نوشته شده توسط : نت ویر

افرادی هستند که بطور ژنتیکی و طبیعی جنس موهایشان فر و مجعد است واز آنجایی که این دسته از موها نیاز به مراقبت و حفاظت بیشتری نسبت به موهای لخت دارند، نگهداری و مراقبت از موی فر برای خیلی از افراد سخت و دشوار است از این رو پیشنهاد ما برای این دسته از افراد صافی مو به روش ریباندینگ می باشد.

ریباندینگ مو چیست؟

ریباندیگ مو یا اسم دیگرش صافی مو به روش ژاپنی می باشد که وظیفه صاف کردن موها را برعهده دارد و تقریباً ۸۰ درصد به ما صافی را می دهد اما فقط روی موهای کاملاً طبیعی و صدرصد طبیعی انجام می شود. یعنی اگر موی شما قبلا رنگ و مش شده است یا کار موادی روی مو انجام شده است دیگر نمی توان کار ریباندینگ را با محصولات ریباندیگ صافی را روی مو انجام دهیم.

مزایای ریباندینگ مو

صاف نگه داشتن موها بصورت مادام العمر

عدم بازگشت به حالت فر و وز حتی در اثر خیسی و رطوبت

همیشه و در همه جا مرتب و حالت دار

عوارض ریباندینگ مو

خشک شدن موها که حتما باید از نرم کننده های مو استفاده شود

هر ۶ ماه یکبار نیاز به چک کردن دارد

فقط برای موهای تیره رنگ و طبیعی قابل استفاده است

بعد از انجام ریباندینگ مو  مو فرم و حالت نمی گیرد

ریباندینگ یا کراتینه

صافی مو با کراتین احیاء هم روش رایج دیگری برای صافی مو می باشد که مزایا و معایب خودش را دارد. تنها تفاوت ریباندیگ و کراتینه  در این است که در روش کراتینه مو هیچ تغییری در ساختار مو وارد نمی شود و ۸۰ درصد صافی و ۸۰ درصد احیاء تضمینی دارد. اما در روش ریباندینگ با تغییر و از بین بردن ساختار گوگردی مو باعث صافی مو می شود این روش هم صدرصد تضمینی است.

اگر دوست دارید بعد از صاف شدن موهایتان را حالت دار و دکلره کنید از کراتین احیاء کننده مو می توانید استفاده کنید اما دوام حداکثری آن ۶ ماه می باشد. ولی اگر دنبال این هستید که برای همیشه با فر بودن موها و روشن بودن موها خداحافظی کنید ریباندینگ مو روش مناسبی است.

کسانی که دوست دارند آموزش ریباندینگ مو را ببینند می توانند به قسمت دوره های آموزش آرایشگری مراجعه کنند و در قسمت آموزش کار با مواد با ثبت نام می توانند نحوه انجام کار این محصولات را دقیقا یاد بگیرند.



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

لیفت و اکستنشن مژه به طرز عجیبی در میان بانوان ایرانی هواخواه پیدا کرده و هرچند که پیشینه خوبی داره، اما با توجه به پیشرفت های اخیر حرفه آرایشگری و افزایش تعدد تکنیک های آن، شاهد به وجود آمدن انقلابی عظیم در حوزه آراستن و فرم دادن مژه ها هستیم. به همین دلیل تعداد مشتریان و کسانی که به اکستنشن و لیفت مژه‌ها روی آوردن واقعا رو به افزایش هستش.

با توجه به بهبود فضای شغلی این هنر در ایران، و افزایش روز افزون مشتریاش، آموزشگاه آرایشگری الماس نشان قصد داره در این مقاله، به معرفی دوره آموزش اکستنشن مژه بپردازه و علاقمندان به این هنر رو راهنمایی کنه تا با یادگیری تکنیک های مدرن و تخصصی مربوط به آرایش مژه، به راحتی وارد بازار کار بشن و منبع درآمد نسبتا خوبی رو برای خودشون دست و پا کنند.

منظور از لیفت و اکستنشن مژه چیه؟

لیفت مژه‌ها در اصل یک متد طبیعی آرایشیه که برای فر، طولانی، ضخیم و خوش فرم کردن مژه ها استفاده میشه. این روش ظاهر مژه ها را نه تنها زیباتر میکند ،بلکه توجه افراد را به چشم ها نیز بیشتر میکند.”

منو قانع کنید که چرا باید دوره آموزشی لیفت مژه رو بگذرونم؟

هیچ روش دائمی برای اینکه مژه های شما رو تا آخر عمر ضخیم و بلند کنه وجود نداره و هرکسی چنین ادعایی کنه، شاید چیزی از آرایشگری نمیدونه. کسانی که مژه هاشون رو لیفت میکنند، معمولا بعد از مدتی دوباره برای اینکه به حالت دلخواهشون برسن، باید لیفتشون رو تجدید و تمدید کنند.

معمولا بعد از دو تا ۳ ماه، افراد باید دوباره به سالن های آرایشی مراجعه کنند، تا دوباره مژه های خودشون رو فردار کنند. و این یعنی وفور مشتری و کیس آرایشی!

فکرش رو بکنید که علاوه بر مشتری های همیشگیتون، مشتری های جدید هم همیشه بهتون مراجعه میکنند، به نظرتون این عالی نیست؟ اینکه شغلی وجود داشته باشه، که پرطرفدار باشه و ساده، و بشه ازش پول در آورد، براتون جالب نیست؟

من میخوام وارد بازار کار لیفت مژه بشم باید چکار کنم؟

همونطور که شاید خودتون هم بدونید، تعداد کسایی که به صورت تخصصی اینکار رو انجام میدن کمه و با انبوهی از مشتریا سروکار دارند. خیلی دوست داشتیم که در اینترنت یا جای دیگه ای میتونستید به صورت رایگان این حرفه رو یاد بگیرید. اما متاسفانه چنین چیزی هیچ جا وجود نداره. و شما ناچارا باید توی کلاسهای آموزش آرایشگری ثبت نام کنید. 



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

خیلی ها فکر میکنند که آرایشگری تنها آراستن صورت و یا مرتب کردن مو هستش، اما واقعیت چیز دیگریه، هنر آرایشگری نامحدوده و چیزی فراتر از آرایش ساده است. یکی از جذاب ترین و البته پرطرفدارترین بخش های آرایشگری مربوط میشه به آرایش ناخن .

حتما یادتون میاد که قبلا کسی چندان اهمیتی به ظاهر ناخن ها نمیداد و حتی تعداد انگشت شماری آدم اطرافمون بود که لاک میزد. اما الان از خونه که بیرون میرید تا وقتی برمیگردید نه تنها می‌بینید که همه لاک زدند، بلکه شکل و ظاهر ناخن خیلی از خانم ها شیک، منظم و طرحداره. به این فکر کردید که چقدر استقبال خانم های ایرانی از آرایش ناخن و طرح دار کردن اون بیشتر شده؟

چرا باید دوره فوق حرفه ای آرایش ناخن رو بگذرونید؟

چیزهایی رو که در این مقاله مینویسیم بیشتر کسانی میفهمند که در حال حاظر در یکی از شاخه های آرایشگری دارن کار میکنند، یا سروکارشون با سالن های زیبایی هستش. آمار ها و ارقام واقعا جالبه. تعداد کسایی که به سالن های زیبایی مراجعه میکنند تا کارهای آرایش ناخن رو انجام بدن خیلی زیاده. و با توجه به پویا بودن این هنر و تنوع طرح های ناخن هر روز مشتری ها بیشتر میشن.

در این شرایط اگه شما سعی کنید که تنها با یکبار هزینه کردن، بتونید دوره فوق حرفه ای آموزش ناخن رو بگذرونید، تبدیل به یک آرایشگر ناخن خوب میشید که حداقل تا چند سال دیگه آینده کاریتون تضمین میشه. این موضوع رو با توجه به تمایل و علاقه خانم ها به هنر زیبایی ناخن داریم مطرح میکنیم.

اگه توی دوره آموزشی الماس نشان شرکت کنم چه چیزایی یاد میگیرم؟

اگه به اسم دوره ارائه شده توسط آموزشگاه آرایشگری الماس نشان توجه کنید متوجه میشید که دوره ما یک سر و گردن از اغلب دوره های آموزشی که در کل کشور برگزار میشه بالاتره. ما معتقدیم که توی یک دوره فوق حرفه ای میشه سیر تا پیاز آرایش ناخن رو به صورت کامل آموزش داد. ما توی این دوره علاوه بر سر فصل های سازمان فنی و حرفه ای، محتوا و مطالب مرتبط زیادی رو به هنرجوهامون آموزش میدهیم.

دوه آرایش ناخن رو بگذرون و بعدش مدرک، اعتبار، مشتری و پوووووول دربیار!

امیدوارم که مطالب مطرح شده توی این مقاله به شما کمک کرده باشه تا متوجه حرفای ابتدای مقاله بشید. اگر سوالی چیزی باقی مونده میتونید به صفحه مربوط به آموزش ناخن برید و اگه بازم چیزی نفهمیدید خوشحال میشیم تماس بگیرید تا شما رو بیشتر راهنمایی کنیم. منتظر ثبت نام و مشتاق دیدار شما هستیم.



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

پیش فروش اپارتمان در منطقه ۲۲

 

در  بازار مسکن با رشد سریع املاک  ، خرید ملک قبل اتمام پروژه  باعث می شود سرمایه گذاران و خریداران خانه بتوانند ملک را با قیمت پایین تری خریداری کنند و پشتیبان مالی به حساب می آید برای سازندگان ساختمان ها.یکی از مباحث مهم  امروز با توجه به کاهش ارزش پول ملی، خرید امتیاز و یا خرید از نوع پیشفروش املاک در تهران بالاخص خرید ملک در منطقه ۲۲ تهران میباشد.

 

قیمت پیش فروش ملک در منطقه ۲۲

قیمت ‍، یکی از مهمترین ترین فاکتور هایی است که در انتخاب  شما برای خرید بسیار تاثیر گذار خواهد بود. قیمت پیش فروش ملک نیز از این قضیه خارج نیست. طبیعتا قیمت پیش فروش از قیمت نهایی یک واحد آماده کمی پایین تر خواهد بود.

ممکن است که از خود سوال کنید که چگونه درباره آینده ملک خورد نظر خود اطلاعات کسب کنید . یکی از بهترین راه هایی که می توانید از این موضوع اطلاعات کسب کنید این است که با کسانی که در این امر تخصص و تجربه دارند مشورت کنید و از آن ها بخواهید که واحد هایی که پتانسیل بیشتری دارند را به شما معرفی کنند. برای این موضوع کارشناسان و متخصصان مجموعه ما می توانند شما را راهنمایی کنند کافی است که با آن ها تماس بگیرید.

یکی دیگر از راه هایی که می تواند به شما کمک کند تا در این است که فاکتور هایی که سبب خواهد شد که قیمت ملک مورد نظر افزایش داشته باشد و یا حداقل ارزش آن حفظ شود را بدانید. برای مثال ممکن است که واحدی که در حال حاضر قصد خرید آن را دارید ، در خیابانی قرار داشته باشد که واحد های کمی در آن جا وجود دارد اما پروژه های زیادی در دست احداث است برای مثال یک مرکز خرید بزرگ در خیابان مورد نظر در حال ساخت و ساز است که با راه اندازی مرکز خرید مورد نظر ، تقاضا در آن جا بالا خواهد رفت و قیمت ملک و زمین شما افزایش خواهد داشت.

مثال های بالا تنها دو راه حل مغدودی هستند که شما می توانید به کار بگیرید و راه حل های زیادی وجود دارد که می تواند به شما برای پیش فروش ملک کمک کند. به شما پیشنهاد می کنیم که با متخصصین ما تماس بگیرید تا پس از شناسایی نیاز شما ، به شما موارد و نکاتی که کمک کننده است را معرفی نمایند.

مشاور پیش فروش ملک در منطقه ۲۲

شاید از خود بپرسید که چگونه می توانید سایقه مشاور در ارتباط با پیش فروش ملک در منطقه ۲۲  را تحت بررسی قرار دهید. کافی است که از مشتریان قبلی او چه فروشنده و چه خریدار ، سابقه او را مورد کاووش قرار دهید. طبیعتا مشتریان راضی و فروشندگان راضی در پیش فروش ملک چیتگر در این امر مشخص می کند که چه میزان مشاور شما در این امر حرفه ای است و جانب انصاف را رعایت خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: پیش فروش ملک در منطقه ۲۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 1000
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

مطمئنا روش های فراوانی برای لاغری وجود دارد، از انواع رژیم های غذایی مانند رژیم لاغری آمریکایی و رژیم کانادایی گرفته تا انواع ورزش های چربی سوز و بدنسازی و جراحی لاغری . اما آیا این روش ها برای همه موثر است؟ تا چه حد می توانند به کاهش وزن قابل توجه منجر شوند یا عمل اسلیو تا چه میزان  قابل توجهی میتواند از ورن مارا کاهش دهد و اینکه آیا ارزش دارد تا هزینه عمل اسلیو را پرداخت کنیم؟ و آیا این روش ها موجب لاغری غیر قابل بازگشت می شوند؟ بهترین روش لاغری کدام است؟ در ادامه به معرفی بهترین روش لاغری می پردازیم و میگوییم که بهترین جراح لاغری چه ویژگی هایی دارد. این روش شامل راهکارهای مفید و موثری است که در همه جای دنیا مورد قبول محققان و دانشمندان می باشد. شاید لاغری و کاهش وزن یک فرمول کلی نداشته باشد ولی با پیروی از قوانین زیر می توانید به طور قطع کاهش وزن خوبی را تجربه کنید.

کاهش مصرف قند و نشاسته

مهمترین بخش لاغری به کاهش مصرف قند و نشاسته بر می گردد. با کاهش این مواد، سطح گرسنگی تان پایین آمده و در نتیجه میزان کالری دریافتی تان کمتر خواهد شد. حال بدن به جای سوزاندن کربوهیدرات برای به دست آرودن انرژی، شروع به سوزاندن چربی های ذخیره شده می کند.

یکی دیگر از فواید حذف کبوهیدرات، پایین آمدن سطح قند خون است که موجب می شود تا کلیه ها آب و سدیم اضافه را از بدن خارج کنند. این عمل موجب کاهش نفخ و دفع آب غیر ضروری بدن می شود.

حتی ممکن است در اولین هفته از حذف کربوهیدرات تا ۵ کیلوگرم، چه از وزن چربی و چه از وزن آب بدنتان کم شود.

کنترل محیط اطرافتان

یکی دیگر از استراتژی های موثر در بهترین روش لاغری جهت کاهش کالری های دریافتی، کنترل محیط اطرافتان هست. کنترل اطرافتان شامل هر چیزی از پر کردن آشپزخانه تان تا انتخاب بهترین رستوران می باشد. این به معنی دوری از رستوران ها و فوت کورت هایی است که امکان خوردن انواع غذاها در آنها وجود دارد. بنابراین قبل از رفتن به رستوران بهتر است یک میان وعده سالم داشته باشید تا از ولع خوردن زیاد در رستوران کم کنید. بین خوردن این میان وعده و غذای رستوران حدود ۱۵ دقیقه صبر کرده و یک لیوان آب بنوشید.



:: بازدید از این مطلب : 1356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

بریس پشت دندانی یا ارتودنسی لینگوال یکی از انواع ارتودنسی است که طرفداران خاص خود را دارد.

بعضی از بیماران نگران این هستند که دهان پر از فلز آنها را همه ببینند.

آنها از متخصص ارتودنسی می پرسند که آیا برای دریافت ارتودنسی دندان راه دیگری هم وجود دارد؟

بله، اتصالاتی وجود دارد که در پشت دندان ها قرار می گیرند.

اگر شما نیاز به دریافت ارتودنسی ثابت هستید و نمی خواهید قطعات فلزی در دهان خود را به نمایش بگذارید گزینه های دیگری هم وجود دارد مانند ارتودنسی متحرک .

ارتودنسی لینگوال

ارتودنسی لینگوال یا ارتودنسی زبانه  یک انتخاب بی نظیر برای افراد بزرگسال است.

این افراد کسانی هستند که درمان آنها تنها باید به وسیله ارتودنسی ثابت صورت بگیرد.

از طرفی به دلیل موقعیت های شغلی یا سایر موارد نمی خواهند بریس های آنها را دیگران ببینند.

از اینرو بزرگترین مزیت بریس های پشت دندانی پنهان بودن آنها است.

باند ها نیز در این نوع بریس در ظاهر دیده نمی شوند.

به همین دلیل افرادی که از این نوع ارتودنسی استفاده می کنند هنگامی که در عکس لبخند می زنند هیچ کس متوجه بریس آنها در دهان نمی شود. این روش تقریبا مانند ارتودنسی نامرئی است که هیچگونه سیمی روی دندان های شما دیده نمیشود.

 

ارتودنسی لینگوال محبوب جوانانی که رویداد مهمی در پیش دارند

بریس پشت دندانی می تواند در برخی از موارد  مشکل جوانان را حل کند.

مشکلاتی مانند رویداد های مهمی چون جشن فارغ التحصیلی یا مراسم رسمی مهمی مانند جشن عروسی که جوانان در پیش رو دارند.

با استفاده از این ارتودنسی دیگر نیازی نیست که آنها مراسم خود را تا پایان درمان به عقب بیندازند.

زیرا بزرگترین مزیت این ارتودنسی پنهان بودن آن است.

آیا بریس پشت دندانی هم معایبی دارد؟

بله ، این مدل از ارتودنسی هم دارای معایبی است که بهتر است قبل از انتخاب آن با همه جوانب آن آشنایی داشته باشیم.

بریس لینگوال گرانتر از سایر دستگاه های ارتودنسی هستند

آنها سفارشی و مختص به خود شما ساخته می شوند.

در حالی که سایر بریس ها در اندازه های استاندارد ساخته می شوند و برای همگان قابل استفاده می باشد.

برای ساخت بریس پشت دندانی باید از دندان های شما اسکن تهیه شود.

به وسیله تهیه اسکن می توان برای طراحی و ساخت هر یک از براکت ها به طوری که مناسب برای پشت هر دندان باشد اقدامات لازم را به عمل آورد.

به همین دلیل این نوع بریس از سایر انواع دیگر گرانتر است و شما باید هزینه ارتودنسی بیشتری پرداخت کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 1351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

ارتودنسی شفاف و نامرئی یکی از پر طرفدارترین انواع ارتودنسی به شمار می آید.

محبوبیت این ارتودنسی به دلایل مختلفی است.

یکی از سوالاتی که مردم از دکتر متخصص ارتودنسی می پرسند این است که چقدر طول می کشد تا دندان هایم با ارتودنسی نامرئی و شفاف Invisaling  مرتب شوند.

پاسخ این سوال ساده است:

برای موارد ساده ۱۲ تا ۱۸ ماه و برای موارد پیچیده تر ۲۴ ماه یا کمی طولانی تر بسیار موثر است.

ناگفته نماند که همه افرادی که نیاز به درمان ارتودنسی دندان دارند باید ابتدا مشاوره شوند و سپس پس از آن هزینه ارتودنسی نیز به آنان اطلاع داده میشود

زیرا ممکن است حتی دو نفر هم درمان کاملا مشابهی نداشته باشند.

تفاوت هایی که در دندان های  افراد وجود دارد باعث شده که زمان تاثیر گذاری هم متفاوت باشد.

چه چیزهایی بر مدت زمان درمان با ارتودنسی نامرئی و شفاف تاثیر می گذارد؟

عواملی متعددی هستند که بر روی طول درمان با این ارتودنسی تاثیر می گذارند.

همچنین مدت زمان درمان با این ارتودنسی متحرک از هر فرد به فرد دیگر متفاوت است.

تاثیر مدت زمان درمان به عوامل زیر وابسته است:

  • چقدر دندان های شما نیاز به حرکت دارند؟
  • سرعت حرکت دندان های شما چقدر است؟
  • پیچیدگی درمان شما چه اندازه است؟
  • آیا از این ارتودنسی متحرک مطابق دستور ارتودنتیست خود استفاده کرده اید؟

نیازدندان های شما برای رسیدن به نتیجه مطلوب از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار در مدت زمان نهایی استفاده از این ارتودنسی است.

سرعت حرکت دندان های افراد یکی نیست به همین دلیل مدت زمان درمان از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

پیچیدگی درمان شما هم بنا به تشخیص ارتودنتیست در مدت زمان درمان شما تاثیر بسزایی دارد.

اگر شما مطابق دستور متخصص ارتودنسی و مشاوره اولیه ۲۲ ساعت در روز از Invisaling استفاده کنید ، درمان شما بیشتر از زمان تعیین شده طول نمی کشد.



:: بازدید از این مطلب : 1121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 منطقه 22 پیش به سوی شهر درن ، تهران با ارتفاع حدود 1300متر و وسعت 12000 هکتار در شمال غربی تهران و در پایین حوضه آبریز رودخانه وردیج وکن و در همسایگی مناطق 5 و 21 تهران واقع شده است. این منطقه که از جدیدترین و بزرگترین مناطق شهری تهران بوده، در سالهای اخیر بواسطه ویژگی های محیطی و سرمایه گذاری چشمگیر و همچنین بارگذاری امکانات شهری، به یکی از مناطق جذاب جمعیت در شهر تهران تبدیل شده است.  پیش فروش آپارتمان در منطقه 22 امروزه بسیار زیاد شده بخاطر امکانت خوب و موقعیت عالی. بخش وسیعی منطقه 22 در اراضی چیتگر واقع شده که پیش از انقلاب اسلامی ایران از املاک خانواده فرمانفرمایان و فیروزگر بود و پس از انقلاب با عنوان اراضی ملی نامیده شدند و بخشی از آن به دست سازمان زمین شهری افتاد.

هدف اولیه ی توسعه ی این منطقه، ایجاد مکان گردشگری و رفاهی بود، اما با رشد شتابان شهرگرایی و گرایش به پایتخت، تهران با فشار جمعیتی زیادی مواجه شد و مدیران شهری به فکر گسترش فضای شهری تهران برای افزایش خدمات رسانی شهری و حل مسکن شهروندان شدند و از اواخر دهه70 شمسی بود که اراضی چیتگر مورد توجه واقع شد و منطقه22شهرداری تهران در آنجا تاسیس شد و این خود آغازی شد بر رشد و توسعه یک شهر مدرن در شمال غربی تهران.

 

منطقه 22 شهر تهران متشکل از چندین محله های شهری است از جمله: شهرک صدرا، دهکده المپیک، شهرک دانشگاه صنعتی شریف، شهرک نگین غرب، شهرک کوهستان،پیکان شهر،شهرک راه‌آهن، شهرک چشمه، شهرک لاله، زیبا دشت بالا، زیبادشت پایین، شهرک امید، شهرک نمونه سپاه، شهرک آسمان سپاه، شهرک شهاب، شهرک امیرکبیر، شهرک هوانیروز، شهرک باقری، شهرک کوثر، شهرک یاس، شهرک ساحل، شهرک اسکان سبز، شهرک آزاد شهر، شهرک آتی شهر (وردآورد)، شهرک دانشگاه صنعتی شریف، شهرک کوهستان، شهرک نسیم، شهرک نگین غرب، شهرک امام رضا چیتگرو شهرک شهید خرازی.

 



:: بازدید از این مطلب : 1131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

1. داستان دنیل درباره کاهش وزن ۵۰ کیلوگرمی پس از اسلیو معده

دنیل می گوید: ((قبل از تصمیم به جراحی لاغری، مشکلات سلامتی فراوانی را که ناشی از چاقی بود، تجربه کرده بودم. چاقی همچنین روی کیفیت زندگیم تاثیر منفی گذاشت و مرا از شرکت در فعالیت های فیزیکی ضروری زندگیم منع کرد.))

((من هم مثل خیلی های دیگر با توجه به شنیده هایم و شایعات متداول درباره جراحی لاغری ، حس خوشایندی به آن نداشتم و فکر می کردم جراحی لاغری انتخاب راه آسان و بی دردسر است و به همین دلیل عذاب وجدان داشتم. تا زمانی که یکی از دوستان نزدیکم که خود بهترین عمل جراحی لاغری یعنی عمل اسلیو معده را انجام داده بود مرا قانع کرد که باید یک تغییر بزرگ در زندگی ام ایجاد کنم.))

به گفته ی دنیل، تجربه ی او از جراحی اسلیو معده بسیار راحت تر و بی دردسر تر از دوستان دیگرش بود. او می گوید: (( از زمانی که جراحی کردم تمام مشکلات مرتبط با سلامتی ام بهبود پیدا کرده است. همچنین آدم فعال تر، پر انرژی تر و با اعتماد به نفس بیشتری شده ام. حالا هفته ای ۳۰ الی۴۰ کیلومتر دوچرخه سواری می کنم و بیش از ۵۰ کیلوگرم وزن کم کرده ام. حس میکنم آدم بهتری شدم و خودمو بیشتر دوست دارم.))

 

2. داستان کاهش وزن زوج موفق، جولی و پاتریک

جولی می گوید: ((پزشکم در سن ۴۵ سالگی به من توصیه کرد که به علت چاقی مفرط باید جراحی لاغری انجام دهم. من به دیابت نوع دو مبتلا بودم و انسولین می زدم. علاوه بر این آپنه خواب، کلسترول و فشار خون بالا نیز داشتم. بنابراین حدود یک سال و نیم پیش بای پس معده انجام دادم و تاکنون بیش از ۴۰ کیلوگرم وزن کم کردم. همچنین به دلیل بیماری های ناشی از چاقی و  BMIبالای ۴۰، بیمه بیشتر هزینه عمل لاغری ام را پرداخت کرد.))

(( همسرم با دیدن نتیجه ی فوق العاده ای که من از جراحی لاغری گرفتم، در سن ۵۲ سالگی تصمیم به کاهش وزن گرفت و چندین ماه قبل به زیر تیغ جراحی اسلیو معده رفت.))

(( اکنون تمام داروهای فشار خون، کلسترول و دیابتم را کنار گذاشتم و حدود ۷ سایز کم کردم. به نظر من بهترین بخش جراحی لاغری، افزایش انرژی بدن است. پس از مدتی رعایت رژیم غذایی بعد از عمل بای پس معده حالا می توانم تمام غذاهای مورد علاقه ام را در میزان کم مصرف کنم. خیلی خوشحالم که چنین تصمیمی گرفتم و جراحی بای پس معده انجام دادم.))

 



:: بازدید از این مطلب : 1144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

برخی از درمان های ارتودنسی می توانند به طور قابل توجهی مشکلات خواب را بهبود ببخشند.

پژوهش و مطالعه در زمینه تاثیر ارتودنسی نامرئیر بر بهبود کیفیت خواب هنوز تکمیل نشده است.

اما ارتودنسی پتانسیل آنرا دارد که تنفس دهانی به ویژه در کودکان را بهبود ببخشد.

زیرا این کودکان نمی توانند به دلیل موقعیت فک و یا دندان هایی که از دهان خارج شده است لب های خود را ببندند.

یک دکتر ارتودنسی کودکان می تواند به والدین اطمینان دهد که کودک آنها درمان خواهد شد.

زیرا درمان ارتودنسی می تواند کمک کند تا دهان کودک به طور طبیعی در شب بسته شود و او بتواند از طریق بینی نفس بکشد. شما میتوانید با یکبار هزینه ارتودنسی به کودکتان کمک کنید تا یک عمر راحت بخوابد.

 

بهبود مشکلات خواب کودکان با درمان ارتودنسی

درمان ارتودنسی کودکان می تواند علائم تنفس دهانی مانند   overbite(اوربایت یا جلو زدگی دندان های جلویی)  را درمان کند.

استفاده از لوازم ارتودنسی متحرک و پوشیدن نگهدارنده های شبانه یا گارد در شب می تواند از آسیب رساندن به دندان های کودک شما در خواب محافظت کند.

اصلاح بایت ( شش تا هشت دندان جلویی ) می تواند از سایش دندان های پیشین به همدیگرجلوگیری کند.

همچنین به وسیله درمان ارتودنسی می توان شاهد بهبود در مفصل و رفع اختلالات مفصلی بود.

محافظ های متحرک شبانه می توانند بروکسیسم را در کودک شما از بین ببرند.

تمرینات تقویت فک نیز شرایط را بهتر کرده و باعث بهبود مشکلات خواب در کود ک شما می شود.

بنابراین اگر کودک شما در معرض مشکلات خواب است بهتر است هر چه سریعتر او را به یک متخصص ارتودنسی کودکان نشان دهید.

یک ارتودنتیست قادر به تشخیص نوع و علت مشکلات خواب کودک شما است.

او می تواند اگر مشکل کودک شما با درمان ارتودنسی حل می شود در این باره کمک های موثری به شما داشته باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 1190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مهر 1398 | نظرات ()