بلیچینگ دندان ارزان قیمت
نوشته شده توسط : نت ویر

بلیچینگ دندان چیست؟ بلیچینگ دندان مناسب چه کسانی است؟ بلیچینگ دندان چه مزایا ومعایبی دارد؟  بلیچینگ دندان ارزان قیمت چگونه ممکن است؟  آیا بلیچینگ دندان  بدون مراجعه به بهترین متخصص ترمیمی و زیبایی ممکن است؟ اگرچه زردی دندان  موجب بروز احساس درد نمی شود اما باعث خجالت و ناراحتی می شود، بنابراین روش های خانگی ساده ای وجود دارد که می توانید آنها را دنبال کنید و زردی دندان های خود را از بین ببرید.

اگرچه زردی دندان‌ها مانند دندان‌ درد یک مشکل فوری نیستند، اما می‌توانند اعتمادبه‌نفس شمارا پایین بیاورند و احساس داشتن یک لبخند زیبا (طرح لبخند) را از شما بگیذد، خوشبختانه بهبود رنگ دندان می‌تواند به‌سادگی تغییر در خوردن و نوشیدن باشد. از مهم‌ترین دلایلی که باعث زرد شدن دندان‌ها می‌شود، موارد زیر است:

  1. علل ارثی
  2. سیگار کشیدن
  3. زیاد قهوه نوشیدن
  4. عدم رعایت بهداشت دندان مانند استفاده نکردن از مسواک و نخ دندان .

اغلب اوقات افراد برای از بین بردن رنگ مایل به زرد روی دندان‌های خود به دنبال درمان حرفه‌ای می‌گردند، اما بعضی روش‌های درمانی طولانی‌مدت هستند و بسیار گران قیمت می باشند.

بنابراین اگر می‌خواهید از شر دندان‌های زرد رنگ خلاص شوید، باید برخی از درمان‌های طبیعی خانگی را دنبال کنید. مواد زیادی در آشپزخانه شما وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای بازگرداندن لبخند سفید درخشان استفاده کنید.

بهترین درمان خانگی برای سفید کردن دندان‌های زرد

پوست موز

پوست موز  در سفید شدن دندان نقش قابل توجهی ایفا می کنند، زیرا حاوی بسیاری از مواد معدنی لازم مانند پتاسیم و منیزیم است که توسط دندان‌ها جذب می‌شود.

 جوش شیرین

جوش‌شیرین یکی از بهترین موادی است که می‌توانید برای از بین بردن زردی دندان استفاده کنید و به از بین بردن پلاک زرده و سفید شدن دندان کمک می‌کند.

پوست پرتقال

مسواک زدن مرتب دندان‌های خود با پوست تازه پرتقال  باعث کاهش رنگ زرد روی دندان های شما می شود.

توت‌فرنگی

توت‌فرنگی حاوی مقدار زیادی ویتامین C است که به سفیدتر شدن دندان شما کمک می‌کند.

لیمو

یکی از خاصیت سفیدکنندگی لیمو این است که برای سفید کردن دندان استفاده می‌شود همچنین می‌توانید با استفاده از لیمو از شر زردی دندان‌ها خلاص شود. 

نمک

نمک یکی از مواد پاک‌کننده اولیه دندان است که برای تمام سنین استفاده می‌شود، زیرابه دوباره پر کردن مواد معدنی ازدست‌رفته دندان کمک می‌کند و به احیای رنگ سفید کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: