نوشته شده توسط : نت ویر

کسب و کار آنلاین چیست؟

در واقع هر مبادله ای که در بستری مثل اینترنت انجام شود اصطلاحا کسب و کار آنلاین نامیده میشود و امروزه تعداد بیزینس های اینترنتی و که در بستر سایت یا شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام انجام میشود روز به روز بیشتر میشود. ما شاهد این موضوع هستیم که کسب درامد و راه اندازی کسب و کار اینترنتی هر روز آسان تر میشود و تمایل زنان و مردان جامعه به این سو بیشتر میشود.

حتی در پنج سال اخیر ما شاهد رشد کسب و کار های خانگی بودیم. زیرا افراد تصمیم به راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم میگیرند و با سود آوری زیاد در این قسمت به فکر توسعه بیزینس ها خود میشوند.

تفاوتی نمی کند که شما یک تولیدی داشته باشید و در فضای اینترنت به فروش اون بپردازید و یا اینکه یک سایت آموزشی راه اندازی کنید و آموزش هاتون رو از طریق این سایت ، به فروش برسانید .

نکته ای که باید بسیار به اون توجه کنید این است که بستر درآمد زایی شما اینترنت است و این یعنی شما یک کسب و کار اینترنتی دارید .

بگذارید چند مثال براتون بزنیم که این مسئله کاملا براتون روشن شه .
فرض کنید که شما یک نویسنده هستید و در حوزه ی تولید محتوا فعالیت می کنید . بستر اینترنت ، جایی است که شما می تونید در اون مشغول به کار شوید و از اون در آمد زایی کنید .

یعنی می تونید برای سایت های مختلف ، تولید محتوا کنید و یا مدیر محتوای چند شبکه اینستاگرامی بشوید و برایشان محتوا تولید کنید و درآمد زایی کنید .

نکته ی مهم در باب کسب و کارهای اینترنتی ، ذکر این نکته است که این کسب و کار ها هیچ محدودیتی ندارند و شما هم می تونید بصورت مستقل و کار در منزل ، در این فضا کار کنید و هم می تونید بعنوان بستری برای کسب در آمد بیشتر ، در کنار کار دیگه تون از اون بهره بگیرید .

ما در این دسته مقالات ، به آموزش کسب و کار اینترنتی می پردازیم. و قصد داریم تا به صورتکاملا رایگان در دسته های مختلف به این موضوع بپردازیم.

 

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی چقدر سرمایه نیاز داریم؟

قبل از هر چیزی باید در نظر داشته باشید که قبل از ورود به هر کسب و کاری شما باید آموزش ببینید. پس باید در نظر داشته باشید که باید آموزش کسب و کار اینترنتی رو از سر بگیرید.

کسب و کار اینترنتی ، ارزان ترین شیوه برای ثروت سازی از طریق کسب و کار خانگی است . اگه نسبت سرمایه به سودی که در این کار کسب می کنیم رو حساب کنیم ، در می یابیم که راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، کاری است با سرمایه کم و یا حتی رایگان ، که سودهای صد تا سیصد درصدی رو برای ما به همراه داره.

پس برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی و یا کار در منزل از طریق اینترنت ، ما نیاز به سرمایه ی اولیه بسیاری نداریم و می توانیم با کمتر از یک میلیون ، اقدام به راه اندازی کسب و کار اینترنتی کنیم.

فقط با یک میلیون سرمایه ، یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید

بله ، تنها با یک میلیون سرمایه می توان یک کسب و کار اینترنتی راه انداخت . ما در بخش های قبل ، توضیح دادیم که اگه بخواهید کار در منزل انجام بدید ، تنها نیاز به مهارت دارید و اگه بخواهید مدیریت یک کسب و کار خانگی رو در دست بگیرید ، تنها نیاز به سرمایه اندکی برای رسیدن به کسب و کار خودتون دارید.

حالا می خواهیم بگوییم که چطور می تونید با سرمایه کمتر از یک میلیون به همه ی آن چه که در بخش های قبل براتون توضیح دادیم دست پیدا کنید .

 

مدیریت کسب و کار اینترنتی ، چقدر سرمایه اولیه نیاز داره؟

برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی ، اون هم در فضای اینترنت ، شما به هزینه ای کمتر از یک میلیون تومان نیاز دارید. این هزینه نیز تنها شامل مورد زیر می شه:

راه اندازی یک سایت یا یک صفحه مجازی | راه اندازی کسب و کار اینترنتی

اگه بخواهید در فضای اینترنت کسب و کار خودتون رو راه اندازی کنید و به ثروت برسید ، باید یک بستر اینترنتی برای کسب و کار خودتون فراهم کنید .

همونطور که همه ی کسب و کارهای سنتی برای کارشان یک مغازه و یا یک کارگاه و یا اصولا یک محل کار تهیه می کردند ، شما هم باید دفتر کارتون در فضای اینترنت رو احداث کنید .

 



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

برای راه اندازی کسب و کار هر  فردی نیاز به مهارت هایی دارد که کمک میکند تا درک واضح تری نسبت به ادامه مسیر کاری خودش داشته باشد. اما امروزه با گسترش اینترنت و دنیای دیجیتال کسب و کار های جدید تر نیز به وجود آمد که حتی افراد زیادی میتوانند بیزینس هایی راه اندازی کنند که نیاز به سرمایه زیادی نداشته اما اگه استمرار داشته باشیم میتوانیم درامد زیادی از آن طریق کسب کنیم.

کسب و کار های خانگی با وجود امکانات محدود توانسته اند سود آوری خوبی برای کسب و کار ها داشته باشند و از  طرفی به رشد کسب و کار های خانوادگی هم به شدت کمک کرده است. چون معمولا افراد درون یک خانه با کمک به هم دیگه میتوانند به رشد این سبک از بیزینس ها کمک کنند و کسب درامد کنند.

در ادامه مطلب میپردازیم به چگونگی راه اندازی یک کسب و کار خانگی موفق و نشان دادن مسیر درست برای رسیدن به درامد بالا با سرمایه کم.

 

چرا کسب و کار های خانگی رونق گرفته اند؟

کسب و کار خانگی در  چندین سالاخیر علاقه مندان زیادی پیدا کرده است تا جایی که بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند زندگی بهتر و راحت تری داشته باشند به این سمت کشیده شده اند. به همین خاطر برخی از افراد با تلاش بیشتر و کمی چاشنی  صبر حتی درآمدی چندین برابر درآمد از شغل اولشان دارند.

این سبک از کسب و کار جدید کمک کرد تا خیلی از افراد جامعه به راحتی به درامد های بالای 50 میلیون برسند و بیزینس های خود را توسعه دهند.

سال های اخیر به دلیل تحریم های شدیدی  و البته با شیوع بیماری کرونا ، شرایط برای مردم ما بسیار سخت شده است، با این حال خیلی از افراد خود را با شرایط موجود وفق دادند و راه هایی را برای ادامه مسیر پیدا کرده و به موفقیت هایی نیز رسیده اند.

اگرچه شرایط آن چنان که باید خوب به نظر نمی رسد، اما با همه این تفاسیر فرصت های زیادی نیز وجود دارد. به عنوان مثال فروش اینترنتی افزایش پیدا کرد و خیلی از افراد حتی در خانه خودشان توانستند کارگاه های خانگی پردرآمدی را راه اندازی کنند و محصولات خود را در شبکه های اجتماعی به فروش برسانند و  از این طریق به درآمدهای خوبی دست پیدا کنند.

نمونه ای از کسب و کاری که با کسب و کار خانگی شروع کرده است

کسب و کارهای زیادی از این الگو استفاده کرده و موفق شده اند. به عنوان نمونه شرکت محصولات لبنی دامدارن در دهه 60 با مدیریت نور الدین نور بخش جعفری دهکردی راه اندازی شد که هم اکنون یکی از بزرگ ترین و معروف ترین برندها در این حوزه می باشد که کار خود را از خانه شروع کرد.

این در حالی است که شاید خیلی از افراد در شرایط کنونی به این فکر افتاده اند که کسب و کار کوچک خانگی پر سود برای خود راه اندازی کنند . قبل از این اگر یادتان باشد، قبلا  خانم های خانه دار از دیرباز این کار را به صورت ابتدایی انجام می دادند . به عنوان مثال در روستاها زنان خانه دار با قالی بافی کسب و کار در منزل خود را داشتند این در صورتی است که هم اکنون هم همین روال ادامه دارد و خیلی از آن ها صنایع دستی را که ارزش بسیار بالایی دارد تولید کرده  و به فروش می رسانند.

 



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

کسب و کارهای جدید اصولا درآمد بالایی دارند و می توان گفت که با یک ایده ی جدید می توان کسب و کارهای زیادی را خلق کرد و از طریق سود خود را به بالاترین حد ممکن رساند.

 

دو مدل از   کسب و کار جدید و پردرآمد

 

  1. طراحی لباس

یکی از مشاغل نسبتا نوپا طراحی لباس است که افراد زیادی امروزه به آن نیاز پیدا کردند و در نتیجه می توان

گفت که  اجرا و طراحی این کار می توانند درآمد بسیار خوبی به ما بدهد.

  1. توریسم درمانی

یکی دیگر از مواردی که شخص می تواند درآمد بسیار خوبی داشته باشد این است که از کشورهای دیگر توریست های زیادی را برای درمان و عمل های زیبایی خود به ایران بیاورد و تورهای سلامت را برگزار کند.

 

معرفی کسب و کار جدید پر سود در حوزه ی سفر و سرگرمی

 

  1. هاستل های سنتی

ایران کشوری چهار فصل است و پتانسیل گردشگری در آن بسیار بالا است . اما از طرفی هزینه های سفر در ایران هم خیلی زیاد است و اکثر مردم ترجیح میدهند که از مدل های ارزان تری از سفر مثل کمپ زدن استفاده کنند.پس شما می توانید از این موقعیت استفاده کنید و با اجاره ی یک خانه محلی در یکی از روستاها ، یا حتی تبدیل کردن خانه ی خودتان و یا خانه ی پدری تان به یک اقامتگاه محلی ، در تمام طول سال ، مهمان داشته باشید و از این راه کسب درآمد کنید .

البته این تنها شروع ماجراست . وقتی که یک صفحه ی اینستاگرام هم برای این اقامتگاه راه اندازی کنید و آن را به باقی کشورها هم معرفی کنید ، مطمئن باشید که  به یک درآمد دلاری می رسید و این میتواند شروع یک راه جدید برای رسیدن به یک درآمد پرسود رو برای شما فراهم کند.

سعی کنید که در کارهای تولیدی سودآور که راه اندازی کرده اید ،خلاقیت داشته باشید و بازاریابی خودتان را گسترش دهید.

البته باز هم این اقامتگاه جای کار دارد . هر فردی که در این اقامتگاه اسکان داشته باشد ، نیاز به غذا و یک سری از مواد اولیه دارد . پس شما می توانید یک تهیه غذا محلی هم بزنید و برای مسافرها غذا بپزید و درآمد کسب کنید . در کنار این تهیه غذا یک دکه ی کوچک هم می تواند برای شما یک درآمد بسیار عالی ایجاد کند.

  1. کافه باغ

کافه نشینی عادتی است که تقریبا اکثر مردم ایران به آن دچار هستند و برای دیدارها ، تفریح و حتی خوردن یک وعده غذایی کافه ها را برای وقت گذراندن انتخاب می کنند.

اما مشکلی که این روزها کافه ها دارند این هستش که تقریبا از فضایی خانوادگی دور شده اند و این باعث شده که خانواده ها از این فضای کافه کمتر استفاده کنند. خب ، حالا شما می توانید با یک ایده ی خوب به کسب و کار جدید پولساز برسید و از خود بپرسید چه کاری راه بندازم ؟

یک فضای باز ، حتی در شهر اجاره کنید و یا یکی از باغ هایی که در بیرون شهر وجود دارد را خریداری کنید و یک کافه باغ خانوادگی احداث کنید . این کافه باغ ، کم ترین درآمدی که برای شما دارد این است که در آنجا خدمات خوراک ارائه دهید . اما اگر کمی روی دکوراسیون این فضا کار کنید ، می توانید به راحتی هرچه تمام تر یک فضای عالی برای برگزاری مراسم درست کنید .

همچنین بسیاری از زوج ها و افرادی که قصد عکاسی دارند ، این فضا را از شما اجاره می کنند و می توانید از این طریق هم درآمد کسب کنید.

برای راه اندازی کسب و کار جدید و پولساز و یا کارگاه تولیدی پردرآمد جدید خودتان ، ذهنتان را درگیر هزینه ها نکنید . اگر ایده ی خوبی داشته باشید و اگر فرصت ها رو شناسایی کنید ، مطمئن باشید که با سرمایه های بسیار کم ، می توانید درآمد خوبی کسب کنید .

و مسئله ی دیگری هم که  باید به آن توجه کنید این است که اگر ایده ی شما ، یک ایده ی جدید و پولساز باشد ، به زودی سرمایه گذار های بزرگی روی ایده ی شما حساب باز می کنند و می توانید از این طریق ، کسب و کار خودتان را گسترش دهید . پس مهمترین اصل ، رسیدن به یک ایده ی جذاب و تقویت هوش مالی است و چه کاری راه بندازم شم ر در این مورد بسیار کمک می کند.

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

کار تولیدی با سرمایه ی کم

 

یکی از دغدغه های خیلی مهمی که الان در جامعه ی ما وجود داره،.پیدا کردن کارگاه تولیدی پردرآمد هست که بشود با سرمایه ی کم راه اندازیش کرد.و در یک مدت زمان کوتاه هم به سود دهی و باز دهی خوبی از اون کار رسید.

البته طبیعی هم هست که با توجه به نرخ بیکاری ای که توی جامعه ما وجود دارد،.خیلی از شما جوون هایی که دارید مقاله را می خوانید و خیلی از خانواده هایی که مخاطب ما هستند،.درآمد خوبی نداشته باشند و این باعث بشود که به دنبال یک کار جدید باشند.

اما مشکل اصلی این هست که، ایده ای ندارند و از اون مهم تر این که، هیچ راهنمایی ندارند..اما باید به شما بگوییم که تیم آموزشی ماهان تیموری،.دقیقا جایی هست که شما میتوانید با دنبال کردن آموزش هاش،.به کار مورد نظر و به جایگاهی که واقعا حق شما هست،.برسید و خیالتان از داشتن یک کسب و کار عالی راحت باشد.

 

ما در این ماه های اخیر، مقاله های زیادی را برایتان کارگاه تولیدی پردرآمد کردیم که همه ی آنها در مورد آموزش های لازم برای راه اندازی یک کسب و کار بوده است..چندین مقاله از جمله کسب و کار اینترنتی،.کسب و کار خانگی و ایده های پولساز و …،.همه میتوانند نقطه شروعی باشد برای اینکه شما یک کسب و کار عالی را آغاز کنید.

اما امروز می خواهیم در مورد تولید صحبت کنیم و این آموزش را اختصاص بدهیم به کسایی که دوست دارند کار تولیدی انجام بدهند،.اما سرمایه ی آنچنانی ندارند و نیاز دارند که ایده هایی برای کار تولیدی با سرمایه ی کم به دست بیارند.

نیازهای کار تولیدی با سرمایه ی کم در ایران چه مواردی را شامل می شوند؟

برای پاسخ به این سوال باید که از چند جنبه،.مسئله ی کار تولیدی با سرمایه ی کم را بررسی کنیم..اولین حوزه ای که دوست داریم نیازهای آن را برای شما دوستان بازگو کنیم، حوزه ی گردشگری است.

ایران کشوری چهار فصل است و به هر گوشه ای آن که بروید،.آنقدر جاذبه های فوق العاده می بینید که هیچ وقت از تماشای آن سیر نمی شوید..همین مسئله باعث شده است که بسیاری از مردم خودمان و حتی بسیاری از مردم جهان،.در فصل های مختلف به نقاط مختلف ایران، از شهرها و روستاها تا آبادی های بسیار دور سفر کنند.و از مکان های دیدنی و طبیعت نقاط مختلف ایران استفاده کنند.

همین مسئله ایجاد یک نیاز می کند و اگر اقتصادی قوی ای داشته باشید،.در می یابید که هر مسافر در طول سفر خودش به چند چیز فکر می کند .اسکان، بازار، سوغاتی، غذا، پوشاک و ….و اگر شما بتوانید با استفاده از نیروهای محلی به هر کدام از این کارها بپردازید،.آن وقت است که یک پیشنهاد کار تولیدی با سرمایه کم راه اندازی کرده اید که بازدهی چهار فصل دارد.

بعنوان مثال زنان جزیره ی هرمز، با تولید دست بند ها و جواهرات دست ساز که در آن ها طرح صدف به کار رفته است،.توانسته اند گردش مالی بیش از بیست میلون تومان در ماه را به وجود بیاورند.

 

کارهای تولیدی سود آور

 

داشتن تخصص در کار باعث میشود که شما سریع‌تر از رقبای خودتون و تخصصی‌تر از آنها کارهای خودتان را انجام بدید و همچنین علاقه داشتن به کار باعث می شود که شما بیشتر از سایر رقبایتان تلاش کنید و چون به آن کار علاقه دارید بیشتر از رقبایتان برای آن کار تلاش کنید و به طور ناخودآگاه ایده‌هایی سود‌آور و خلاقانه‌ای برای کارتان بدهید. چون که اصولاً خلاقیت وقتی به وجود میاید حال شما خوب باشد و سطح انرژی شما بالا باشد.

برای آنکه سطح انرژی شما بالا باشه باید در جهت علاقه یا استعداد خودتان پیش بروید.

اگر شما چندین سال است که در یک حوزه مشغول هستید و در کارتان متخصص شده‌اید ولی احساس می‌کنید که علاقه زیادی به آن کار ندارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که کارتان را رها نکنید بلکه علاقه‌تان را در کنار تخصصتان انجام دهید. این مورد حال شما را خوب می‌کند و باعث می‌شود که ایده‌های خلاقانه برای کارتان بدهید.

اگر هم به دنبال پیشنهاد کار تولیدی هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم‌ که وارد حوزه‌ای شوید که به آن علاقه دارید. در این صورت پس از مدتی شما متوجه می شوید که آیا واقعاً به آن کار علاقه دارید و حال شما را خوب می کند؟ اگر چنین بود شروع کنید به متخصص شدن در آن کار. علاقه داشتن و متخصص بودن از مهم‌ترین پیش نیازهای موفقیت در کار است.

https://mahanteymouri.com/production-work/

تولید محتوا

اولین شغلی که می توانیم به شما معرفی کنیم، تولید محتوا است..اما با توجه به مدرنیزه شدن ساختار صنعت،.تولید محتوا، یکی از کارهایی است که هر برند و هر صنعتی.به آن نیاز دارد و هیچ سرمایه ی اولیه ای نیز نیاز دارد.

شما می توانید بدون هیچ سرمایه ای به تنهایی یک تیم تولید محتوا باشید و برای فروشگاه ها،.کسب و کارها و برندهای مطرح، بنویسید و پول ساز باشید..برای شروع این کار هیچ سرمایه ای نیاز نیست..تنها باید مهارت نوشتن و تولید محتوای خودتان رو تقویت کنید.

شما می توانید بازاریابی محتوا شرکت هایی که با آنها کار می کنید را مشخص کنید و از این طریق به افزایش فروش آنها کمک کنید.

 

 

تولید محصول آموزشی

دیگر کاری که در فضای اینترنت می تواند به عنوان یک کارگاه تولیدی کوچک با سرمایه کم،.راه اندازی شود، تولید محصول آموزشی است..فرقی نمی کند که چه مهارت‌هایی دارید، مهم این است که کمی مهارت تدریس خودتان را بالا ببرید.و بدون هیچ سرمایه اولیه ای، شروع به تولید محصولات آموزشی کنید. استاد ماهان تیموری پس از آنکه توانست در کار کتاب موفقیت های مختلفی را به دست بیاورد، تصمیم گرفت که وارد حوزه آموزش شود و ایشان از این طریق نیز به موقفیت های چشم گیری رسید.

تولید محصول آموزشی، یکی از مشاغل بسیار عالی برای خانم هایی است که امکان کار بیرون را ندارند.و دوست دارند که خودشان یک کسب و کارگاه تولیدی کوچک با سرمایه کم راه اندازی کنند. بعنوان مثال کافیست که پخت انواع کیک ها یا آشپزی محلی را آموزش بدید..مطمئن باشید که در زمانی کوتاه به یک فروش عالی می رسید و یک تولیدی محصولات آموزشی خواهید داشت که به روش مدرن شروع به درآمد زایی کرده است.



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 خرداد 1401 | نظرات ()