نوشته شده توسط : نت ویر

تفاوت لترون و ام دی اف

اکثر تخت خواب ها از منصوعات چوبی اند مانند : ام دی اف ، لترون . تخت خواب لترون نسبت به تخت خواب ام دی اف هزینه ی پایین تری دارد ودر صورتی  چیزی به آن  پیچ کنیم، مستحکم تر نگه می دارد . در مورد مزایای آن ها توضیح خواهیم داد :

ام دی اف:

ام دی اف چیست: قبلا با چوب نرم درخت کاج تولید می شد اما امروزه از ساقه قلات، برنج، نی ،نیشکر ، چوب ها و کاغذهای غیر قابل مصرف و… تولید می شود. همچنین از موادی چون ازچوب یا باگاس نیشکر نیز تولید می شود که در دنیا در رده چوب طبقه بندی می شود. این مواد با رزین مخلوط شده و در دمای خیلی بالا پرس می شود.ام دی اف یک انتخاب اقتصادی و مقرون به صرفه به حساب می‌آید؛ زیرا تولید آن نسبتا ارزان بوده و قیمت آن نسبت به قیمت تمام شده ورقه چوبی مانسب تر است.جهت تولید ام دی اف از خرده چوب‌های بازیافتی استفاده می‌شود و بنابراین با استفاده از ام دی اف می‌توان به حفظ محیط زیست و درخت‌ها کمک کرد.

لترون:

لترون چیست: مواد سازنده آن خرده چوب است که در سه سایز ریز، متوسط و درشت تهیه می شوند. برای تهیه آن خرده چوب ها را در یک محفظه استوانه ای با رزین مخلوط می کنند و سپس بوسیله دستگاه، پرس می نمایند.

مقایسه لترون و ام دی اف:

لترون و ام دی اف ترکیبی از خاک‌اره یا خرده چوب هستند؛ که در فرایند ساخت با استفاده از چسب مخصوص به‌صورت فشرده بر روی یکدیگر قرارداد می‌شوند. این چوب بسیار نرم بوده چون متریال ساخت آن عموماً ضایعات خردشده؛ و تراشه‌های کارخانه‌های چوب‌بری است. خرده چوب‌های که برای ساخت لترون مورداستفاده قرار می‌گیرد، درشت‌تر و ضخیم‌تر از خاک‌اره های است که در فرایند ساخت ام دی اف مورداستفاده قرار می‌گیرد. لترون ساخته شده از خرده چوب است و درصورتیکه چیزی به آن پیچ کنیم از ام دی اف محکم تر آن را نگه می دارد . لترون ارزان تر از ام دی اف است .ام دی اف تراکم بسیار بالا نسبت به لترون دارد ،با توجه به اینکه در حرارت بسیار بالا پرس می شود بسیار محکم تر و مقاوم تر از لترون است.قابلیت تحمل بار بسیار بالاتر در درازمدت را دارد . درصورتیکه دو سطح را با چسب به هم بچسبانید محکم تر از لترون می شود.دارای دانسیته بالاتر و یکنواخت نسبت به لترون است . ام دی اف تنوع بالا در ضخامت ها دارد و قابلیت ابزار کاری نیز دارد .

 


:: برچسب‌ها: سرویس خواب ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

قیمت سفارش کارتن

 

کارتن بسته بندی یکی از بهترین گزینه های بسته بندی انواع محصولات است شما در بسته بندی کارتنی میتوانید از انواع چاپ بر روی محصولتان استفاده کنید این امر هم میتواند باعث جذب مشتری شده و هم به جذابیت بسته بندی افزایش دهد.

 

عواملی که تاثیر میگذارد بر روی قیمت کارتن عبارتند از:

قیمت کاغذ مهمترین عوامل مهمی در قیمت کارتن است. ترکیب کردن کاغذ های متفاوت برای تولید ورق قیمت را بالا پاییین میکند.و عوامل دیگری مثل : نوع کاغد رویه ،نوع کاغذ فلوت،نوع کاغد زیره،نوع چاپ،تعداد رنگ چاچ،تیراژ سفارش،هزینه کلیشه،هزینه قالب،هزینه ارسال است به بررسی برخی از آنها میپردازیم.

 

نوع کاغذ رویه :

کوتد: مات، براق، نیمه مات، نیمه براق

گلاسه:مات، براق

 

نوع کاغذ فلوت : 

فلوت یا کنگره نوع: A 

دندانه یا کنگره آن با بلندا یا ارتفاع ما بین ۴٫۵ الی ۵ میلی متر و تعدد یا شمارش دندانه ها بین ۱۰۵ تا ۱۲۵ عدد در هر متر است . این دندانه یا کنگره خصوصیت ضربه گیری و مقاومت فشاری نسبی بیشتری به دلیل بلندا و ارتفاع بلند خود دارد و از مقاومت بیشتری برخوردار است. 

فلوت یا کنگره نوع: B  

خصوصیت بارز این دندانه یا کنگره می توان به ایستادگی ، استواری و استقامت در برابر فشار و له شدگی اشاره کرد که نسبت به فلوت آ کمی ضعیف تر است که بلندا و ارتفاع آن بین ۲٫۱ الی ۲٫۹ میلیمتر است و تعداد دندانه ها بین ۱۲۵ الی ۱۵۰ عدد بر هر متر است..

فلوت یا کنگره نوع: C 

بلندا یا ارتفاع این دندانه ها ما بین ۳٫۵ الی ۳٫۷ میلی متر است و میزان کنگره ها ۱۲۰ الی ۱۴۵ عدد در هر متر است . 

فلوت یا کنگره نوع E 

این نوع دندانه و فلوت دارای بیشترین استقامت و پایداری در برابر له شدگی را دارند و از نظر سطح هموار و صاف تر است و برای چاپ و لمینت قابل قبول تر است. بلندای این کنگره ها میان ۱٫۱ الی ۱٫۶ میلی متر است و شمارش آن ها بین ۲۹۰ تا ۳۲۰ عدد در هر متر است. این نوع فلوت ها در اکثر مواقع برای کارتن های کوچک استفاده می شود و ظرافت برای تولید کننده مورد اهمیت است.

فلوت یا کنگره نوع F 

کم ضخامت ترین نوع ورق در صنعت کارتن سازی می باشد که استفاده خیلی کمی نسبت به فلوت های دیگر در این صنعت را دارد  قابل استفاده برای ساخت انواع جعبه هایی مانند اسپری ، ادکلن ، لوازم آرایشی و … با بلندای ۰٫۸ میلی متر و شمارش فلوت شمارش آن ها ۴۲۰ در هر متر خطی است.

 

نحوه محاسبه قیمت کارتن

برای محاسبه کردن قیمت کارتن اول باید ابعاد کارتن را در نظر بگیریم و با استفاده از طول و عرض مشخص می شود

بعد از محاسبه طول و عرض کارتن مساحت ورق را بدست می اوریم.

طول کارتن از فرمول محاسبه طول کارتن:

 (طول × ۲ + عرض +عرض + ۴ = طول کل کارتن ) 

 و برای به دست آوردن عرض کارتن از فرمول زیر مورد استفاده قرار میدهیم:

فرمول محاسبه عرض کارتن:

 (اتفاع + عرض = عرض کارتن )

فرمول محاسبه قیمت ورق استفاده شده در کارتن:

طول کارتن × عرض کارتن × قیمت ورق خام کارتن = قیمت ورق کارت

در اینجا ما قیمت محاسبه شده ی کارتن ها را به دست اوردیم به قیمتی که محاسبه کرده ایم مبلغی بین 5 ال 15 درصد اضافه میشودکه این هزینه به نوع کار کردن و چاپ و عوامل دیگری هم بستگی دارد که با مراجعه به سایت شرکت قصر یخ می توانید خدمات دریافت کنید.



:: برچسب‌ها: کارتن , کارتن مقوایی , فلوت , محاسبه , سفارش کارتن ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

بسم الله الرحمن الرحیم

خرید سرویس خواب به دقت نظر کافی احتیاج دارد زیرا شما باید سعی کنید سرویس خواب را با توجه به مقدار فضایی که دارید سفارش دهید و در اتاق خواب خود بچینید. البته نوع چیدمان سرویس خواب دو نفره هم در زیبایی اتاق خواب شما بسیار تاثیر گذار میباشد. مجموعه آریا چوب در این مقاله مطالب مفیدی در رابطه با خرید سرویس خواب دو نفره به شما به اشتراک میگذارد.

انواع سرویس خواب شیک و جدید در بازار چیست؟

سرویس خواب های سلطنتی : این نوع سرویس خواب ها از زمان های قدیم طرفداران زیادی داشته است و یکی از بهترین سرویس خواب ها برای زوجین محسوب میشود

سرویس خواب های مدرن: سرویس خواب های مدرن به دلیل قیمت مناسبی که دارند بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته اند . همچنین این سرویس خواب ها برای خانه هایی ک دکوراسیون مدرنی دارند انتخابی بسیار مناسب می باشند.

سرویس خواب سورتمه ای شکل: همانطور که از اسم این سرویس خواب مشخص می باشد ، تخت خوابی شکل سورتمه دارد . تمام اجزای این سرویس خواب از چوب ساخته شده  دارای نقش های ظریف و زیبایی میباشد.

سرویس خواب کلاسیک: این سرویس خواب پرفروش ترین نوع سرویس خواب ها می باشد چرا که در عین سادگی دارای نقش های بسیار زیبایی روی چوب خود دارد که بسیار زیبا هستند.

ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره چقدر است؟

تخت خواب دو نفره بر اساس فضای اتاق خواب شما قابل سفارش هستند اما معمولا یک تخت خواب دو نفره استاندارد دارای طول 2 متر و عرض 180 سانتی متر می باشد .

 

کدام رنگ برای سرویس خواب دو نفره مناسب میباشد؟

رنگ سرویس خواب مورد نظر شما به عواملی چون میزان فضای مورد نظر ، رنگ دیوار اتاق خواب و رنگ پرده ها ی اتاق خواب بستگی دارد . البته برای اتاق خواب های کوچک رنگ های روشن مثل سفید پیشنهاد میشود زیرا اتاق خواب را بزرگ تر و دلباز تر نشان می دهد.

چیدمان سرویس خواب باید چگونه باشد؟

چیدمان سرویس خواب یکی از مهم ترین نکات زیباتر شدن اتاق میباشد . سعی کنید در چیدمان سرویس خواب دقت کنید تا اتاقی دلباز تر و زیبا تر داشته باشید. هم چنین از گیاهان سبز روی پا تختی ها استفاده کنید زیرا به اتاق خواب آرامش می دهد.

 



:: برچسب‌ها: #سرویسخواب_ارزان #سرویسخواب_دونفره #تخت_ارزان #سرویسخواب_سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

چاپ کارتن رنگی

 

تولید کارتن:

در توليد كارتن از ورق آماده ، ابتدا ورق مناسب با سفارش خريدار برش داده و چاك زده شده ولبه هاي آن چسبانده و آماده مي‌گردد. از آنجاييكه معمولا طرح و ساخت ونحوه اتصال كارتن بر اساس توافق خريدار و توليدكننده انجام مي‌گردد، لذا اتصال كارتن با استفاده از چسب يا دوخت و يا استفاده از نوار چسب بايستي مدنظر باشد. چسب مورد استفاده براي اتصال كارتن بايستي از مقاومت مناسب در مقابل رطوبت و شرايط آب و هوايي برخوردار باشد. روش هاي مختلفي در توليد كارتن وجود دارد. در واحدهاي بزرگ توليد كننده از مقوا و كاغذ كرافت لاينر، ابتدا بعد از تهيه ورق با استفاده از دستگاههاي مربوطه مستقيما كارتن توليد و به بازار ارائه مي‌شود. اما در واحدهاي كوچك كه فاقد دستگاه توليد ورق مي‌باشند معمولا كارتن بعد از تهيه ورق با استفاده از دستگاههاي خط‌زن و برش و چاك زن توليد مي‌شود و يا از دستگاه دايكاست كه روش تهيه كارتن به وسيله قالب مي‌باشد استفاده مي‌گردد. درروش دايكاست، خط وبرش وچاك به صورت همزمان برروي ورق انجام مي‌گيرد وكارتن توليد مي‌شود. با توجه به بررسي هاي انجام گرفته از واحدهاي كوچك كارتن سازي و تنوع بسته بندي در ابعاد مختلف و اين كه اساسا توليد كارتن بر مبناي سفارش انجام مي‌پذيرد.

چاپ کارتن : چاپ کارتن و مقوا یکی دیگر از روش های بالا بردن جذابیت بسته بندی به حساب می آید. از روان شناسی رنگ میتواند استفاده کرد تا رنگی متناسب  محصول با هدف جذب نگاه مشتری را در نظر گرفت. زیرا رنگ و طرح جعبه بسته بندی اولین چیزی است که مصرف کننده با آن روبرو میشود و میتواند باعث به وجود آمدن یک احساس خوب نسبت به محصول گردد و این احساب خوب موجب خرید محصول میشود.

فرمول تولید رنگ چاپ کارتن :یکی از ارکان تعیین قیمت انواع کارتن، چاپ روی کارتن می باشد که می توان به روش مستقیم چاپ  کارتن رنگی ، تک رنگ، دو رنگ، سه رنگ ( چاپ فلکسو ) و روش غیر مستقیم آن که چهاررنگ ( چاپ افست ) لمینتی می باشد و همچنین چاپ سیلک اشاره کرد.

تاثیر چاپ کارتن رنگی در میزان فروش: رنگها اثربخشی فوق العاده‌ای در جذب مخاطب دارند.

قیمت چاپ کارتن به چه عواملی بستگی دارد؟ تعداد رنگ استفاده شده و طرح و نوشته های اختصاصی از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت چاپ و هزینه ی تمام شده جعبه میباشند.

 



:: برچسب‌ها: کارتن , چاپ کارتن , کارتن رنگی , رنگ چاپ کارتن ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | نظرات ()