نوشته شده توسط : نت ویر

چگونه مي توان از تاسيسات جكوزي و يا يك وان آب داغ با خيال آسوده استفاده كرد.

جكوزي آب گرم و وان هاي آب داغ با اين كه مي توانند خيلي سرگرم كننده باشند، ولي مي توانند خود خطراتي نيز داشته باشند.

 

۱- اگر موي سر شما بلند است براي جلوگيري از ورود به فيلتر تصفیه آب مي توانيد آن را با يك كش يا كلاه ببنديد.

۲– اطمينان حاصل كنيد كه دماي تانك جكوزي در دمايي براي استفاده عموم مردم قرار گيرد. كودكان هرگز نبايد در يك جكوزي آب داغ كه دماي آب گرم تر از (حدود ۹۰ درجه فارنهايت است( وارد شوند ،براي بزرگسالان نبايد دماي آب بالا تر از ۱۰۴ درجه فارنهايت باشد. اگر جكوزي شما مجهز به يك دما سنج ديجيتال نيست حتما در فكر خريد يك دماسنج شناور در آب باش

۳- در زمان استفاده از جكوزي آب داغ از خوردن نوشيدني هاي الكلي و استعمال مواد مخدر خودداري كنيد. آب گرم سبب افزايش سرعت اثرات مواد مخدر ،الكل و ايجاد كسلي و خواب آلودگي در آب مي شود و به خواب رفتن در آب گرم مي تواند بسيار خطرناك باشد يكي از خطرات آن غرق شدگي است و زماني كه در آب كسي بخوابد بدن نمي تواند دماي خود را تنظيم كند و بسيار خطرناك است.

۴- براي وارد شدن به جكوزي اگر احساس كسلي و خواب آلودگي مي كنيد با كسي كه هوشيار است وارد آب شويد.

۵- براي چك كردن سيستم جكوزي و اطمينان از صحت و سلامت آن از يك متخصص نگهداری استخر  كمك بگيريد.

۶- هميشه مطمئن شويد تمام تاسیسات الکتریکی سيستم به درستي توسط يك متخصص اين كار كنترل و چك گردد. در صورت وجود مشكل الكتريكي به هيچ عنوان از جكوزي استفاده نكنيد.

۷- هرگز در هنگام استفاده از جكوزي از لوازم الكتريكي ماننده تلفن همراه ، راديو و تلويزيون و … استفاده نكنيد.



:: بازدید از این مطلب : 1075
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

اگر شما علاقه مند به جایگزینی دندان عادی پوسیده یا دندان گم شده (از بین رفته) هستید، ایمپلنت دندانی ممکن است گزینه ای مناسب برای شما باشد. اکثر افراد نامزد خوبی برای ایمپلنت هستند. یک کاندیدا خوب برای دریافت ایمپلنت باید موارد ذیل را داشته باشد:

 

درمان ایمپلنت

درمان ایمپلنت توسط یک تیم انجام میشود. یک متخصص، ایمپلنت دندانی را قرار می دهد. این یک جراح دهان، یک پریودنتیست یا یک دندانپزشک عمومی است که در خصوص ایمپلنت آموزش دیده است. سپس دندانپزشک ترمیمی وارد عمل میشود. این معمولا یک دندانپزشک عمومی یا متخصص پروتز دندان است. دندانپزشک ترمیم کننده تاج ها، پل ها یا پروتزهایی را که  ایمپلنت ها از آن حمایت می کنند، ساخته است.

اولین گام شما این است که با یکی از این متخصصین ایمپلنت برای ارزیابی مراحل درمان خود یک قرار ملاقات داشته باشید. او درمان شما را با سایر اعضای تیم ایمپلنت هماهنگ خواهد کرد.

ارزیابی اولیه شامل بررسی دهان و دندان شما و بررسی دقیق تاریخ پزشکی و دندان پزشکی شماست. دهان شما X-rayed است. شما همچنین ممکن است یک اسکن کامپیوتری (CT) داشته باشید. این اطلاعات مربوط به میزان سختی استخوان فک و شکل آن و جایی که اعصاب و سینوس ها می باشد، است.

در نهایت شما و دندانپزشک تان گزینه های در دسترس  را مورد بحث قرار خواهید داد. شما در مورد روش، و هزینه های آن و عوارض احتمالی صحبت خواهید کرد. دندانپزشک شما با شما کار خواهد کرد تا یک برنامه درمانی مناسب برای نیازها و ترجیحات تان را ایجاد کنید

نتیجه گیری:

 

امروزه افراد زیادی دچار مشکلات بهداشت دهان و دندان از جمله ناتوانی در حفظ سلامت دندان به دلیل بروز برخی از مشکلات مانند از بین رفتن دندان هایشان میشوند این می تواند ناشی از خوردن بعضی از غذاها، نوشیدن نوشیدنی ها، کمبود ویتامین های اساسی، عفونت های دهان و دندان و یا مشکلات روزمره بهداشت دهان و دندان باشد. با این حال، هنگامی که یک فرد قادر به جلوگیری از این عمل نیست، مراجعه به یک دکتر یا دندانپزشک کار عاقلانه ای خواهد بود. آن ها می توانند علت اصلی را تعیین کنند و با روش هایی مانند تنظیم یک رژیم غذایی سالم که مانع از دست رفتن سلامت دندان شما می شوند را بکار گیرند.



:: بازدید از این مطلب : 1114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

در بیشتر مراجعینی که به مطب‌های دندانپزشکی و ارتودنسی مراجعه می‌کنند، مشاهده می‌شود که رنگ دندان‌هایشان غیرطبیعی و اغلب زرد رنگ است. این افراد شکایت می‌کنند که هرچه مسواک می‌زنند، دندان‌هایشان سفید نمی‌شود و زیبایی لبخندشان از بین رفته است.

بلیچینگ یکی از عمده درمان‌های ارتودنسی برای سفید کردن دندان هایی است که با روش های معمول سفید نمی‌شوند. با این روش می‌توان به راحتی طرح لبخند را درخشان‌تر و جذاب‌تر نشان داد. ما در این مقاله قصد داریم درباره بلیچینگ دندان ها مطالبی را ارائه دهیم.

مقدمه‌ای بر بلیچینگ دندان ها

بلیچینگ از جمله حرفه ای ترین خدمات و درمان های دندانپزشکی است، که به کمک آن رندانه های غیرطبیعی که بر روی سطح دنداندها چسپیده اند را از بین می‌برند.

این شیوه درمانی می‌تواند تمام لکه ها و رنگ های ایجاد شده بر روی دندان های طبیعی را پاک کند. اما نکته جالبی که درباره بلیچینگ وجود دارد این است که، روکش ها و ایمپلنت دندانی با کمک این روش سفید نمی‌شوند!

روند بلیچینگ دندان کاملا علمی و عملی است. در این روش از هیدروژن پراکساید برای اکسید کردن رنگ دانه های غیر طبیعی که روی سطح دندان ها چسپیده اند، استفاده می‌شود.

سفید کردن دندان تنها یک فرآیند ساده است. که سطوح خارجی دندان ها را از لکه ها پاک می‌کند. بیشتر موادی که در سفید کردن دندان ها وجود دارد، درمحصولات بهداشت دهان مانند خمیردندان ها نیز دیده می‌شود. بلیچینگ دندان اما فرآیندی پیچپیده تر است که عملکردی متفاوت و البته بسیار کاربردی تر از سفید کردن دندان ها دارد.

در کل دو فرآیند مختلف بلیچینگ در دستر هستند:

  • ‌خانگی
  • ‌مطبی

روش خانگی

فرض کنید خودتان قرار است از این روش استفاده کنید. یک جلسه با مطب ارتودنسی خودتان هماهنگ می‌کنید. طی این جلسه متخصص ارتودنسی از دندان های بالا و پایین شما با دقت یک قالب می‌گیرد.

دفعه بعدی که به مطب برگردید، متخصص ارتودنسی به شما قالبی که در جلسه پیش گرفته بود را تحویل خواهد داد. او به شما می‌گوید که چگونه و از چه طریقی به بلیچینگ دندان های خود بپردازید.

روش حرفه‌ای و در مطب دندانپزشکی

یکی از معایب بلیچینگ خانگی این است که در بیشتر موارد به دلیل اشتباه در ترکیب و استفاده از مواد، حساسیت های مختلفی در دندان ها و بافت های دهان ایجاد می‌شود. این روش اما در مطب، چون با ابزار حرفه ای صورت می‌گیرد، احتمال آسیب و حساسیت به حداقل می‌رسد.



:: بازدید از این مطلب : 1109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

داشتن چشمانی بزرگ و درخشان همیشه افراد را جوان‌تر، سالمتر و با نشاط‌ تر نشان می‌دهد. این واقعیت را کسانی که چشمان بزرگی دارند بهتر درک می‌کنند. خیلی‌ها دوست دارند که چشمان‌شان بزرگ‌تر دیده شود و همواره به‌دنبال راه‌حل‌هایی برای بزرگ دیده شدن چشم های کوچک خود هستند. تکنیک‌هایی با میکاپ وجود دارد که به کمک آن‌ها هر چشمی را می‌توان بزرگ‌تر از آنچه هست نشان داد.

استفاده از تکنیک های آرایش چشم برای بزرگ تر کردن چشم ها

۱-دور تمام چشم را خط چشم نکشید

بیشتر خانم ها به اشتباه با تصور اینکه زیباتر می‌شوند کل چشم را خط می‌کشند. این کار شاید شما را زیباتر کند اما باعث نمی‌شود که چشم شما بزرگ‌تر دیده شود.

۲- خط چشم را از گوشه خارجی چشم فراتر ببرید

۳-استفاده از سایه چشم و خط چشم روشن در گوشه داخلی چشم

تکنیک آرایش چشم و تمرکز روی ابرو و مژه‌ها

۱-تمییز کردن زیر ابروها به بزرگ شدن چشم ها کمک میکند

دقیقا مشابه قاب های عکس که به عکس نیز نما می‌دهند، و هر چه خوش فرم تر باشد عکس نیز دیدنی تر میشود، ابروها نیز به مانند قابی برای چشم های شما هستند. هرچقدر مرتب تر و آراسته تر باشند چشم های شما نیز دیدنی تر خواهند شد.

۲-مژه های خود را بلند تر کنید

راه های زیادی برای بلند کردن مژه ها وجود دارد. چه بصورت طبیعی و چه بصورت مصنوعی میتوان مژه ها را بلندتر کرد یا دست کم بلندتر نشان داد.

۳-اعمال هایلاتر به زیر ابروها

هایلایتر همانطور که از نامش برمیاید باعث جلب توجه بیشتر و انعکاس روشنایی بیشتر میشود که درنتیجه چشم نیز بزرگتر از آنچه که هست دیده می‌شود.

رفع مشکلات چشم برای بزرگ تر کردن چشم ها

۱-از بین بردن پف اطراف چشم ها

۲-دایره و سیاهی پایین چشم خود را پنهان کنید

۳-استفاده از قاشق سرد!

هر شب قبل از اینکه بخوابید سعی کنید که دو قاشق غذاخوری را در فریزر بگذارید. دقیقا پس از بیدار شدن قاشق ها را بردارید و روی چشم های خود قرار دهید. اینکار باعث تسریع در خونرسانی بصورت یکنواخت به بافت های اطراف چشم میشود.

اگر نیاز به شناخت صحیح  فرم چشم ها و گریم انواع چشم ها دارید آموزش صحیح آن با حضور اساتید مجرب در آموزشگاه آرایشگری الماس نشان برگزار می شود کافیست برای شرکت در دوره های آموزش گریم با مشاوره های رایگان ما در تماس باشید.



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1033
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

با توجه به افزایش قابل توجه قیمت حامل های انرژی برای کاهش هزینه باید به سمت اصلاح سیستم موتورخانه ها حرکت کرد.

موتورخانه هوشمند با کنترل مشعل ها و پمپ ها، موجب مصرف بهینه انرژی می گردد.

سیستم موتور خانه هوشمند ovio به تعداد طبقات و واحدهای ساختمانی ارتباطی نداشته و همچنین برای نصب آن نیازی به تخریب ساختمان و یا تغییر در موتورخانه نمی باشد.

نحوه عملکرد و کنترل سیستم هوشمند موتور خانه ovio

کنترل هوشمند موتورخانه ovio متشکل از یک دستگاه کنترلر مرکزی، صفحه نمایشگر،کنترلر های هواساز،کنترلر های پمپ های ژوکی،کنترلر های ph و سختی آب و سنسور های دمایی می باشد که تعدادی سنسور بر روی دیگ های موتور خانه قرار میگیرند،تعدادی بر روی لوله آب رفت و برگشتی چیلر ها و تعدادی بر روی منابع کویلی.

در موتورخانه های سنتی در ابتدای فصل تا انتهای فصل دمای دیگ بر روی یک عدد ثابت تنظیم می گردد و موتورخانه همواره تحت فشار بوده و انرژی بسیار زیادی مصرف می کند.

در صورتی که در سیستم کنترل هوشمند موتورخانه ovio دمای دیگ همواره در حال تنظیم شدن با توجه به دمای هوای بیرون (با در نظر گرفتن دمای مورد نیاز برای آب مصرفی) در حال تنظیم می باشد.

در نتیجه سیستم کنترل هوشمند موتورخانه بطور خودکار در روزهای سرد دمای دیگ را افزایش و در روزهای گرم دمای دیگ را کاهش می دهد.

از دیگر مزایای این سیستم که در تاسیسات مکانیکی ساختمان های اداری کاربرد فراوان دارد جلوگیری از یخ زدگی آب داخل لوله ها در زمان Standby دیگها می باشد.

در این زمان با راه اندازی دیگ و پمپ های سیرکوله گرمایش، از یخ زدگی سیستم جلوگیری میکند.



:: بازدید از این مطلب : 1093
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

موارد مهم در اجرای رنگ آمیزی استخر

استفاده از رنگ استخری به عنوان پوشش دكوراتیو استخر امری عمومی و اقتصادی ترین روش آب بندی استخر میباشد .

انتخاب رنگ استخری مناسب با پایه شیمیایی همگن با زیرکار استخر بسیار حائز اهمیت است با توجه به لایه سیمانی در ساخت استخر بعنوان آخرین لایه پوشش سخت كاری استخر ، میتوان از انواع رنگ های استخری استفاده نمود .

در استخر فایبرگلاس و استخر های فلزی و استخر های چوبی هر كدام به نوبه خود از همان متریال برای رنگ استخری استفاده میشود .

روش استفاده از رنگ های استخری بسیار آسان و سریع بوده و در صورتیکه عملیات رنگ آمیزی با دقت انجام پذیرد میتوان ازآب بندی استخرتوسط رنگ استخری اطمینان حاصل نمود در صورتی كه استخر قبلا رنگ شده باشد باید توجه داشت قبل از اعمال رنگ جدید پایه شیمیائی رنگ قبلی بررسی گردیده و علت استهلاك آن مشخص شود .

قبل از اجرای رنگ جدید تا حد امكان تمام رنگ های قبلی و نواحی پوسته شده و سست باید جداسازی شود و تمامی قطعات آسیب دیده استخر با چسب آب بندی استخر ترمیم شود .

در صورت وجود جلبك و رسوبات ناشی از راکد بودن آب استخر ، باید پاكسازی شود و با اسید های مخصوص نسبت به شستشوی كامل استخر اقدام گردد در صورت وجود ترك های احتمالی و تبله نمودن سیمان میتوان از مواد مخصوص ترمیم استخر استفاده نمود .

باید توجه داشت هنگام اجرای رنگ استخر باید استخر در خشك ترین حالت ممكن بوده و شرایط جوی و محیطی و دمای زیرآیند استخر برای عملیات رنگ آمیزی قبلا پیش بینی شده باشد .

در اعمال برخی از اقسام رنگ استخر نیازی به خشك بودن كامل سیمان وجود ندارد و میتوان رنگ استخر را در حالت نم دار استخر اجرا نمود با توجه به روش رنگ آمیزی استخر و سلیقه ابزار مورد استفاده از جمله پمپ كمپرسور و غلطك و قلم مو میتوان رنگ استخر مناسب این ابزار را انتخاب نمود .

حائز اهمیت است بهترین روش اجرای رنگ استخر استفاده از قلم مو بوده و به تجربه ثابت گردیده است كه رنگ‌آمیزی توسط قلم مو بهترین نتیجه ممكن را در پی خواهد داشت .

در اجرای آب بندی اسخر با رنگ استخری میتوان ا انواع توری فایبرگلاس جهت تقویت لایه رنگ استخر استفاده نمود مهمترین عامل تخریب رنگ استخر معمولا وجود غبار و نم و رطوبت زیر كار میباشد .

با توجه به وجود رطوبت در بافت سیمانی و نشتی آب استخر ، آب در بافت زیرین رنگ وارد شده و در انتها به صورت بخار میل به خروج از بافت سیمانی را دارد كه همراه با فشار بالا موجب بلند شدن و پوسته شدن رنگ استخری خواهد شد .

غبار موجود روی زیرکار نیز یكی از عوامل جداسازی و تبله شدن رنگ استخری میباشد غبار روی سطح باعث ایجاد لایه نازكی می گردد كه اجازه چسبندگی كامل رنگ را به زیرکار نمیدهد و در طی زمان كوتاهی موجب تبله شدن رنگ میگردد .

مهمترین و موثرترین عامل پوسته شدن رنگ استخری وجود آب و رطوبت پشت سازه استخر میباشد هنگام ساخت استخر اگر اجرای عایق رطوبتی استخر  در قسمت بیرونی سازه مورد توجه قرار نگیرد آب با فشار منفی بالا میل به نفوذ به داخل استخر را می نماید كه همراه با آن رنگ را از روی سطح سیمانی جدا نموده و به صورت حباب و تبله و تغییر رنگ مشاهده میشود عموما در تمام مراحل ساخت استخر   و نگهداری استخر باید توجه ویژه ای به اجرای عایق رطوبتی استخر گردد تا از حیث اجرای رنگ استخری بتوان بهترین نتیجه را كسب نمود .

در انتخاب رنگ استخر باید توجه نمود كه انتظارات فنی از رنگ استخر پیش بینی شود مقدار فشار هیدرواستاتیك ، شرایط یخبندان و سیكل های متناوب برودتی و حرارتی ، نشت سازه ، تنش سازه ، عمر سازه ، شرایط فیزیكی و مكانیكی سازه و سایر فاكتور های مهمی كه در یك سازه هیدرولیكی وجود دارد نیازمند انتخاب دقیق برای استفاده از یك نوع رنگ استخری مخصوص همان استخر خواهد بود

 



:: بازدید از این مطلب : 965
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

در مقایسه با کودکان، درمان ارتودنسی بزرگسالان دشواری ها و مشکلات بیشتری دارد. در این مقاله با درمان های ارتودنسی بزرگسالان و تفاوت آن با ارتودنسی کودکان بیشتر آشنا خواهید شد.

ارتودنسی بزرگسالان با ارتودنسی در کودکان تفاوت های زیادی دارد

به طور معمول کودکان بیشتر از هر قشر دیگری تحت درمان های ارتودنسی قرار می‌گیرند. به همین دلیل شاید اغلب افراد فکر می‌کنند ارتودنسی تنها مخصوص کودکان است. هر چند که این تصور تا حدودی درست است، اما بزرگسالان نیز به درمان های مختلف ارتودنسی نیاز دارند. با این تفاوت که نوع مشکلات آن ها و شیوه درمانشان متفاوت از کودکان است. ادامه مقاله را بخوانید با با کلیدی ترین تفاوت های ارتودنسی کودکان و بزرگسالان بیشتر آشنا شوید.

امکان اصلاح بایت در ارتودنسی بزرگسالان

ارتودنتیست ها برای درمان شرایط نامناسب دندان ها مثل مال اکلوژن یا عدم تناسب بایت، بیماران خود را تشویق به انجام درمان های ارتودنسی میکنند. انجام درمان های ارتودنسی در کودکان تقریبا ما را به هر دو هدف نزدیک میکند. اما این قضیه در خصوص برخی از بزرگسالان صادق نیست. برای مثال در برخی از بزرگسالان، مشکل اوربایت بسیار شدید و عمیق است. به طوری که برای عقب کشیدن فک و دندان ها، فضای محدودی وجود دارد. درمان اوربایت شدید در این بزرگسالان نیازمند کشیدن چند دندان خلفی است.

مشکلات کشیدن دندان

برخی از بزرگسالان به دلیل مشکلات دهان و دندانی که در گذشته تجربه کرده اند، مجبور به کشیدن یا از دست دادن ۱ یا چند دندان خود شده اند. در بعضی موارد متخصص ارتودنسی برای حل مشکلات دندان های این افراد، به مشکل بر میخورد. زیرا جای خالی دندان های کشیده شده میتواند برای تغییر موقعیت و جابجای دندان های نامرتب دشواری ایجاد کند. در این مواقع احتمالا نیاز باشد که با همکاری متخصص ایمپلنت در فضاهای خالی دندان ها، ایمپلنت یا حتی پروتز استخوانی کاشته شود تا ارتودنتیست درمان های لازم را انجام دهد.

اتصال دستگاه ها در ارتودنسی بزرگسالان

بریس های ارتودنسی که برای کودکان بکار می‌روند تنوع زیادی دارند و معمولا از ارتودنسی ثابت بیشتر برای کودکان استفاده می‌شود. اما بزرگسالان چندان تمایلی به این بریس ها ندارند. بنابراین برای بزرگسالان از ارتودنسی نامرئی، لینگوال و سایر دستگاه هایی که دیده نمیشوند استفاده می‌شود

تاثیر عوامل دیگر بر درمان ارتودنسی بزرگسالان

بزرگسالان با توجه به سن بالایشان و برخی تصورات دیگر ممکن است تمایل کمتری به درمان داشته باشند. عوامل زیر در انتخاب نوع درمان ارتودنسی در افراد بزرگسال دخالت دارند:

  • نوع انتظارات آن ها از روند درمان: آن ها انتظار دارند که طی یک دوره زمانی کوتاه تحت درمان قرار بگیرند و خیلی زود به نتایج دلخواه خود برسند. این درحالی است که حصول نتیجه در خصوص بزرگسالان کمی زمانبرتر است.
  • ابراز نگرانی از بابت تغییر ظاهر با دستگاه های ارتودنسی: بیشتر بزرگسالان دوست ندارند از ارتودنسی ثابت استفاده کنند. بنابراین اغلب دوست دارند به جای استفاده از سیمکشی های ناخوشایند و قابل توجه، رو به ارتودنسی نامرئی یا اینویزلاین بیاورند. (ارتودنسی متحرک)


:: بازدید از این مطلب : 1101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

یکی از هنرمندانه ترین و درعین حال رو به رشدترین حوزه های آرایش، تاتو و آرایش دائم هستش. با اینکه این هنر قدمتی چندیدن هزار ساله داره اما همچنان هم در میان مردمانی از فرهنگ های مختلف هنوز پر طرفداره.

با توجه به علاقه روز افزون خانم ها به هنر آرایش دائم ، خیلی ها از ما سوال میکنند که چطوری میتونن تبدیل به یک تاتو کار حرفه ای بشن. برای همین آموزشگاه آرایشگری قصد داره در این مقاله به معرفی دوره آموزش تاتو بپردازه.

منظور از تاتو و آرایش دائم صورت مژه چیه؟

فکر میکنم تاتو معرف حضورهمه باشه. اما معمولا وقتی حرف از تاتو به میان میاد، خیلی ها به فکر نقش ونگار وسیعی روی پوست بازوها و پشت و بقیه قسمت های بدن می افتند. اما این چیزی که ما داریم درباره ش صحبت میکنیم هرچند که همون ماهیت رو داره اما کمی متفاوت تره.

ما با کمک روش ها و تکنیک های جدید و تخصصی مثل میکروپیکمنتیشن رنگ هایی رو به ابرو ها، چشمها و لب تزریق میکنیم تا مشتریامون رو هم زیباتر کنیم و هم کاری کنیم که برای آرایش روزانه به مشکل بر نخورند.

به خاطر این دلایل حتما دوره آموزشی آرایش دائم صورت رو بگذرونید:

•             افزایش علاقه خانم های ایرانی به آرایش دائم ابرو، لب و چشم هاشون

•             درآمد خوب و بازار کار پویا و فعال این هنر

•             اگر خوب آموزش دیده باشید میتونید هرجای دنیا کار کنید

•             کمبود تعداد آرایشگران تاتو صورت بانوان در ایران

من میخوام وارد بازار کار این هنر بشم باید چکار کنم؟

اولین گام برای ورود به بازار کار این حرفه گذروندن دوره های آموزش آرایشگری هستش. با توجه به اینکه این هنر واقعا تخصصی هستش و از حساسیت بالایی برخورداره، نمیشه اون رو هرجایی یاد گرفت. من حتی دوستی رو میشناسم که اعتقاد داشت توی اینترنت میتونه تا حدودی با اینکار آشنا بشه و یادش بگیره اما این یک تصور اشتباهه.

خبر خوب اینه که الماس نشان یکی از همین جاهاییه که به شما فرصت یادگیری این حرفه رو میده..

با شرکت توی دوره آموزش تاتو  تبدیل به یک متخصص میشی

وقتی که چنین حرفه و هنری رو یاد بگیرید شما دیگه تنها یک آرایشگر ساده نیستید. شما دیگه یک سرو گردن از آرایشگر بالاتر هستید. هم تخصص دارید و هم تعداد مشتریاتون به واسطه هنری که دارید بیشتر میشه.



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 

از دست دادن استخوان نگهدارنده دندان نه تنها باعث ايجاد فضا هاي ناخوشايند در دندان ها مي شود بلكه به زيبايي فرد نيز آسيب وارد مي كند.

 ممكن است شما در اثر تصادف يا بيماري دندان خود را از دست داده باشيد.

 در اين صورت مهم است كه استخوان كافي در دهان شما براي ايجاد زيبايي مجدد و يا عملكرد بهتر درمان وجود داشته باشد.

 بيماري لثه ، تحليل لثه و عفونت لثه نيز ممكن است منجر به از دست دادن استخوان نگهدارنده دندان شوند.

 در اين صورت پس از بهبود بيماري لثه ، بازسازي بافت استخواني اطراف دندان و لثه يك سطح پايين تر از بافت مجاور بهبود مي يابد.

 

درمان براي از دست دادن استخوان نگهدارنده دندان

 

امروزه درمان هاي متعدي براي بازسازي استخوان از دست رفته در اطراف دندان ها وجود دارد.

 كلينيك هاي متعددي در اين باره فعاليت دارند.

 آنها قادرند درمان هاي خوبي براي بازسازي استخوان اطراف دندان ارائه دهند.

 درمان هايي از اين قبيل:

 

  • بازسازي بافت استخواني
  • بازسازي بافت لثه
  • پيوند لثه
  • تغيير شكل دندان ها براي پنهان كردن معايب آنها
  • پنهان كردن مثلث سياه يا سوراخ بين دندان ها
  • پيوند كامپوزيت رزين چيني يا رزين كامپوزيتي رنگي به تاج
  • افزودن چيني به دندان ها براي ازبين بردن فاصله بين دندان ها
  • درمان ارتودنسي براي نزديك كردن دندان ها
  • جراحي اضافه كردن بافت نرم لثه يا بافت سخت استخواني مجزا يا مصنوعي

 

درمان ارتودنسي براي از بين بردن فاصله دندان ها

 

درمان ارتودنسي نزد يك متخصص ارتودنسي خوب مي تواند فاصله دنداني شما را بهبود ببخشد.

 به طور معمول فاصله دنداني در اثر ژنتيك ايجاد مي شود.

 درمان ارتودنسي با استفاده از دستگاه ارتودنسي ثابت مي تواند اين مشكل را حل كند و زيبايي لبخند را به شما هديه دهد.

 

پيوند استخوان براي درمان از دست دادن استخوان نگهدارنده دندان

 

اگر متخصص ايمپلنت  در گذشته به شما گفته است كه استخوان كافي براي كاشت ايمپلنت نداريد ، خبر خوبي برايتان داريم.

 امروزه جراح دندان شما پس از ارزيابي كيفيت و كميت استخوان مي تواند توصيه كند كه از پيوند استخوان براي جايگزيني كمبود استخوان استفاده كنيد.

 در اين روش مقدار كمي از استخوان از قسمت ديگري از بدن شما مانند استخوان ران برداشته مي شود.

 زيرا استخوان ران شما مي تواند به سرعت كمبود خود را جبران كند.

 به طور معمول اين جراحي پيوند استخوان براي جايگزيني استخوان از دست رفته با موفقيت صورت مي گيرد.

 به اين ترتيب شما مي توانيد به اندازه كافي در فك خود استخوان براي نگهداري دندان داشته باشيد تا بتوانيد از ايمپلنت دندان خود پشتيباني كنيد.

 



:: بازدید از این مطلب : 1016
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

نمیدونم چقدر به شکل و ظاهر سلبریتی ها و هنرمندای مشهور خارجی توجه کردید. اما به شخصه به بافت موهای اون ها خیلی توجه میکنم و همیشه با خودم میگم چجوری به ذهنشون میرسه با این همه ظرافت و زیبایی موهاشون رو ببافن. اصلا چه کسی براشون مو میبافه؟ اگر کسی بخواد اینکار رو انجام بده باید چکار کنه و آیا جایی هست که بتونه آموزش بافت مو رو یاد بگیره؟

خبر خوب اینه که با چندین جلسه آموزشی میشه این هنر رو به خوبی یاد گرفت که نه تنها میتونید خلاقیت خودتون رو به چالش بکشید، بلکه یک درآمد خوب هم ازش به دست بیارید. اگر شما هم مایلید که دوره آموزش بافت مو رو بگذرونید حتما خوندن این مقاله رو از دست ندید.

چجوری میتونم آموزش بافت مو رو بگذرونم؟

حتما شما هم ویدئو ها و عکس های زیادی دیدید که به شکلی حرفه ای موها رو به هم میبافند و یک کار بینظیر رو شکل دادن. شاید از روی این ویدئوها بشه چندین نوع مدل بافت مو رو یاد گرفت اما متاسفانه، یادگیری تمام ترفندها و تکنیک های این هنر تنها با نگاه کردن به ویدئو وعکس میسر نمیشه.

خوشبختانه بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران دوره آموزش بافت مو رو زیر نظر بهترین اساتید و مدرسین حوزه آرایش مو برگزار میکنه، که با صرف هزینه مناسب و طی چندین جلسه، میتونید همه مباحث ریز و درشت آرایش و بافتن موها رو یاد بگیرید.

اگه توی این دوره آموزشی شرکت کنم چه چیزایی یاد میگیرم؟

یکی از پربارترین آموزش آرایشگری ارزان  ما، دوره آموزش بافت مو هستش که چیزی نزدیک به ۶۰ مبحث آموزشی مختلف رو پوشش میده. مباحث تعیین شده از طرف سازمان فنی و حرفه ای در خصوص این حرفه، معمولا محدود و خیلی ابتدایی هستند، الماس نشان سعی کرده که علاوه بر پوشش دادن تمامی مباحث فنی حرفه ای، تعداد زیاد و چند برابر اون مباحث رو به هنرجوها آموزش بده.

شرایط بازار کار و درآمدزایی بافت مو چطوره؟

با توجه به عدم وجود محدودیت طرح و مدل مو و همچنین پرطرفدار بودن این حرفه، شما میتونید تنها با گذروندن دوره آموزشی مربوط به آرایش و بافت موها به راحتی وارد بازار کار بشید. هرچند که این حرفه به خودی خود میتونه درآمدزا باشه، اما گذروندن دوره شینیون مو در کنارش میتونه درآمد شما رو به صورت چشمگیری افزایش بده.



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1380
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1398 | نظرات ()