نوشته شده توسط : نت ویر

کسب و کار نوین همان طور که از نامش هم پیداست مربوط به مشاغلی است که در قرن 21  و در دهه  اخیر رواج پیدا کرده است و گاهاً از شبکه جهانی اینترنت استفاده می کنند. بنابراین استفاده از اینترنت می تواند در گسترش و رشد این کسب وکارها  نقش مهمی ایفا کند .

اما این موضوع به این معنی نیست که همه کسب وکارهای نوین حتما از اینترنت استفاده می کنند.

این نوع کسب وکارها به این دلیل مهم هستند که می توانند در نوع مصرف مشتریان تغییرات بزرگی ایجاد کنند. به طور مثال شرکت هایی مانند دیجی کالا و اسنپ را در نظر بگیرید؛این دوشرکت نمونه از هزاران  کسب وکارنوینی هستند که توانسته اند تغییرات زیادی در نحوه مصرف مشتریان خود ایجاد کنند.

ایده های زیادی برای کسب و کارهای نوین وجود دارد.  مانند حسابداری آنلاین، آموزش آنلاین، بازارهای مالی جهانی ، خدمات پیک پزشکی، کپی رایتینگ وهزاران شغل دیگر که بر بستر اینترنت کار می کنند و شما می توانید با راه اندازی آن ها ، به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا کنید.

آیا به دنبال ایده های نوین هستید؟

به دنبال یک ایده کسب و کار نوین هستید؟ این ایده ها به شما کمک می کند  یک کسب و کار موفق ایجاد کرده و بسط دهید.

قبل از شروع کسب و کار ، تعیین کنید آیا تقاضا برای آنچه می خواهید ارائه دهید وجود دارد یا خیر.
این مقاله برای کسانی است که به دنبال ایده های پولساز برای راه اندازی یک کسب و کارنوین هستند.

. اگر می خواهید کارآفرین شوید ، مهم است که با یک ایده تجاری عالی شروع کنید. زمانی که راجع به ایده‌ای که دارید‌، اطلاعات مختلف را بررسی کردید، نوبت به آن می‌رسد که آن را عملی کنید.

 

چرا کسب و کارهای نوین و خلاق اهمیت دارند؟

 

کسب و کار های نوین از آنجایی حائز اهمیت هستند که می توانند به تدریج الگو های رفتاری و فکری جامعه را تغییر دهند. برای مثال شما دیجی کالا را در نظر بگیرید این شرکت پس از راه اندازی کاری کرد که روز به روز اعتماد مردم به فضای اینترنت و خرید اینترنتی تغییر کند تا اینکه بسیاری از مردم امروزه اکثر خریدهایشان را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند.

این کسب و نوین و خلاق با کاری که انجام داد، میخ کسب و کارهای اینترنتی را در ایران کوبید و بسیاری از آنها  امروز مدیون آن هستند.
یکی دیگر از مهم ترین اهمیت های کسب وکارهای نوین این است که به دلیل خلاقیتی که در این کسب و کار ها وجود دارد می تواند تا حد زیادی گسترش پیدا کند و از این طریق افراد بسیاری را جذب خود کند.

از طرفی با توجه به شرایط کرونا و افزایش محدودیت ها، کسب و کار های اینترنتی به دلیل امکان دورکاری و …. گزینه بسیار خوبی به حساب می آید که اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید بهتر است که راجع به راه اندازی آن تحقیقاتی را انجام دهید.

یکی دیگر از مزایای کسب و کار های نوین این است که شما می توانید با هزینه بسیار پایین تری نسبت به کسب وکار های سنتی کسب و کارتان را راه اندازی کنید. فقط نیار به ایده ای مناسب دارید.

چند ایده عالی برای مشاغل کوچک

 

اگر آمادگی راه اندازی کسب و کارنوین خود را دارید ، هر یک از این ایده های تجاری عالی را در نظر بگیرید.

مشاوره

اگر در کار خاصی مهارت و تجربه دارید، کسب درآمد از طریق مشاوره می تواند یک گزینه سودآور باشد. برای مثال شما می‌توانید خدمات مشاوره کسب و کار، مشاوره تحصیلی، مشاوره بازاریابی و… را به دیگران ارائه کنید. از مزایای مهم این کسب و کار این است که می‌توانید مشاغل مشاوره ای خود را به تنهایی و با حداقل هزینه شروع کنید ، سپس کسب و کارتان را توسعه دهید و به مرور زمان مشاوران دیگری را استخدام کنید. از طرفی می‌توانید با صرف کمی خلاقیت، موارد مرتبط به حوزه کاریتان را با هم ترکیب کنید و از این طریق درآمد بیشتری به دست بیاورید.

برای مثال اسنپ دکتر یکی از کسب‌ و کارهای نوینی است که با در اختیار گرفتن تعداد زیادی از مشاوران در حوزه های مختلف، روانشناسان و پزشکان، انواع خدمات مشاوره در حوزه سلامت و روانشناسی را به دیگران ارائه می‌کند. همچنین اسنپ دکتر در کنار این خدمات به گرفتن تست کرونا در محل، فروش دارو و… نیز می پردازد.

 



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

کسب و کارهایی که امروز راه اندازی می شود وابستگی چندانی به سرمایه اولیه ندارند. اینترنت و فضای مجازی و کسب و کارهایی که مبتنی بر آنها راه اندازی می شوند تا حد زیادی به مهارت های مرتبط، خلاقیت و نوآوری و تلاش و کوشش نیازمند هستند. در واقع عدم وجود سرمایه اولیه هیچ مانعی برای آغاز این کسب و کارها نمی تواند باشد. به همین دلیل به آنها کسب و کار بدون سرمایه نیز گفته می شود.

اما غیر از فضای اینترنتی در دنیای واقعی نیز می توان کسب و کار هایی را آغاز نمود که آنها نیز از جنس کسب و کار بدون سرمایه بوده و در آنها علاقه و پشتکار حرف اول را می زند. این کسب و کارها فرصت هایی هستند که از طریق استفاده از ایده های مناسبی برای پاسخگویی به نیازهایی که در جامعه وجود دارد خلق می شوند.

کسب و کار بدون سرمایه خود را ادامه دهید

شروع کسب و کار بدون سرمایه گذاری اولیه ریسک های خاص خود را دارد و به منظور جبران عدم سرمایه گذاری در ابتدای کار احتمالاً شما باید تلاش بیشتری کنید تا نتایج کسب و کار مشابهی را که با سرمایه گذاری اولیه راه اندازی شده بتوانید تکرار کنید. علاوه بر کوشش و تلاش بیشتر شما باید خلاقیت و نوآوری بیشتری نیز داشته باشید. در موارد بسیاری به اثبات رسیده است کسب و کارهای زیادی صرفاً از طریق درک مناسب از بازار و خلاقیت های مناسب و جذاب و بدون سرمایه گذاری چندانی، از نمونه های مشابه خود پیشی گرفته اند. بنابراین نباید ناامید شد و با تمرکز بسیار و خلاقیت نوآوری و امید به موفقیت به راه خود ادامه داد. حفظ انضباط شخصی در آموزش دیدن و تمرین کردن آنها مهم ترین وظیفه شماست و شما با این ابزار می توانید در هر کسب و کاری که دوستش دارید به موفقیت برسید.

از هر کاری که در آن مهارت دارید شروع کنید

برای شروع یک کسب و کار بدون سرمایه به هیچ عنوان نباید از نمونه های مشابه انجام شده کپی برداری انجام داد. در حد اینکه بتوان نمونه‌هایی را مشاهده کرد و از آن ها ایده گرفت این کار قابل قبول است است. اما کپی کردن به معنای آنکه دقیقاً کاری را که در آن ما هم به همان کسب و کار بپردازیم آن هم بدون هیچ گونه سرمایه گذاری اولیه و تجربه قبلی کار پر ریسکی خواهد بود.

بنابراین توصیه بر این است که در ارتباط با چنین کسب و کارهایی صرفاً از کارهایی که توان انجام آن را به صورت شخصی دارید، آغاز کنید با این رویکرد شما بلافاصله می توانید فعالیت های کسب و کار خود را شروع کنید و تمرکز خود را دقیقاً روی همین کار قرار دهید. اعتماد به نفس بیشتر در شروع کار امری حیاتی است. اما شروع یک کسب و کار بر اساس مهارت هایی که در آن ها چندان تسلط ندارید به دلیل آن که نیاز به زمان و هزینه برای مسلط شدن بر روی آنها را دارید می‌تواند شروع کسب و کار شما را را به تاخیر بیندازد. دنبال کردن مهارت‌ها یکی از کارهایی است که می تواند میزان رضایت شما از زندگی را افزایش دهد و زندگی شادی را به شما هدیه بدهد.

تمامی کارها باید توسط شما انجام شود

با توجه به اینکه برای شروع کسب و کار خود سرمایه نداریدو بنابراین ناگزیر هستید تمام فعالیت‌های اجرایی را خود شما مسئولیت آن را بر عهده بگیرید. در واقع مدیر و کارمند یک نفر هستند. اما در عوض درآمدی که بدست می آورید مخصوص کسب و کار خودتان است و برای هیچ شخص دیگری آن را هزینه نمی کنید. تمامی کسب و کارهای بدون سرمایه گذاری اولیه دقیقاً از همین مسیر کار را آغاز کرده اند. مدیریت کردن تمام کارها احتیاج به برنامه ریزی روزانه دارد.

معمولاً یک کسب و کار بدون سرمایه از یک فعالیت خدماتی کار خود را آغاز می کند. ویژگی فعالیت های خدماتی این است که برای آغاز فعالیت آن نیازی به سرمایه اولیه ندارد. بنابراین بازاریابی و جذب مشتری می تواند توسط خود شما انجام شود. نمونه های بسیار زیادی از شرکت های موفق وجود دارند که فعالیت خود را از ساده ترین کارهای ممکن آغاز کرده اند. در ادامه قصد داریم نمونه های کسب و کارهای بدون سرمایه گذاری را که در ایران می توان آغاز نمود معرفی نماییم.

 



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

برای راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان عوامل زیادی نیاز است که باید به آن توجه داشته باشید. در واقع زمانی که پول و سرمایه اولیه زیادی نداریم باید تلاش کنیم که از عوامل دیگری مثل خلاقیت و …. کمک بگیریم. در ابتدا چند ایده را با هم بررسی می کنیم و در ادامه داستان لگو را برای شما تعریف می کنیم که می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

ایده های راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان

تهیه غذای خانگی:

 

شاید تهیه غذای خانگی یکی از شغل های پرسود است که راه اندازی آن با 10 میلیون تومان و حتی کم‌تر نیز امکان پذیر است. یکی از کارهایی که در این کسب‌ و کار میتوانید برای به دست آوردن سود بیشتر انجام دهید، فروش و بازاریابی به اداره‌هاست. شما می توانید به صورت سنتی در جاهایی که اداره‌جات مختلفی وجود دارد، تراکت پخش کنید و یا با این اداره‌ها جهت تامین غذای‌آنها صحبت کنید. از آنجا که بسیاری از کارمندان مجبورند از بیرون از خانه، غذا تهییه کنند، به دنبال غذاهای با کیفیت می گردند. از این جهت اگر شما واقعاً غذاهای با کیفیتی درست کنید و این مسئله را به آنها ثابت کنید، مطمئن باشید، آنها غذای خانگی را به غذای رستورانی ترجیه می‌دهند. و این سبک از کسب و کار خانگی معمولا مورد پسند واقع میشن.

  

تدریس خصوصی:

تدریس خصوصی یکی دیگر از ایده های راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان است. شما می توانید در اینستاگرام و یوتیوب تولید محتوا کنید و از این طریق کسب درآمد کنید.

سرمایه گذاری در بازارهای مالی:

  

سرمایه گذاری در بازارهای مالی یکی از دیگر از راه های پر سودی است که می توانید با سرمایه 10 میلیون تومان وارد شوید و درآمد کسب کنید. فقط به یاد داشته باشید که آموزش دیدن لازمه این کار است و بدون آموزش دیدن احتمال ضرر کردنتان چند برابر می شود.

تولید محتوا

 

راه اندازی کسب وکار با 10 میلیون تومان از طریق تولید محتوا نیز امکان پذیر است. شما می توانید پروژه بگیرید و از طریق تولید محتوا به آنها کمک کنید که افراد بیشتری را وجود برندشان آگاه کنند.

درست کردن کیک و شیرینی

درست کردن کیک و شیرینی یکی از کسب و کار های جذاب برای افراد خلاق به حساب می‌اید. شما می توانید طرح‌های مختلفی را روی کیک ها پیاده کنید و آنها را به دیگران بفروشید و با این کار باعث شادی‌ آنها شوید.

شمع سازی:

دستگاه ساخت شمع، موم، رنگینه ها، مواد بسته بندی از جمله مواد مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان است. شما می توانید این شمع‌ها را به فروشگاه‌های مختلفی بفروشید. از طرفی می توانید به کسانی که سفره‌های عقد و … را می چینند نیز این محصولات را بفروشید.
برای شروع فروختن شمع‌ها پیشنهاد می کنیم که فروش شمع‌ها را از اعضای خانواده و دوستان شروع کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

این روزها همه به دنبال راه اندازی کسب و کار خود هستند و کمتر کسی است که با مهرت و دانش بالا بخواهد برای شخص دیگر مشغول به کار شود.اما باید بدانید قبل از راه اندازی یک کسب و کار، مهارت های لازم و تخصص های مورد نیاز را می بایست کسب کنید. پس قبل از اینکه کار خود را آغاز نمایید، تمام موارد لازم را بررسی نماید و نتیجه کار خود را، تا حدودی پیش بینی کنید.
نیاز های اولیه برای راه اندازی یک کسب و کار

1.تهیه پروپوزال کسب وکار خود

 

راه اندازی کسب وکار قبل از هر چیزی نیاز به نوشتن پروپوزال و نقشه راه دارد. شاید در ابتدای کار با مشکلات زیادی روبه رو شوید و یا حتی شکست بخورید، پس بهتراست که نا امید نشوید و شروع کار خود را با درنظر گرفتن تمام جوانب آغاز کنید.

 

2.فراهم کردن امکانات لازم برای کسب و کار خود

شما باید بدانید که کسب و کار شما به چه امکاناتی نیاز دارد و شما باید چه وسایل و خدماتی را برای آغاز کار خود فراهم کنید. چنانچه که شما این مورد را رعایت نکنید، کسب و کار شما با شکست مواجه شده و یا اینکه در میان کار به مشکل برخواهید خورد. در نظر بگیرید که از قبل شروع کسب وکارخودتان، تمام هزینه های کار را در پروپوزال خود آورده و بر اساس بودجه بندیی که از قبل در نظر گرفته اید، امکانات و وسایل لازم را خریداری نمایید.

 

3.تامین نیروی انسانی و مشخص نمودن ظایف آن ها

شما بسیاری از اوقات برای راه اندازی کسب وکار خود، نیاز به نیروی انسانی دارید تا بتوانید کار خود را به خوبی پیش ببرید. پس به همین خاطر، تقسیم وظایف بین نیروها امری مهم بوده که در نتیجه آن کارهای تیم به شکلی بهتر صورت خواهد پذیرفت.
لازم به ذکر است گاهی راه اندازی کسب وکار، نیاز به تامین نیروی انسانی ندارد و از همان اول، خود اعظای تیم تقسیم کار نموده و کارها را به شکل تیمی پیش خواهند برد.

4.داشتن مدیر خلاق که ناظر بر روند بهتر امور کارها باشد

هر کسب وکار نیاز به یک مدیرعاملی دارد که بتواند سرپرستی امور مربوطه را به خوبی برعهده بگیرد و نظارت درستی را بر انجام آن ها داشته باشد.با توجه به اینکه اگر کسب وکار شما به صورت تیمی و یا گروهی است شما می بایست شخصی را از میان خود به عنوان مدیر مجموعه انتخاب کنید که وی صلاحیت های لازم را داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

پس همه ی کارهای خانگی ، می تونند هم به صورت کار در منزل انجام شوند و هم بصورت مدیریت کسب و کار. این دیگه بسته به انتخاب افراد در حوزه ی کاریشان داره . بعضی ها ترجیح میدهند که مدیریت یک کار رو بر عهده بگیرند و یک مجموعه رو اداره کنند و بعضی دیگه روحیه ی کاریشان به مدیریت نمی خورد و ترجیح میدهند که در منزل ، مجری کارهای دیگهان باشن .

در یک برآیند ساده ، درآمد مدیریت کسب و کار خانگی و کار در منزل ، به یکدیگه نزدیک است و بستگی به مشاغل مختلف ، می تواند کمی اختلاف داشته باشد.
خب ، حالا که با تمام دسته بندی کسب و کارهای خانگی هم آشنا شدید ، وقتشه که به معرفی کارگاه خانگی پردرآمد بپردازیم .

از اون جایی که تیم آموزشی ماهان تیموری ، تاکید بسیاری بر روی جزئیات داره و دوست داره که شما مخاطبین ، با تمام جزئیات آشنا شوید . برای هر بخش از معرفی کسب و کارهای خانگی دسته بندی جدایی تعیین کرده است و به معرفی کسب و کار خانگی در اون حوزه پرداخته است.

مشاغل خانگی پردرآمد

به طور کلی با پیشرفت تکنولوژی امروزه خیلی ساده‌تر می‌توان به درآمد رسید و شما با ایجاد کسب‌ و کار  و تولید خانگی می‌توانید درآمد زیادی را به دست آورید.

شاید باورتان نشود اما کارهایی که حتی به آنها فکر هم نمی کنید مثل تولید و فروش لواشک، ترشی، غذای خانگی و… جز مشاغل خانگی موفق به حساب می‌آیند و می‌توانید ماهیانه فروش خوبی از آنها به دست آورید.

به شرطی که شما بتوانید محصول خانگی باکیفیتی را تولید کنید و از طریق تولید محتوای خوب آن را در بستر‌هایی مانند اینستاگرام و تلگرام و… به دیگران معرفی کنید به درآمدهای خیلی خوبی و فروش چندین میلیونی در ماه می رسید و اگر این روند را سه تا پنج سال ادامه دهید به تمام خواسته‌های خودتان میرسید. پس از آن حتی می توانید کار خودتان را از کار تولیدی در خانه، به کار تولیدی در کارگاه و پس از چند سال در کارخانه تبدیل کنید.

من به شما توصیه می کنم که برای الگو گرفتن حتما زندگی نامه افراد موفق مثل حمید محمدی را مطالعه کنید.

 

مزایای شغل های پردرآمد خانگی چیست؟

مجله اقتصادی میوز، در مقاله ای به ده مزیت کسب و کار خانگی اشاره کرده است که بد نیست همه ی ما از اون اطلاعاتی داشته باشیم :

برنامه ریزی انعطاف پذیر

بر خلاف کارهای اداری و دفتری،  برای ما یک برنامه ریزی بسیار انعطاف پذیر رو فراهم می کند. ما می توانیم در طول روز و بر اساس برنامه ای که از قبل تعیین کرده ایم، به انجام کارهایمان بپردازیم و در کنار انجام کارهایمان به تفریحات دلخواه و یا به کارهای شخصی خودمان نیز بپردازیم. این در حالی است که کارهای دفتری و اداری، تقریبا دو سوم یک روز ما رو درگیر خود می کنند و فرصت برنامه ریزی رو برای ما محدود می کنند .

 



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

بوم کسب و کار ابزاری است که شما می توانید برای طراحی استراتژی از آن استفاده کنید. همچنین در زمانهایی که نیاز به گرفتن تصمیمات مهم مانند تصمیم برای اخراج یک کارمند، تولید یک محصول جدید، افزایش خدمات به مشتریان و … از آن استفاده کنید. در واقع می توان گفت که بوم کسب و کار مانند یک نقشه راه می ماند که می توانید در مسیر رشد دادن کسب و کارتان از آن استفاده کنید.

یکی از مزایای این بوم این است که شما می توایند تمام این اطلاعات را به صورت خلاصه در اختیار داشته باشید. بوم مدل کسب و کار از ۹ قسمت تشکیل شده است. این بخش‌ها شامل بخش‌(های) مشتریان، ارزش پیشنهادی، کانال(های) توزیع، ارتباط با مشتریان، جریان درآمد، فعالیت‌های اصلی، منابع اصلی، شرکای(تجاری) کلیدی و ساختار هزینه‌ها می باشد. به عبارتی شما با استفاده از بوم کسب و کار می توانید، وضعیت فعلی خودتان را ترسیم کنید حتی شما برای راه اندازی یک کسب و کار در منزل هم میتوانید یک بوم کسب و کار طراحی کنید.

برای طراحی استراتژی، باید در ابتدا از وضعیت فعلی خود آگاه باشیم و سپس برای رسین به وضعی مطلوبتان برنامه ریزی کنید. در این مقاله قصد داریم بوم کسب و کار را به طور کامل به شما آموزش بدهیم. در انتهای این مقاله از شما انتظار داریم تا در صورت داشتن کسب و کار بتوانید برای آن بوم طراحی کنید. اگر هم کسب و کار ندارید برای سعی کنید که برای شرکتی که به آن علاقه دارید بوم طراحی کنید.

بوم مدل کسب و کار تمام فعالیت های یک شرکت را توصیف می کند. این طرح که نخستین بار توسط فردی به نام «استروالدر» معرفی شد. هر کدام از از 9 بخش ذکر شده با عناصری توصیف می شوند و با دیگر بخش ها در ارتباط هستند. اینکه قرار است از چه طریقی محصولات و خدمات به دست مشتری برسد، چطور درآمدزایی شود و … همگی در این مدل به خوبی شرح داده می شود.

  شناخت کافی مشتریان، بخش بندی مشتریان،‌کنترل روی تمامی کانال های برقراری ارتباط بامشتریان، ارزش های پیشنهادی کسب و کار و هزینه ها و… مسائلی هستند که اکثر صاحبین کسب و کار به آنها توجه چندانی ندارند و همین مسئله باعث می شود که نتوانند نتایج عالی خلق کنند.

 داشتن اطلاعات کافی روی خدمات و یا محصول و همچنین داشتن اطلاعات کافی درباره مشتریان و نیازهای آنها به شما در تدوین استراتژی های مختلف کمک می کند و باعث می شود که نسبت به سایر رقبای خودتان جلو تر باشید و پس از مدتی بازار را در دست بگیرید. در ادامه به شما می گوییم که چطور با پر کردن ۹ خانه بوم کسب و کار، تمامی موارد فوق را برای همیشه مقابل چشمانتان داشته باشید.

بوم کسب و کار مانند یک خلاصه کلی از طرح کلی کسب و کار شما می باشد که شما می توانید  هر برای ارائه طرح های جدید و تدوین استراتژی های مختلف از آن استفاده کنید. همان طور که گفتیم بوم کسب و کار از ۹ قسمت مختلف تشکیل شده است. وقتی که شما این ۹ خانه را در کنار هم پر می کنید در نهایت به شما یک منظره بسیار زیبا از کسب و کارتان می دهد که می توانید از‌ آن برای بهبود کسب و کارتان استفاده کنید. بوم کسب و کار توسط الکساندر استروالدر در کتاب خلق مدل کسب و کار معرفی شد.

 

ارزش پیشنهادی کسب و کار:

در واقع این خانه از بوم کسب و کار به شما این امکان را می دهد که برای خودتان مشخص کنید که مشتری برای چه باید از بین تمامی محصولات و خدمات موجود، محصول یا خدمات شما را انتخاب کند. یا به عبارتی چه مشکلی را چگونه برای مشتریانتان حل می کنید که آنها را مجاب کنید تا از محصولات شما استفاده کنند؟

چطور ارزش پیشنهادی کسب و کار را مشخص کنیم؟

مزیت های کلیدی زیادی برای کسب و کارتان بنویسید:

ابتدا مزیت های کلیدی که دارید را مشخص کنید و پس از آن در یک ستون دیگر مزیت های کلیدی که قصد دارید در ادامه روند کسب و کارتان به آنها دست پیدا کنید را یادداشت کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

بعد از فراگیری بیماری کرونا بسیاری از کسب و کار ها، به سمت اینترنت و آنلاین شدن سوق پیدا کردند. بحرانی که برای خیلی از بیزینس ها تبدیل به فرصت شد و توانستند سود آوری زیادی از کنار این قضیه بدست آورند.

به زبان ساده ، هر کسب و کاری که در فضای اینترنت راه اندازی می شه و یا بستر در آمد زایی اون اینترنت باشد ، یک کسب و کار اینترنتی و یا آنلاین نامیده می شه .

تفاوتی نمی کند که شما یک تولیدی داشته باشید و در فضای اینترنت به فروش اون بپردازید و یا اینکه یک سایت آموزشی راه اندازی کنید و آموزش هاتون رو از طریق این سایت ، به فروش برسانید و مدیریت کسب و کار خود را بدست بگیرید.

نکته ای که باید بسیار به اون توجه کنید این است که بستر درآمد زایی شما اینترنت است و این یعنی شما یک کسب و کار اینترنتی دارید .

بگذارید چند مثال براتون بزنیم که این مسئله کاملا براتون روشن شه .
فرض کنید که شما یک نویسنده هستید و در حوزه ی تولید محتوا فعالیت می کنید . بستر اینترنت ، جایی است که شما می تونید در اون مشغول به کار شوید و از اون در آمد زایی کنید .

یعنی می تونید برای سایت های مختلف ، تولید محتوا کنید و یا مدیر محتوای چند شبکه اینستاگرامی بشوید و برایشان محتوا تولید کنید و درآمد زایی کنید .

نکته ی مهم در باب کسب و کارهای اینترنتی ، ذکر این نکته است که این کسب و کار ها هیچ محدودیتی ندارند و شما هم می تونید بصورت مستقل و کار در منزل ، در این فضا کار کنید و هم می تونید بعنوان بستری برای کسب در آمد بیشتر ، در کنار کار دیگه تون از اون بهره بگیرید .

ما در این دسته مقالات ، به آموزش کسب و کار اینترنتی می پردازیم. و قصد داریم تا به صورتکاملا رایگان در دسته های مختلف به این موضوع بپردازیم.

 

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی چقدر سرمایه نیاز داریم؟

قبل از هر چیزی باید در نظر داشته باشید که قبل از ورود به هر کسب و کاری شما باید آموزش ببینید. پس باید در نظر داشته باشید که باید آموزش کسب و کار اینترنتی رو از سر بگیرید.

کسب و کار اینترنتی ، ارزان ترین شیوه برای ثروت سازی از طریق کسب و کار خانگی است . اگه نسبت سرمایه به سودی که در این کار کسب می کنیم رو حساب کنیم ، در می یابیم که راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، کاری است با سرمایه کم و یا حتی رایگان ، که سودهای صد تا سیصد درصدی رو برای ما به همراه داره.

پس برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی و یا کار در منزل از طریق اینترنت ، ما نیاز به سرمایه ی اولیه بسیاری نداریم و می توانیم با کمتر از یک میلیون ، اقدام به راه اندازی کسب و کار اینترنتی کنیم.

فقط با یک میلیون سرمایه ، یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید

بله ، تنها با یک میلیون سرمایه می توان یک کسب و کار اینترنتی راه انداخت . ما در بخش های قبل ، توضیح دادیم که اگه بخواهید کار در منزل انجام بدید ، تنها نیاز به مهارت دارید و اگه بخواهید مدیریت یک کسب و کار خانگی رو در دست بگیرید ، تنها نیاز به سرمایه اندکی برای رسیدن به کسب و کار خودتون دارید.

حالا می خواهیم بگوییم که چطور می تونید با سرمایه کمتر از یک میلیون به همه ی آن چه که در بخش های قبل براتون توضیح دادیم دست پیدا کنید .



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

کسب و کار خانگی در این چند ساله اخیر علاقه مندان و فن های زیادی پیدا کرده است تا جایی که بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند زندگی بهتری داشته باشند و بهتر زندگی خود را ادامه بدهند باید دراین مسیر برای بهتر کردن شرایط خودشان از تمام جوانب کار و سازه های خود نگه داری کنند و در کمال صبر تلاش خود را بیشتر و بیشتر بکنند تا بتوانند در مسیری قرار بگیرند که بتوانند به همه خوسته های خود برسند.

در این چند ساله به دلیل تحریم های شدیدی که درگیرش بودیم و البته بیماری کرونا،شرایط برای مردم ما بسیار سخت می شد اگر به مانند قبل به زندگی ادامه می دادند و به همین شکل در این مسیر قرار می گرفتند اما باید از جایی به بعد در این مسیر خود را وفق داد و برای ادامه مسیر برنامه ترتیب داد که قرار است چگونه به این مسیر ادامه بدهند و قرار است چگونه با این چالش مواجه بشوند تا بهترین ها نصیب آن ها بشوند و بتونند با کسب و کار خانگی ازاین شرایط سخت سالم بیرون بروند و در یک راستای بسیار بهتری قرار بگیرند که با استفاده از منابع و مهارت هایی که دارند شرایط را به نفع خودشان تغییر دهند تا به این شیوه بتوانند به بهترین ها برسند.

کسب و کارهای کوچک پرسود خانگی

مدیریت کسب و کار های خانگی و ثروت ساز قطعا به شما کمک خواهد کر که چند مرتبه از رقیب های خود فراتر بروید و بتوانید با استفاده از مهارت های جانبی خودتان بهترین ها را به دست بیاورید و به نوعی به وسیله شغلی که برای خودتان دست و پا کرده اید از دست تحریم ها و شرایط سخت خود را فراری بدهید و خود را در یک راستای بسیار بزرگ تر قرار بدهید که بتوانند با در نظر گرفتن این موارد به بسیاری از مواردی که آرزویش را دارید برسید و این هنررا با استفاده از مهارت های خانگی خودتان بدست آورید.

 

تا همین چند سال پیش، کار کردن فقط یک تعریف داشت و اونم چیزی نبود جز اینکه هر روز صبح زود از خواب بیدار شیم و به بریم سر کارمون و بعد از 8 تا 10 ساعت کار کردن به خونه هامون برگردیم و دوباره روز از نو، روزی از نو. البته کسایی هم این وسط بودن که با شکستن این قانون، تونستن کسب و کارهای بسیار پول سازی رو راه بندازند.

اما نکته اینجاست که حتی همون افرادی که به ظاهر قانون کسب و کار رو شکستند، باز هم مثل همه هر روز صبح میرفتند به محل کارشون و دوباره مثل بقیه شروع می کردند به کار کردن و حتی بیشتر از بقیه کارمندها و کارگرها، استرس کاری رو تحمل می کردند تا که به یک سود دهی خوب توی کارشون برسند.

هدف از مقاله جامع راه اندازی کسب و کار خانگی

ما در تیم آموزشی ماهان تیموری، نه برای اولین بار، بلکه به جامع ترین شیوه ی ممکن قصد اینو داریم که، کسب و کار خانگی و شیوه های جدید کار در منزل رو برای شما دوستان توضیح بدیم و کاری کنیم که تمامی تعاریف، مزایا و معایب کار پردرآمد در منزل دستتون بیاد و اطلاعات جامعی داشته باشید.

و از اینم مهم تر، قصد داریم به تمامی سوالایی که شما از ما بارها و بارها پرسیدین و یا بهمون پیام دادین، مثل ” چگونه یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنیم؟ ” ، ” چه میزان سرمایه برای کسب و کار خانگی نیاز داریم؟ ” ، ” چگونه کار در منزل رو شروع کنیم ” و سوالاتی مثل این رو کاملا به شما ماهانی های عزیز ، جواب بدیم و خیالتون رو برای ورود کار پردرآمد در منزل راحت کنیم.

انتخاب نامحدود کسب و کار خانگی

شما می تونید انتخاب کنید که هر جا که دوست دارید کارتون رو انجام بدید و تولید خانگی داشته باشید. بعنوان مثال، اگه یک مترجم هستید و پیش از این باید هر روز به دالترجمه می رفتید و کارهاتون رو انجام می دادید، حالا می تونید خودتون انتخاب کنید که در منزل، در یک کافه و یا در یک اتاق کار اشتراکی، کسب و کار خودتون رو داشته باشید و به کسب و کار روی بیاورید.

اما سوال دیگه ای که  وجود داره این است که:

  • کسب و کارهای کوچک پرسود خانگی ساعت کاری نداره؟ پس چطور ما درآمد کسب می کنیم و حقوق می گیریم؟
  • پاسخ : بله ،  ساعت کاری مشخص نداره. شما می تونید هر زمان که دوست داشتید و بقولی در فضای کار کردن قرار گرفتید و میل به کار کردن داشتید ، کارتون رو انجام بدید.


:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

قبل از اقدام برای مهاجرت تحصیلی به انگلیس ابتدا این راهنمای جامع در خصوص هزینۀ ویزا و روند درخواست برای ویزای دانشجویی انگلستان را مطالعه کنید.

 اگر قصد دارید تحصیل در انگلستان را ادامه دهید، ابتدا تصمیم خود را بگیرید که قرار است برای کدام یک از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دوره های کوتاه مدت و دوره های تحقیقاتی دکترا درخواست ارسال کنید.

شرایط کسب ویزای دانشجویی در انگلستان متناسب با دوره ثبت نامی و کشور مبدا در هنگام ارسال درخواست، کمی متغیر است.

از این رو قصد داریم در ادامه به پاسخ سوال های موجود در ذهن شما در خصوص مهاجرت تحصیلی به انگلستان بپردازیم. بنابراین تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

انواع ویزا برای مهاجرت تحصیلی به انگلیس

همۀ اتباع خارج از اتحادیۀ اروپا، برای تحصیل در دوره ای که بیشتر از شش ماه زمان می برد باید برای اخذ ویزا اقدام کنند. از انواع ویزا برای مهاجرت تحصیلی به انگلیس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویزای دانشجویی Tier 4 (عمومی)

این یک ویزای دانشجویی استاندارد برای تحصیل در دوره های طولانی تر از شش ماه است. شما می توانید از داخل یا خارج از انگلستان برای اخذ این ویزا اقدام کنید.

برای دریافت این ویزا باید پذیرش یا پیشنهاد تحصیلی در اختیار داشته باشید، مدرک زبان انگلیسی ارائه دهید و بتوانید تمکن مالی خود را اثبات کنید.

طول ویزا به مدت زمان دورۀ انتخابی شما بستگی دارد و اگر می خواهید برای کار یا ادامۀ تحصیل در انگلستان بمانید، می توانید ویزای خود را تمدید کنید.

ویزای تحصیلی Tier 4 (کودک)

کودکان 4 تا 17 سال برای مهاجرت تحصیلی به انگلیس باید ویزای تحصیلی Tier 4 (کودک) در اختیار داشته باشند.

برای درخواست این ویزا باید از خارج حوزه بریتانیا اقدام کنید. در نتیجه باید نامۀ پذیرش از مدرسه، رضایت والدین یا سرپرست و اثبات هزینه های زندگی و شهریه مدارس را با تمکن مالی اثبات کنید.

این ویزا برای طول دورۀ تحصیلی تا حداکثر شش سال اعتبار دارد و قابل تمدید است.

ویزای تحصیلی کوتاه مدت

برای دورۀ کوتاه مدت شش ماه یا کمتر (تا 11 ماه برای دوره های زبان انگلیسی، اگر سنتان بیشتر از 18 سال است.) باید این ویزا را دریافت کنید.

این ویزا تنها به اندازۀ طول دورۀ تحصیلی اعتبار دارد و قابل تمدید نیست. تنها در صورتی امکان تمدید این ویزا وجود دارد که یک پذیرش تحصیلی معتبر ارائه دهید و اثبات کنید که بدون کار نیز می توانید از پس هزینه ها بربیایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

هدف ما از انتخاب کوچینگ سازمانی ایجاد یک تغییر و تحول مثبت و سیستماتیک در یک شرکت یا سازمان است. ما برای رسیدن و دستیابی به اهداف استراتژیک و رسیدن به یک ساختار اصلی و درست در راستای افزایش قابلیت رهبری و فرهنگ نیاز داریم تا یک کوچ همراهمان باشد. کوچینگ برای افزایش بهره وری و خروجی مثبت برای ها سازمان استفاده میشود تا یک تغییر در سراسر شرکت ایجاد کند. معمولا از سبک از مربیگری را تحت عنوان کوچینگ تیمی هم قرار میگیرد.

هدف کوچینگ سازمانی

کوچینگ اشکال و مدل های مختلفی دارد، تنها کوچینگ سازمانی است که با گروه و تیمی کار میکند که یک سازمان یا شرکت را تشکیل میدهند. هدف حمایت از تکامل آنها بر اساس اهداف و اهداف شرکت است. در نتیجه، تعاملات کوچینگ سازمانی می تواند بسیار بزرگ و پیچیده باشد. آنها ممکن است شامل رهبری اجرایی و ده ها تیم باشند.

هنگامی که اعضای شرکت دارای ساختار هستند، مربیگری سازمانی می تواند به شناسایی و دستیابی به اهداف شرکت کمک کند. این برنامه‌های توسعه ممکن است شامل مدیریت بحران، دستیابی به سودآوری، و موضوعات تنوع و شمول باشد.

علاوه بر این، دستیابی به این اهداف عالی معمولاً نیازمند تیمی از مربیان حرفه ای است. تیم مربیگری باید بر اساس سطح تجربه، زمینه های تخصص و دانش صنعت بررسی شود. در حالی که تشکیل یک تیم مربیگری داخلی می تواند یک کابوس لجستیکی باشد، شرکت های زیادی وجود دارند که در توسعه سازمانی تخصص دارند.

 

کوچینگ اجرایی مهم ترین ویژگی یک مربی سازمانی

 

رهبران فردی می توانند سازمان را به سمت رشد هدایت کنند، اما تیم ها به کاری که آن را حفظ می کند، قدرت می دهند. تیم های سالم و همسو اهداف تجاری پر جنب و جوش شما را به واقعیت تبدیل می کنند. برای انجام این کار، آنها باید همسو باشند و در فنون ارتباط و همکاری با هوش هیجانی مهارت داشته باشند. آنها باید بتوانند به صورت داخلی تضاد و اختلاف را مدیریت کنند تا همسویی و مسئولیت پذیری ایجاد کنند. آنها باید در موارد زیر متخصص شوند:

  • تعیین هدف
  • اولویت بندی
  • اجماع عملی
  • تغییر دادن
  • مسئوليت
  • جلسات

مهم ترین دلیل برای سرمایه گذاری در کوچینگ سازمانی

 

کوچینگ سازمانی می تواند سکوی پرشی برای تغییرات شرکتی در عمیق ترین سطح باشد و برای هر سازمانی حیاتی است. پس چرا رهبران شرکت‌ها سرمایه‌گذاری هنگفتی روی مربیگری سازمانی انجام می‌دهند؟ 

در سطح کلان، مربیگری سازمانی می تواند جهت یک شرکت و تمایل فرهنگی آن را برای تغییر تغییر دهد . مربیان با دانش خاص صنعت ممکن است بتوانند به نقاط کوری که سازمان از آنها بی اطلاع است اشاره کنند. آنها همچنین ممکن است مایل باشند در مورد مسائلی که کارمندان از نظر سیاسی بسیار خطرناک می‌دانند صحبت کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

خیلی از ما اول هرسال اهدافی برای خود تعیین می‌کنیم و با خودمی گوییم امسال می‌خواهم به n تومان درآمد دست پیدا کنم، فلان ماشین را بخرم، در فلان خیابان خانه مورد نظرم را خریداری کنم، ازدواج کنم و… اما بعد از مدتی این اهداف خود را کنار می‌گذاریم و آن را رها می‌کنیم. چرا این اتفاق می افتد؟

با توجه به مثال بالا بیایید کمی با خودمان صادق باشیم تا به حال چند بار هدف تعیین کرده‌ایم ولی بعد از مدتی آن را رها کرده‌ایم؟ شاید برای خیلی از ما بیش از ده بار این اتفاق افتاده باشد.درست است؟

به همین خاطر ما قصد داریم در این مقاله یک ابزار قدرتمند به نام کوچینگ را به شما معرفی کنیم و نحوه کار آن را بررسی کنیم تا شما بتوانید به موفقیت و اهداف خود راحت تر دست پیدا کنید. 

در فرآیند کوچینگ که اغلب به صورت کوچینگ فردی و یک به یک انجام می‌شود، یک کوچ سعی می‌کند فرد خودش را به آگاهی برساند و بتواند اهداف واضح و شفافی را برای خود تعیین کند که متناسب با شرایط، توانایی‌ها و استعدادهای خودش است. نکته‌ای که در اینجا می‌تواند جالب توجه باشد این است که این فرآیند بسیار متفاوت‌تر از مشاوره و منتورینگ است به همین خاطر بر روی اهداف فرد در تمام حوزه‌های زندگی شخص تمرکز دارد.

 

مراحل کوچینگ موفقیت

در فرآیند کوچینگ موفقیت، فرد با آگاهی که به دست می‌آورد، چالش اصلی خود را پیدا می‌کند، این اتفاق با بررسی و ارزیابی و بازخوردهایی که می‌گیرد، خواهد افتاد. زمانی که این اتفاق بیفتد فرد به این نتیجه می‌رسد که قدم بعدی او چیست و باید چه کاری انجام دهد. حال در ادامه این روند را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم تا موضوع برای شما شفاف‌تر شود.

1 – پیدا کردن چالش اصلی

اولین قدم پیدا کردن مشکل و چالشی است که فرد به خاطر آن در جلسات کوچینگ شرکت کرده است. موضوع جالبی که در این میان وجود دارد این است که فرد ابتدا با یک مسئله خاص به کوچ مراجعه می‌کند، اما بعد از جلسه متوجه می‌شود مشکل و چالش اصلی او چیز دیگری بوده است.

 این اتفاق بارها و بارها در جلسات کوچینگ موفقیت تیم حامی در هلدینگ ماهان تیموری افتاده است و به دفعات زیاد مراجعه کننده به این آگاهی رسیده است که واقعاً مشکل و چالش او چیز دیگری بوده است. به طور مثال یک فرد با چالش کاهش درآمد به کوچ موفقیت مراجعه می‌کند، اما متوجه می‌شود این کاهش درآمد به خاطر مسائل خانوادگی برای او به وجود آمده است.

2 – تعیین جایی که فرد در آنجا ایستاده است

در این قسمت کوچ با کمک سؤالات قدرتمند در کوچینگ ، باعث می‌شود فرد بداند در کجا قرار دارد و یا در کجا ایستاده است. همچنین مراجع می‌فهمد با هدف خود که به طور مثال افزایش دوباره درآمد است چقدر فاصله دارد.

3 – مشخص کردن خواسته‌ها و اهداف

تا به اینجای کار مراجع دیدگاه درستی نسبت به چالش خود به دست می‌آورد و می‌فهمد در کجا قرار دارد و شرایط فعلی او چیست؟ حال وقتی فرد به این مرحله می‌رسد باید هدف اصلی خود را پیدا کند و مشخص کند دقیقاً قرار است به چه چیزی دست پیدا کند. به طور مثال اگر بخواهیم این فرآیند را بهتر درک کنید، مراحل زیر اتفاق خواهد افتاد:

الف) چالش اصلی، مشکل خانوادگی

ب) فرد با ارزیابی خود فهمید مهارت ارتباط و هوش هیجانی ضعیفی دارد و همین موضوع باعث کاهش درآمد او شده است

ج) مراجع در این مرحله می‌فهمد باید روابط خانوادگی خود را بهبود ببخشد تا بتواند ذهن خود را آزاد کند و در نهایت بتواند به درآمد دلخواه خود دست پیدا کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

تحصیل در انگلیس رویای بسیاری از دانشجویان بین‌ الملل است. دانشگاه های انگلستان در دنیا برای تحصیل در انگلیس در مقطع کارشناسی همیشه جزو برترین‌ ها به شمار می روند.

ارائۀ طیف گسترده ای از رشته های تحصیلی، امکانات سطح بالای آموزشی و رفاهی، کوتاه بودن طول دوره کارشناسی و کمک هزینه‌ های تحصیلی متنوع تنها گوشه ای از مزیت های تحصیل در انگلستان است.

شاید شما هم قصد دارید یکی از دانشگاه های انگلستان را برای ادامۀ تحصیل در مقطع کارشناسی انتخاب کنید. از طرفی امکان دارد به جزئیاتی در مورد دوره لیسانس در انگلستان نیاز داشته باشید.

اگر می‌ خواهید به اطلاعات بیشتری در زمینۀ تحصیل در مقطع لیسانس در انگلیس دست پیدا کنید و با آگاهی کامل در این مسیر قدم بردارید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

مزیت های تحصیل در انگلیس در مقطع کارشناسی

تحصیل در خارج از کشور مزیت های زیادی به همراه دارد، اما از بین همه کشورهای جهان، چرا باید انگلستان را برای ادامۀ تحصیل انتخاب کنید؟

دانشگاه های برتر

بریتانیای بزرگ مرکز بسیاری از دانشگاه های عالی است که مدارک آن در دنیا معتبر است. 16 مورد از  100 موسسۀ آموزش عالی برتر جهان در انگلستان قرار دارد.

صرفه جویی در زمان و هزینه

هزینۀ تحصیل در مقایسه با دیگر کشورهای انگلیسی زبان مانند آمریکا، استرالیا و کانادا دو تا سه هزار پوند کمتر است.

در بسیاری از دانشگاه های انگلستان دوره کارشناسی سه سال زمان می برد. در نتیجه علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه می توان به عنوان نیروی جوان تر وارد بازار کار شد.

فرصت های شغلی

در حین تحصیل در انگلیس فرصت های بی شماری برای کار دانشجویی وجود دارد. همچنین شرکت در دوره های کارآموزی کمپانی های بین الملل، از طریق دانشگاه امکان پذیر است.

امکان دریافت اقامت دائم

بعد از اتمام تحصیل در انگلیس در مقطع کارشناسی در صورتی که پنج سال در این کشور کار کنید، می توانید اقامت دائم دریافت کنید.

مدت زمان دوره کارشناسی در انگلستان

بیشتر دوره های کارشناسی در انگلیس سه سال زمان می برد که بسته به رشتۀ انتخابی می تواند ترکیبی از دوره های مختلف سمینار، کارگاه و ارائه باشد.

بعضی از مدارک کارشناسی مانند رشته های علوم و مهندسی، امکان دارد تا چهار سال طول بکشد. شرکت در دوره های دو ساله فشرده برای ورود به بازار کار در سنین پایین نیز امکان پذیر است.

مدرک لیسانس در انگلستان

دورۀ تحصیلی لیسانس به نوعی طراحی شده است که بتوانید به درک کاملی از رشتۀ تحصیلی انتخابی خود برسید. انواع مختلفی از مدرک لیسانس در انگلستان ارائه می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیسانس هنر (BA)
  • مدرک لیسانس علوم (BSc)
  • لیسانس آموزش (BEd)
  • لیسانس مهندسی (BEng)

اپلای برای تحصیل در انگلیس در مقطع لیسانس

تنوع رشته های انتخابی برای تحصیل در انگلیس در مقطع کارشناسی بالا است. همان طور که می دانید شرایط تحصیلی از دانشگاهی به دانشگاه دیگر نیز متفاوت است و با وجود فردی خبره در کنار خود می توانید شانس دریافت پذیرش را افزایش دهید.

با این شرایط اگر می خواهید فردی متخصص کنار خود داشته باشید، فرم دریافت مشاورۀ ما را پر کنید. چون مشاوران ما در طی مراحل دریافت پذیرش از دانشگاه های انگلستان به شما کمک می‌ کنند.

دورۀ انتخابی

با تحقیق کامل می توانید دوره ای را پیدا کنید که دقیقا مطابق نیازهای شما باشد. در وب سایت دانشگاه مدنظر خود می توانید از فرصت های تحصیلی آگاهی پیدا کنید.

بررسی شرایط ورود به دوره

شرایط ورود به دورۀ کارشناسی برای دانشگاه ها و دوره های مختلف در انگلستان، متفاوت است. با این حال بیشتر مدارک دبیرستان، برای کشورهای مختلف را از سراسر دنیا قبول دارند.

در صورت مورد تایید نبودن مدرک دبیرستان، باید برای تحصیل مستقیم در مقطع کارشناسی در یکی از دو دوره‌های A-level یا فاندیشن شرکت کنید.

همچنین برای تحصیل در رشته‌ های پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی در بعضی از دانشگاه های انگلستان باید در یکی از آمون های UKAT یا BMAT نمرۀ قبولی دریافت کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1400 | نظرات ()