نوشته شده توسط : نت ویر


هدف این رشته

هدف این رشته این است که بتواند افرادی را تربیت کند که به درستی از وظایفی که شرکت های بازرگانی مخصوصا در مورد مسائل مرتبط با مسائل بازار و تجزیه و تحلیل مشکلات آن ها اطلاعات کافی به دست آورند. همچنین این رشته به دانشجویان یاد می دهد مهارت های خود را در مورد تحلیل اوضاع و شرایط اجتماعی ، شرایط اقتصادی ، سیاسی بالا ببرند تا بتوانند در نهایت به شرکت ها و یا سازمان ها مشاوره های لازم را ارائه دهند.

به همین خاطر افرادی که از این رشته فارق التحصیل می شوند مهارت هایی مانند امور بازرگانی، بازاریابی، منابع انسانی تحلیل امور اقتصادی و مالی و مدیریت سرمایه گذاری پیدا می کنند که در نتیجه باعث می شود آن ها بتوانند در شرکت ها و سازمان های دولتی در قسمت امور اجرایی سمت مدیریتی به دست آورند و مسئولیت های زیادی را بر عهده بگیرند.

با این وجود فرصت های شغلی دیگری برای این افراد وجود دارد. به طور مثال این فرصت برای آن ها وجود دارد که در پروژه های تحقیقاتی که امروزه در حال افزایش است مشغول به فعالیت شوند و به شرکت های بزرگ در این مورد کمک کنند. با این وجود دانشجویان و فارق التحصیلان این رشته باید به این نکته توجه کنند که مواردی که آموخته اند کامل نیست.

به همین خاطر آن ها در بازار کار باید تجربه هایی را نیز به دست آورند . برای این کار بهتر است دانشجویان هنگام تحصیل در شرکت های مختلف استخدام شوند تا بتوانند هنگام فارغ التحصیلی به راحتی سمت مدیریتی به دست آورند . این موضوع به این اشاره دارد که بهتر است افراد شاگردی این رشته را انجام دهند تا بتوانند به نتیجه مطلوب و حتی ایده های پولساز دست پیدا کنند.

وظایف مدیریت بازرگانی

بنیاد این رشته در جهان، برای مدیران بازرگانی شرح وظایفی تعریف کرده است که به نظر من نه تنها کامل ترین لیستی هست که تا به حال از وظایف مدیران بازرگانی ارائه شده بلکه میتواند یک چک لیست خیلی دقیق برای همه کسانی باشد که در حوزه مدیریت بازرگانی فعالیت می کنند.

1)نخستین وظیفه‌ی مدیر بازرگانی در هر مجموعه‌ای، نظارت بر تمامی برنامه‌هایی است که مدیر کل و یا مدیران ارشد برای شرکت وضع کرده‌اند. در واقع چشم انداز راهبردی مجموعه، تنها به دست مدیر بازرگانی کنترل و نظارت می‌شود و به ثمره می‌رسد.

2) مدیر بازرگانی در هر مجموعه‌ای، وظیفه دارد برنامه‌های ارائه شده از سوی مدیران ارشد را تدوین کند. چرا که او با تمامی افراد مجموعه از سویی ارتباط نزدیک دارد و از سوی دیگر با مشتریان و مارکت هدف نیز ارتباط مستقیمی برقرار می‌کند.

3) پیگیری برنامه‌های خرید، تامین اقلام و مطالعات مربوط به دیتاهای سایر بخش‌ها نیز کاملا بر عهده مدیر بازرگانی می‌باشد.

4) ارزیابی تبلیغات و کنترل میزان اثر بخشی و نفوذ بر مخاطب، از عمده وظایف این حوزه در هر مجموعه به حساب می آید.

5)مطالعات تخصصی مربوط به رضایت مشتری‌ها و بررسی نحوه عمل کرد بخش‌های مختلف فروش نیز بر عهده مدیریت حوزه بازرگانی می‌باشد.

خب ماهانی‌های عزیز، فک می‌کنم که یک کلیتی در مورد مدیریت بازارگانی دستتان آمده باشد و حالا باید بریم سراغ این که چجوری وارد این رشته بشویم و در این حوزه مشغول به کار و فعالیت شویم.

از مدرک مدیریت بازرگانی چه انتظاری باید داشت؟

یکی از سوال های اساسی که برای ورود به هر رشته‌ای باید از خودتان بپرسید این هست که وقتی که یک مدرک را گرفتید چه انتظاری از اون مدرک دارید؟ این سوال را میشود به دو صورت پاسخ داد. یک باید ببینیم که وقتی که در طول گرفتن مدرک چه چیزی یاد می‌گیریم. و دو اینکه وقتی مدرک رو گرفتیم چه دستاوردی به دست می آوریم؟

رشته‌ی بازرگانی در دانشگاه، برخلاف تصویری که همه از این رشته دارند، یک رشته تئوری نیست و کاملا عملی و تحقیقاتی هست. یعنی شما برای یادگیری این رشته، تنها نیاز به چند واحد از نظریات این رشته دارید و باقی وابسته به کار و تحقیق خودتان هست.

اصولا وقتی از این رشته صحبت میشود، در باب یک مدرک عمومی صحبت میشود که بسته به علاقه‌ی شما به عنوان کسی که دارید در این رشته تحصیل می‌کنید، گرایش‌های مختلفی به خودش میگیرد و تخصصی تر می شود.

شما میتوانید در مدیریت بازرگانی، تبدیل به یک استراتژیست قوی بشوید و یا میتوانید در مسائل مربوط به امور تجارت بین الملل اطلاعات خودتان را بالا ببرید و در این زمینه کسب و کار داشته باشید. چیزی که مهم هست، علاقه شماست و تحقیقات و مطالعاتی که باید انجام بدید.

 



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

اما چرا بازار بورس در سال جدید بازار خوبی است؟

۱-دولت پشیمان و سرافکنده است و می خواهد که اشتباهات را جبران کند

۲- ۲۷ درصد کسری بودجه داشته است.

۳- دولت در حال تلاش برای کاهش پله ای قیمت دلار می باشد.

به همین علت بازار بورس در سال جدید می تواند یکی از بازارهای عالی برای سرمایه گذاری باشد. تنها یک نکته‌ وجود دارد که موفقیت شما را در بازار بورس تضمین می کند. دیدن آموزش مدیریت سرمایه بازار بورس اولین و مهم ترین کاری است که برای کسب سود در این بازار باید آن را انجام دهید.

 

املاک

پرسود ترین بازار که در پیش بینی اقتصادی سال ۱۴۰۰ می توان به آن اشاره کرد. بازار املاک و مستغلات می باشد. امسال یکی از خاص ترین بازار های ایران است از آن جهت که در  برخی از مناطق این بازار رشد چشم گیری خواهد داشت، در برخی از مناطق هم قیمت املاک دو تا سه برابر خواهد داشت. در ادامه برخی از شاخص ها را برای انکه در کدام مناطق رشد خواهد داشت و در کدام مناطق کاهش پیدا خواهد کرد به شما معرفی خواهم کرد. بازار مسکن از دو جهت ما را درگیر می کند.

۱-برای مصرف شخصی:

۲- سرمایه گذاری:

امسال در خیلی از مناطق که قیمت خیلی بی دلیل رشد کرده است. برای مثال در الهیه تهران آپارتمان متری ۲۸۰ میلیون تومان قطعاً ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش پیدا خواهد کرد. به شرطی که شرایط همانند همین لحظه باشد. یعنی توافق نشود و شرایط به همین شکل بماند و تغییری در لایف استایل ما ایجاد نشود.

اگر در سال جدید قصد سرمایه گذاری در املاک را دارید و دوست دارید درآمد غیر فعال از آن داشته باشد و اجاره بگیرید به شما پیشنهاد می کنیم که در آپارتمان های کوچک سرمایه گذاری کنید. به این علت که نرخ رشد آن همیشه بالاتر است و نقد شوندگی آن هم راحت تر است. اگر هم که قصد سرمایه گذاری بلند مدت را دارید در زمین هایی که شهر قرار است از سمت آنها رشد کند را بخرید.

معامله های کم

در بهار سال ۱۴۰۰ قطعاً معامله کم تر خواهد شد. همچنین به طبع آن نقدشوندگی شما در فصل بهار کم ترخواهد شد. در فصل بهار به دلیل وجود انتخابات این اتفاقات رخ خواهد داد. در بهار ۱۴۰۰ رکود خرید املاک را خواهیم داشت. برای ساخت و ساز و یا پیش خرید ۶ ماه دوم سال به شما توصیه می کنیم با این دیدگاه که در بازه یک ساله بسازید.

۸۵ درصد اطلاعاتی که دردوره پیش بینی ۱۳۹۹ به شما معرفی کردیم، محقق شد و کسانی که از فرصت هایی که معرفی کردیم استفاده کردند توانستند سود بسیار خوبی به دست بیاورند. امسال هم تمامی فرصت‌هایی که در سال ۱۴۰۰ وجود دارد را در دوره پیش بینی اقتصادی سال ۱۴۰۰ معرفی کردیم.

دوره پیش بینی اقتصادی

دوره پیش بین اقتصادی سال ۱۴۰۰ از سه قسمت تشکیل شده است:

۱-تمامی اتفاقات و فرصت های مالی سال ۱۴۰۰ قبل از انتخابات بررسی شده است.

۲- اتفاقات و فرصت های پس۲- از انتخابات ۱۴۰۰ که پس از انتخابات ضبط خواهد شد و در اختیار شما قرار خواهد گرفت

۳- وقتی که شما یک بار علم تحلیل کردن شاخص ‌ها را یاد می گیرید خواهید توانست برای همیشه بازار های مالی را تحلیل کنید و بتوانید بهترین بازار برای سرمایه گذاری را یاد بگیرید. بهتر است در زمینه خرید ارز دیجیتال تحقیق و دانش کافی داشته باشید.. یکی از مهم ترین اتفاقاتی که در دوره پیش بین اقتصادی ۱۴۰۰ رخ خواهد داد این است که شما یکبار برای همیشه به طور کامل تحلیل کردن شاخص ها را آموزش خواهید دید و پس از این می توانید خودتان بازار را پیش بینی می کنید.

کسانی که در سال قبل دوره پیش بینی اقتصادی ۹۹ را خرید می کردید، می توانستید سرمایه خودتان را حداکثر ۱۴ برابر و حداقل ۳ برابر رشد دهید. اگر می خواهید که در سال جدید، از تمام فرصت ها استفاده کنید و سرمایه خودتان را چندین برابر کنید و مهم تر از همه دانش تحلیل کردن بازار را به دست بیاورید همین الآن در دوره پیش بینی اقتصادی سال ۱۴۰۰ ثبت نام کنید تا بتوانید ایده های پول ساز خود را پرورش دهید.

سخن پایانی:

از اینکه تا پایان این مقاله همراه من بودید از شما متشکرم، در این مقاله سعی کردیم که یک دید جامع از سرمایه گذاری در سال 1400 به شما بدهیم و یک پیش بینی اقتصادی در سال 1400 داشته باشیم که به شما خیلی کمک کند.اگر در خصوص این مقاله نظر یا صحبت خاصی دارید می توانید در بخش نطرات برایمان بنویسید

 

 



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

انواع راه های  کسب و کارخانگی زنانه در خانه


ساخت جواهرات و صنایع دستی


کار تولیدی در خانه می تواند منجر به خلق یک اثر هنری و جذاب شود. اگر تنها کلمه ی جواهرات و صنایع دستی رو در اینترنت سرچ کنید و یا سری به صفحات شبکه های مجازی بزنید، می بینید که یکی از پر تقاضا ترین کسب و کار های خانگی، شغل های مربوط به صنایع دستی هستند. از آنجایی که ایرانی ها مردم هنر پسندی هستند،به  صنایع دستی و جواهرات علاقمندی زیادی دارند.

اما سوالی که پیش می آید این است که با وجود برند های معتبر صنایع دستی و جواهر سازی های مطرح، آیا افراد همان نوع اجناس را از افرادی که در خانه کار می کنند ، خریداری می کنند؟ پاسخ واضح است. صد در صد. چرا ؟

به دو دلیل اساسی:
دلیل اول
قیمت تمام شده ی ساخت صنایع دستی و جواهرات در منزل، به شدت پایین تر از بازار است و این باعث می شود که قیمت محصول تولید شده در کسب و کار خانگی به شدت کاهش پیدا کند و مردم اقبال بیشتری به محصولات تولید شده در مشاغل خانگی پر درآمد داشته باشند .

دلیل دوم
مورد دوم مربوط به خلاقیت و زیبایی منحصر به فرد این نوع محصولات است که یک طراح خانگی می تواند  داشته باشد.

اکثر برندهای مطرح دنیا به این دلیل که ساز و کار سختی برای تولید محصولات جدید و یا طرح های جدید دارند، این فرصت برای شاغلین در منزل وجود دارد که با تکیه بر توانایی های درونی خودشان، به سراغ طرح های جدید بروند و در این حوزه بسیار موفق شوند.

 
خدمات تعمیر وسایل الکتریکی


وسایل الکتریکی تمام زندگی ما رو احاطه کرده اند. در هر خونه ای بروید، بیش از نیمی از وسایل منزل، وسایل الکتریکی هستند. از این رو امکان خراب شدن هر کدام از وسایل وجود دارد.

از سمت دیگر هم، مشکلات اقتصادی باعث شده است که مردم کمتر به سمت خرید وسایل جدید بروند و تا جای ممکن به تعمیر وسایل منزل روی بیاورند. پس راه اندازی کسب و کار تعمیر وسایل الکتریکی، می تواند یکی از کارهایی باشد که به شدت برای شما درآمد زایی کند.

این کار نیز برای شروع نیاز به سرمایه ی اولیه آن چنانی  ندارد و شاید تنها سرمایه اولیه ی مورد نیاز آن خرید یک جعبه ابزار کامل باشد.

 

کار خیاطی  در منزل و طراحی لباس


خیاطی یکی از انواع کسب و کارهای خانگی می باشد که اگر در آن تخصص پیدا کنید می توانید درآمد های بسیار زیادی از آن کسب کنید. شما می توانید یکی از حوزه های لباس بچه گانه،‌ مردانه، زنانه را انتخاب کنید و به صورت تخصصی در آن فعالیت کنید.
البته ناگفته نماند که شما زمانی که رسته خودتان را مشخص کردید باید مشخص کنید که چه نوع لباسی تولید خواهید کرد. برای مثال اگر شما لباس مردانه را انتخاب کردید باید به طور تخصص تر مشخص کنید که قصد دارید کت شلوار تولید کنید یا شلوار جین یا تیشرت و پیراهن مردانه و…

 

درآمد زایی از طریق مشاوره یا پروژه


بسته به فعالیت ها و توانایی هایی که دارید می توانید یکی از حوزه های بالا را برای درآمد زایی از طریق استراتژی سوشال مدیا انتخاب کنید.  شما می توانید صفر تا صد یک استراتژی و تولید محتوای یک کسب و کار را در دست بگیرید.
همچنین می توانید به یک کسب و کار به صورت جلسه ای مشاوره دهید که چه کاری را برای رشدشان انجام دهند.

 

سبزی خردکنی


یکی دیگر از ایده های کسب و کار خانگی خرد کردن و فروش انواع سبزی های مختلف است. برای شروع این کسب و کار کافی است که شما یک دستگاه خردکن سبزی بخرید و در کنار آن هر روز سبزی های تازه تهییه کنید.
عمده هزینه این کسب و کار، قیمت سبزی خرد کن است. سبزی خرد کن های صنعتی از قیمت 3میلیون شروع می شود و تا قیمت 4۰ میلیون ادامه پیدا می کند. اگر پول زیادی ندارید می توانید از نسخه سه میلیونی آن تهییه کنید و در صورت نیاز و رشد و پیشرفت، در ادامه دستگاه های بهتری بخرید.
شما می توانید در ابتدا از دوستان، خانواده و همسایه های خودتان به عنوان مشتری استفاده کنید. با این حال باید بر روی بهداشت بیشتر و تحویل درب در منزل تمرکز کنید و از این طریق برای خودتان مزیت رقابتی ایجاد کنید.

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: کسب و کار , کسب و کار خانگی , کسب و کار خانگی پر در آمد ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

بررسی مزایای سئو و فواید آن برای کسب و کار

ما ارائه دهنده خدمات سئو هستیم و حتی به عنوان کوچ SEO به علاقه‌مندان این حوزه آموزش‌های تخصصی و کاملی ارائه می‌دهیم تا به عنوان کارشناس بهینه‌سازی موتورهای جستجو بتوانند وارد بازار کار دیجیتال مارکتینگ شوند. اما وظیفه خود می‌دانیم تا در مورد معایب سئو هم صحبت کنیم تا شما دیدگاه دقیق‌تری نسبت به این فرآیند داشته باشید.

شما زمانی در این حوزه یک حرفه‌ای می‌شوید که معایب آن را هم بدانید. در واقع برای اینکه بتوانید تشخیص دهید که آیا نیاز است از سئو استفاده کنیم یا نه، تصمیم گرفتیم که خیلی واضح و دقیق مزایا سئو را مورد بررسی قرار دهیم.

مزایای سئو

1.  برند و بیزنس شما بیشتر دیده می‌شود

همه ما در طول روز بارها از گوگل برای دریافت پاسخ سوالات خود استفاده می‌کنیم. تصور کنید که در مورد سوالات تخصصی با هر سرچ، وب‌سایت و محتوای شما به عنوان پیشنهاد گوگل به کاربر نمایش داده شود. قطعا دفعات بعدی کاربر قبل از هر چیزی به وب‌سایت شما سر می‌زند و به دنبال پاسخ دیگر سوالات خود می‌گردد. به همین دلیل است که بیزنس و برند شما در ذهن مخاطب باقی می‌ماند و به طور خودکار، فرآیند برند سازی در فضای وب اتفاق می‌افتد. تنها دلیل تاکید ما بر تداوم و پشتکار در سئو همین مسئله است.

قبلا بارها در مقالات مختلف به صورت غیرمستقیم ما مزایا و معایب سئو را بررسی کرده‌ایم و این مورد را بیش از اندازه مورد توجه قرار داده بودیم تا بیشتر ترغیب به شروع فرآیند سئو شوید.

2. فروش شما افزایش پیدا می‌کند.

فضای وب ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. شما لازم نیست در این فضا  مستقیما و به طور مداوم در حال تقلا کردن برای فروش محصول یا خدمات خود باشید. اگر سئو شما کارآمد و درست باشد، شما در رتبه‌بندی گوگل جایگاه بهتری کسب می‌کنید، در نتیجه مشتری با سرعت بیشتری به شما دسترسی پیدا می‌کند. دسترسی سریعتر، اعتماد مخاطب را جلب می‌کند و آن را به یک مشتری بالقوه تبدیل خواهد کرد. تنها کاری که باید بکنید این است که به طور صحیح از مزایای سئو استفاده کنید و به سمت حرفه‌ای شدن قدم بردارید.

3.     رهبر و سردم دار بازار می‌شوید

وقتی اطلاعات و محتوای مفید و دقیق را در دسترس تعداد زیادی از کاربران قرار دهید، قطعا رهبر حوزه‌ی کاری خودتان می‌شوید. مردم برای دریافت اطلاعات و خرید محصول مورد نیاز خود اول شرایط شما را بررسی می‌کنند. سئو کمک می‌کند تا با بیشتر دیده شدن در موتورها جستجو، فرصت رشد و مرجع شدن تخصصی در بازار را بدست آورید. چیزی که همه صاحبان کسب و کار در بازار رقابتی امروز به آن نیاز دارند و برای کسب چنین رتبه‌ای در تلاش هستند و بابت خدمات سئو هزینه پرداخت می کنند.

 

4.     جریان مداوم ترافیک ارگانیک از مزایای سئو است

شاید به محض اینکه اسم فضای بیزنسی دیجیتال به گوش شما خورد، تصور کردید که مثل بسیاری از پلتفرم‌های دیجیتال برای دیده شدن باید هزینه تبلیغات بسیار زیادی پرداخت کنید. اما فضای رشد در موتورهای جستجو اینطور نیست.در واقع شما می‌توانید با صرف هزینه برای تبلیغات در فضایی مانند Google Ads ترافیک بیشتری دریافت کنید اما فرصت جذب این ترافیک را به طور رایگان هم برای شما فراهم شده است. سئو کلید دیده شدن شما است.

شما برای تولید محتوا و سئو سایت خود هزینه پرداخت می‌کنید اما در بلند مدت نتیجه این هزینه خیلی بیشتر از چند تبلیغ خواهد بود. اگر صبر کافی و دیدگاه درستی در مورد سئو ندشته باشید، دریافت ترافیک ارگانیک می‌تواند جزو مزایا و معایب سئو محسوب شود.

” به محض اینکه فرآیند سئو سایت را آغاز کنید، ترافیک با نرخ ثابتی به سمت کسب و کار شما روانه می‌شود.”

 

5.     سئو بازگشت سرمایه بیشتری نسبت به تبلیغات معمولی دارد.

اینترنت فضای تجاری فوق‌العاده بزرگی است و کلید اصلی بقا در آن، این است که با سایت و کانال‌های اجتماعی تعامل نزدیکی داشته باشید. یکی از مزایای سئو این است که اجازه می‌دهد 59 درصد از مشتریانی که در موتورهای جستجو محصول یا خدمات مورد نظر خود را سرچ می‌کنند به شما متصل شوند و کسب و کار شما گسترده‌تر شود. دقیقا به همین دلیل است که می‌گوییم:

” سرمایه‌گذاری روی سئو، مثل سرمایه‌گذاری روی املاک است. اگر به درستی و با مهارت انجام شود، بازدهی فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.”

هزینه سئو برای هر کسب و کاری با توجه به کلمه کلیدی آن متفاوت می باشد.

6.     با گذشت زمان اثر سئو از بین نمی‌رود

یکی دیگر از مزایای سئو، نداشتن تاریخ انقضای آن است. اگر شما فرآیند را به صورت استاندارد و سالم طی کرده باشید، فقط و فقط با گذشت زمان به آپدیت‌های کوچک نیاز خواهید داشت. شما روی استراتژی بلند مدت سرمایه‌گذاری می‌کنید و نتایج این استراتژی در مقابل نتیجه‌ی کوتاه مدت تبلیغاتف ارزش بسیار بیشتری دارد.

 



:: برچسب‌ها: خدمات سئو , هزینه سئو , مزایا سئو , معایب سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

چگونگی کسب درآمد از سایت آمازون

کسب درآمد دلاری راه های زیادی دارد اما در مقابل نیز محدودیت فراوانی داشته که راه را در ابتدای کار برای شما آسان نخواهد کرد. وب سایت آمازون علاوه بر فروش کالا، محصولاتی مانند ویدیو و کتاب را می فروشد.  درواقع آمازون بزرگترین سایت خرده فروش اینترنتی است که سابقه بسیار موفقی را در جهان دارد. در واقع میتوان در ایران زندگی کرد و توانایی دلاری داشت و به راه های موفقی رسید.

این وب سایت و فروشگاه در زمان های گذشته در ابتدا از یک فروشگاه محصولات غذایی کار خود را شروع کرد و حتی از محصولات خانگی نیز استفاده خریداری می نمود. در واقع آمازون کار خود را از همان ابتدای کار در وسعت بسیار کوچک شروع کرد و سپس آن را گسترش دهد. می خواهیم این مطلب را عنوان کنیم که شما در هر کسب وکاری که شروع می کنید بهتر است که از حجم بسیار پایین شروع کرده و سپس آن را گسترش دهید.

 

چگونگی کسب درآمد به وسیله سایت آمازون

در سایت آمازون راه های زیادی برای درآمد وجود دارد که می توان از طریق آن به درآمد بسیار بالایی رسید، اما متاسفانه این امکان به دلیل وجود تحریم ها به شدت سخت شده و شخص به آسانی نمی تواند وارد آن شود و کسب وکار خود را شروع کند به همین دلیل بسیاری از ایرانی ها به اسم اشخاص دیگر حساب باز کرده و سپس خرید خود و یا فروش را از آن طریق آغاز می کنند. در واقع به دلیل عدم دریافت کالا در ایران بایستی که از واسطه های خارجی استفاده نمایید تا کالا به به راحتی به دست شما برسد.

یک سری از شرکت های مختلف مثل بلوبای و ایرانیان کارت ثبت سفارش شما را در سایت انجام می دهند. بدین شکل که شما از طریق سایت آن ها خدماتی را که مدنظرتان است خریداری نموده  و سپس در ایران دریافت نمایید. که البته برای توضیحات بیشتر بهتر است که سایت آن ها را به طور کامل مطالعه کنید.

 

نحوه خرید از آمازون به چه صورت است؟

   سایت‌های واسطه‌ای

سایت های زیادی هستند که نقش واسطه ایی در خصوص خرید از آمازون ایفا می کنند که ما دو نمونه از آن ها را در بالا بیان کرده و نحوه خرید از آن را توضیح داده ایم مانند بلوبای که سالیان سال است در این حوزه مشغول به فعالیت بوده است. حال آموزش کسب و کار از آمازون را بررسی میکنیم.

سایت نیک پرداخت از جمله سایت های معتبر در این زمینه است که می توانید به صورت واسطه ایی از آن خرید کنید و سپس کالاهای خود را با اطمینان تحویل بگیرید. اما دو نکته در این حوزه وجود دارد و آن، این است که شما بایستی به سایتی اعتماد کنید که کالاها را سالم تحویل گرفته و آن ها جز محصولات مرجوعی نباشند، پس در نتیجه بهتر است که به اینماد آن توجه لازم را نمایید.

ایگرد نیز یکی دیگر از سایت های معتبر است که به صورت واسطه ایی در این حوزه عمل می کند. البته لازم به ذکر است که این ذکر این موارد صرفا جهت آشنایی شما با سایت های واسطه ایی در خرید است و هیچ گونه مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت.

 

 

نحوه خرید از سایت های واسطه ایی چگونه است؟

پس در نتیجه سایت‌های زیادی در ایران وجود دارند که نقش واسطه ایی و خریداری از آمازون را دارند که امور مربوط به سفارش کالا را انجام داده و به ایران ارسال می کنند. در واقع شما یک لینک به آن ها ارسال می کنید و سپس این شرکت ها بعد از بررسی آن ها، قیمت تمام شده را بررسی و سپس به شما اعلام خواهند کرد که در مراحل بعدی چه کارهایی انجام دهید.

  1. هزینه خود محصول را با توجه به تبدیل نرخ های دلار به ریال به شما خواهند گفت و ارسال می نمایند.
  2. استفاده از API فروشگاه اینترنتی آمازون برای تعیین حجم و وزن محصول
  3. حساب کردن هزینه های حمل بار
  4. تعیین مبالغی که بایستی به  گمرک پرداخت شود.
  5. هزینه پست داخلی نیز بررسی خواهد شد.
  6. تحویل کالا به هر یک از شهرهای ایران.

دلیل دیگری که شما بایستی از آمازون خرید نمایید این است که شما امکان پرداخت ارزی به صورت مستقیم ندارید و در نتیجه از آنها استفاده نمایید و پرداخت خود را از طریق خدماتی که آن ها ارائه می دهند استفاده نمایید و از این راه به کسب و کار خانگی پردرآمد دلاری نیز خواهید رسید، در صورتی که به عنوان کسب و کار به آن نگاه کرده و تعدادی از جنس های خود را بدین شکل وارد نمایید.

 

استفاده از گیفت کارت

 

از جمله راه های دیگری که می توان از سایت آمازون خرید کرد استفاده از گیفت کارت می باشد. خرید از آمازون، با استفاده از گیفت کارت امکان پذیر است. و یک روش فوق العاده برای کسب و کار اینترنتی درآمد از آمازون است.

این کار از طریق شخصی که در خارج از ایران زندگی می کند امکان پذیر است و می توان راه به جایی برد و سرانجام خرید خود را انجام دهید. درنتیجه می توان گفت که شما می توانید محصولات را خرید نماید اما محصول را به آدرس دوستتان ارسال خواهد نمود.مسترکارت نمونه ایی از آن است.

 



:: برچسب‌ها: کسب و کار , کسب و کار اینترنتی , کسب و کار خانگی پر در آمد ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

آشنایی با مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان

توسعه دهنده وب یا برنامه‌ های موبایل

توسعه برنامه‌های موبایل و وب دو مورد از مشاغل پرتقاضا در دنیای برنامه‌ نویسی به شمار می‌ روند که زمانی که حرف از مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان هست،نمی شود از آن چشم پوشی کرد . برنامه‌نویسی اندروید و iOS ، جاوا اسکریپت ، پایتون ، رابی یا هر زبان برنامه‌ نویسی که در آن روان هستید و بازار کار به آن نیاز دارد. فرصت خوبی را پیش روی شما قرار می‌ دهند .اما اگر به دنبال یک برنامه‌ ریزی سود آور هستید باید به یک نکته دقت کنید :

بدون شک طراحی برنامه‌ های کاربردی برای وب و گوشی‌ های هوشمند یکی از جذاب‌ ترین کارهایی است که به عنوان یک برنامه‌ نویس می‌ توانید انجام دهید . اما در مقابل خود را باید برای روبرو شدن با مشتریان غیر منطقی یا افرادی که دانش فنی نداشته اما به دنبال برنامه‌ های خاص هستند آماده کنید . با توجه به این‌که لینکدین و AngleList برای کسب‌ و کارهای ایرانی شناخته شده هستند با کمی جست‌ و جو می‌ توانید مشاغل یا پروژه‌ های پیشنهادی را در این دو سایت پیدا کنید .

همچنین از سایت‌ های داخلی که آگهی‌ های استخدامی در آن‌ها قرار می‌ گیرد غافل نشوید .

 

عکاسی

این روزها ، عکاسی آزاد یکی از بهترین و موثر ترین راهکارهایی است که برای کسب درآمد می‌ توانید روی آن حساب باز کنید . شما می‌ توانید همراه با یک شریک یا به تنهایی کار عکاسی را انجام دهید . عکاسی از مجالس عروسی ، املاک و مستغلات و حتی عکس گرفتن از سوژه‌ های بکرو ارسال آن‌ ها برای سایت‌ ها و مجلات از جمله طرح‌ هایی هستند که پیش روی شما قرار دارند.

اما باید بدانید عکاسی کاری بسیار سخت است. عکاسی حرفه‌ ای تقریبا شبیه به یک کابوس است ، به واسطه آن‌که در عمل عکاسان ممکن است با مشکلات مختلفی روبرو شوند .اما اگر بتوانید عکس‌ های تکان دهنده بگیرید و مهارت‌ های بازاریابی خود را نیز ارتقا دهید ، آن‌ گاه به صورت نیمه وقت می‌توانید پول خوبی به دست آورید .

فراموش نکنید که شما می‌ توانید عکس‌ های خود را هم به صورت آنلاین به فروش رسانده و هم با روزنامه‌ ای قرارداد بسته و عکاسی خبری کنید . از رستوران‌ های محلی و آژانس‌ های معاملات ملکی سوال کنید که آیا در نظر دارند کسب‌ و کار خود را از طریق عکس‌ هایی که شما از آن‌ ها می‌ گیرید بهبود بخشند .

نویسنده ، ویراستار یا سر دبیر

نوشتن یکی از بهترین مشاغل آزادی که در کسب و کار زنانه مطرح می شود. تمام آن چیزی که به آن نیاز دارید یک کامپیوتر و یک ارتباط اینترنتی است که از طریق آن به کسب درآمد بپردازید . اما فراتر از آن باید مهارت‌های خود در زمینه نوشتن ، تهیه گزارش و آماده‌سازی مطالب را بهبود دهید . هر فردی می‌ تواند به لحاظ فنی با کمی تمرین به یک نویسنده یا ویراستار آزاد تبدیل شود .

اما در ابتدا باید نمونه کارهایی ایجاد کرده ، مخاطبینی به دست آورده تا در نهایت نشان دهید یک نویسنده یا ویراستار قوی هستید . شاید بتوان گفت که نویسندگی و تولید محتوا بهترین شغل برای زنان خانه‌ دار به حساب بیاید چون که هیچ سرمایه اولیه‌ای نمی خواهد.

 

طراح وب یا گرافیک

طراحی لوگو ، الگو برای سایت‌ ها اینفوگرافی ، پوستر ، بروشور ، جزوه ، خبرنامه الکترونیکی ، ارائه‌ های پاورپوینت ،طراحی تجربه کاربری و … از جمله پروژه‌ های بی پایانی هستند که شما به عنوان یک طراح گرافیک می‌ توانید روی آن‌ ها کار کنید و از آنها می توان به عنوان پردرآمد ترین راه اندازی کسب و کار زنانه یاد کرد.

. اما توجه داشته باشید که طراحی آزاد ممکن است کمی استرس‌ زا باشد . به واسطه آن‌ که شما همواره با مشتریانی سر و کار دارید که عجله دارند یا ممکن است به‌ طور مرتب نظر خود را تغییر دهند .برای موفقیت در این کار باید نمونه کار های شما واقعا تاثیر گذار باشند .

دستیار مجازی/ منشی مجازی

ممکن است این‌ گونه تصور کنید که یک دستیار مجازی تنها یک منشی از راه دور است . اما دستیار مجازی قابلیت‌ های بسیاری دارد . قابلیت‌ هایی که بسته به نیاز کاری شما و نحوه تعاملات با مشتریان متغیر است . در نتیجه دستیار مجازی یکی از بهترین مشاغل آزادی است که پیش روی شما قرار دارد و کسب و کار اینترنتی محسوب می شود .

وظایف اداری اصلی یک دستار مجازی شامل برقراری تماس‌ ها و نظارت بر برنامه‌ ریزی‌ ها و … می‌ شود . شما حتی می‌ توانید به عنوان مدیر یک سایت نیز مشغول به کار شوید . انجام پژوهش‌ های جامع برای مردم نیز از جمله کارهایی است که یک دستیار مجازی می‌ تواند انجام دهد .به‌ طورخلاصه کارهای مربوط به مشتریان به شما محول می‌ شود .

 



:: برچسب‌ها: کسب و کار , کسب و کار اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

جملات انگیزشی

برای رسیدن به موفقیت باید بتوانیم حال خود را در سطح مطلوبی نگه داریم ولی گاهی اوقات که شرایط مطابق میلمان پیش نمی رود و چالش های مختلفی پشت سر هم برایمان پیش می آید، انرژی ادامه دادن را از دست می دهیم. این نقطه همان جایی است که انسان های موفق از آن عبور می کنندو  سایر کسانی که دستاوردهای بزرگی برای خودشان خلق نکرده اند، در آن گیر می کنند. صحبت کردن با مشاور، کتاب خواندن، تفریحات مختلف، صحبت با یک دوست، رجوع به سخنان انگیزیشی بزرگان از جمله شرایطی هستند که می توانند انسان را از آن شرایط خلاص کنند. تمام راه های فوق تاثرگذار هستند ولی شرایط ایده آل آن است که ما در تمام شرایط سعی کنیم انرژی داشته باشیم. در این صورت در زمان سختی به دنبال آن نخواهیم بود. یکی از راه های آسان که باعث به وجود آمدن انگیزه می شود، خواندن جملات و عبارات انگیزیشی است. در این مقاله از تاثیر خواندن جملات انگیزشی سخن گفته ایم و بهترین جمله های انگیزشی که می توانند، سطح انرژی شما را تا حد قابل توجهی افزایش دهند، استفاده کرده ایم.

جملات انگیزشی چطور می تواند حال ما را بهتر می کند؟

 

هر یک از ما دو جنبه منطقی و احساسی داریم. این دو عامل تاثیر بسیار زیادی بر روی هم می گذارند. برای مثال اکثر افراد تا قبل از سن ۲۸ سالگی تصمیمات احساسی زیادی می گیرند. در این سن با اینکه این افراد قوه منطق دارند، اما احساساتشان بر منطق آنها غالب است.

با گذشت از سن ۲۸ سالگی کم کم از قدرت جنبه احساسی کاسته می شود و به منطق اضافه می شود. به طوری که با گذشت از سن ۴۰ سالگی  جنبه احساسی شما به صورت قابل توجهی کاسته می شود و بیشتر با کمک تکنیک های تصمیم گیری ، رفتارها و… جنبه منطقی به خود می گیرند.

زمانی که شما شکستی را در زندگی خودتان تجربه می کنید، به طور کلی از جنبه احساسی به موضوع نگاه می کنید و احساس می کنید که دیگر نمی توانید که هیچ کاری انجام دهید و باید شکست را بپذیرید. همین مسئله باعث می شود که منطق شما نیز بیشتر به دنبال دلایلی برای ادامه ندادن بگردد.

در این شرایط شما با خواند جملات انگیزشی جنبه احساسات خودتان را  تقویت می کنید و در نهایت این قسمت باعث ایجاد شور و انگیزه در سراسر وجود شما می شود و منطق شما را وادار می کند که  برای نجات از این وضعیت کاری کند.

چگونه خود را ایجاد انگیزه کنیم

-1 ایجاد یک محیط مثبت

 

موسیقی می تواند به اندازه عبارت های انگیزشی یک محرک قدرتمند باشد.

هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید ، قبل از اینکه روز خود را شروع کنید ، چند آهنگ با صدای بلند پخش کنید تا کار شما را ادامه دهد.. با قرار دادن ذهنیت در حالت مثبت ، می توانید به انگیزه خود نزدیک شوید.

-2  بردهای کوچک خود را جشن بگیرید

 

وقتی به هدف بزرگ خود فکر می کنید ، گاهی احساس خستگی می کنید. چرا؟ زیرا اهداف بزرگ بلافاصله محقق نمی شوند. در عوض ، شما باید اهداف کوچک ایجاد کنید تا در طول مسیر شما را به هیجان بیاورد. شما می توانید با هدف گذاری صحیح ، بیشتر هدف گرا باشید و عادت موثرتری ایجاد کنید.

جشن پیروزی های کوچک به شما کمک می کند تا در طول سفر انگیزه خود را حفظ کنید. به علاوه ، جشن گرفتن همیشه فوق العاده سرگرم کننده است. شاید شما با انجام وظایفی که هدف شما را در مسیر دستیابی به اهداف قرار می دهد ، هدف خود را به 10 هدف کوچک تقسیم کنید. این کار به شما این امکان را می دهد تا بدون استفاده از معروف ترین جملات انگیزشی حال خوب و انرژی زیادی را به صورت مداوم به خودتان تزریق کنید. از طرفی زمانی که ذهن شما ببیند شما برای دستاوردهای خودتان جشن می گیرید تلاش می کند، تلاشش برای موفقیت را بیشتر می کند و در نهایت همین امر موجب بهبود و تقویت دستاوردهای شما می شود.

 -3خود را با افراد با انگیزه محاصره کنید

 

این به نقطه مثبت محیط برمی گردد: شما باید در کنار دیگران باشید که به اندازه شما بلند پرواز هستند. یک بار کارآفرین آمریکایی جان روح گفت: “شما میانگین ​​5 نفری هستید که بیشتر وقت خود را با آن می گذرانید.” و اینکه آیا این واقعیت قابل بحث است یا نه ، واقعیت این است که وجود افراد مناسب فقط می تواند به رشد شما کمک کند.

اگر توسط کسانی که جاه طلبی شما را دوست دارند احاطه شده باشید ، جاه طلب تر خواهید بود و به موفقیت های بیشتری دست خواهید یافت. اگر در نزدیکی عزیزانی قرار دارید که به شما می گویند اهداف شما احمقانه هستند و به شما می گویند آنها را تغییر دهید ، باید از آنها اجتناب کنید.

در کنار کسانی باشید که به شما کمک می کنند با داشتن جاه طلبی ، جلب نظر شما ، احساس راحتی کنید ، بنابراین می توانید به یک فرد موفق تبدیل شوید.

4-جاه طلب باشید

 

شاید با خواندن این عنوان کمی تعجب کرده باشید، اما منظور ما از جاه طلبی، جنبه مثبت آن است. زندگی ما به دسته های مختلفی تقسیم می شود، اگر شما سعی کنید جاه طلب باشید می توانید در جنبه های مختلف زندگی خودتان به رشد و موفقیت و پیشرفت بسیار زیاد برسید.

برای مثال شما می توانید برای حرفه ای شدن درکسب و کار  را هدف گذاری کنید و چشم انداز بزرگی برای خودتان تعیین کنید. زمانی که شما جاه طلب باشید، تاثیر خواندن جملات انگیزشی موفقیت مالی می تواند چند برابر شود.

-5شکست را بپذیرید

در کتاب شرکت خلاقیت که در آن به سرگذشت شرکت پیکسار اشاره می کند، گفته شده است که شما باید عاشق شکست هایتان باشید. در واقع زمانی که شما از شکست نترسید و آن را دوست خودتان بدانید، در صورت شکست خوردن سریع اقدام خواهید کرد و اجازه نمی دهید که شکست باعث توقف شما شود.

 

 



:: برچسب‌ها: جملات انگیزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

کسب و کار آنلاین چیست؟

به زبان ساده ، هر کسب و کاری که در فضای اینترنت راه اندازی می شه و یا بستر در آمد زایی اون اینترنت باشد ، یک کسب و کار اینترنتی و یا آنلاین نامیده می شه .

تفاوتی نمی کند که شما یک تولیدی داشته باشید و در فضای اینترنت به فروش اون بپردازید و یا اینکه یک سایت آموزشی راه اندازی کنید و آموزش هاتون رو از طریق این سایت ، به فروش برسانید .

نکته ای که باید بسیار به اون توجه کنید این است که بستر درآمد زایی شما اینترنت است و این یعنی شما یک کسب و کار اینترنتی دارید .

بگذارید چند مثال براتون بزنیم که این مسئله کاملا براتون روشن شه .
فرض کنید که شما یک نویسنده هستید و در حوزه ی تولید محتوا فعالیت می کنید . بستر اینترنت ، جایی است که شما می تونید در اون مشغول به کار شوید و از اون در آمد زایی کنید .

یعنی می تونید برای سایت های مختلف ، تولید محتوا کنید و یا مدیر محتوای چند شبکه اینستاگرامی بشوید و برایشان محتوا تولید کنید و درآمد زایی کنید .

نکته ی مهم در باب کسب و کارهای اینترنتی ، ذکر این نکته است که این کسب و کار ها هیچ محدودیتی ندارند و شما هم می تونید بصورت مستقل و با داشتن کسب و کار خانگی ، در این فضا کار کنید و هم می تونید بعنوان بستری برای کسب در آمد بیشتر ، در کنار کار دیگه تون از اون بهره بگیرید .

ما در این دسته مقالات ، به آموزش کسب و کار اینترنتی می پردازیم. و قصد داریم تا به صورتکاملا رایگان در دسته های مختلف به این موضوع بپردازیم.

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی چقدر سرمایه نیاز داریم؟

قبل از هر چیزی باید در نظر داشته باشید که قبل از ورود به هر کسب و کاری شما باید آموزش ببینید. پس باید در نظر داشته باشید که باید آموزش کسب و کار اینترنتی رو از سر بگیرید.

کسب و کار اینترنتی ، ارزان ترین شیوه برای ثروت سازی از طریق کسب و کار خانگی است . اگه نسبت سرمایه به سودی که در این کار کسب می کنیم رو حساب کنیم ، در می یابیم که راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، کاری است با سرمایه کم و یا حتی رایگان ، که سودهای صد تا سیصد درصدی رو برای ما به همراه داره.

پس برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی و یا کار در منزل از طریق اینترنت ، ما نیاز به سرمایه ی اولیه بسیاری نداریم و می توانیم با کمتر از یک میلیون ، اقدام به راه اندازی کسب و کار اینترنتی کنیم.

فقط با یک میلیون سرمایه ، یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید…!!!

بله ، تنها با یک میلیون سرمایه می توان یک کسب و کار اینترنتی راه انداخت . ما در بخش های قبل ، توضیح دادیم که اگه بخواهید کار در منزل انجام بدید ، تنها نیاز به مهارت دارید و اگه بخواهید مدیریت یک کسب و کار خانگی رو در دست بگیرید ، تنها نیاز به سرمایه اندکی برای رسیدن به کسب و کار خودتون دارید.

 

 



:: برچسب‌ها: کسب و کار , کسب و کار اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 تير 1401 | نظرات ()