نوشته شده توسط : نت ویر

سیستم روشنایی هوشمند چیست؟

سیستم روشنایی هوشمند سیستمی است که:

شما می توانید آن را معمولا از طریق یک برنامه و اپلیکیشن در گوشی آیفون، آی پد یا گوشی و تبلت اندروید خود کنترل کنید.

برنامه ای که روی گوشی یا تبلت شما نصب شده، به شما این امکان را می دهد تا:

میزان روشنایی لامپ ها را تنظیم کنید و اگر لامپ ها، ال ای دی های(LEDs) رنگی داشته باشند، می توانید رنگ آنها را هم تغییر دهید.

سیستم روشنایی هوشمند دری به دنیای شدنی ها را به روی شما باز می کند.

شما این اختیار را خواهید داشت که:

  • یک دستورالعمل برای تماشای تلویزیون،
  • یکی برای زمان شام
  • و یکی دیگر را برای زمان مطالعه در برنامه وارد کنید.

سوئیچ کردن و رفتن از یک دستورالعمل به دیگری، به اندازه ی لمس صفحه ی گوشی زحمت دارد.

داشتن خانه هوشمند در قدیم اتفاقی بود که خیلی ها آرزویش را داشتن ولی امروزه خیلی ها با هوشمند سازی ساختمان خود به این امر تحقق بخشیدند و شما میتوانید با گرفتن مشاوره هوشمند سازی به راحتی تصمیم بگیرید و عملی کنید.

سیستم روشنایی هوشمند چگونه کار می کند؟

بطور کلی، سیستم روشنایی هوشمند از طریق یک شبکه عمل می کند که در آن، هر لامپ هوشمند به طور بی سیم به نزدیکترین لامپ وصل می شود.

کل این شبکه به روتر یا مسیریاب متصل می گردد و دیگر وسیله های شبکه (مثل گوشی یا تبلت شما) را به لامپ ها وصل می کند.

بعضی سیستم ها آپشن کنترل از راه دور دارند

و شما را قادر می سازند حتی زمانی که در خانه نیستید، روشنایی منزل را مدیریت کنید.

توضیحی مختصر درمورد تکنیک های روشنایی خانه

بعضی افراد چیزهایی از نورپردازی در دکوراسیون داخلی می دانند

و دانش بعضی ها هم در همین حد است که اگر گوشه ای تاریک بود، باید یک لامپ در آنجا نصب کرد.

در کل، سه نوع نورپردازی وجود دارد:

  1. کلی و عمومی که شامل نور خورشید و لامپ های وسط سقف است،
  2. کاری که برای مطالعه و انجام کارها، و معمولا روی یک میز اجرا می شود،
  3. متمرکز که جنبه ی زینتی دارد و توجه بیننده را به سمت یک شیء یا یک دیوار می کشاند.

شاید تصور شما از لامپ های هوشمند یک نوع لامپ ساده است که ظاهر چندان زیبایی ندارد

و تنها برای نورپردازی عمومی استفاده می شود

و همین موضوع، شما را درمورد هوشمند سازی سیستم روشنایی خانه مردد کرده باشد.

اما نگران نباشید زیرا لامپ های هوشمند تنوع کافی را دارند.

 



:: بازدید از این مطلب : 1849
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

یکی از معضلاتی که افراد به دنبال آن هستند تا آن را بر طرف کنند و بتوانند چهره ای زیبا تر داشته باشند ، زیبایی و یا ترمیم دندان هاست که میتواند در چهره و لبختد ما تاثیر به سزایی داشته باشد و همچنین در شان و شخصیت اجتماعی ماهم تاثیر زیادی بگذارد پس به همین خاطر زیبایی و تریم دندان ها چه در ایران و چه در دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده تا افراد برای زیبایی لبخند هم به این موضوع روی بیاورند من در این پست به چند مدل از روش های زیبایی و ترمیم دندان ها اشاره میکنم که میتوانید به یک کلینیک ارتودنسی مراجعه کرده و همه این کار ها را انجام دهید.

لمینت دندان

یکی از روش های زیبایی برای دهان و دندان ، لمینت دندان است این پوسته ی نازکی هست که بر اساس نیاز هر شخص طراحی شده و در ساخت آن ها از مواد رنگ دندان استفاده می شود. این پوسته ها روی سطح جلویی دندان ها نصب می شوند و رنگ، شکل، اندازه و طول دندان را تغییر می دهند و ظاهری زیبا را برای دندان هایتان به ارمغان می آورند همچنین هزینه لمینت دندان بسته به کاری که انجام میدهند متفاوت است.

کامپوزیت دندان

امروزه با مواد کامپوزیت می توان لبخندی زیبا آفرید که هم ساختار دندان حفظ می شود و هم می تواند ماندگاری بالایی داشته باشد. علاوه بر این قیمت ونیر کامپوزیت دندان نسبت به سایر ونیر ها به صرفه تر است.

در ونیر کامپوزیت ها، ماده ی رزین به طور مستقیم و به صورت لایه لایه روی دندان فرد قرار می گیرد و در همان جا توسط دندان پزشک شکل دلخواه می گیرد. از ونیر کامپوزیت برای اصلاح شکستگی و یا تغییر رنگ دندان طبیعی استفاده می شود. همچنین از این ونیر ها برای اصلاح ناهماهنگی های جزئی دندان ها استفاده می شود و به دندان ظاهری مرتب و هماهنگ می دهد.

 



:: بازدید از این مطلب : 1478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

ارتودنسی دندان

امروزه برای درمان نا هنجاری های فک و دندان مردم به سمت ارتودنسی دندان روی می آورند از همین رو پس گذشت سال ها ارتودنسی مدل های مختلفی رو در بر گرفته است که درباره هرکدام میتوان از مزایا و عوارض ارتودنسی نیز صحبت کرد که هر فرد طبق میل شخصی و نظر دکتر میتواند یکی را انتخاب کند. حتما باید قبل از انجام ارتودنسی پیش یک دکتر ارتودنسی خوب برویم تا بهترین نتیجه رو بگیریم

امروز میخواهیم درباره یکی از مدل های ارتودنسی یعنی ارتودنسی ثابت برای شما صحبت کنیم.

 

 

ارتودنسی ثابت

در ارتودنسی ثابت از براکت های سرامیکی یا فلزی کوچکی استفاده می شود .

هر کدام از براکت ها به یک دندان چسبانده شده و با سیم های باریکی به هم وصل می شوند سپس به وسیله یک حلقه ی کشی در جایگاه خود نگه داشته می شوند.سیم ها به مرور زمان برای صاف کردن دندان و اصلاح جای فک تنظیم می شوند.در این نوع ارتودنسی دندان همه ی قسمت ثابت هستند یعنی بیمار نمی تواند آن را از دهان خود خارج کند.

اصلاحات دندان و فک به راحتی با ارتودنسی ثابت قابل انجام است و یکی از مزیت های این نوع ارتودنسی این است که در سقف دهان شما صفحه ی پلاستیکی گذاشته نمی شود و همین باعث می شود که در صحبت کردن یا غذا خوردن شما اختلال ایجاد نشود.

ارتودنسی ثابت میتواند در تمامی سنین انجام شود از این رو جزو یکی از مزیت های آن محسوب میشود.

 

مزایای ارتودنسی ثابت

ارتودنسی ثابت به صاف شدن دندان ها و آسان تر شدن نظافت دندان کمک خواهد کرد.

ارتودنسی ثابت نه تنها ظاهر دندان را زیباتر می کند بلکه موجب بهبود بهداشت دهان و دندان شما خواهد شد و ریسک ابتلا به بیماری های لثه را در آینده کاهش خواهد داد.

یکی از بزرگترین مزایای ارتودنسی ثابت این است که پزشک مجبور نیست به همکاری بیمار تکیه کند.

برخلاف ارتودنسی متحرک که ممکن است در جای درست قرار داده نشود یا کلا استفاده نشود پس حتما پیش یک متخصص ارتودنسی در تهران بروید و مشکل خود را بیان کنید.  ارتودنسی ثابت همیشه در محل خود قرار دارد و به وظیفه ی خود عمل می کند.

در ارتودنسی ثابت احتمال کمتری وجود دارد که دندان ها بعد از درمان به حالت اولیه خود برگردند زیرا دندان ها در ۱۰۰% مواقع در جای درست قرار گرفته اند.

 



:: بازدید از این مطلب : 1405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

عمل بینی

در خلال عمل بینی، جراح یک برش ایجاد می کند تا به استخوان و غضروف بینی دسترسی پیدا کند .برش معمولا در داخل بینی زده می شود بنابراین بعد از عمل جای برش غیر قابل مشاهده است. بر حسب نیاز ممکن است پیوند غضروف یا استخوان (هم می تواند از قسمت هایی از خود بدن بیمار باشد و هم می تواند پر کننده های ترکیبی مصنوعی باشد) نیز انجام شود.پس از اینکه جراح استخوان و غضروف بینی را اصلاح کرد ، پوست و بافت بینی بر روی ساختار جدید می نشیند. البته تاثیر نوع پوست بینی بر عمل جراحی  و نحوه ی جذب شدن پوست را نیز نباید نادیده گرفت.در نهایت یک آتل در بیرون بینی گذاشته می شود تا شکل جدید بینی را تا زمان بهبود پشتیبانی کند.

عمل بینی می تواند تحت بیهوشی عمومی یا بیهوشی موضعی انجام شود انتخاب نوع بیهوشی به پیچیدگی جراحی بستگی دارد. اگر شما بیهوشی موضعی را انتخاب کنید ،باید آماده باشید که صدای کار کردن دکترتان بر روی غضروف و استخوان بینی را بشنوید.

جراحی بینی معمولا به صورت سرپایی انجام می شود اما گاهی اوقات هم ممکن است بیمار یک شب در بیمارستان یا محل جراحی بستری شود.

عمل زیبایی بینی

دکتر زیبایی جراحی که عمل بینی را انجام می دهد معمولا متخصص گوش و حلق بینی یا جراح پلاستیک یا هر دو است .

از گذشته تا به امروز شکل ظاهری افراد تاثیر بسیاری در اعتماد به نفس آنها داشته است و روزانه تعداد زیادی از سلبریتی ها و افراد مشهور برای حفظ یا تغییر شکل ظاهری خود دست به جراحی های زیبایی مانند عمل زیبایی بینی می زنند.

آنها برای حفظ موقعیت، اعتماد به نفس و چهره ی محبوبی که از خود در ذهن طرفدارانشان ساخته اند، به جراحی های زیبایی پناه می برند.

امروزه به ندرت می توان فرد مشهوری را یافت که جراحی زیبایی انجام نداده باشد.

بی شک تغییر ویژگی های فیزیکی می تواند چشم انداز فرد را نیز از زندگی تغییر دهد.

به طور کلی پس از جراحی های زیبایی احساس شادی بیشتری می کنید و بیشتر روی آینده، حرفه و شغلتان متمرکز شوید زیرا نقصی که قبل تر حواستان را از اهدافتان پرت می کرد، دیگر وجود ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 1337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

آموزش آرایشگری

در این پست قراره از آموزش های سالن زیبایی الماس نشان صحبت کنیم

 

آموزش شینیون

 

در دوره آموزش شینیون مو هنری فرا خواهند داد انتخاب شینیون صحیح مناسب با فرم صورت که یکی از مهمترین ویژگی های یک شینیون کار حرفه ای می باشد. زیرا عیوب صورت را می توان با شینیون صحیح از بین برد و صورت را زیبا تر کرد.

آموزش کاشت و طراحی ناخن

 

در دوره آموزش طراحی ناخن هنری که در موارد زیر را آموزش خواهند داد:
پدیکور – موادگذاری درست – استفاده درست از ابزار و – روش صحیح مانیکور مواد کاشت – سوهان کشی صحیح و لاک زدن و طراحی های زیباو به روز، با متد جدید می باشد.

آموزش لیفت مژه

در دوره آموزش لیفت مژه با حرفه لیفت و لمینت مژه آشنا خواهید شد و خواهید توانست به صورت کاملا حرفه ای روی مژه های یک مدل پیاده سازی نمایید. لیفت و لمینت مژه تنها یک روش زیبایی نیست بلکه روش درمانی نیز محسوب می شود که در این صورت مژه های خمیده تر، محکم تر و بلندتر خواهید داشت. منظور از لیفت مژه در واقع فر خوردن و خمیدگی رو به بالا برای مژه های پلک بالا و خمیدگی رو به پایین برای مژه های پلک پایین است در این صورت فر خوردن مژه ها باعث می شود که چشمان فرد گیراتر و درشت تر از چیزی که هست به نظر آید. در لمینت مژه نیز با رنگ کردن مژه های طبیعی فرد و تاب دادن به آن ها فرمژه دائم و زیبا خواهید داشت و مژه های شما بلندتر و حجیم تر نشان داده خواهد شد. رنگ کردن مژه ها نیز به گونه ای است که گویا به مژه های خود ریمل زده اید.

 

آموزش اکستنشن مو

در دوره آموزش اکستنشن مو هنری فرا خواهید دید که با نصب صحیح و ظریف دسته های مو بر روی سر( بدون دیده شدن و فقط با لمس کردن احساس می شود) کار را انجام داده و نیز نکته های اصلی این کار در این مرحله(نصب) گفته می شود.



:: بازدید از این مطلب : 2122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

دنیای هوشمند

در عصر امروز و دنیای دیجیتال که همه وسایل به سمت هوشمند سازی پیش میروند سیستم ساختمان سازی و منازل هم برای اینکه با این عصر سازگار بشوند به دنبال هوشمند سازی آمدند تا برای افراد راحتی و آرایش را فراهم کنند تا بتوانند بهترین خاطرات رو رقم بزنند اتفاق جدیدی که در قرن 21 افتاد در واقع هوشمند سازی ساختمان  ها بود که باعث شد افراد دیگر خیلی از دغدغه ها را نداشته باشند و با خیال راحت به زندگی خود ادامه دهند
در گذشته افراد مشکل این رو داشتند که برق ها زیاد روشن میماند و انرژی و هزینه های زیادی رو به دنبال دارد اما دیگر امروز نگرانی هیچکدام از آنها وجود ندارد و با استفاده از تجهیزات هوشمند ساختمان وسایل به اندازه کافی انرژی مصرف میکنند و دیگر نیازی نیست به تلف شدن انرژی و هزینه ها فکر کنید

امروز در این پست در مورد دوتا از ابزار های هوشمند به شما ارائه میدم

 سنسور هوشمند

یکی از ابزار هایی که در خانه های هوشمند استفاده میشود سنسور هوشمند نام دارد که کارایی زیادی دارد

سنسور دما و رطوبت تغییرات و میزان دما و رطوبت اتاق را مشخص می کند.

چنانچه این سنسور به دیگر وسایل هوشمند(سیستم تهویه ، سنسور درب و پنجره هوشمند ، سیستم آبیاری هوشمند ، پرده ی هوشمند ) در خانه متصل باشد،

با گزارش دادن این تغییرات آب و هوایی و هماهنگی با دیگر اجزای خانه هوشمند می تواند از هدر رفت انرژی جلوگیری کند.

این سنسور به Wi-Fi عادی محیط وصل شده و اطلاعات دما و رطوبت را در فواصل زمانی کوتاه ثبت می کند.

چنانچه دما و رطوبت از حد مجاز تعیین شده توسط شما بیشتر یا کمتر شود،

سنسور از طریق پیامک یا ایمیل شما را از وضعیت پیش آمده مطلع و از رخداد مشکلات متعاقب آن جلوگیری می کند.

سیستم آبیاری هوشمند

 

آبیاری هوشمند سیستمی است که آبیاری زمین مورد نظر را با توجه به نیاز آن زمانبندی می کند

و به صورت خودکار، در زمان های مختلف زمین را آبیاری می کند.

برخلاف کنترلر (کنترل کننده) های آبیاری قدیمی که بر اساس برنامه ها و تایمرهای از پیش تعیین شده عمل می کنند،

کنترلرهای آبیاری هوشمند آب و هوا، شرایط خاک، تبخیر و میزان آب مورد نیاز گیاه را می سنجند

و به شکل خودکار زمانبندی آبیاری را برای شرایط حال حاضر محل تنظیم می کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 1347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

ساختمان هوشمند

ایده ی داشتن یک خانه هوشمند به قرن ها پیش بر می گردد. به طوریکه می توان گفت بشر از زمانی که پا به این دنیا گذاشته، به فکر یک زندگی راحت بوده. او برای این راحتی تلاش های زیادی انجام داد تا اینکه گوشی هوشمند را اختراع کرد.از آن پس، دنیا در حال تحولات شگرفی است که خودمان هم از شنیدنشان انگشت به دهان می مانیم.

 

فناوری خانه هوشمند یا خانه ی خودکار،راحتی، آسودگی خاطر و بهره وری انرژی را از طریق کنترل لوازم با یک برنامه ی هوشمند در گوشی هوشمند یا سایر دستگاه های قابل اتصال به اینترنتبرای صاحبین مشاغل و یا اهالی خانه به ارمغان می آورد.

همچنین ابزار های زیادی برای هوشمند سازی خونه وجود دارند از سنسور هوشمند گرفته تا حتی امنیت منزل بصورت هوشمند که در زیر چند نمونه را مثال میزنم

قفل های هوشمند

 

در واقع هوشمند سازی ساختمان با استفاده از قفل های هوشمند و درب بازکن های اتوماتیک می توان درب را باز یا بسته کرد. علاوه بر این با قفل های هوشمند امکان باز و بسته کردن درب از راه دور وجود دارد. به عبارت دیگر می توان گفت هنگامی که شما در خانه حضور ندارید می توانید از راه دور درب را برای افرادی که پشت در مانده اند باز کنید.

بر این اساس شما می توانید هر فردی که وارد می شود را شناسایی کنید. علاوه بر این می توانید به افراد خاصی حق ورود بدهید.

دوربین های امنیتی هوشمند

ساکنان خانه زمانی که بیرون از خانه هستند، می توانند با دوربین های امنیتی هوشمند خانه را نظارت کنند.

حسگرهای حرکتی می توانند ساکنان، میهمانان، حیوانات خانگی و دزد را از هم تشخیص داده و کاربر را از رفتارهای مشکوک باخبر سازند.

آبیاری هوشمند

همچنین شما میتوانید با استفاده از سیستم آبیاری هوشمند با خیال راحت مزرعه و گلخانه خود را از راه دور مدیریت کنید و دیگر نگران هیچ چیز نباشید

 



:: بازدید از این مطلب : 2111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

ایمپلنت

یکی از اولین چیز هایی که بعد از بی حسی توجه خواهید شد درد ایمپلنت دندان است ، که بعد از مدت کوتاهی متوجه آن خواهید شد. احساس خواهید کرد که انگار دندان خود را کشیده‌اید و چیزی درون لثه شما گیر کرده است. نوعی احساس فشار و درد در استخوان فک، جایی که ایمپلنت انجام شده است، احساس خواهید کرد. همچنین لثه اطراف محل ایمپلنت بسیار حساس خواهد شد. 

لمینت دندان چیست؟

در واقع یکی از روش های زیبایی دهان لمینت دندان ( لمینت  های سرامیکی که با نام ونیر سرامیکی نیز شناخته می شوند) است پوسته ی نازکی است که بر اساس نیاز هر شخص طراحی شده و در ساخت آن ها از مواد رنگ دندان استفاده می شود. این پوسته ها روی سطح جلویی دندان ها نصب می شوند و رنگ، شکل، اندازه و طول دندان را تغییر می دهند و ظاهری زیبا را برای دندان هایتان به ارمغان می آورند.

بعضی از افراد به دلیل نداشتن یا ریختن دندان های اصلی نیاز به کاشت دندان دارد . در واقع کاشت آن باعث میشود که جاگزین دندان های نداشته شما شود و به راحتی مثل قبل بتوانید غدا میل کنید

انواع روش کاشت دندان

 

کاشت دندان را میتوان در دو روش انجام داد

  1. بریج
  2. ایمپلنت

در روش بریج دندان ها مجاور دیگر دندان ها قرار میگیرند و دهان پر میشود

در روش ایمپلنت یک فلز از جنس تیتانیوم درون لثه کار گذاشته میشود و بعد از صفت شدن لثه دندان روی آن کار گذاشته میشود که چند سالی است این روش طرفداران زیادی پیدا کرده است

شما میتوانید همه این خدمات رو در یک کلینیک ارتودنسی با خیال راحت انجام دهید و منتظر اتفاق های خوب بعد از درمان باشید



:: بازدید از این مطلب : 1255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 بهمن 1397 | نظرات ()