که با حضور خانم در منزل انجام می‌ شود .
    • پخت کیک ، بیسکوییت ، شیرینی ، کاپ کیک و … : این شغل دوم جدای از جذابیت‌ های رنگی که دارد ، فرزندان شما را سر شوق می‎‌ آورد و آنان را همراهتان می‌ کند و از این شغل دوم شما بسیار خرسند خواهند بود .
    • تهیه غذای خانگی : پخت غذای خانگی برای پخش به‌ عنوان ناهار افرادی که تمایلی به فست فود ها ندارند و امکان داشتن غذای خانگی در محل کارشان فراهم نیست، گزینه مناسبی است .
    • تهیه انواع ترشی و شور : این پیشنهاد هم پیشنهاد خوشمزه بعدی ما به‌عنوان شغل دوم برای خانم‌های کارمند است تا با آموزش کار در منزل برای خانم ها بتوانند چند شغل را به راحتی انجام دهند.

پیشنهاد ما برای شما: کسب و کار اینترنتی

 

2- کار های هنری دستی

 

زمانی که به معرفی کسب و کار زنانه می پردازیم ،می باسیت به تمام جنبه ها و ابعاد زندگی خانم ها نیز توجه کنیم. برخی از خانم ها که کارمند می باشند ،می توانند پس از بازگشت به منزل برای کسب درآمد بیشتر به کارهای هنری دستی بپردازند.

نقاشی ، طراحی و خطاطی : این هنر پرهیجان و رنگی ، مایه آرامش روان انسان است . در کنار آرام‌ش بخشی آن می‌توان به سه صورت از آن درآمد زایی کنید :

  • آموزش آن به متقاضیان در منزل خودتان
  • فروش تابلو های هنری‌ تان
  • انجام کار سفارشی

 

۳- نواختن موسیقی 

خانم‌ های کارمند با این هنر خوش‌ نوا به دو صورت می‌ توانید هم ‌کسب درآمد داشته باشید ، هم لذت ببرید و در خانه کنار فرزندانتان باشید پس یکی از ایده های پولساز برای بانوان است.

  • تهیه آلبوم و فروش آن
  • آموزش آن به متقاضیان در منزل خودتان

 

3- نمد دوزی

 

یکی از کار های هنری که به زنان کارمند و خانم هایی که آموزش کار در منزل برای خانم ها  سنگین فرض می کنند، پیشنهاد می‌ شود دوخت نمد است . نمد ها برای مصارف گوناگون عرضه می‌ شوند .

تزیین و اکسسوری اتاق کودک ، آشپزخانه ، اتاق‌خواب ، گل سر و دیگر محصولاتی که به علت قیمت مناسب و تنوع رنگ گزینه‌ های خوبی برای خریداران است، افراد زیادی را بر آن داشته تا بدین هنر زیبا روی آورند .

پیشنهاد ما برای شما: راه اندازی کسب و کار

 

 



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 

زن کارمند کیست ؟

 

ابتدا به تعریف یک خانم کارمند می پردازیم. خانمی که در ساعات معینی از روز یا هفته به کار مشخصی برای دیگری (صاحب‌کار) می‌ پردازد. معمولاً در ازای اون مبلغی دریافت می‌ کند که نسبت به همان شغل و ساعات ، دریافتی کمتری از آقایون دارد .

نکته دوم سؤال هایی هست که در این زمینه ایجاد میشود و باید به دنبال راه‌ حل برایشان باشیم :

  • آیا در جامعه امروز ما تخصص و توانایی زنان از مردان کمتره ؟آیا کار در خانه برای خانم ها همیشه فراهم است ؟
  • آیا برای گذران زندگی در جامعه کنونی ایران ، درآمد مرد خانواده برای تمام خانواده کافیه ؟
  • آیا تمام مردان جامعه وظایف اقتصادی خودشون رو به‌ خوبی انجام میدن ؟
  • آیا مردان به‌ عنوان قطب اقتصادی خانواده ، توان برطرف کردن نیازهای خانواده رو دارن ؟
  • آیا اگر زنی سرپرست خانوار باشه با درآمد کارمندی اموراتش می‌گذره ؟
  • زنان کارمندی که سرپرست خانواده هستند، با فشارهای اقتصادی توان روحی شغل دوم رو دارن ؟
  • برای زنان کارمند که حقوق معلوم و معینی دارند، تورم چه جایگاهی  در برنامه‌ ریزی اقتصادی‌ شون داره ؟
  • اگر زنان کارمند در یک دوره خاص نیازمند شغل دیگه ای باشند چگونه می‌ توانند پروسه رسیدن به شغل موقت را طی کنند و پس از رفع نیاز، اون رو ترک کنند ؟

و سؤالات بسیار دیگری که راجع به شغل خانم ها مطرح میشه :

  • نکته دیگر  این هست که شغل خانم ها باید طوری باشد که اگه دارای فرزند هستند، زمان شغل دومشون با وظایف مادرانه شون تداخل نداشته باشد.

زنی که از صبح فرزندش را به مهدکودک یا به مدرسه میسپارد. در ساعات بعدازظهر، کودک یا نوجوان اون خانم به حضور وی در منزل نیاز دارند. هم از جهت رفع نیاز عاطفی و هم ایجاد آرامش و امنیت در خانه که شامل ردیف کردن شرایط امن خانه ، تهیه غذا ، آماده کردن لباس و رسیدگی به امور درسی فرزندانش هست. لذا طبق برخی شرایط، کسب و کار زنانه می‌بایست از لحاظ زمانی و بعضاً مکانی سیال بوده که بُعد اقتصادی به ابعاد روانی و عاطفی خود و فرزند (و همسرش) آسیب نزند.

  • نکته آخر هم آن است که علیرغم سوق جامعه به سمت مدرنیته، جایگاه زن در خانواده به حدی جدی است که حضور کمرنگ وی می‌تواند ضربات جدی به دیواره خانواده و اجتماع بزند.

پشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 

هیچ مهمانی خانوادگی بدون حضور مادر خانواده خصوصاً در منزل همان خانواده جالب نخواهد بود. هیچ فرزند یا همسری تحمل غیبت طولانی‌مدت و مداوم زن خانواده را برنمی‌تابد و خانه و زندگی هرچقدر زیبا ، بدون وجود و حضور زن آن خانه، دوست‌داشتنی نیست. لذا درصورتی ‌که مجبور هستید برای مشغول شدن به شغل دیگری اقدام کنید، این مقاله را مطالعه کرده، ایده بگیرید، فکر کنید و سپس با توجه به شرایط خود بدان اقدام نمایید.

 

اصلی‌ترین سؤالی که مطرح می‌شود این است که برای زنان کارمند چه مشاغل دومی وجود دارد؟ یا زنان کارمند به چه مشاغل دومی می‌توانند مشغول شوند؟

(زیرا با توجه به پر بودن ساعات صبح و ظهر آنان، برای تصدی برخی مشاغل با محدودیت مواجه هستند).

بر اساس این سؤال و نکاتی که در بالا بدان اشاره شد، خانم‌های کارمند را از لحاظ لزوم حضور فیزیکی و زمانی در منزل به دو گروه تقسیم می‌کنیم:

  • آنان که با محدودیت مواجه هستند.
  • آنان که محدودیتی ندارند.
  • در اولین گام سراغ مشاغلی می‌ رویم که برای کارمندان خانمی مناسب است که با محدودیت برای عدم حضور در ساعات عصر و پایانی روز مواجه هستند .

مشاغلی که به این گروه عزیز پیشنهاد می‌شود و آموزش کار در منزل برای خانم ها از این قرار است.

پشنهاد ما به شما: راه اندازی کسب و کار

 



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

شغل دوم برای خانم ها آری یا نه؟

 

زمانی که حرف از کار کردن و یا شغل خانم ها می شود ،خیلی از افراد عقاید مختلف و متفاوتی در این خصوص دارند ؛برای مثال به دیالوگ های زیر توجه کنید و نکرش افراد را برای آموزش کسب و کار زنانه را با دقت نگاه کرد.

 

+ حرف شاغل بودن زنان و شغل خانم ها که میشه حالم بد میشه .

  • چرا ؟

+ مادرم شاغل بود و خیلی دیر به منزل میومد و زمانی هم که برمیگشت مشغول کار توی آشپزخانه میشد .

  • مادر من هم شاغل بود ولی من این حس رو ندارم .

+ چطور ؟

  • اتفاقاً مادرم دو شغله بود ولی کیفیت مادری کردنش بالا بود .

+ مگه میشه هم دو شغله باشه و هم کیفیت !؟

  • بله مادرم کارمند بانک بود و زمان تعطیلی ساعت کاریش ، با تعطیلی مدرسه من و خواهرم هم‌ زمان بود . با هم به منزل میومدیم و او در منزل شغل دیگه ای هم داشت .

+ هم به ما و درس هامون رسیدگی می‌ کرد، هم غذای گرم داشتیم و هم درآمد خوبی داشت .  اوضاع زندگی‌ مون هم روز به‌ روز بهتر میشد .

پیشنهاد ما به شما: راه اندازی کسب و کار

 

این گفتگوی آشنا درباره ی کسب و کار زنانه ، در زندگی همه ما با دوستان و آشنایانمون کم‌ و بیش رخ داده استو نکته اصلی این است که نمی شود  در بسیاری امور، منکر تفاوت زنان شاغل و زنان خانه‌ دار شد .چون کار در خانه برای بسیاری از آنها اسان تر است.

قطعاً نمی توانیم برای اینکه بگوییم کدام بهتراست مرز و دلایل معینی تعریف کنیم ! شاغل و خانه‌ دار بودن زنان هر کدوم ، معایب و محاسنی داره که با درایت و کاردانی آنان معایبش قابل کاهش و محاسنش ر میشود روز به‌ روز افزایش داد.

هدف ما در این مقاله بحث پیرامون این موضوع نیست (باید زمانی دیگر و جایی دیگر این موضوع رو بررسی کنیم). بلکه به این دلیل مطرحش می کنیم که بگیم دغدغه بیشتر زنان شاغل (خصوصاً اگر همسر و مادر هم باشند) با آقایان شاغل تفاوت‌ هایی دارد و خودشان، خانواده و اجتماع برایشان محدودیت‌ هایی قائل هستند.

مثلاً به آقایی که تا ساعت 11 شب سر کارهست میگویند زحمت‌ کش؛ اما عدم حضور یک خانم تا این ساعت در منزل ، ایجاد اختلالاتی در وظایف دیگرش میکند. زنان شاغل ما اگر بعد از همسر یا فرزند خودشان به منزل برسند، هجوم فشار آنان را خسته میکند ولی در مورد آقا این قضیه متفاوت  است

در بعد اجتماعی هم این قضیه حاکمه که در فرصتی دیگه به این موضوع می پردازیم. پس زنان کارمند که ساعات کاری معینی دارند و درآمد مشخص اگر نیاز باشد که درآمد بیشتری یا سرگرمی ای داشته باشند، چه کارایی باید انجام بدهند؟

 

در این مقاله می خواهیم راهکار های دومین شغل رو برای زنان شاغل کارمند ارائه بدیم؛ که هم پاسخگوی توقعات شخصی ، خانوادگی ، اجتماعی‌ شون باشه، و هم نیازشان به کسب درآمد بالاتر و پر کردن اوقات فراغتشان را برآورده کند. برای بسیاری از افراد هم با داشتن کسب و کارهای خانگی اهمیت زیادی در کسب و کار زنانه داشته باشد .

در این نوع از کسب و کار زنانه شما آزادی عمل و استقلال بیشتری خواهید داشت. زمانی که شما اقدام به راه اندازی کسب و کارهای خانگی می کنید، می توانید وقت بیشتری را در کنار خانواده خود صرف کنید. و به دلیل ساعات کاری انعطاف پذیر دراین نوع از کسب و کار شما احساس راحتی بیشتری خواهید کرد.

 

بنابراین در کسب و کار زنانه ،حساسیت های بسیاری وجود دارد ،اما شما میتوانید با ایجاد یک کسب و کار خانگی خوب و پردرآمد ،خیلی از حساسیت ها را کاهش دهید و بتوانید از آن،به عنوان شغل دوم درآمد خوبی داشته باشید.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

اما چرا باید در بورس سرمایه گذاری کنیم؟

 

1.      سود بیشتر، در برابر ریسک کمتر

 

وقتی که شما در بورس سرمایه گذاری می کنید،.پیش از هر چیزی ریسک بسیار کمی رو  متحمل هستید..دامنه ی نوسان یک سهم در بورس ، روزانه بین +5 درصد تا -5 درصد است..یعنی شما حداکثر ، پنج درصد از سرمایه ی تان رو در روز از دست می دید و در مقابل هم می توانید پنج درصد به آن اضافه کنید.

اما در طلا و دلار که دامنه نوسان آزادی دارند،.اگر تاریخ معاملات رو نگاه کنید، می بینید که در یک روز نهایت با شش درصد رشد روبرو بوده اند و در زمان ریزش گاها تا 50 درصد هم در یک روز ریزش داشته اند..در واقع نسبت سودی که شما در بورس می کنید، بر اساس نتیجه  شاخص بورس ، بسیار بیشتر از ریسک سرمایه گذاری شماست..اما در معاملات طلا و دلار، شما ریسک بسیار بالا در برابر سود بسیار پایین دارید. 

2.      پشتوانه ی قیمت هر نماد، تولید ملی است

 

شاید برای بسیاری از شما که وارد دنیای سرمایه گذاری شده اید،.مفهوم پشتوانه ی سرمایه ی گذاری آنچنان معنایی نداشته باشه..اما یکی از ابتدایی ترین اصول سرمایه گذاری این است که شما بدانید بر روی چه چیزی سرمایه گذاری کرده اید..

در بورس ایران، شما بر روی تولید کشور،.یعنی کارخانه های بزرگ ایران سرمایه گذاری می کنید . مثلا شما نماد فولاد رو که می خرید،.بخشی از سهام فولاد اصفهان به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان خاورمیانه رو خریده اید..

یا اگر سهم خساپا رو می خرید،.سهامدار شرکت سایپا شده اید و پشتوانه ی شما در واقع تولیدات یک شرکت است..طبیعی است که با وضعیت اقتصادی موجود،.که کشور وابسته به تولید داخلی است،.هیچ کدام از شرکت هایی که شما در آن ها سرمایه گذاری می کنید،.کاهش تولید نداشته و حتی بسیاری از آن ها افزایش تولید دارند.

اما دلار و طلا ، چه پشتوانه ای دارند. اگر بخواهیم به زبان ساده بگیم،.یک رئیس جمهور آمریکا، می تونه به کل قیمت دلار و طلا رو در کشور ما جابجا کنه..باز هم به زبان ساده تر ، هیچ گاه روی چیزی سرمایه گذاری نکنید که با یک حرف بالا و پایین می رود. 

پیشنهاد ما به شماکسب و کار اینترنتی

 

3.      ضریب نقد شوندگی بسیار بالا

 

بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1400 بورس، برخلاف مسکن و خودرو، ضریب نقد شوندگی بسیار بالایی داره..شما در یک پروسه ی خرید و فروش در بورس،.کمتر از سی ثانیه زمان نیاز دارید، اما در باب فروش مسکن و خودرو،.شما باید بین یک هفته تا گاها یک ماه هم دنبال یک مشتری باشید..اما در بورس، شما در هر لحظه ای که بخواید می توانید سهمتان رو بفروشید و نقد شید. .یکی از ویژگی هایی که باعث شده است ما بورس رو بهترین سرمایه گذاری سال 1400 بدانیم،.دقیقا بحث نقد شوندگی است. 

4.      استراتژی های مختلف بلند مدت و کوتاه مدت

 

بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1400 یکی دیگر از دلایلی که بورس بهترین سرمایه گذاری سال 1400 است،.امکان ایجاد استراتژی های بلند مدت و کوتاه مدت در بورس می باشه..شما در طلا و دلار نمی توانید هیچ استراتژی کوتاه مدتی داشته باشید و باید به امید شش ماه تا یکسال آینده خرید دلار داشته باشید..

اما در بورس، وقتی که شما مبانی و اصول نوسان گیری رو بلد باشید،.می توانید ماهیانه سی تا پنجاه درصد به سرمایه ی خودتون اضافه کنید. و در بلند مدت هم که آمارها نشان میدهد که حداقل سود یک سهم در یک فصل،.چیزی بالای صد در صد است . 

با این اوصاف، فکر می کنم که دیگر قانع شده اید که بورس بهترین سرمایه گذاری سال 1400 خواهد بود.و سال 98 یکبار دیگر تکرار خواهد شد. اما این انتخاب شماست که به این بازار ورود کنید و از سود های عالی آن بهره ببرید یا اینکه هنوز در شک باشید..اما اگر تصمیم گرفته اید به بازار بورس وارد کنید و از سودهای بهترین سرمایه گذاری سال 1400 بهره ببرید،.باید بگیم که:

دوره جامع هوش بورسی استاد ماهان تیموری بهترین انتخاب برای ورود به بهترین سرمایه گذاری سال 1400 است. 

پیشنهاد ما به شماراه اندازی کسب و کار  

 



:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 

چقدر سود؟

 

بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1400 اگر پارسال با آموزش های تیم ماهان تیموری وارد بازار می شدید،.می تونستید پونصد تا ششصد درصد به سرمایه ی خودتون اضافه کنید..البته این میانگین سودهایی هستش که ما در بازار سرمایه کرده ایم..

بلکه سرمایه گذاری هایی رو پشت سر گذاشته ایم که در شش ماه آخر سال 98،.بیش از دو هزار درصد به ما سود داده اند..این یعنی ما تونستیم بخشی از سرمایه خودمان رو با سود بیست و یک برابری روبرو کنیم..

و در همین سه ماه نخست سال، ما توانستیم، سیصد درصد روی سرمایه ی خودمان سود کسب کنیم..پس اگر دغدغه ی سرمایه گذاری دارید، این مطلب رو بخوانید و ویدیو های آموزشی بهترین سرمایه گذاری سال 1400 رو هم ببینید.و فرصت رو از دست ندید و به جمع اعضای تیم ما بپیوندید. 

اگر توصیه ی من، یعنی ماهان تیموری رو بعنوان یک مشاور و یک استاد بیزینس کوچینگ می خواید باید بگم.که: “هر روزی که کار سرمایه گذاری رو به تعویق بیاندازید، حداقل 5 تا 10 درصد از زندگی خودتون.در حوزه ی مالی عقب افتاده اید. پس یکبار برای همیشه،.تصمیم درست بگیرید و سالها خوشبختی خودتون رو تضمین کنید.”

پیشنهاد ما به شماراه اندازی کسب و کار

 

اما برویم سراغ این آموزش..سوالی که این روزها از تیم آموزشی ماهان تیموری بسیار پرسیده می شه اینه که:

بهترین سرمایه گذاری سال 1400 چیست؟

 

بی شک باید بگیم که “سرمایه گذاری در بورس” بهترین سرمایه گذاری سال 1400 است..این رو همین اول کار گفتیم تا که خیالتان رو راحت کنیم که در اینجا قرار نیست.با تحلیل های کلی روبرو شید..

بلکه این جا جایی است که شما باید برای آینده ی تان هدف گذاری و برنامه ریزی درست داشته باشید.و تمام تلاش تیم ماهان تیموری نیز همین است که راه درست رو بسیار مستقیم پیش روی شما بگذارد..چرا که موفقیت شما ، باعث داشتن یک جامعه ی پویا تر می شه و این آرزو و هدف ما از روز اول تاسیس این تیم بوده است. 

چرا بهترین سرمایه گذاری سال 1400، بورس است ؟

 

پاسخ به این سوال رو در مقاله بهترین سرمایه گذاری در ایران به طور مفصل به شما دوستان ارائه کرده ایم، اما در اینجا هم برای سال 1400، یک  برنامه و یک استراتژی درست خدمت شما ارائه می کنیم که دلیل انتخاب بورس بعنوان بهترین سرمایه گذاری در این اوضاع سال 1400 برای شما کاملا واضح شه.

در ایران، خصوصا در این چند سال اخیر،.همه چیز تبدیل به بازاری برای سرمایه گذاری شده است..از مسکن که نیاز اولیه یک انسان است،.تا ارز که بهایی برای معامله کردن است، تا طلا که پشتیبان ارزش پول است،.همگی تبدیل به گزینه های سرمایه گذاری شده اند.

اما متاسفانه اتفاقی که این وسط افتاده است،.این است که افراد زیادی در این بازارها به قول خودشان سرمایه گذاری کرده اند.و زندگی شان رو گذاشته اند و حالا بدون سود مد نظرشان،.تنها چند قدم به تورم نزدیک تر شده اند و تونسته اند نیمی از ارزش پول هایشان رو حفظ کنند و هنوز سردرگم هستند و به خود می گویند که کجا سرمایه گذاری کنم ؟

اشتباهی که این میان اتفاق افتاده است،.عدم آگاهی به بازار سرمایه است. اگر شما به این آموزش آمدید تا بهترین سرمایه گذاری سال 1400 رو از طریق این آموزش یاد بگیرید،.پیش از هر چیزی باید به خودتون تبریک بگویید که قصد دارید با تحقیق به بازار سرمایه گذاری ورود کنید.و نمی خواید جز آن دسته از کسانی باشید که در سال 1400 نیمی از دارایی های میلیاردی خودشان رو در بازارهای فرعی سرمایه گذاری از دست داده اند.

پیشنهاد ما به شماکسب و کار اینترنتی

اصول اولیه بازار

 

هر بازاری برای سرمایه گذاری، یک سری از اصول اولیه داره که شما باید آن اصول اولیه رو بدانید..اگر قرار است طلا بخرید، اگر قرار است دلار بخرید و یا هر حوزه ی دیگر مثل مسکن و خودرو رو برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اید، پیش از هر چیزی باید اصول سرمایه گذاری در این بازارها رو بدانید..اصلا مهم نیست که نظر شما با ما یکی باشه یا یکی نباشه،.مهم این است که شما برای سرمایه گذاری خودتون یک استراتژی داشته باشید..

اگر شما معتقدید که خودرو، می تونه سرمایه گذاری خوبی باشه،.اشکالی نداره،.اگر اطلاعات کافی دارید و تحلیل شما، دقت کنید تحلیل و بررسی اقتصادی شما این است که خرید خودرو،.بهترین سرمایه گذاری سال 1400 است، حتما این کار رو بکنید و به تحلیل خودتون احترام بگذارید..اما اگر درگیر هیجان هستید و به طور دقیق از بازار خودرو اطلاعات ندارید و طبق شنیده ها می خواید به این بازار ورود کنید،.باید بگیم که دیر یا زود، شما هم یکی از خسارت دیدگان بازار سرمایه خواهد بود. 

 



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

اما چطور آموزش بورس رو شروع کنم ؟

 

برای شروع بورس ، باید آموزش ببینید . بورس ، دنیای نمودار و تحلیل است . البته خیلی ها ، فکر می کنند که آموزش بورس ، کار سختی است ، اما باید بگیم که هر کسی می تواند بورس رو آموزش ببیند . چرا که نیاز به سواد ندارد .

نیاز به علم اقتصاد ندارد و تنها باید یک مقدار تمرین کنه تا به مهارت بالا برسد . اگر کسی آموزش ندیده باشد ، اصلا نمی تواند خرید و فروش کنه ، چرا که هر سهمی رو باید در نقطه مناسب خرید و در نقطه مناسب هم فروخت . یادتان باشد که بازار بورس هم پر است از کلاهبردارهایی که از عدم اطلاع شما سو استفاده می کنند . پس بهترین راه برای ورود به بهترین سرمایه گذاری در ایران ، یادگیری بورس است .

 پیشنهاد ما به شما : راه اندازی کسب و کار  

 

آموزش بورس با محصول هوش بورسی استاد ماهان تیموری

 

تیم آموزشی ماهان تیموری ، یک دوره جامع آموزش سرمایه گذاری در بورس برای شما تدارک دیده است که شما از الفبای بورس ، یعنی از نقطه صفر تا صد بورس رو می توانید در این دوره بیاموزید .اما آن چیزی که این دوره رو برای شما منحصر بفرد می کنه موارد زیر است :

  • این دوره از نقطه صفر سرمایه گذاری در بورس شروع می شه و هر کسی با هر سطح اطلاعاتی می تواند از این دوره استفاده کنه .
  • تمام آموزش ها کاربردی بوده و استراتژی استاد ماهان تیموری در سرمایه گذاری در بورس نیز در این دوره تدریس می شه.
  • هزینه ی این دوره نسبت به سایر دوره های بورسی ، یک سوم تا یک پنجم است . یعنی شما می توانید با کمتر از یک میلیون ، تمام آنچه که باید در مورد سرمایه گذاری در بورس بدانید رو در این دوره کسب کنید. این در حالی است که دیگر مجموعه ها هزینه ای معادل دو تا سه میلیون تومان رو تنها برای دوره الفبای بورس از شما می گیرند و یادگیری کامل در سایر سایت ها برایتان چیزی حدود ده میلیون تومان هزینه بر می دارد.

پیشنهاد ما به شماکسب و کار اینترنتی

 

تورم و سرمایه گذاری

 

تورم روز به روز در حال افزایشه و این باعث شده که افراد زیادی به فکر سرمایه گذاری در سال جدید بیافتند..طبیعیه که هر کسی از کم شدن ارزش پولش ناراحت می شه.و فشار زیادی رو در زندگی تحمل می کنه،.اما از سمت دیگر ورود به بازار سرمایه و انتخاب یک روش برای سرمایه گذاری هم کاری است که باید با آموزش درست و صحیح انجام شه. تیم آموزشی ماهان تیموری به مدیریت استاد ماهان تیموری. درست مثل هر سال، در سال 1400 هم فرصت های سرمایه گذاری رو به شما معرفی می کنه.
و سعی می کنه که شما رو با بهترین سرمایه گذاری سال 1400 آشنا کنه..اما قبل از اینکه این آموزش رو شروع کنیم،.و به خودت جواب بدی که کجا سرمایه گذاری کنم ،یک نکته رو باید به شما دوستان گوشزد کنیم..
اگر می خواید سرمایه گذاری کنید و اگر دنبال یک مرجع معتبر برای آموزش سرمایه گذاری هستید،.حالا و در همین لحظه ، در بهترین مرجع آموزش مالی ایران قرار دارید و آنچه که ما به شما می گوییم،.می تونه خوشبختی شما رو برای سال جدید و انتخاب بهترین سرمایه گذاری در این اوضاع سال 1400 تامین کنه..چرا؟ 
اگر دنبال چرایی این قضیه هستید،.کافیه که نتایج دوره های ما رو ببینید..کافیه که ویدیو ها و آموزش هایی که درست پارسال در همین موقع براتونبه رایگان گذاشتم رو یکبار ببینید.

 



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 

ضریب نقدینگی بالا

 

در بورس شما هیچ گاه منتظر خریدار نمی مانید . هر زمان که بخواهید می توانید سهم خودتان رو بر روی قیمت دلخواه تان بفروشید و برای آن خریدار هم پیدا می شه.

در واقع در بورس هیچ کالایی معامله نمی شه ، بلکه برگ سهم ها منتقل می شوند و کل این فرآیند در کمتر از سی ثانیه اتفاق می افتد . شما می توانید در سی ثانیه یک سهم رو بخرید و در سی ثانیه آن رو بفروشید. در حالی که اگر روی طلا و دلار و خودرو و مسکن سرمایه گذاری کنید ، باید حداقل چیزی بین یک روز تا چند ماه منتظر یک خریدار باشید.

این در حالی است که شما در بورس می توانید در کمتر از یک دقیقه مسیر موفقیت رو طی کنید . پس هنوز هم بورس ، دو بر هیچ ، بهترین سرمایه گذاری در این اوضاع ایران می باشد.

سرمایه کم ، سود بالا

 

بر خلاف سایر روش های سرمایه گذاری ، شما در بورس پول زیادی برای سرمایه گذاری نیاز ندارید . شما برای خرید یک گرم طلا الان باید مبلغی بیش از یک میلیون تومان هزینه کنید. برای خرید مسکن و خودرو باید مبلغی بیش از صد میلیون سرمایه گذاری کنید . برای دلار هم حداقل باید ده میلیون سرمایه داشته باشید . چرا که هیچ وقت شما نمی توانید صد دلار خرید داشته باشید و بگویید که روی دلار سرمایه گذاری کرده ام .

نه صراف ها زیر بار چنین مبلغی می روند و نه این معامله برای شما سودی دارد. اما در بورس ایران ، شما می توانید از پانزده هزار تومان برای عرضه های اولیه و از مبلغ پانصد هزار تومان برای سهم های بزرگ ، شروع به سرمایه گذاری کنید .

بعنوان مثال ، عرضه اولیه ی غگیلا که برای شرکت پگاه گیلان بوده است ، چیزی حدود پانزده هزار تومان برای شروع سرمایه گذاری در بورس نیاز داشته است که تا امروز که این مقاله نگارش شده است ، چیزی بالغ بر سی درصد به شما سود تقدیم می کرده است و برای خرید شرکت های بورسی و فرابورسی ، شما حداقل به پانصد هزار تومان سرمایه نیاز دارید .  مثال بارز آن هم خرید سهم ایران خودرو است .

پیشنهاد ما به شماراه اندازی کسب و کار

اگر شما در اردیبهشت ماه ، سهم ایران خودرو رو می خریدید ، تا به امروز بیش از دویست درصد سود کرده بودید . دویست درصد در مدت دو ماه. یعنی شما امروز یک میلیون و پانصد هزار تومان بر روی پانصد هزار تومان سرمایه ی خودتان داشتید . این یک سود رویایی است . شاید هیچ کسب و کاری نباشد که سود این چنینی به شما هدیه کنه.همچنین شما باید مهارت مدیریت پول بالایی داشته باشید.

همیشه سود دهی دارد

 

خیلی ها در این ایام شروع به صحبت از حباب بورس کرده اند و گفته اند که بورس با ریزش زیادی مواجه می شه . اما باید بگیم که بورس ، دارای نمودارهای تحلیلی است و نمودارها تا به امروز نشون از صعود بلند مدتی بورس در ایران دارند . همچنین بیش از 4 میلیون کد در همین شش ماه اخیر به بورس آمده اند و این رشد نقدینگی  باعث شده است که بورس به حق واقعی خودش در بازار سرمایه برسد . این در حالی است که بورس هنوز نسبت به شاخص  تورم جای رشد دارد و باید عدد شاخص بسیار بالایی رو ببیند. پس همچنان بورس ، بهترین سرمایه گذاری ایران می باشد.

پیشنهاد ما به شما  :  کسب و کار اینترنتی

با هر استراتژی ای موفق هستید

 

بعضی ها معتقدند که بورس فقط در بلند مدت سود خوبی به آدم می ده . اما من می توانم بگم که اگر کسی بورس رو آموزش دیده باشد و قدرت بالایی در خرید و فروش پیدا کرده باشید ، می تواند ماهیانه بین سی تا پنجاه درصد به سرمایه ی خودش اضافه کنه.

یعنی اگر دلتان می خواهد که ماهیانه سود کنید ، میتوانید از بورس کسب سود کنید و اگر دلتان می خواهد سرمایه گذاری های بلند مدت هم داشته باشید ، می توانید به راحتی هر چه تمام تر با آموزش دیدن سود های رویایی داشته باشید .

با این اوصاف ، فکر می کنم که دیگر نیازی به تعریف از بورس و مزیت های آن بعنوان بهترین سرمایه گذاری ایران نباشد . چرا که همه چیز مثل روز روشن است که بورس با قدرت امسال هم می تواند بهترین سرمایه گذاری در این اوضاع ایران باشد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1401 | نظرات ()